Heming hunting
dnes je nedeľa,  24. november 2024,  meniny má Emília,  spln: 15. november 2024,  dnes východ slnka: 07:12,  dnes západ slnka: 15:54
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

O com je tato stranka? - diskusia

autor: off Pato
pridané: 9.4.2007 21:04
Pani a dami, je tato stranka o kvalite fotkach, o zlej kompozicii,zoomoch .... a neviem o este akych odbornych hokusoch pokusoch, alebo je to stranka pre polovnikov a fanusikov polovnictva? Podla nazvu by som usudzoval ze to druhe. Ale pomaly nic ine si neprecitam v komentaroch len co je na tej fotke zle po technickej stranke a vobec nie o com ta fotka je po tematickej stranke. Nieto stranky kde by sa rozoberala Fotografia a jej kvalita, upravy, .... tak sa rozhodnime o com to vlastne je!
počet zobrazení: 15 211
počet hlasov: 3
okruh tém: LovuZdar.sk
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

off gabrielSO, 28.1.2014 o 9:20

Patrím na tejto stránke k najstaršie registrovaným stránka je dobrá za celý čas som si nemusel meniť nick z nikým nemám problém,357AS ty si tým najnespokojnejším človekom na tejto stránke čo sa tíka pridávania fotiek, niekoľkokrát si zmenil nick niekoľkokrát vymazal svoje fotky a opätovne si ich niekoľkokrát po určitom čase pridal o čo ti vlastne ide ???Chlapi v tvojich rokoch toľko neplačú. Dobá je proste taká jedny odchádzajú a iný prichádzajú fotky tu pridáva kto chce a zatiaľ je to ok, ak nájdem foto stiahnutú z netu označujem ju ako nevhodnú ak to spraví každý nebudú tu kradnuté fotky jeden človek správca foto to nemôže ustrážiť.

dať hlas príspevku | počet hlasov: 13

komentáre

zoradiť
zobrazené 41-78 z 78 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off alvin, 25.1.2012 o 17:16

:-) , no jednoducho , je to tu také slovenské :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off miso111, 25.1.2012 o 13:34

Už sa objavili ale takticky v komentoch k fotkám...Jožinóóó, buď taký láskyplný a nekomentuj aspoň tie moje...potom z toho hnačkujem a nemám ani najmenšiu chuť tu niečo ďalej pridávať. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off orol, 25.1.2012 o 13:32

Tuto sú tvoje pomerne čerstvé komentáre k fotkám - bezdôkazné, ironické, drzé, domýšľavé, účelové, naviac proti pravidlám tejto stránky ID 150503, 150390, 150292, 149991, 149031, 150466 - len sa čudujem admin., že si nechá zasierať inak dobrú stránku a robiť zo seba vola, keďže ťa už upozornil a opakovane robíš problémy. P.s- teraz najnovšie si síce zmenil taktiku a pár fotiek si zámerne pochválil a dokonca si si pridal medzi obľúbené, ale to len z dôvodov, pretože ti tečie do bôt a tak si chceš nakloniť a získať priazeň nových členov, alebo 15- ročných k sebe a aby si mal aké - také alibi pre budúcnosť... no je viac ako isté, že tvoje fantazmagórie nenechajú na seba dlho čakať a o chvíľu sa OPAKOVANE OBJAVIA NA TEJTO STRÁNKE... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Osamelyvlk, 25.1.2012 o 12:55

Neviem, či nemyslíš na mňa, ale ja pochválim chvályhodné, nereagujem na to, čo mi nič nehovorí, ale kritizujem, čo sa mi nepáči. Veď o tom to je. Rozhodne sa tu nezabávam, ani nič nechcem ničiť, ale naopak, sledujem zlepšenie poľovníctva. Ak by nebolo kritiky, všeobecne, tak žijeme najmenej 50 rokov pozadu. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lowec, 25.1.2012 o 12:47

