Heming hunting
dnes je streda,  27. november 2024,  meniny má Milan,  spln: 15. december 2024,  dnes východ slnka: 07:16,  dnes západ slnka: 15:51
poľovnícke sety poľovníctvo Terem
Chyba! Skúste sa prihlásiť znova a skúste to ešte raz.

Schodza PZ a Korona - diskusia

autor: off Polepto
pridané: 5.5.2020 8:35
Pozdravujem, neviete mi povedat ako to je s clenskou schodzou pocas tychto opatreni, ake podmienky su a ci sa na nu vztahuje 3.faza ci je teda mozne ju organizovat dakujem
počet zobrazení: 4 997
počet hlasov: 0
okruh tém: stretnutia a akcie
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

off laco11, 14.10.2020 o 7:51

...argumenty k čomu? K povoleniu spoločných poľovačiek? Aj ja ako predseda spoločnosti som mal záujem na uskutočnení troch spoločných poľovačiek na diviakov, ktoré máme schválené. Ja neviem či sa v rámci takejto akcie niekto nakazí alebo nie, ale v žiadnom prípade nemám záujem nikomu zdravotne alebo aj možno fatálne ublížiť. Zdôvodňovať nevyhnutnosť spoločných poľovačiek tým, že "Účelom spoločnej poľovačky je radikálne zníženie stavov poľovnej zveri", svedčí o maximálnej neodbornosti pri celoročnom obhospodarovaní poľovného revíru. Čo robili celý rok v tých revíroch kde sa tešia, že splnia plán lovu holej zveri na spoločných poľovačkách na diviakov, kde je tu selekcia a poľovnícka etika vôbec. Teda ja sa viem s týmto zmieriť a nemienim hľadať nezmyselné argumenty, ktoré naviac môžu niekomu ublížiť. Už vidím nástup účastníkov spoločnej poľovačky v niekoľko metrových odstupoch a vedúceho poľovačky ako na nich vykrikuje cez megafón či ako sa to volá.

dať hlas príspevku | počet hlasov: 6

komentáre

zoradiť
off sipik, 16.10.2020 o 13:26

Dá sa to riešiť, stačí, ak všetci účastníci budú mať negatívny test. To nevymyslíš... To musia vymyslieť "odborníci". Takže nástup bude pred nemocnicou a potom hurá na bažanty :D odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off sipik, 16.10.2020 o 13:12

Reakcia na príspevok od lubenko, 16.10.2020 o 8:57 :
Áno, a preto sa tu rieši, či sa môžu konať členské schôdze a spoločné poľovačky. Svedkovia Matovičovi čo odporúčajú? Neschôdzovať, nepoľovať, ale ostať doma s natiahnutou plynovou maskou a bojovať tak proti "hnusobe"? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubenko, 16.10.2020 o 8:57

Reakcia na príspevok od sipik, 16.10.2020 o 6:30 :
skús si léčit komplexy z toho že nemáš rád Matoviča niekde inde, tu si na stránke Lovu zdar ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off laco11, 16.10.2020 o 7:34

LESY SR, š.p. spoločné poľovačky v revíroch kde poľujú v réžii a v revíroch, v ktorých predali odstrel zakázali. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off sipik, 16.10.2020 o 6:30

Matelkovej zapredaneckej bande ide len o to, aby ľudia nešli proti nim štrajkovať. Na spoločné poľovačky pri prijímaní (mimochodom neplatných) opatrení ani len nepomysleli. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off shoogo, 15.10.2020 o 15:41

a nejde skor o to ze su zakazane vsetky hromadne podujatia ? nejde o zhromazdovanie ale o hromadne podujatie. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hekler, 15.10.2020 o 15:28

Reakcia na príspevok od lanus, 15.10.2020 o 14:53 :
áno, nie je to originál ale je tam všetko ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

on lanus, 15.10.2020 o 14:53

Hekler - Mal si na mysli toto ? odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hekler, 15.10.2020 o 13:28

Reakcia na príspevok od Sager, 15.10.2020 o 8:02 :
asi máš na mysli Uznesenie vlády č. 645 z 12.10.20, ale to neplatí od 15. ale 13.10.20, ale to je nepodstatné, toto uznesenie obmedzuje LEN právo sa zhromažďovať v počte nad 6 osôb, okrem osôb z jednej domácnosti ale pozor !(na základe zhromažďovacieho práva)nevidel si včera na zástavke MHD, pred obchodom alebo v čakárni u lekára viac ako 7 ľudí ? to boli všade rodina ?, vznikol chaos lebo niektoré OÚ iniciatívne poslali predsedom PZ (PO) znenie uvedeného uznesenia a vznikol dojem že to platí pre výkon práva poľovníctva a aj pre spol. poľovačky, takto to ale neplatí (dôkazom je reportáž v Markíze kde sa to pokúsili veľmi správne vysvetliť), ... no a ako teda organizovať spoločné poľovačky ? ak si prečítate konečne opatrenie ŠVPS SR zo dňa 12.8.20 č. 7165/2020 spis. 2910/2020-220 tak to bude každému jasné, lebo toto musíme dodržiavať pri spoločných poľovačkách ... k tejto téme končím, kto chce nech si prečíta ... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off laco11, 15.10.2020 o 11:49

