Najlepšie je ak má človek zdravé nohy.
Ja len k tým čerpadlám. Mal som Pajero II., motor 2,8 TDi, kde tiež všetci internetoví experti ma vystríhali pred poruchami palivového čerpadla... Mal som Ford Mondeo 2.0 TDCi, kde smrtelným problémom mali byť vstrekovače upchaté od pilín z poškodeného vstrekovacieho čerpadla... Predal som ho, keď malo najazdených 248000 km, jazdí doteraz bez problémov. Mám (okrem iného) Opel Frontera, ktorý vraj tiež trpí na palivové čerpadlo. Áno, poznám ľudí, čo to už riešili (a vyšlo ich to draho), ale treba si uvedomiť, že tie čerpadlá nevyrába Mitsubishi, Opel alebo Mercedes, ale ich robia firmy ako napr. Bosh, Delphi, Valeo, Siemens a tie sa montujú do áut mnohých (aj zvučných) značiek. Takže ak čerpadlo je u daného Pajera súčiastka náchylá na poruchu, tým pádom tu rôzni ľudia vzbudzujú dojem, že na každom Pajere sa pokazí palivové čerpadlo a tým pádom sa neoplatí kúpiť ho. Poznám spokojných majiteľov tohto auta, (tí sa na fóre sťažovať nebudú), poznám tiež nespokojného majiteľa 5-kového BMW a iných nespokojných... Zapamätajte si jedno: Treba tankovať kvalitnú naftu u akéhokoľvek dieselového motora - (vzhľadom na naše pomery odporúčam poštudovať). A ostatné je lotéria. Každé auto sa vám raz pokazí. Čím novšie a prepchatejšie elektronikou, tým skôr. Pajera by som sa nebál, treba ho pred kúpou poriadne prevetrať, a ak bude všetko OK, tak už ho len kúpiť a tešiť sa z neho (a samozrejme kvalitne tankovať). Všetky choroby áut sa nejako prejavujú. Ak ich ovládate, máte šancu ich odhaliť už pred kúpou. V žiadnom prípade by som to nestaval tak, že Pajero 3,2 si nekúpim, lebo má problém s čerpadlom. ◄ reagovať
Borza no skus co ma mat terenne auto co a chyba to grand vitare 2,0d? ◄ reagovať
riso grand vitare chýba všetko čo by malo mať terénne auto... ◄ reagovať
Štefan tie Cooper- i vyzerajú dobre. Som zvedavý ako sa budú chovať v zime. ◄ reagovať
Ta daň je nehorázna. Ja by som povedalže taka grandvitarka 2.0 diesel 5dverová na bf goodrich mudterrain + ho troška zvýšiť a super auto do roboty na cestu ale aj na polovačku. ◄ reagovať
Aj ja ale na SK nebol dosť vhodný benzinak na vyber a z CR a DE som to nechcel kvôli tomu dovoznemu poplatku podľa kW. Každopádne to neni problem ze sa špina dostane k cerpadlu ale to ze tie moderne CR diesle sú citlivé na kvalitu nafty alebo zlá údržba. Potom po 200 tisíc +- sa to začne sypať... Čerpadlo, vstreky, turbo, DPF ... ◄ reagovať
peters o problémoch s čerpadlami na pajerách si môžeš prečítať napr. aj tu odkaz a ak by si prešiel celé fórum, našiel by si tam toho viac. Nad pajerom III som aj ja kedysi uvažoval, ale problémy s čerpadlami na odradili ◄ reagovať
Matador Izzarda AT katastrofa aj v teréne aj v zime, MT Wisenta v teréne aj cesta ok, zima nanič ako každé MT. Conti CrossContact veľmi dobre AT aj na zimu sa na nich dá. Mal som ich celoročne. BFG AT kompromis ale dá sa aj dlhé cesty. Vydrží dlho- tvrdá zmes co je aj nevýhoda. Nebudú cely rok, na zimu dám Cooper Disc. M+S. A ideálne tretia sada do blata Cooper STT. K tomu pajeru: co to je za auto keď sa necistota z nádrže dostane cez filtre až k cerpadlu ? To je nejaká blbosť, nie ? ◄ reagovať
Potvrdzujem Axona na 100%, mám Pajero Pinin už 7 rokov, rok výroby 2001 a dve závady - v roku 2008 prehrdzavené hrdlo k nádrži a dva roky ma trápi hrdzavenie zadných blatníkov. Ináč spoľahlivosť auta a jazdu v teréne po najazdených celkom 215000 km hodnotím na výbornú. ◄ reagovať
My jazdíme do lesa na starom dobrom Uaze 469.Su na nom obute Trucky 2000 od Vraníka a ide to na 120%.Lepšie auto do lesa nenájdeš... ◄ reagovať