Nechapem stale poniektorých ...pravidla tejto stránky su max. jasné dané , nikto tu neni nasilu , všetko je to len o ludoch , všimol som si existujú ojedinelci ktorým sa nedá vyhoviet .Poniektorí ludia budu večne nespokojný ich choroba nespokojnosti a radosti s škodoradosti je ich doslova túžbou ničit a zabávať sa , ak by to legislatíva dovolila velmi rád by som napísal ich mená prípadne ich lokalitu a neviem či by sa ešte vedeli tak zabávať .môj názor ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 25.1.2012 o 12:04

Pato,táto stránka je JEDNOZNAČNE O POLOVNÍCVE,keby bola o fotografii tak by nemohla byt NAJ fotka takáto neidantifikovatelná mazanica aká je tu teraz. Lebo všade inde by ti to admin po 2.min vymazal. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Vlado2406, 29.5.2007 o 13:20

Zdravím!Chcem len povedať,že mne sa hodnotenie fotografií na tejto stránke páči a aj kvôli tomu ich sem posielam,aby som vedel či sa moje fotky niekomu páčia.Síce nechápem niektoré hodnotenia,ale je to názor iných ľudí a s tým nič nespravíme,treba nájsť dôvod prečo je hodnotenie také aké je a pokúsiť sa odstrániť tento nedostatok a nie sa pomstiť ešte horším hodnotením fotiek iných,ktorých fotenie,príroda a poľovníctvo očarilo rovnako ako mňa a robia to z radosťou,pre vlastné potešenie a chcú sa podeliť s nami o svoje zážitky! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 23.5.2007 o 15:32

Sep - úplne si ma sklamal. Nie tvojim názorom, ten ti nikto neberie, ale tým, aké slová si použil.
A hnevá ťa, že každý má právo pozrieť sa, kto mu aké hodnotenie fotiek dal? Prečo? Ak si si nevšimol, tak odkedy to je zverejnené, tak sú tu lepšie známky! Čiže pomohlo to. A takisto bola pred zverejnením anketa, či to tu chcete alebo nechcete. Dopadla kladne , preto to tu je. A je mi jasné, že nie všetci máme rovnaký názor. Ale keď väčšina bola ZA, tak ... prečo to nechápeš?
A keď vidíš že ti niekto zle ohodnotil fotku, máš právo sa ho na to spýtať prečo ju tak hodnotil. A dá sa to vydiskutovať pomocou Pošty a Chatu.

A na druhej strane, keďže si sa vyjadril, že máš po krk tejto stránky, nikto ťa tu nedrží nasilu! Táto stránka je určená pre VŠETKÝCH ktorí majú záujem zveľaďovať prírodu a poľovníctvo a tvoje predošlé príspevky tomu nenasvedčovali :( ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Cilan, 22.5.2007 o 20:37

je ocividne ze sep sa nevie ovladat alebo je ln taky vyryvac toto som bral ako vseobecny nazor
"S tymi *** fotkami už nič nespravíme, ale treba podotknúť, že admin spravil ***, ked zverejnil tie *** mená hodnotiacich ***. *** túto stránku. Už to neni to čo bývalo."

ale po tvojom dalsom prispevku mi to pripadak ako keby si nevedel zniest ze ti vseci nedali jednotku za fotky ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lapka, 22.5.2007 o 13:12

začínam mať pocit, že Sep tieto svoje výplody píše len z jediného dôvodu - aby sa bavil na tom, ako kto na túto pohodenú návnadu zareaguje. takže prajem príjemnú zábavu, Sep. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Soldier, 22.5.2007 o 12:52

gabrielSO úplne s tebou súhlasím, ale Sep má pravdu, že keby admin nezverejnil známky, tak by sa nič nedialo a podla mňa by sa asi takto nevyjadroval. Aj ked sem Sep nič nepridal, tak má právo na hnev, lebo teraz dáva každý blb, ktorý dostal od niekoho známku 3 dotičnému známku 5, napriek tomu, že tá fotka si zaslúži 1. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Cilan, 21.5.2007 o 22:06

no kukam ze vsetkym vadi ze nepribudaju odborne clanky a diskusie mate moznost vseci prisiet a s tymi fotkami je jediny problem to ze ked ju chcem videt musim ju hodnotit inak sa mi neukaze dalsia a to je cely problem co tak vyhlasit sutaz o najlepsi pribeh a cinte sa z tych myslm siestich co su tam sa dva ako tak blizia k dakej tej polovnickej literature
a dost by asi pomohlo keby sa zacolo pisat na chate a komunikovat spolu ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off martinhodon, 21.5.2007 o 20:46

