Najlepšie je ak má človek zdravé nohy.
Tak rozmýšľam investovať do tých 3000 eur,rozmýšľal som aj nad pajero pinin ale čo som sa tu dočítal,tak nič moc..Chcem benzín s nižšou kubaturou kvôli spotrebe.. ◄ reagovať
Zaleži kolko maš penazí ja si kupim toyoti do teren a hlavne fj cruiser je to vyborne auto 190 kw auto do lesa aj na off road ◄ reagovať
Už dlhšie sledujem tuto diskusiu,lebo tiež rozmyšlam nad kupou terenneho auta na pracu v reviry,lese atď..Som v celku rozhodnuty pre suzuki vitara,iba neviem či starši typ alebo novši,ma s tym niekto skusenosti?Ďakujem LZ ◄ reagovať
Turbiak - kde si vycital ze som spominal cerpadlo?????toto ma zaujima...len tak pre zaujimavost nejazdim na 10 rocnom pajere ale na 25 rocnom...co by som radil uz do triedy veteran :D a vies preco sa ho drzim a nedam do srotu!!! lebo viem ze sa nan mozem spolahnut....este jedna perlicka...je to automat :) ◄ reagovať
No vitara je ok, len je nizka...jeden pan ma nahovara na L200 2,5tdi magnum 2005....no neviem ci to nieje moc tazke auto s lahkym zadkom a nemozem chodiť stale nalozeny...tak ja uz fakt neviem...L200 je fajn ma to lock uzavierku a nemusim tahat vozik ◄ reagovať
Matto-14: a to si na zaklade coho dosiel ? ze na starych 2003-2006 odchadzalo cerpadlo Zexel Bosh ? alebo co je zle na novsich 3,2 z common railom , odvazne tvrdenie od teba ze 3,2 Di-D je nevydareny motor... kazde auto ma nejaky slabsi clanok ktory sa pri starom jazdenom aute skor ci neskor prejavi ... najvacsia hlupost je mysliet si ze kupim 10 rocne auto ktore stalo nove viac ako 35 000 € a teraz ho budem servisovat v cenach ako Skodu feliciu 1,3 alebo fabiu 1,2 HTP :D hujer: Ak sa pokazi cerpadlo to je pohoda - repas 800-1000 € , ale ked ti odide automat alebo ti preskoci rozvodova retaz - ta ,,dozivotna,, to este len budes gulat ocami a to som nespomenul vytahane prevodovky a napravy ktore tahali 3,5t privesy...v podstate je uplne jedno ake si kupis stare ,,premiove,, terenne auto , rataj ze vsetko co je diesel + turbo + pripadny automat je potencionalne vyzsie riziko velkej poruchy a nasledneho draheho servisu .. ak chces kupit nieco co je udrzatelne pre bezneho cloveka po stranke servisu tak podla mna je naj: Suzuki Grand Vitara 1,6 alebo 2,0 benzin ,resp. RAV 4 , X-trail s benzinovym motorom , akurat ze tie nemaju redukciu cize dost velke - ◄ reagovať
Ako pise Matto, Pajero je stale asi najoblubenejsie, volil by som 2,5td, tie 2,8td sa niekedy nehanbili zozrat aj o tretinu viac, ale zase su sviznejsie. Obcas pohneva prasknuta hlava, v lepsom pripade tesnenie. Len obrovske minus je u Pajera rychlost hrdzavenia ramu. To bol jediny dovod, preco som opustil tuto znacku. Mal som ich tusim pät. Nivu uz nikdy, ked nieco mensie, tak staru benzinovu RAV4, posluzi aj na ceste, aj sa preskace v terene. Teraz ju deriem, zatial spokojnost, az na absenciu redukcie. ◄ reagovať
hujer 3.2DID nie, nieje to vydareny motor, klasika od mitsubishi pajera 2,5TD alebo 2,8TD spolahlivost nadovsetko ◄ reagovať
Ja mam terrano a nic moc....niva v ziadnom pripade mame ju v robote a hruza od vozenia a servis pravidelne sa nieco kazi....stara niva 1.6 ok, ale ta nova nikdy.....aj ja by som chcel pajero zadna uzavierka je veeeelka pomoc no dost ma odhovaraju od tych 3.2DID, ze odchazaju cerpadla...cim viac čítam a skusam stale je to pajero top...no aj toyta je good ◄ reagovať
