Heming hunting
dnes je štvrtok,  21. november 2024,  meniny má Elvíra,  spln: 15. november 2024,  dnes východ slnka: 07:08,  dnes západ slnka: 15:56
poľovnícke sety poľovníctvo Terem
Chyba! Skúste sa prihlásiť znova a skúste to ešte raz.

Eurovoľby ovplyvnia život poľovníkov - diskusia

autor: on lanus
pridané: 21.5.2019 8:09
Vyhodnotenie dotazníkového prieskumu názorových platforiem kandidátov do EP. odkaz
počet zobrazení: 3 636
počet hlasov: 0

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

on lanus, 4.12.2020 o 19:53

Dede - Ja nestraším len vystríham , veď ani Hubertom propagované "Memorandum o predvolenej a povolebnej spolupráci " nefunguje a v Bruseli o olove hlasovali rovnako (t.j. zdržali sa) poslanci SaS i SMERU !!! ide na nás "Sodoma a Gomora" .

dať hlas príspevku | počet hlasov: 7

komentáre

zoradiť
off mibe74, 24.12.2020 o 18:09

Reakcia na príspevok od lanus, 24.12.2020 o 15:14 :
Sorry, trosku zle som sa vyjadril. Tou mojou prvou vetou "Myšlienka spoločného euro štátu už teraz je navždy pochovana" tak to som myslel tak, ze mormalne rozmyslajuci ludia uz takyto stat davno pochovali a viacej by do takej sracky uz nevstupili, ako sme teraz. A ano nezalezi na nazve ale na ludoch, ktori stoja na cele takeho statu-samozrejme s tym sa plne stotoznujem. Bohuzial ti si robia co chcu, na nich asi nic neplati a zakony si prekrucaju k obrazu svému. Dufam, ze sa chapeme. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off mibe74, 24.12.2020 o 17:45

Lanus ano, mas pravdu, suhlasim s tebou. No, odzbroja slusnych ludi a potom uz len nech zacnu po tisicoch dovazat "migrantov" na slovensko a je vymalovane... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off goret, 24.12.2020 o 15:26

Reakcia na príspevok od lanus, 24.12.2020 o 14:24 :
Presne. Občanov treba odzbrojiť, aby ich nenapadlo búriť sa proti nadnárodným korporatívnym kšeftom. Tipujem, že vojenskej munície sa zákaz olova týkať nebude. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

on lanus, 24.12.2020 o 15:14

mibe74 - Nezávisí ako sa to volá ,ale ako sa to chová !!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off mibe74, 24.12.2020 o 15:02

Myšlienka spoločného euro štátu už teraz je navždy pochovana. Politici tu totiž nie sú pre ľudí, ale pre oligarchov a podobne skupiny. To je realita a na občanoch žiadnemu politikovi nezáleží. Za mňa rozpad EÚ hoc aj teraz, hoci už je neskoro. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

on lanus, 24.12.2020 o 14:45

mibe74 - Ojedinelé trestné činy vykonané hoci aj nelegálnymi zbraňami sú bezpredmetné, lebo vládne strach , že ak sa na bandu novodobých mocipánov naštvú legálnymi zbraňami vyzbrojený Európania tak bude myšlienka spoločného európskeho štátu navždy pochovaná !!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

on lanus, 24.12.2020 o 14:24

goret - Áno aj , ale v prvom rade je to strach o pozície mocipánov a obrovský kšeft !!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off mibe74, 24.12.2020 o 14:17

No rozrastie sa cierny trh, potom uz zbrane nebudu pod kontrolou-nevidim v tom logiku. Nie je problem doma vyrobit zbran a strelivo, pokial by niekto chcel spachat trestny cin. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off goret, 24.12.2020 o 13:35

Reakcia na príspevok od mibe74, 24.12.2020 o 11:53 :
zbaň symbolizuje slobodu a nezávislosť ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off mibe74, 24.12.2020 o 11:53

Furt mi neide ale do hlavy, z akého dôvodu sa snažia o odzbrojenie, musí na to existovať dovod. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off mibe74, 24.12.2020 o 11:28

