Najlepšie je ak má človek zdravé nohy.
Lada Niva, 1.6 pneu voltyre a prejde vsade ◄ reagovať
Škoda že ma ľahký zadok, pickup. Mali sme Hiluxa a to šmýkalo vzadu nenaložené, ale velmi dobre auto bolo, pracovne. Teraz máme pajero a keď chcem tak si dám vozík a ide sa. Na l200,hiluxe, navare,campo,D-max a pod. zas nosíš vozík furt zo sebou. Ešte dať naviják na korbu a paráda. Mitsubishi pajero, pajero wagon, pajero pickup(L200) sú dobré autá a výhodou je že ich robili aj s uzávierkou zadného dif. Treba ale hľadať lebo nie všetky mali. A hilux to je zas nezničitelná legenda, ktorá jazdí aj v Afganistane s kulometními hniezdami. ◄ reagovať
L 200 je výborné auto,len sa skús s ním otáčať niekde na úzkej lesnej ceste.nechcem klamať ale polomer otáčania L20 tuším okolo 11,5m a terranoII dvojdverove 5,7 m.myslím že to hovorí za seba.A ja sa držim dobrej zásady:"Čim lepší off road tým ďalej ideš peši pre traktor."Kedysi sa chodilo škodovkami a vyšli všade.Hlavne aby auto dobre slúžilo. ◄ reagovať
každý preferuje asi niečo iné, ale ak by som mohol poradiť L200 nieje zlá voľba, vyvezieš hocičo, zvezieš zver.... ◄ reagovať
Matto-14, 33/12,5 by som ešte medzi balóny nezaraďoval, balóny v 33-kách sa začínajú od šírky 13,5". To je jedna vec. Druhá je tá, že T3-ky v 33/12,5 nikto, ani prvovýrobcovia a ani protektory nerobia. ◄ reagovať
Namreh, ja som mal tiež teranno. Hoc sa všetko kazilo co sa dalo nebola to chyba auta ale predošlého majiteľa, ktorý sa o to nestaral no co ma časom dostávalo bolo neustále cuvanie pri vypinani a zapínani 4x4. To ma otravovalo. Ja mam chlapci jeep grand cherokee a nemenil by som, iba ak za jeep wrangler. Mal som možnosť vyskúšať kadejaky off ale wrangler je u mňa top ak by som mal auto len do lesa. ◄ reagovať
hujer čo ti vadí na terrane? ◄ reagovať
stefa - Herri mal možno na mysli pneu T3 v rozmere 33x12,5-15, to su už poriadne "balony" ale to patri uz do offroad fora a nie tuna :) ◄ reagovať
nissan terrano II nic moc mam ho 2roky a idem ho menit za pajero ◄ reagovať
Grandvitara je trochu nižšia ale podvozok, nápravy ma robustneší oproti pinin. Pajero je dobre, ale klasické pajero II. Robili ich vo verzii s prevodovkou superselect s medzinápravovou uzávierkou a ešte aj s zadnou uzávierkou. Mám 2 pajerá presne s touto kombináciou. Jedno je klasická dvojka wagon 2.5 TD a druha je facelift dvojky krátka 2.5 TD v civilnej verzii k pajero evolution s rozšírenými blatníkmi. Niečo ako facelift dvojky. Na drapakoch je to tank. ◄ reagovať
Ja som chcel pinin.kamarát čo robí do áut ma odhovoril a kúpil som nissan terrano II krátke.Nebanuje,to je tank a výborná manévrovatelnosť. ◄ reagovať
suzuka je niska kup radsej pinina ◄ reagovať
MITSUBISHI PAJERO PININ alebo SUZUKI GRAND VITARA - Uvažujem o kupe nejakeho s tychto dvoch aut a neviem sa rozhodnut či benzinoveho pinina alebo dieslovu grant vitaru polujem v miernom terene a do reviru to nemam moc daleko poradte my ake auto s tychto dvoch by bolo lepšie kupit ◄ reagovať
Ja mám Kia Sportage 2.0 td a max spokojnosť .. obute bf goodrich all terrain a ide to stále či blato či sneh .. :-)) ◄ reagovať
uhrineki - ak chceš byť aj Ty "obrovsky spokojný" tak tie T3-ky nekupuj od Vraníku, lebo nebudeš "obrovsky spokojný". Alebo budeš, ako mnohí tu, čo v živote nič iné neskúsili len to čo vychvaľujú a ani nevedia o čom točia! Herri - skade máš tie "balóny T3"??? Poraď, lebo ja som ich ešte nevidel a dokonca som o nich ani nič nečítal ! ◄ reagovať
pneumatiky T3 + samuraj = obrovská spokojnosť. sneh to zvláda pekne a blato? ešte také nebolo aby to autíčko neprešlo ◄ reagovať
Ja mám tiež Mitsubishi Pajero 2,5 TD, super select prevodovku, auto je v pohode zatiaľ som sa dostal všade (keď bolo sucho). Mám pneumatiky Vraník 2000 a nie som s ni mi moc spokojný. Keď je kus blata, tak sa dosť šmýkajú. Zvažujem tiež kúpiť T3. ◄ reagovať
ja mam mitsubishi pajero 2,5 TD obute na T3+navijak na 5,5t, maximalna spokojnost a hlavne vyuzitie na prikrmovanie v dost tazkom terene, takze Herri suhlas s tebou aj ked nemam 2,8 ale len 2,5 :-) ◄ reagovať
priatelia mitsubichi pajero 2,8 diesel na balónoch T3 a dokážem kontrolovať miesta na ktorých hádam ešte civilizácia ani nebola ◄ reagovať
Dřív byl traktor z JZD kdo má dneska traktor :D ◄ reagovať