Myslel som to tak ze nemienim dennodene skusat co to auto zvladne ale sem tam treba prejst aj nejake to blato. A zasa nemienim to auto pouzivat len na polovacku. Proste som sa pytal na auto ktore sa da pouzivat na bezne behanie po dedine (samozrejme s nim nemienim absolvovat cestu do Prahy) a nezlakne sa aj terenu. To je vsetko. Lebo ak by som chcel auto len cisto do terenu tak tu nebudem diskutovat a kupim si defendra. ◄ reagovať
"Ja sa nepotrebujem štverhať niekde po kopcoch, ktoré tu aj tak nemáme. Já potrebujem auto, ktoré prejde rozblátenú polnú cestu a aby to aj trocha vyzeralo." --- lovec, tak toto si mal povedat na zaciatku a nie riesit terenne vlastnosti :)) ◄ reagovať
Ja mam 2,5 V6 benzin spotreba dost vysoka ale inak motoricky bez zavady. Ale za to karoseria nic moc. Dost hrdzavie, ale ja som ju zasa nesetril. Ja ju pouzivam aj pri praci v polnohospodarstve takze tam dostala zabrat. ◄ reagovať
ladu nivu by som nebral ani ja...nic v zlom ale poruchovost neskutocna, aspon co poznam chalanov co ich maju...lovec84 ako si spokojny s grant vitarou???zamyslam aj ja nieco takeho...mam sice pajero ale to je skor offroad..takze popri tom na bezne chodenie ◄ reagovať
Ja sa nepotrebujem štverhať niekde po kopcoch, ktoré tu aj tak nemáme. Já potrebujem auto, ktoré prejde rozblátenú polnú cestu a aby to aj trocha vyzeralo. Teraz mám suzuki grand vitara. Takze do lada niva by som isto nešiel. ◄ reagovať
hej, suhlasim turbiak nebol tam model... ale teraz uz model vieme. Odkial si lovec? Bohuzial si myslim stale ze je to velka tazka krava. proste cruiser. v hore treba skor lahsie zihadlo. to uz heimdall ma pravdu. lahucka niva s originálnymi vli-5 do terenu. A z hladiska cisteho polovneho terenu NIVA na T3 kach nema konkurenciu. Z hladiska uzitkovych vlastnosti ale vsetky kratke tereniaky s ramom ako sme tu debatili ◄ reagovať
Lada Niva...plus obutie voltyre do terénu, priechodnosť neskutočná. ◄ reagovať
Podla mojho nazoru je LC120 Prado dobra volba do terenu ,mas tam redukciu,uzavierku medzinapravoveho dif. + zadneho dif. cize echtovna offroad vybava s ktoru pri dobrom obuti vyjdes neuveritelne veci:) , osobne by som toto konkretne co si poslal bral radsej z manualom ale ak neplanujes tazky teren tak ten automat by ti mohol vyhovovat.. na moj vkus je tam prilis vela rezimov jazd v terene a mas co robit kym sa to naucis ovladat,a nezvazoval si aj Pajero V80 ? su to rocniky od 2007 a maju neporovnatelne krajsi dizajn co sa tyka karoserie a hlavne interieru ktory je u LC120 az archaicky , motoricky je to totozne z LC 120 tj. velkoobjemovy radovy 4valec.. Pajero ma jednoduchsie ovladanie pohonu 4x4 - zatlacenim a posunutim paky volica si jednoducho volis 2H - zadokolka, 4H -4x4 , 4HLc- 4x4 z uzavretym medzinapravovym difom a nakoniec mas 4LLc - 4x4 redukovana z uzavretym medzinapravovym difom , a nakoniec BONUS ! - tlacilo LOCK na palubovke na uzamknutie zadneho diffu - s dobrym obutim s tym vyjdes take kopce ake ti ani strach nedovoli prekonat :)rovnako automat v Pajere je lepsi na jazdu v terene vzhladom nato ze ma na rozdiel od LC