Musíme zato bojovať, predsa nám nebudú nejakí byrokrati z EÚ diktovať podmienky. Áno, sami na to nemáme, ale tak spojiť sa a všetky poľovnícke organizácie z rôznych štátov, tak to už by malo svoj účinok. Poprípade právne napadnúť tých idiotov z EÚ, ale to by sa musela na nich podať hromadná žaloba zo všetkých štátov. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off xwolf, 24.12.2020 o 10:09

Šanca nejako zvrátiť, alebo aspoň v miestnych podmienkach pribrzdiť dosah týchto procesov sa limitne blíži k nule. Vlhké sny o tom, čo by zmenili držitelia ZP s rodinnými príslušníkmi sú len prehnané zbožné priania. Stačí sa pozrieť do nedávnej minulosti. Máme cca. 150 tisíc držiteľov ZP. K legislatívnym procesom sa formou pripomienok vyjadruje tiež tak 150, ale desiatok. V Čechách sa im zatiaľ darí celkom dobre brániť, príp. zmeny implementovať s menšími negatívnymi dopadmi - a nie je to zásluha politikov. U nás panuje hlboká ľahostajnosť, ignorancia a nevedomosť... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 4

off lubenko, 24.12.2020 o 8:46

Reakcia na príspevok od Jager68, 23.12.2020 o 13:23 :
Pepies by to neprežil strielat s SB ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off mmmmm, 23.12.2020 o 22:51

Oprava: Nie Piluaci, ale Poliaci. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off mibe74, 23.12.2020 o 22:12

A ešte som zabudol Eurovoľby ovplyvnia život poľovníkov - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off mibe74, 23.12.2020 o 21:29