Sep
Tak teraz je vydno co si za cloveka a myslim ze ten tvoj blby nazor na tuto stranku nikoho nezaujima a myslim ze preto reagujes tak ako reagujes lebo zavidis tie pekne fotky co sa tu davaju.
skus niecim prispiet ty aby sme to mohly okomentovat zatial si sa neukazal ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off gabrielSO, 21.5.2007 o 19:26

Nebudem hodnotiť slova Sepa,tie sa nedaju.Takže, som poľovníkom od roku 1987
táto stránka,konkrétne fotografie sú rozdelené do niekoľkých skupín,čo je dobre. Ked nechcem pozerať skupinu ktorá sa mi nepáči,tak nepozerám.70 % registrovaných nie su poľovníci a podľa hodnotenia fotografii,ani priatelia prírody.Dobrý poľovník,okrem toho ,že strieľa má rad prírodu ako celok a ta streľba je niekde až na konci.Možno že tý,ktorí dávaju 4,5 fotkám,prírodu vnimaju len z obrazovky televízie.Ak si pozorne prečitáš, čo som nápísal pochopiš celu podstatu poľovníctva. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lapka, 21.5.2007 o 18:27

sep, ty si teda značne obohatil túto stránku, že? radšej skús prispieť na stránku niečím, čo ti je blízke namiesto toho, aby si tu takýmto spôsobom "mútil vodu"... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Pato, 25.4.2007 o 22:14

Presne o toto mi islo ked som dal tuto temu do diskusie, ze uz tato stranka upusta od polovnickej tematiky. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off pali1, 25.4.2007 o 20:55

spočiatku som si myslel,že je o poľovníctve,ale teraz sa to pomaly ale isto vzdiaľuje od pôvodnej témy,je tu postupne viac a viac detí,čo nemajú ani šajnu o poľovníctve,hoci chápem,že net je pre všetkých,vo fotografiach už chýba iba stránka kvetináče a domáce zvieratá ! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off mbvb1156, 25.4.2007 o 12:26

Ja viem ako je to zle s tými fotkami a že sa moc nič nedozvieme o zvery ale je to tábava a šak čo. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Pato, 13.4.2007 o 20:14

No ak Sep robi reklamu tejto stranke takymito recami, tak to uz je co povedat. Krasna polovnicka etika a vyjadrovanie!!! Klobuk dole. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Soldier, 13.4.2007 o 16:58

Sep, máš pravdu a úplne s tebou súhlasím. Robí zlé meno tejto stránke, zatial čo ostatní sa snažia zlepšovať ju. Tie jej jednotky by som chcel vidieť. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Mathew, 13.4.2007 o 14:55

sep---dalo by sa to povedat aj inac nemyslis?sice vychova... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off stefan.k, 12.4.2007 o 15:44

Hodnotiť sa musí veď zvážte.... My sa nemusíme prispôsobovať tým čo to naschvál kazia ! (mimochodom až príliš bolo tých 5 ..L) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off POLO, 11.4.2007 o 21:11

Zdravym ľudia môj osobny názor je ten ,ak odfotim fotku mal byk nej byť aj popis ako vznikla a kde . niekedy sa fotka ani mne nevydari ako chcem a kamoši my povedia že je super a ona aj tak skonči v koši . Každy fotograf si musi ceniť svoju fotku ak nie potom je zbytočne fotiť. Skusme sa zamyslieť a rozchodnuť ku každej snimke objektývne . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Lucka, 11.4.2007 o 18:16

