Najlepšie je ak má človek zdravé nohy.
S tymi investiciami pocitam(oleje,filtre),viem tiez ze za taku cenu tam bude aj hrdza,co tiez nieje problem spravit. Velmi sa mi pozdavaju tie ferozy,no v poslednej dobe pocuvam ze to nie su velmi spolahlive stroje. Ta vitara ma tiez zaujima,len neviem ci ta benzinova 1,6 nebude mat v terene velku spotrebu oproti dieslovej a ci ma dost sily na tahanie plneho vozika krmiva v terene ◄ reagovať
Auto do 2500 € bude určite hrdzavé, treba sa na to pripraviť že časom to bude treba tak či tak poriešiť. Ja som kúpil Suzuki Vitaru 2.0 TD r.v.1997 za 2600€, potom prvotné investície (olej, filtre, rozvody, ...) ďalších 600 €, vyvarenie + zdvihnutie o 8,5cm ďalších 700 €. To zdvihnutie nebolo potrebné, ale chcel som. Treba však povedať, že známy má Suzuki Vitaru r.v. 1994 benzín, a ten okrem prvotných investícií (filtre, oleje, ...) nevrazil nič, a to mu už slúži tretí rok ak sa nemýlim. Je to len vec vkusu, ako povedal dusab, každé auto má svoje pre a proti. Treba si pri kúpe naozaj seriózne pozrieť stav. Držím palce vo výbere. ◄ reagovať
Vitara je nizka pokial to nemas zdvihnute, pajero je dobre, ale za 2500 bude zhumplovane, feroza je vcelku ok, pokial najdes dobry stav. Kazde auto ma svoje pre a proti. ◄ reagovať
Zdravim,suhlasim,je to trosku domotane,tiez mam zalubom kupit nieco dolesa v max.hodnote 2500 eur.poprosim o dobru radu a skusenost. V hladaciku mam feroza,vitara,pajero..nechystam sa jazdit ziadny tazky off road. Dakujem ◄ reagovať
Zdravim kolegovia, Mam nivu 2005 ročnik. Do hory super auto ale niako prestava posluchať. Chcel by som kupiť niečo univerzalnejšie. Aj do terenu aj na cestu. Poradte o čo by som sa mal zaujimať. Táto diskusia je už moc domotana preto sa pytam rovno takto. Dakujem ◄ reagovať
Zdravim , chcel by som sa opýtat čo lepšie do hory diesel alebo benzin+lpg. Určite to tu je riešene už veľa razy ale je tu skoro 1000 prispevkov a nemam čas to tu všetko čitať. Rozhodujem sa medzi Pajerom 2.5 diesel a Terranom 2.4 benzin+lpg. Čo by ste mi poradili viacej ?? A nejake + a - tychto aut a tychto paliv . Za rozumne odpovede a rady Ďakujem . ◄ reagovať
Peters je to iba 2.7 obsah. Jazdil som už celoročne AT BF Goodrich, Hankook AT, Goodyear wrangler AT. Zatiaľ mám tieto General Grabber vyskúšané na poladovici, klasika asfalt suchý aj mokrý, blato a aj troska snehu. Sedia v každých podmienkach na ceste oveľa lepšie ako predtým menované, brzdna drahá tak isto kratšia. Je to veľmi dobre urobene zmes pneumatiky. Ale držím sa stále pravidlá co neubrzdis to neukecas. Chcel som ísť najprv do Goodyear wrangler duratrac no nemali rozmer ktorý by som tam nacpal. Tie General sú zatiaľ top co som jazdil. Komfort jazdy sa zlepšil aj tým že som dal disky do mínusu a tým sa auto rozšírilo. A dajú sa dat aj hroty :D ◄ reagovať
Stopinko: pekný Overland :-) aký motor ? V akom slova zmysle si este lepšiu ako GG AT2 nemal ? Ja už som na tie AT pneu zanevrel... Ked poriadne naprší / u nás na pole, skoro žiadny les/ tak záber skoro nič, a na zimu zas dost tvrdé a nepredvídateľné... Záleží kto,ako často a na aký účel auto využíva ale po X skúsenostiach nieje nad dve sady pneu na diskoch. ◄ reagovať
Obul som Natasu do novych "lodiciek" Marix Lion 175/80 R16 a to jej otvorilo novu dimenziu. Oproti Voltyrkam neskutocny rozdiel pri jazde v terene - zaber , bocne drzanie. Len mam trosku obavu, ci tam vojdu retaze( tie asi uz nebude treba), ale priestor tam este trochu je, no neskusal som zatial. Jazdim 95 perc. teren normalnou jazdou, ziaden sutazny offroad. ◄ reagovať
Ja som nedávno obul General Grabber AT2. Zatiaľ som lepšiu pneumatiku nemal na aute. ◄ reagovať