A co sa stane, ked zakazu olovo? A pride ozaj doba kamenna? Hurá, S&B robi monolity...Tak vazeni, v prvom rade chcem upozornit na nezmyselnost hlupeho jednania zo strany EU. Ono ta problematika je ovela zavaznejsieho a sirsieho rozsahu. Snaha je jednoznacna, nech si vravi kto co chce a tou snahou je odzbrojit civilov. Preco, to mi je zahadou, azda chystaju pani , ktori riadia EU nieco take , ze sa boja, aby civilisti proti nim pozdvihli zbrane? Schovani za rúško akoze "boja proti terorizmu" chcu silou mocou podla mna zakazat zbrane. Aleze to nemozu spravit odrazu, tak sa to snazia spravit postupnymi nezmyselnymi obmedzeniami. Zacneme nezmyselnym znizenim poctu nabojov v zasobnikoch-osobne na to nevidim logicky dovod. Ci mas v zasobniku 10 nabojov, alebo dva naboje, tak ked niekto chce spachat trestny cin, tak sposob si najde a nejake obmedzenie zasobnika ho nezastavi-vid sucasne platne znenie o poctu nabojoch, nejdem to dalej rozpisovat, je to kazdemu jasne. Proste si ich vezme viac so sebou. Inak taky clovek si nepojde kupit zbran do polovnickych potrieb, ale si ju zadovazi na cierno, cize bude nevystopovatelna, pokial uz predtym nebude v udajoch na balistike. Dalej je to nezmyselne obmedzenie "a lá definicia mokraď " olovo skoncilo, hoci plnohodnotna nahrada za olovo zatial nie je. Dalej chcu predstavit uplny zakaz olova . To znamena biatlon, brokari, vzduchovkari, polovnici...vynimku asi budu mat len vojaci a policia-podla mna. Dalej , kedze sa zaujimam dost aj o zbrane, tak zo sucasnych produkcii zbrojoviek sa da vydedukovat, ze nemaju chut uz vymyslat nove modely- v Europe uz nie je pre koho. Napriklad czub skoncila pri svojich predrazenych 557 modeloch, vyrobne velmi chudobnych a nijak zvlast dobre opracovanych, mauser ukoncil model m03 a nechava vo vyrobe lacnejsie modely, ani dlho-novo ocakavany model mauser 98 dwm volajako neprichadza. Vlastne politiku tam robi Blaser, ktory ma podla mna monopolne postavenie na trhu v europe. To len tak na okraj. Myslim si, ze nie je daleko doba, ked za drzanie zbrane sa budu vyzadovat nezmyselne poplatky, popripade povinné čipy v kazdej zbrani, aby bola online sledovatelna. A ktovie, co ti hlupaci na cele EU este vymyslia. Napriklad sa treba pozriet na sucasny stav polovnictva u nas. Ten co sa chce stat polovnikom tak samozrejme zlozi skusky a potom este skusky na zbrojny preukaz, spravit psychotesty a az tak moze mat zbran a k tomu este chodi na kontrolne strelby. Dalej, nejdem teraz urazat ozajstnych ochranarov, ktorym zalezi na celej prirode. Ale zato mame kopu samozvanych ochranarov, vykrikujucich a siriacich svoje bludy a moze sa k nim pridat hocikto BEZ patircneho vzelania, respektive bez odpovednej skusky na danu problematiku a ktori nemaju absolutne ziadnu zodpoednost za nic. A toto stat toleruje, popripade sa s nimi este baví o veciach suvisiacich s polovnictvom, hoci nemaju o tom ani sajnu. Nechapem, preco sa s nimi vobec bavia o problematike medveda a vlka. To nazaj nechapem. Kazdopadne polovnikov na slovensku nie je mozne nahradit nijakou inou zlozkou, pretoze nikto iny nema take vedomosti a skusenosti, aby mohol polovnictvo riadit. A uz vobec nie dajaki idioti riadiaci EU. Polovnici si sami vsetko platia, zo svojich penazi sa kupuje krmivo a vlastne robia neocenitelnu sluzbu zveri a celkovo aj prirode, kedze vela z nich ma lesnicke vzdelanie-na rozdiel od samozvanych ochranarov, ku ktorym sa staci len pridat a to bez patricneho vzdelania, bez zlozenia akejkolvek skusky v danom odbore. Ja ich oznacujem za ekoteroristov. Vratim sa este spat k zbraniam- ono teraz tie pokusy o odzbrojenie nemusia vyzerat az tak hrozivo a kludne mnohi teraz nad tym mavaju rukou, ale to sa kludne moze zmenit behom roka, kedykolvek si pani na čele EU to zmyslia. A ze sa o to budu pokusat stale, na to dam krk. Vdaka bohu, ze mame take zdruzenia ako je napriklad Legis Telum a ine organizacie aj v zahranici, ktore bojuju za pravo mat zbran samozrejme za predpokladu uspesneho zlozenia skusok. Dalej napriklad statisticky- kolko je za rok sposobenych nehod so strelnymi zbranami a napriklad autami? Odpoved asi kazdy vie. Treba rychlo zakazat auta v EU , pretoze to cislo umrtnosti nasledkom dopravnych nehod oproti zbraniam v rukach strelcov a polovnikov je vysokeeeeee. Takze zavaznost tejto problematiky stale stupa, pretoze nik dopredu z obycajnych ludi nevie, ako to dopadne a zijeme v neistote zobavy, co bude s polovnictvom v buducnosti a s povolenim legalne drzat zbran. Podla mna ozbrojena spolocnost je slusna spolocnost-tuto vetu uz som niekde cital a zapametal som si ju. K problematike odstrelu medveda- kazdy asi zachytil nezmysel, uz neviem, kto to vymyslel, ze odstrel problematickych medvedov nebudu vykonavat polovnicke zdruzenia, ale akysi tím povereny tymto ukolom. Samozrejme to by bol cisty blud. Je to iba tak zhruba, jak to vidim ja a dufam, ze k nicomu takemu nedojde, treba zato bojovat. Sorry, pisal som to narychlo, takze nejake gramatickechyby a mensie nepresnosti prehliadnite. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 6