Ano ja som to vzdala,vymazala som svoje fotky aby ste si vsetci nemysleli,ze niekomu davam horsiu znamku len preto lebo ju dal on mne,alebo aby moja bola prva.Nikdy som nepozerala,kto dal aku znamku mojim fotkam,iba na celkove hodnotenie-aby som vedela ci sa vam pacia.Ale urcite som nedala ziadnemu cloveku iba vsetky 5,dala som aj vela jednotiek,pretoze tu je velmi vela fotiek lepsich od tych mojich.
A este vela ludi ohodnotilo len jednu,dve kategorie-napr.v prirode som mala okolo 30 hodnoteni ale v trofeje skoro 100.Alebo sa mi stalo ze clovek ktory vôbec nehodnotil fotku mi ku nej napisal komentar-tomu nerozumiem.Aj nadalej hodnotim podla svojho uvazenia-kym sa tento system nezmeni.Bola by som rada keby sa vôbec nehodnotilo,aby sme sa vyhli takymto narazkam. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Soldier, 11.4.2007 o 16:01

Lucka vymazala svoje fotky asi preto, lebo sa bojí, že by sa jej každý pomstil za jej hodnotenie. Tu je aspoň vidieť jej charakter. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off stefan.k, 11.4.2007 o 13:00

Oko,Lucka,Paťo - u nás v práci
platí také pravidlo -zastav sa a porozmýšľaj ---nič v zlom (hodnotenie fotiek) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off atyla13, 10.4.2007 o 14:34

asi najlepšia by bolo kedy sa tie fotky ani nehodnotili, proste kliknete si na tú ktoru kategoriu a pozerate fotky zaradom bez hodnotenia , a nikto by sa tu nerozčuloval a nemazam fotky ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lapka, 10.4.2007 o 14:11

tak sa mi zdá, že aj Lucka vymazala všetky svoje fotky. ktovie prečo....
len to nezačnite robiť všetci, lebo tu nezostane žiadna fotka :-) dúfam, že celé haló ohľadne hodnotenia fotiek čoskoro utíchne. inak ja na hodnotení nevidím nič zlé, a keď sa niekomu moje fotky nepáčia kľudne mi môže dať zlú známku. každý tie päťky z času na čas dáva, tak čo :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Pato, 10.4.2007 o 14:01

Kerik ja som to uz urobil a "odstupil som". svoje foto som vymazal a ostatne si prezriem az vtedy ak to bude mozne bez hodnotenia. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off marosko, 10.4.2007 o 12:37

kerik - ano máš pravdu, jedno poobedie som si vylial zlosť a od jedu som udelil asi 10 5-tiek a to bolo všetko. Potom som oslovil Admina aby zviditeľnil hlasovanie, čo stránkam len prospelo. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lapka, 10.4.2007 o 12:10

kerik, ale to by bola škoda keby si prestal prispievať - mne sa tvoje fotky páčia :-) a závidím, že dokážeš tak dobre odfotiť zver. klobúk dole. myslím si, že táto diskusia nikam nevedie. inak k tým známkam 4 a 5. mne sa tiež niekedy stane, že udelím dákej fotke takúto známku hoci si ju nezaslúži :-( ale to vtedy, keď je za sebou strašne veľa rovnakých fotiek, alebo mám pocit, že je stiahnutá z netu. alebo keď ma vôbec ale vôbec neosloví to čo na fotke je :-). tak nech sa na mňa nikto nehnevá, proste stane sa to.
a myslím, že by bolo dobre ukončiť túto diskusiu :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off kerik, 10.4.2007 o 12:02

Vyborna tema do diskusie,je to neskutocne aky su niektory ludia kkti,alebo pče,daval som doteraz fotky na tuto stranku najmä kvoli tomu aby som nimi potesil milovnikov prirody a vsetkych ktory vedia ake je tazke priblizit sa k tej ktorej zveri a urobit doobre zabery,aj ked nemam ziadnu zrkadlovku myslim ze niektore foto su celkom dobré,neskor som sa zacal zaujimat aj o hodnotenie,ale odkedy sa zverejnili znamky,je mi ztoho celeho nagrc,citam tu jednotlive prispevky niektorych expertov,ako nevinne prispievaju do diskusii a ohovaraju tych ktory im dali zle znamky,tak mi neda a ohovorim ich aj ja,kym sa nevedelo kto koho ako hodnotil tak mam od nasledujucich same 4alebo5(martinhodon,martintr,cibak,tajomnik,teky,marosko,dodo13/a teraz ked viem kto ako hodnoti tak je to lepsie,uplne najprefikanejsia je LUCKA,ked je nejaky zaber poslabsi tak dava lepsiu znamku,a ked je zaber si myslim vcelku dobry ,vidiet to aj z hodnotenia ostatnych tak dava 4,5,je mi na grcanie z takychto pretvarovacskych kktov a p.č,chcel som svojimi fotkami spestrit trochu tuto stranku a potesit niektorych ktory si to vedia cenit ale mam taky pocit ze ODSTUPUJEM. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Pato, 10.4.2007 o 9:34

