Igor43-tuto skúsenosť som mal so zimným setom Hillman. Všetko ok čo sa vnútra týka,no vrchna látka sa začala zmolkovat.Zrejme som trafil na chybnú sériu,neviem.Predajca mi samozrejme vrátil peniaze. ◄ reagovať
Lubo138- mohol by si uviesť názov, aby sme sa aj ostatní, čo máme záujem o kúpu nového oblečenia, vyhli prípadným problémom. ◄ reagovať
Ďakujem pani,poznám ten zákon a budem sa podľa neho riadiť.Tovar som ešte neprevzal,keďže som mimo SK. Už vidím ako sa bude cukat,nemám rád takéto situácie.. ◄ reagovať
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, kedy bola reklamácia uplatnená. Lehotu na vybavenie reklamácie nie je možné žiadnym spôsobom predĺžiť. Po jej márnom uplynutí vzniká spotrebiteľovi nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí za reklamovaný výrobok.Zdroj: zakon, SOI. ◄ reagovať
Spravil si chybu. Po 30 dňoch, ak nebola reklamácia vybavená, si mal zobrať peniaze. ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.