Reakcia na príspevok od MarekPO, 15.10.2020 o 9:32 :
... ono ani v ČR to celkom nedomysleli, pýtam sa prečo nemôže prebehnúť hlavná skúška farbiara IHF. Tam je menej ako šesť ľudí. Rozhodca, prípadne dvaja, zástupca užívateľa revíru, zástupca OPK, vodič + pes. U nás to neodporuje opatreniam a IHF by sa mohli realizovať. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off MarekPO, 15.10.2020 o 9:32

V ČR majú jasno, len naši sa zatiaľ nevedia rozhýbať... odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off Sager, 15.10.2020 o 8:02

Reakcia na príspevok od Hekler, 14.10.2020 o 18:31 :
Hekler, lacomaco sa pýta ako začať spoločné poľovačky na malú zver (drobnú) vzhľadom na platnosť zákazu zhromažďovania osôb od 15.10.2020, a nie zabráneniu šírenia AMO. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off Hekler, 14.10.2020 o 18:31

Reakcia na príspevok od lacomaco, 14.10.2020 o 12:34 :
55 ods. 4 ??? ... ŠVPS poslala všetkým svojim regionálnym správam usmernenie o "Organizáci lovu diviačej zveri, malej zveri, vykonávania výcviku a skúšok poľovných psov z dôvodu zabránenia šírenia AMO u diviačej zveri" 12.8.20 č.j. 7165/2020, regionálne správy to poslali na OÚ, poz. a lesné odbory vypracovali pokyny Organizácií lovu diviačej zveri, malej zveri, vykonávania výcviku a skúšok poľovných psov z dôvodu zabránenia šírenia AMO u diviačej zveri pre poľ. organizácie v okrese, poslali to všetkým predsedom a niekde aj poľ. hospodárom ... a tam to asi zaspalo a členovia o ničom nevedia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off lacomaco, 14.10.2020 o 12:34

Radikálne zníženie stavov je jedna vec ale ako začať spoločné poľovačky na drobnú zver, ktorú môžeme loviť len dva mesiace v roku a to na spoločných poľovačkách? (§ 55 ods. 4.) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off laco11, 14.10.2020 o 7:51

Reakcia na príspevok od lanus, 13.10.2020 o 22:23 :
...argumenty k čomu? K povoleniu spoločných poľovačiek? Aj ja ako predseda spoločnosti som mal záujem na uskutočnení troch spoločných poľovačiek na diviakov, ktoré máme schválené. Ja neviem či sa v rámci takejto akcie niekto nakazí alebo nie, ale v žiadnom prípade nemám záujem nikomu zdravotne alebo aj možno fatálne ublížiť. Zdôvodňovať nevyhnutnosť spoločných poľovačiek tým, že "Účelom spoločnej poľovačky je radikálne zníženie stavov poľovnej zveri", svedčí o maximálnej neodbornosti pri celoročnom obhospodarovaní poľovného revíru. Čo robili celý rok v tých revíroch kde sa tešia, že splnia plán lovu holej zveri na spoločných poľovačkách na diviakov, kde je tu selekcia a poľovnícka etika vôbec. Teda ja sa viem s týmto zmieriť a nemienim hľadať nezmyselné argumenty, ktoré naviac môžu niekomu ublížiť. Už vidím nástup účastníkov spoločnej poľovačky v niekoľko metrových odstupoch a vedúceho poľovačky ako na nich vykrikuje cez megafón či ako sa to volá. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 6

on lanus, 13.10.2020 o 22:23

laco11 - Miesto "čudovania sa" skús uviesť zopár argumentov ,ktoré by podľa teba zabrali . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off laco11, 13.10.2020 o 21:00

Reakcia na príspevok od majochalani, 13.10.2020 o 19:37 :
...prečítal som si žiadosť a nestačím sa čudovať "Účelom spoločnej poľovačky je radikálne zníženie stavov poľovnej zveri." a podobné argumenty nemôžu obstáť. Máme to odborne fundovaných zástupcov, ale tak nám treba. Už nech príjmu novelu zákona, v ktorej po komore zostane iba trápne prázdne miesto. A naši expertní zástupcovia sa pôjdu živiť zmysluplnejšie, ak neskončia na Úrade práce lebo nikto nebude môcť dostatočne doceniť ich vysokú erudovanosť. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off majochalani, 13.10.2020 o 19:37

Reakcia na príspevok od MarekPO, 13.10.2020 o 10:05 :
komora zaslala ziadost o moznost organizovat spol.polovacky a skusky PUP. odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off MarekPO, 13.10.2020 o 10:05

Ahojte, nebudem zakladať novú diskusiu na tému Korona. V sobotu mám ísť so psíkom na spoločnú poľovačku na diviaky. Ako to teda je v nadväznosti na súčasné opatrenia? Môžu sa konať spoločné poľovačky alebo nie? Zatiaľ som žiadne oficiálne info o zrušení spoločných nezachytil... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubenko, 9.5.2020 o 15:23

Reakcia na príspevok od mitko, 8.5.2020 o 12:31 :
keď neviete ako na to chodte to urobiť do kostola ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off rys2, 8.5.2020 o 14:25

Miro, ved kostoly a nielen kostoly su uz, samozrejme s istymi pravidlami, otvorene :-o) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off mitko, 8.5.2020 o 12:31

Zákaz zhromažďovania je platný naďalej, takže odpoveď na otázku je viac než jasná. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off dede, 5.5.2020 o 8:54

Zavolaj na hygienu, tam Ti kvalifikovane poradia. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

reklama

Zelené zápisky z poľovníckych chodníkov
www.LUK.sk