Obul som tie SJ6 a zatiaľ som veľmi príjemne prekvapený, síce snehu je biedne, no na zamrznutom povrchu ale i v blate majú priam neuveriteľnú trakciu...odporúčam! ◄ reagovať
Zdravím. Nájde sa tu nejaký vlastník Nissana Patfindera ? ◄ reagovať
Na vychladenie turba ktoré má "pár stoviek" stupňou,pri bežnej prevádzkovej teplote naftového motora t.j 90 stupňou,stačí 30sek.???Tak to by sa nejeden mechanik len zasmial ◄ reagovať
SJ6 sú pre toto auto naj, vynikajúci hrubý dezén s perfektnou trakciou... ◄ reagovať
Steyr ospravedlnujem sa az tera ako pisal stefa som si vsimol ze si pisal cooper m+s 2, ja mam jimny cooper m+s. To len pre upresnenie. Dunlop SJ6 maju vinikajucu samocistiacu schopnost hlavne na snehu, to znamena ze dezen sa ti nezaplni snehom. Cooper m+s mi odporucil kamarat, ktory ich pouzival celorocne pokial nemal mud terainy a aj v lete v blate bolo velmi spokojny. Ta cooper m+s 2 je trosku viac na cestu ale pri na snehu budw rovnako dobra. ◄ reagovať
Ako píše motaq, tie gumky sú porovnateľné, podľa mojich skúsenosti v blate majú Coop. m+s vzhľadom na hrubší dezén mierne navrch. Coop. m+s2 nemôžem posúdiť, lebo som ich nemal, ale podľa fotiek je tam ten dezén jemnejší a tú výhodu asi strácajú. Možno o to sú lepšie v bežnej prevádzke. Miki99- na "vychladenie" turba stačí 35-40 sek. a aj to po veľkom zaťažení (napr. dlhodobá jazda na diaľnici pri vysokých otáčkach). Pri jazde s kolísavými otáčkami (terén) alebo pri "pianko" jazde s nízkymi otáčkami to nie je vôbec nebezpečné. Dôležité je ale aj "zohriatie" turba, nedať to hneď po štarte na "plné gule"!!! Podstatné ale je - turbo zohriať a nechať vychladnúť!!!!! ◄ reagovať
Zdravím.Na bežné jazdenie po revíri,zakrmiť,doviesť ulovenú zver atd,bohato stačí Suzuki Grand Vitara príp.Frontera.Slušná spotreba Vitara do 8l Frontera do 10l.Pri Vitare trochu dosť nevýhoda,že nieje pozink.karoséria,pri Frontere cena auta menšia,zato diely trochu drahšie.Ja jazdím na Vitare 2 roky (r.v 2002) pneu Coper a zatial spokojnosť.Akurát by som odporučil,namiesto naftového motora benzín,pretože každý kto či už večer,alebo zavčasu ráno príde do revíru,hned zhasne auto a ide sa na vec a nie to ešte tak aby auto hrkotalo 3-4min až sa turbo schladí.V tom mojom pomaly a isto začína tiecť turbo takže ma čaká výmena ale za rok,dúfam že nie skôr.Preto keby som mal kupovať Vitaru v budúcnosti,tak len benzín a bola by o starosť menej z turbom ◄ reagovať
Ja som bol max. spokojny s Dunlopami, ale kedze taky rozmer ako som potreboval nemaju v ponuke tak som volil Cooper a mozem povedat ze zatial nelutujem, je to velmi dobra alternativa k skvelym Dunlopom, dlho som povazoval a stale povazujem Dunlop SJ6 za najlepsiu zimnu pneumatiku na sneh, ale tento Cooper sa je natolko priblizil ze sa jej vyrovna.... ◄ reagovať
vďaka motaq! asi pôjdem do tých Cooperov, sú lacnejšie:) ◄ reagovať
Dunlop bez problemov drzia uz niekolko sezon (ak sa dobre panatam tak teraz to bude 4 zima) a este su v dobrom stave. Cooper este neviem zatial maju za sebou len jednu zimu cca 7000km a bez znamok opotrebenia su ako nove... Myslim ze to bude bez vacsieho rozdielu. ◄ reagovať
vďkak motaq - ohľadne životnosti, resp. nájazdu km sa pri týchto dvoch konkrétnych nájsť nejaký badateľný rozdiel? ◄ reagovať
Steyr, obe su velmi dobra volba. Dunlopy sme jazdili na GV a otec ich ma na GV stale, vynikajuca pneu ci na cestu a hlavne v snehu. Cooper mame na Jimny teraz a je to rovnako velmi dobra pneumatika. Ani jednou neurobis chybu. Z vlastnej skusenosti moze odporucit. ◄ reagovať