off mmmmm, 23.12.2020 o 20:53

Lanus: mas pravdu, memorandum nefunguje, to skonci v kosi. Ale ke sa spoja strelci, ich rodiny a formou peticie donesu na ministertvo 300.000podpisov, tak to je na zvazenie. A podobne Piluaci, Madari...atd.Obavam sa, ze v r.2022 sme so strelivom obsahujucim olovo nadobro skoncili, ako hovori ten 480stranovy paskvil z Brusellu. A to pred par rokmi mali obrovske vyhrady voci monolitom ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

on lanus, 23.12.2020 o 19:25

Rozumné argumenty na europoslancov neplatia ; možno jediný spôsob ako zastaviť ich NEODBORNÉ počínanie priečiace sa ZDRAVÉMU ROZUMU je dokázať im korupčné správanie !!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off mmmmm, 23.12.2020 o 18:05

Nevyzera to vobec dobre,Lanus ma tiez dovodne obavy, aj viaceri. Nie je problem nakupit monolity alebo prebit, ale kde su olympijske discipliny, brokari, vzduchovkari, pistoliari,malorazkari, popri tom su tu aj rybari. Cena monolitu je dost vyssia ako oloveneho streliva. A ak to prepukne, co sa stane? Vsetci pojdu vykupit Barnes, Hornady GMX, FOX, Jaguar.... uz len v kutiku duse dufat, ze to neprejde, ale pri rozmyslani Europoslancov, vratane niektorych nasich, som zhnuseny. Triezvy rozum mi hovori, ze zacala faza odzbrojovania Europanov. U mna ten, co to podcenuje, je "IDIOT". Kam to spejeme? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

on Jager68, 23.12.2020 o 13:23

Reakcia na príspevok od lubenko, 23.12.2020 o 12:10 :
Lubo neboj..-) aj SB robi monolity..-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off lubenko, 23.12.2020 o 12:10

Reakcia na príspevok od sailormoon81, 23.12.2020 o 11:36 :
vráti sa doba kamenná ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

on sailormoon81, 23.12.2020 o 11:36

a čo keď zakážu predaj oloveného streliva?? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 4.12.2020 o 20:50

Spravne lanus, treba byt bdely a ostrazity a radsej upozornit, aj keby sa jednalo o "strasenie", ako neupozornit! P:s- inac ta salamova metoda je naozaj kuRv. metoda. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off mibe74, 4.12.2020 o 20:27

Tak, tak, postupne sa to okresava, najprv Lipsic pred par rokmi sa vyznamenal s tým nezmyselným zákazom, potom sa musela ubrať kapacita zásobníkov u poloautomatov, tak zakázali olovené broky na mokradiach, teraz skúšajú komplet olovo zakázať-čiže sa bude už len možno s monolitmi búchať, ešte potom upravia maximálny počet zbraní doma a nakoniec ich zákazu komplet. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

on lanus, 4.12.2020 o 19:53

Dede - Ja nestraším len vystríham , veď ani Hubertom propagované "Memorandum o predvolenej a povolebnej spolupráci " nefunguje a v Bruseli o olove hlasovali rovnako (t.j. zdržali sa) poslanci SaS i SMERU !!! ide na nás "Sodoma a Gomora" . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 7

off dede, 4.12.2020 o 18:30

Reakcia na príspevok od mibe74, 4.12.2020 o 10:39 :
Mibe 74- ja mám odlozený prak... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off dede, 4.12.2020 o 18:29

Reakcia na príspevok od lanus, 4.12.2020 o 8:32 :
Lanus - prečo strašíš... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off lubenko, 4.12.2020 o 13:19

Reakcia na príspevok od mibe74, 4.12.2020 o 10:39 :
nemyslím ,že sa tu na Slovensku bude chcieť čo najrychlejšie niekto pratať z EU,nieje to také jednoduché a nechce to vetšina ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off mibe74, 4.12.2020 o 10:39

Áno, tak je, rýchlo preč z EÚ, zachviľu budeme zbraň vidieť tak na fotke. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

on lanus, 4.12.2020 o 8:32

Ďalší kamienok do mozaiky európskeho civilného odzbrojovania , alebo si fakt myslíte,že sa to nás netýka ?!?!?! odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

reklama

Zelené zápisky z poľovníckych chodníkov
www.LUK.sk