jeges pri ročníkoch, ktoré uvádzaš, býva problém s prehrdzavením hrdla nádrže. Následne sa drobné úlomky dostali do palivového systému a odchádzali čerpadlá. Cena nového cca 3000-3500 eur, repasované polovicu. Pohľadaj a offroadfórach, tam je toho popísaného dosť. Pri pajerách 2000 - 2003 by som bol veľmi opatrný. ◄ reagovať
stefa, nebudem davat MT pneu kde ma podhustenie vyznam, resp. kde sa pneu hustia na "nizky" tlak, ale AT pneu a zimne pneu ktore podhustovat nebudem nakolko sa bude jazdit 70% cesta a teren vacsinou lahky a podhustenie nema vyznam. A max rozmer pre 215 moze byt aj 7,5 zalezi od zdroja informacie. ◄ reagovať
motaq, 7" disky sú najširšie použiteľné na 215-ky pneu a nezabúdaj, že pri podhustení čím širší disk, tým skôr a ľahšie sa ti guma vyzuje !!! Musíš teda hustiť min. na predpísaný tlak a tvrdšie, aby si sa vyhol nebezpečiu vyzutia, čo na ceste je prínos znížením hlučnosti aj spotreby, ale v teréne je to jednoznačne mínus v podobe horšieho záberu na mäkkom podklade. ◄ reagovať
Overene v praxi. V zasade nie su nevyhnutne ale potesia. Jimny sam o sebe je super a ma velmi dobru priechodnost. Este som zabudol na tlmic riadenia,ktory pribudne. ◄ reagovať
Motaq - výpočty a úpravy sú teoretické či v paxi overené? Ja mám niekedy pocit, že aj na predpísaných pneu pri kvalitnom krížení náprava a plno vytočenom volante tam je málo miesta... Chcel som pôvodne tiež nejaké podobné úpravy ako ty ale to kam som na Jimnyku bez akýchkoľvek úprav vyšiel, me veľmi príjemne prekvapilo a povedal som si, že by to bol zbytočný luxus a viac menej imidž... ◄ reagovať
Steyr, auto bude az koncom augusta. Videl som uz aj 215/75 r15 bezuprav a udajne to bolo bex problemov. Ja planjjem velmi male uupravy. Zdvihnut o cca. 3cm a to vymenou pruzin za dlhsie a tuhsie pruziny, toto si nevyzaduje dajsie zmen a rozsirit o 3cm na kazdej strane a naprave, cim nepresiahnrm max sirlu vozidla. No a pneu obut na ine disky. Original su 5,5x15 a ja pldnjjem pouzit 7x15. V zasade yie 215 by sa mali dat obut aj na original disky a tie su na spodnej hranici sirky pre pneu 215 takze som sa rozhodol pre sirsi disk. ◄ reagovať
Motaq - ja som nechal Jimnyho podvozok v povodnom stave takže obúvam 205/70R15 Continental, tie 215/75R15 vyžadovali aké úpravy? ◄ reagovať
ja to chcem obut na Jimny. Planovane vyuzitie 70 cesta 30 lahky teren, do tazkeho terenu aj raz tak pojdu MUD terrainy. Povodny rozmer 205/70R15 planujem nahradit rozmerom 215/75R15. Kedze neuznavam pojem univerzalna pneumatika co sa tyka rocnych obdobi tak na zimu budu pouzite Cooper WeatherMaster S/T2 odkaz, to je uz rozhodnute, odporucene, otestovane, osvecene na inom offroade a aj v lahkom terene spolahlive, na snehu velmi dobre.... zvazujem druhu sadu na leto a jesen ked este nie je sneh, takze potrebujem pneu na cestu a do lahkeho terenu. Na ceste hlavne sucho a dazd. Preto som zvazoval Dunlop At3. Steyr, tie Continental su aky typ a aky rozmer? Stefa zial tie cooper sa v tom rozmere co potrebujem nerobia. ◄ reagovať
stefa- vyzerajú naozaj za zváženie, výborný tip! ◄ reagovať
pre motaq, 21.7.2014 o 21:55 S Dunlop AT3 skúsenosti nemám, ale s BFG AT áno. Ako začínajúci offroaďák, som tiež podľahol marketingovému masírovaniu a chválospevom rôznych "tiežodborníkov" a kúpil som si BFG AT. Dnes už viem, že to boli najhoršie AT-čka, aké som kedy mal!!! Hlučné ako MT-čka, na mokrom a zasneženom asfalte skoro nebezpečne šmykľavé, záber na mokrom trávnatom podklade žiadny a samočistaca schopnosť na ílovitom a hlinitom blate v podstate nulový a mohol si ich rozkrútiť, koľko si len chcel. Jediným ich kladom bol naozaj úctyhodný kilometrový nájazd. Odvtedy mi už prešlo rukami, lepšie povedané kolesami, veľa AT-čiek a MT-čiek a ako píše "steyr", univerzálna guma nie je. Ja som to riešil dvomi sadami kolies, do terénu MT a na cesty Off zimné, nakoľko