Zdravím všetkých, idem prezuť Jimnyho na zimu, výber som zúžil na Cooper DISCOVERER M+S 2 a DUNLOP GRANDTREK SJ6, ktoré sú podľa Vás lepšie? Jazdím cca 70% cesta a 30% terén. Taktiež by som sa spýtal skúsenejších, či je pre uzamknutý diferák problém, keď v zime nahodím reťaze iba na jednu z poháňaných náprav? Vopred ďakujem za prínosné komentáre! ◄ reagovať
Má niekto skúsenosti s jazdou v teréne a spoľahlivosťou s autom Kia Sportage ročník 1995-2000 ? Ďakujem za každú odpoveď. ◄ reagovať
Nohy su ok, ale dam ti vediet ked pojdem zakrmovat ◄ reagovať
lesníka a vlka živia nohy ◄ reagovať
Chlapi mal som Opel fronteru Sport 2.5TDS. Spokojnosť dobrá , vyšlo všade tam kde som chcel. Ako pre polovníka je to dobré auto. Tak isto aj čo sa týka po motorickej stránke a aj karosérie. A je cenovo dobre dostupná. No ale kto chce do tvrdíš terénov ako je aj naprv. jazdiť off road atď. tak jednoznačne japónske auta. Nissan patrol s motorom 2.8 GR Y61 , alebo Toyota Land Cruisers. Tieto autá nemajú konkurenciu. Ja jazdím na off roade s Jeep Wrangler. Spokojnosť ? Vynikajúca ! ◄ reagovať
Land rover freelander spotreba + priechodnost samozrejme poriadne obut a vediet jazdit ◄ reagovať
čo poviete na Jeep Cherokee... klasika r.v. cca 99 kazivosť, cena ND?? ◄ reagovať
Polski honker moze bit dobre terenne auto copoviete ◄ reagovať
Prosim, ma niekto skusenosti s pneu marix lion 175/80 R16 na ladu nivu? Zvazujem ich. ◄ reagovať
Podľa mňa je top auto Nissan Patrol GR. Auto nema konkurenciu. Osobne ho mám a som s nim nadmieru spokojný. ◄ reagovať
Ak chcete vedieť aké terénne autá sú dobré pre poľovníkov, opýtajte sa na SPK, tam majú bohaté skúsenosti ... ◄ reagovať
pani a ktore auto ma na Slovensku viac ako 180.000km? Velmi malo. Patrikseven: pri kupe Vitary, alebo vlastne kazdeho terenneho vozu pozri plechy pod lemami, ak tam nieco bude. Vacsinou to je zhnite. Tyka sa to hlavne aut z Nemecka, Rakusko ani nehovorim... S Talianmi je asi najmensi problem co sa tyka hrdze. ◄ reagovať
pandur1 - klasické slovenské podmienky pri predaji ojazdených vozidiel, určite nebolo ani nikdy búrané, a určite bolo pravidelne servisované, atď... ◄ reagovať
Paťo r.95 so 130 tis. km? To každý rok najazdil cca 6000 km? ◄ reagovať
Ďakujem za rady admin,mal som už vybratu 95tku so 130000 km,1,6 benzín nakoniec ma doma odhovorili nech si kúpim niečo novšie..ale kamarát má 98ku a tiež už na niektorých miestach vidno hrdzu..Ale vraj je to jediná zlá vlastnosť tých vozov..LZ ◄ reagovať
patrikseven, 5.4.2015 o 12:33 ja mám od vlani suzuki vitara 97 r.v., 2.0 TD. Je bohužiaľ celkom slušne hrdzavá zospodu, ale čo som asi mohol od ročníka 1997 čakať ;-) no čo sa týka mojej spokojnosti na moje využitie, tak som maximálne spokojný. Dal som na to gumy 80% terén : 20% cesta, prešiel som zatiaľ všade kde som potreboval za akéhokoľvek počasia a som maximálne spokojný. Spotrebu to má do 10 litrov. Môj známy má suzuki vitaru r.v. myslím 1994 benzín 1,6 a tiež je maximálne na jeho poľovnícke účely spokojný. Podľa mňa si kúp auto ktoré sa ti páči, ak dáš dobré gumy, budeš spokojný s hocičím. Nejazdíme predsa offroad. Áno samozrejme nájdu sa rozdiely v autách, niektoré sú na poľovnícke účely a rôzny terén vhodnejšie, niektoré menej. Ty zváž na čo to potrebuješ. Ešte možno taká poznámka, novšia vitara má nižšie položenú karosériu ako staršia. Porovnávali sme vitaru r.v. 1994 a vitaru r.v. 1997 a to r.v.1994 má 15 a r.v. 1997 má 16 kolesá a aj tak bola nižšie!!! ◄ reagovať
To mi je jasné,ale prečo jazdiť na 15 litroch,keď môžeš jazdiť na 10tich..hm?alebo príklad,prečo jazdiť na zložitom 2,5 litrovom diesli s turbom,keď môžeš jazdiť na jednoduchom 1,3 alebo 1,6 litrovom benzine..no to bol iba príklad.. ◄ reagovať
patrik ak pozeráš na spotrebu nekupuj si auto.V teréne žerie každé. ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.