prado rezim sekvencneho radenia, myslim ze najlepsie urobis ak si vyskusas oba modely a sam sa rozhodnes co ti bude viac pasovat a lepsie riadit ... pisat o nejakej spolahlivosti akehokolvek modelu mi pride zcestne , kedze clovek kupuje jazdene auto a nikdy nevie kto a co s nim uz robil...ale kedze ide o turbodiesle tak mozu ta tam postretnut ich bezne problemy ako vstreky, turbo , DPF - ak teda je namontovane..a v pripade automatu je potrebne vymienat v nom olej kazdych cca 60 000 km , rovnako by som to nezanedbaval v diferencialoch a rozdovkach,dalej pozor na retazove rozvody ktore su vraj dozivotne ha ha ha , dozivotne pre Nemca ktory ma auto nove a na 3 roky ..rovnako je dolezita kvalitna nafta kedze ide o commonraily :) ◄ reagovať
Mal som na mysli tento model odkaz, alebo niečo podobné. Nepotrebujem jazdiť niekde po skalách ja len potrebujem aby to zvládalo nejakú horšiu popršanú poľnú cestu a také jazdenie hore dolu po dedine. Alebo je lepší landrover discavery 3. ◄ reagovať
lovec84 : Ktory Landcrusier mas na mysli ?? lebo tych modelovych rad je strasne vela , ci uz 80tky , 90 tky , 100 vky , 200 vky,120-150 Prado ..alebo tie hranate ,,pracovne,, verzie ?? HighlanderSK : dovolim si s tebou nesuhlasit s tym zeby kratka LC90 alebo tato klasika : odkaz nebola vhodna na hard offroad :) Ale mas pravdu ze v jednom ze LC z automatom do tazkeho terenu nie je to prave orechove , v tomto ma navrch napr. Pajero ze tam mas moznost sekvencneho radenia ◄ reagovať
Zas je to o tom na co to chces pouzivat, landcruiser je dost tazke auto a zaroven dlhe. v terene je vo vseobecnosti doma, trvacnost je ok, ale vaha vplyva dost na bocne smykanie na lesných cestách (hlavne pri bocnom naklone)a na vyjazdy (aj zjazdy)pri blatistých cestach. Ak mas hornaty revir tak moc nie. ak skor plochejsi nie je to zla volba. Takze skor safari okolo trnavy ako hard offroad niekde na kysuciach ◄ reagovať
A co hovorite na toyotu landcruiser? Zaujimali by ma jazdne vlastnosti v terene a trvacnost tohto auta. ◄ reagovať
to nepochybne. :) len riso sa tu pytal o auto nie o nohy... ◄ reagovať
Najlepšie je ak má človek zdravé nohy. ◄ reagovať
pravda je vacsinou uprostred, ale ak ma byt auto pouzivane hlavne v tazkom terene tak by to mal byt terenak s ramom ako pise stefa. mlady hlupy som jazdil off road, teraz predavam terenne gumy v europe a prischla mi teraz funkcia hlavného "zakrmovaca" :) v clenitom reviri. Moj nazor - navijak plus kratka verzia pajero, patrol, frontera, aj cherokee v nasich podmienkach jednoznacne najlepsia volba. Nie je to o tom ze by samonosne verzie nemohli zvladat teren, ale skor o tej praktickej stranke veci - co sa stane s autom po dvoch polovnych sezónach a po zimnom prikrmovani. Ak mate dobre cesty moze byt aj pinin. Ako pise schaman, kazdemu vyhovuje svoje. Mozno bolo lepsie napisat v akých podmienkach ho chces pouzivat ◄ reagovať
Určite to nie je PATROL. Ale so super select a dobrým obutím je vhodné auto pre poľovníka v akomkoľvek ročnom období. Ja ho mám 2 roky, bez problémov. Lift + 5cm a MT pneu. ◄ reagovať