používam jedno auto aj na off aj na bežné použitie. Stále viac ma však začalo štvať to časté prezúvanie, až nedávno, keď Cooper vyšiel s novým Discoverer S/T maxx. Začal som ju študovať, snoril som po všetkých, hlavne zámorských užívateľských recenziách, až som nadobudol presvedčenie, že táto AT-čka by stála za vyskúšanie. Mám ich mesiac, najazdil som na nich necelých 2000 km a môžem Ti povedať, že zatiaľ predčili všetky moje očakávania. Na hrúbku dezénu, akým disponujú, sú mimoriadne tiché a komfortné, na suchom aj mokrom asfalte sa správajú vypočítateľne, čistia sa veľmi dobre a dobre zvládajú aj ťažšie úseky. Samozrejme, že sa v blate a íle nedajú porovnávať so Simexami, ak by to nejakého mudrlanta napadlo, ale ako AT-čka sú zatiaľ jednička. Aké budú v zime, to sa ešte len uvidí a aký bude kilometrový nájazd, to ešte asi nikto nevie, lebo je to pomerne čerstvá novinka. Radiť Ti nechcem, ale dávam Ti tip. ◄ reagovať
Tie Dunlpky AT3 vyzerajú už len podľa dezénu viac na cestu, kde by bola ich výhoda ako píše motaq: hlučnosť, spotreba a určite aj prilnavosť a tým bezpečnosť, BFG je určite lepšia do terénu, no osobne by som sa s nimi asi necítil bezpečne na mokrej ceste či za dažďa cestovať 170km do revíru, ideálna guma neexistuje, každý si musí vybrať čo je ochotný obetovať a čo je pre neho priorita, terén či cesta, ja som dlho zvažoval čo obuť na Jimnyho jazdím 70% cesta a 30% terén a nakoniec som objednal Continental ◄ reagovať
lubos2, tie poznam, len zvazujem aj dalsie alternativy, preto na zaujimaju tie Dunlop AT3, udajne su dobre a menej hlucne ako BFG At, a aj spotreba je trosku lepsia, kedysi som ich chcel na Grand Vitaru ale nezohnal som ich a teraz uz su dostupne.... ◄ reagovať
Ondrik poslal som ti postu k tym tlmicom. ◄ reagovať
zdravím mám Suzuki Samurai SJ 80. rok výroby tuším 1996-1998. má to vinuté péra. teda podvozok rovanký takmer ako jimny. potrebujem vymeniť tlmiče a dozvedel som sa, že je velký problem zohnat oroginálne tlmiče na tento model, ale vraj sa dajú prispôsobiť tlmiče s iných modelov. nemáte niekto podobnú skúsenosť s týmto autom??? resp. nevie niekto poradiť...??? ◄ reagovať
tieto auta sú nachylne na hnilobu - ak sa v tom neviznas daj si to dobre pozriet ◄ reagovať
Chcem si kúpiť Pajero 3, 2did rok výroby 2000 az 2003 dlhé 5dverove. Aké máte skúsenosti a na čo si dávať pozor pri kúpe? ◄ reagovať
Feri ak to chces 50/50 cesta - teren, tak lepsiu alternativu ako BFGoodrich ALL TERRAIN T/A, nepoznam. Mam ich taktiez. Tuto alternativu som volil, pretoze do reviru to mam slabych 170 km a Ty este trosku viac...myslim :-) . S tymi dunlopmi skusenosti nemam. ◄ reagovať
ma niekto dlhodobejsiu skusenost s pneu dunlop grandtrek at3 ◄ reagovať
jeges, 21.6.2014 o 6:51: Ja si myslím, že na to čo ho potrebuješ ako píšeš, budeš spokojný. ◄ reagovať
MATADORACKE pneu ta nesklamu... ◄ reagovať
má speciální výcvik hodí divočáka nebo jelena na ramena s vyrazí domů :-))))))))))) ◄ reagovať
borza222 - Dôvod? Praktická skúsenosť? ◄ reagovať
Steyr - ja by som odporúčal tie Hankook. ◄ reagovať
A ako si odnesie domov to ulovené prasa? Ty chytrák . ◄ reagovať
Vase tlste rite by mali chodit pesi a nie sa vyvazat na autach do reviru. ◄ reagovať
Čo hovoríte na Suzuki Grand Vitara 5DV benzin 1,8 1996. ziadny extremny teren. 70% na ceste 30% poľné cesty teren by som to pouzival. ◄ reagovať
Stopinko - ďakujem za názor! ◄ reagovať
Steyr ja mam wrangler goodyear AT. Max spokojnosť ci už na asfalte leto zima, ako nesp vieme povrchy ... blato a sneh. Jazdil som pred tým Goodrich AT. Tie mi šmýkali akonáhle teplota klesla k teplotám okolo nuly. Wrangleri mi sadli ako celoročná pneumatika, mam ich na Jeepe. ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.