Preto som dal tuto temu, nech sa vyjadria, a ked bude vacsina za to ze je to stranka o kvalite fotiek nech sa paci. D4 definiciu polovnictva mame rovnaku, tiez nevravim ze by tu nebol hmyz alkebo zabery z prirody, ked su pekne. a tiez ma nebavi pozerat jedne ho srnca na 10 fotkach ked je odfoteny co len usnicov pohne, hoci bola fotka aj tej najvyssej kvality. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Doduin, 10.4.2007 o 9:28

Stránka je venovaná poľovníctvu. A poľovníctvo to tiež nie je iba zastreliť zver, predovšetkým to je o prírode a všetko čo k tomu patrí. A čo sa týka fotografií, je to iba zámer prezentovať a ukázať ostatným čo vo svojom regióne majú a ukázať to prostredníctvom fotoaparátu. A keď niečo ukazujem, tak nech to trošku aj vyzerá, aby sa na to dalo i pozerať a aby nás to neodradilo. Mňa napríklad odradí 10 za sebou skoro rovnakých rozmazaných fotiek. RAdšej sa pozriem na jednu a peknú, i pekne odfotenú i s pekným objektom fotografovania. Pre mňa to nie je len, že pozrite aký krásny jeleň je na fotke. Ja chcem od toho aj pohľadnú fotografiu, nie len objekt. Je to len môj názor a je tu registrovaných viac ako 700 ludí, tak nech sa vyjadria ;-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rusty, 10.4.2007 o 8:16

Uplne suhlasim s lapkou- vid ked si niekto nafoti 10x presne ten isty zhod alebo trofej- o com to je?Ma vybrat sam jednu fotku, na kt. sa mu to najviac paci. A fotky sa musia hodnotit podla kvality, darmo mi niekto povie, ze na fotke je 10 rocny 500 kilovy medved, jeho zivotny ulovok, ked tam budem vidiet jednu velku machulu...Tu sa hodnotia fotky. Na hodnotenie ulovkov su urcene polovnicke vystavy. A nemyslim si, ze tato stranka je venovana viac pre polovnikov a fanusikov polovnictva, ja som skor fanusikom prirody ako takej, a myslim, ze o tom tato stranka je... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lapka, 10.4.2007 o 7:41

ja tiež súhlasím s maroškom. samozrejme, že ide aj o to čo na fotke je. treba si však uvedomiť, že keď objekt je hocijak zaujímavý, ale fotka je rozostrená, "bez ladu a skladu", žiadne farby, prípadne úplne prepálená - treba uznať, že takáto fotka neosloví (teda aspoň mňa nie) a je o ničom. ja sa za fotografa nepovažujem (a už vôbec nie za dobrého), ale vždy si rozmyslím, čo sem medzi fotky pridám. mňa totiž dosť "otravuje", keď mám za sebou ohodnotiť povedzme 10 takmer rovnakých (myslím s rovnakým motívom) fotiek, ktoré mierne povedané nie sú dobré. ale samozrejme nechcem nikomu brať jeho názor :-). takto to vidím ja, to je všetko. proste poľovníctvo a aj táto galéria nie je len o čo najlepších úlovkoch, zhodoch, posedoch... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off atyla13, 10.4.2007 o 0:26

suhlasim s maroskom ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off marosko, 9.4.2007 o 21:12

Fotka je tiež svojim spôsobom trofej. Nechápem prečo by fotky nemali byť kvalitnejšie, tiež sú na celý život. Parožie si tiež nezavesíš na dosku zo šalovacieho dielca, ešte od malty, alebo hej ? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

zobrazené 41-78 z 78 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

Zelené zápisky z poľovníckych chodníkov
Poľovníctvo TEREM