Na pesi vidis vacsi prd ako z auta :). Zver auto akceptuje viac ako kroky. Cim nechcem povedat ze polovnictvo ma byt viac o vozeni ako chodeni - to je zaklad polovnictva a jeho plus, len poznamka zo skusenosti. Ale fakt je ze bez auta (a kvalitných gum) sa uz v reviri polovnik nezaobide - rozvez krmivo, zvez zver po spolocnej, straz revir, postav krmelec, posed... aaaano viem. "za nasich cias sa autom tolko nechodilo" - chodilo, ale len vyvoleni :). ◄ reagovať
Čím pak tam asi dovezu vlečňák krmení ? ◄ reagovať
Pokiaľ chceš vedieť čo je v revíry nové tak choď pešo, preto že z auta vidíš prd.Tak že do lesa treba zdravé kolená a zdravé nohy. Auto používať len na zvoz ulovenej zvery. ◄ reagovať
Aj fronterka sa da...na InsaTurbo. Na tu si zabudol ◄ reagovať
podla mna seriove: JEEP,NISSAN TERANNO,PAJFANDER ,lada niva,ja ma grand vitaru ale do tažšieho terenu je trochu nizka inač som s tým spokojny. najlepšiu priechodnost ma aro alebo rumun gaz idealne ak ma naftový motor a šipaky gumy uzke ◄ reagovať
motaq Vitare chýba ako si správne napísal uzavierka (aspon keby mala samosvor)a chýba jej aj motor terénneho auta...pretože ten dvojliter čo do nej dávajú je z osobného auta peugeot 308, 406 ◄ reagovať
Kým to funguje tak dobre. Len treba mať také auto pri ktorom nebude človek vecej pod autom ako vňom. Grandvitara s dobrými gumami je dobrá voľba pre všestranné vozítko aj na cestu, aj terén. Nemá to síce uzávierky ale redukciu to má, a to je základ. ◄ reagovať
Tu je pracant s motorom z Avie. ◄ reagovať
no to je právě ten problém tady pro většinu je terén polní cesta maximálně pole nebo louka a na to ta vitara bohatě stačí ◄ reagovať
No ja ked som jazdil 2,5 tak na ceste 10-12 litrov a to som nejazdil nijak pomaly. V terene 15litrov. Nehovorim ze je to malo ale dalo sa to znist je to V6 :-). V terene vela zalezi aj od vodica a znalozti auta. Riso pisal ze by to zdvihol takze svetla vyska ak niekomu nepostacuje tak sa to da poriesit. Su urcite aj lepsie auta do terenu nehovorim ze nie ale tej GV az tak vela nechyba a na to co vacsina polovnikov potrebuje je to postacujuce. Keby sme boli na off road fore tak to nepoviem nic ale povedzme si pravdu kto jazdi pri polovani tazky teren mimo lesnych ciest, luk, pasienkov a pod? ◄ reagovať
Su ludia, ktory za offroad povazuju len LC 70, Defender. a stary patrol... Je to vec nazoru, na bezne polovne ucely je Grand vitara plne dostacujuca a v nasich podmienkach overena... Koniec koncov ani Pajero nema tuhe napravy a je pritom hojne zastupene a so spokojnymi majitelmi... Grand Vitara je "offroad" medzi SUV, nie kazdy chce auto len ciste na teren. Pomimo, v terene som videl aj staru Audi 80 quattro, a zahanbila by mnohe SUV, ale vitaru rozhodne nie :0 ◄ reagovať
ta 2,5 je tasemnice má to kolega žere to víc jak moje 4,7 a díky světlé výšce každou chvilku drhne nebo visí tak že na běžné polní a lesní cesty dobrý ale na terén žádný zázrak a ten 2,0d je dost slabej na tak velký auto a musí se pak dost často držet u krku a to se nafťákům moc nelíbí ◄ reagovať
Ja mam rok obuté wrangleri, tiež už neprezuvam . V zime pekne držali a ako si napísal bf Goodrich nikdy viac. Ja keď som obzeral tie wrangleri kým som ich kúpil pozeral som fóra USA, Kanada a sever Európy. Tiež ich chválili a musím povedať že sú OK. Na tých cooperoch sa mi paci dezen . ◄ reagovať
Jaro aj ja, ale majú dosť jemnejších lamiel a po skúsenostiach s STT-čkami, predpokladám, že budú dobré. Tie STT-čka ako som obul, už som ich neprezúval a používal celý rok, hoci v garáži mi stála kompletná sada zimných na diskoch, tak boli dobré. A tieto S/T max majú aj diery na nastreľovanie hrotov, takže si myslím, že budú a-priori určené aj na zimu. ◄ reagovať
Leon, ten 2,0l diesel nie je az taky zly, podvozok? Zadna naprava je tuha v predu nezavisle zavesenie, takze len predna naprava nie je celkom offroadova, ale bez problemov na bezny teren pre polovnika postacuje. Da sa s nou prejst vselico. Co mne skor hyba je uzavierka zadneho diff. ale ta sa da dorobit. Redukciu ma, zdvihnut sa da... takze az tak jednoznacne by som netvrdil ze jej chyba vsetko co ma ma terenne auto. Netvrdim ze je to najlepsi off road na svete, lebo nie je, ale na to na co riso napisal je to dobra volba, aj ked ja by som volil motor 2,5 V6 benzin. ◄ reagovať
motaq chybí jí jenom dvě věci motor a podvozek aby to bylo terénní auto :-))) ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.