Ja sa s Tebou nehádam. Ak je pre Teba terén prejazd obrubníkov pri Tescu, a tomu nasvedčuje aj Tvoja starostlivosť o auto len lievaním benzínu do nádrže a jeho 8 ročná životnosť, tak potom OK, ale ak ho využívaš v ozajstnom teréne, tak Pininu chýba základný predpoklad pre offroad: rámová konštrukcia. Tie všelijaké pomocné rámy a zosilnené kastle sú málo. Každá samonosná karoséria sa pri používaní v ozajstnom teréne veľmi rýchlo skrúti a je koniec. Všetko vŕzga, škrípe praská a láme. Mám s tým osobnú skúsenosť a preto si dovolím tvrdiť: DO TERÉNU JEDINE RÁMOVÁ KONŠTRUKCIA! Ale ako som napísal hneď na začiatku, nie je terén ako terén!!! ◄ reagovať
Ja mám PAJERO PININ už 8 rokov, nemôžem povedať že sa tomu " venujem " ale prakticky toto auto využívam v teréne a nijako ho nešetrím. A bez problémov. Problémy sú z hrdzou, to áno, ale v teréne sa vyrovná hociktorému terénnemu autu. Môj sused, mladý chalanisko sa na tom vyblázni na terénnych pretekoch a nemá žiadny problém. Neviem aký problém môže nastať keď sa mu budem venovať, ja sa mu venujem len tak, že mu nádrž naplním benzínom a jazdím s ním po čertoch diabloch. ◄ reagovať
Lebo sa tomu "trošku viac" venujem, ako len zaviezť do krmelca po lesnej ceste kým nie je veľa snehu, alebo rozviesť kolegov po štandoch. ◄ reagovať
stefa: ako si na to prišiel? ◄ reagovať
V skratke, aby si nemusel hľadať: Pinin nie je auto do terénu. Maximálne tak na lyžovačku. ◄ reagovať
Rôzne diskusie na rôzne terénne vozidlá odkaz ◄ reagovať
testy aj skúsenosti nájdeš na webe, keby si to čo máš v názve témy napísal do googlu, určite by si niečo našiel ◄ reagovať
Mitsubishi Pajero Pinin 1,8 GDI ! - Má niekto nejaké skúsenosti / kladné alebo záporné s týmto modelom auta v teréne ? Ďakujem. ◄ reagovať
Jimnýci dosť dramaticky hrdzavejú. ◄ reagovať
tak mne pajero vyhovuje, mam ho obute na T3+prše istotu naviak na 5,5t a prejdem vsade, hlavne v zime prikrmovanie, taham tazky vozik so silazou ci balikom senaze a brodim sa tazkym terenom, blato sneh nema hranic, ale kazdy chvali svoje kone :) po motoristickej stranke bez dramatickych zavad, spolahlivy motor len mu musis dat pravidelne to co potrebuje, so samurajom skusenosti nemam tak ti nebudem rozkecavat ze pajero je lepsie atd. samuraj maly sikovny, ale ak sa das na pajero budes spokojny, noo a jimny ked si sa skor pytal tak ako samuraj len modernejsi a kolega ma 1.5TD a tam je spotreba oproti pajeru mensia, ak chces viac popisat mozme cez postu ◄ reagovať
V lete som zašiel kde som potreboval v poli aj v lese, vyhýbam sa močaristým terénom (Orava). Samuraj používam aj na vozenie dreva a aj s vozíkom. V zime jazdiť na samuraji musím obozretne, mám nepriaznivé skúsenosti, najma v ťažkom mokrom snehu, zásadne bez vozíka. Pajero bude lepšie ako samuraj? Spotrebu nekontrolujem, zatiaľ mi vyhovuje. ◄ reagovať
Iretka-ja osobne mam pajero uplna spokojnost ale ty musis vziat do uvahy kadial chces chodit resp. akym terenom, spotreba a ako spominal namreh vozik. Tak skus popremyslat a hlavne sa neunahli ◄ reagovať
Stefa-to som nevedel,som zase o nieco mudrejsi :-) ja so to nazval iba tak ludovo ze "balony" ale dik ◄ reagovať
irentka aj ťahávaš vozík?ak ano do jimnyho by som nešiel. ◄ reagovať
Mám samurai (bez eč, zatiaľ nesklamal), chcem ho nahradiť buď suzuki jimnym alebo mitsubishi pajero. Čo by ste mi poradili? ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.