Najlepšie je ak má človek zdravé nohy.
Terracan len prevodovka : práca,olej,filter cca 220e ◄ reagovať
neviem o ake auto sa jedna je to cena za komplet vymeny všetkych naplni alebo len prevodovky? ◄ reagovať
Tanak díky za info..zrovna pozerám servis Autolabs-Ružomberok sa mi pozdáva aj keď to mám 150km tam...v DK je zrovna cez víkend výstava tak to spojím ak budú mať voľný termín..cena je okolo 300eur ak to má pomôcť a predĺžiť životnosť prečo nie... ◄ reagovať
Ano, meníme aj v AT prevodovke, prídavnej prevodovke, serve, diferákoch. Na trvalo to nieje. Záleží od výrobcu ale asi každých 50-60 tisíc km. Hlavné je tam dať ten správny olej. V niektorých AT sa dá vymeniť olej doma, niektoré na to potrebujú špeci náradie a diagnostiku. ◄ reagovať
JJhunt - pri kupe každeho 4x4 auta som menil komplet naplne od prevodoviek+ pridavnych prevodoviek ,diferakov, premazanie kardanovych križov , inač vymena cca po 60000km prevodovka + pridavna . Ak chceš šetrit tak aspon skontrolovat a doliat . V motore po 10 000km ked jazdiš často teren.a samozrejme filtre vzduchove ,palivove ,rotačne palivove,pelove . preplach neuškodi ale nieje nutny. ◄ reagovať
Otázka pre majiteľov automatu (to je jedno akého) dávali ste si po nejakých rokoch/km meniť olej v prevodovke?Výrobca uvádza že je to ´´na trvalo´´ no prevencia neuškodí hlavne ak už auto nieje v záruke..Zaujíma ma ak to niekto robil či len vypustil a dolial ..klasika alebo bol aj na preplach...prosím len info. od ľudí čo majú reálnu skúsenosť nie len niečo počuli...Vďaka! ◄ reagovať
Ja mám Nissan king cab (navara) v teréne super.Pohon sa zapína natvrdo.Na korbe vozim zver,psov,krmivo a v aute mám čisto. ◄ reagovať
Presne ako pise stefa plne s nim suhlasim honda nie je terenne auto ram je ram. ◄ reagovať
Používam suzuki vitara model spred roka 2004 2.0 hdi už 3 rok ... max spokojnosť co sa týka spoľahlivosti a jazdných vlastnosti v teréne. Výhody hmotnosť krátky rázvor vysoké najazdove uhly silný motor redukovana prevodovka. nevýhody max pre 2 osoby v stvormiestnom usporiadaní minimálny kufor ◄ reagovať
Ani ten systém pohonu nie je vhodný, ako u väčšiny SUV, do terénu. Do terénu podľa možnosti rám a stály, alebo na tvrdo pripájateľný pohon 4x4. ◄ reagovať
Honda CR-V, mal som možnosť sa viesť v teréne. V aute sme boli štyria a chytala spodok. Inak pohodná, ale do ťažkého terénu nie. ◄ reagovať
aky motor objem ? , ropa alebo benzin ? ◄ reagovať
HONDA CR-V r.v. 99 - Zdravím páni. Naskytla sa mi kúpa tohto auta, tak sa vás chcem spítať či máte niekto s týmto SUV skúsenosti v rámci poľovnej praxe. Poľujem v poľnom revíry, sem tam les. Ďakujem vám za odpovede. ◄ reagovať
v tom rozhupani zacina aj konci vyhoda manualu ◄ reagovať
riso2504 to presne napísal, čo som mal na mysli.... ◄ reagovať
Treba mat stale na pamati,čim lepši off road tym dalej ideš peši pre traktor. ◄ reagovať
S tym rozhupanim mate pravdu ,automatu trosku trva kym to tam zaradi.. ale zase na druhej strane , kolko krat je bezny polovnik v takej situacii ?? Ja viem len tolko , kto raz presiel na AT k manualnu sa uz nikdy nevratil ◄ reagovať
Skúšajte chlapi rozhúpať dopredu, dozadu automat. Aj v tomto je dobrý manuál. ◄ reagovať
Pavelb no vysvetli preco sa automat nehodi do tazsieho terenu, ◄ reagovať
diesel ano, ale automat skôr nie, to ťažšieho terénu sa nehodí ◄ reagovať
Terracan automat od r.05 má tu niekto? ◄ reagovať
to Gargano: mame aj ale nielen do reviru pajero wagon 3,2did automat, spokojnost ◄ reagovať
Automat diesel by ste do hory brali? ◄ reagovať
Nohy, nohy. Zver si treba vvyhodiť a nie v jazdiť, potom si nebudeme hľadať zlaté poklady v trénerkach .Keď auto tak si zadaj do Googlu spoľahlivé suv a vykašli sa na reklamu a image. ◄ reagovať
Kamarat mal terrano,asi desať ročne,no stale niečo odišlo,sa kazilo..teraz ma mitsubishi a uplna spokojnosť,ja grand vitara a takisto.. ◄ reagovať
tu mas jedno Nissan-Terrano-II-27-tdi-Luxury ked pojdes kupovat tak skontroluj vin na rame aby bolo cele čitatelne a ram ci nieje prehrdzavený zober kladivo a poriadne prebuchaj ◄ reagovať
ďakujem všetkým za odozvy, už len nájsť to pravé :) ◄ reagovať
LuboT z tých dvoch Terano no nech to nemáš staršie ako 10r pretože budeš meniť na tom všetko ak sa o to predošlý majiteľ nestaral poriadne. Asi máš nejaký finančny strop ale ak môžeš skus sa poohliadnut po inej značke. ◄ reagovať
LuboT: z tych dvoch za mna Terrano ◄ reagovať
Zdravím kolegovia, práve sa rozhodujem nad kúpou auta do terénu (rozpočet mám max. 4500e), poľujem v rovinatom poľnom revíri-takže žiadne kopce, rozhodujem sa nad Land Rover Freelander a nad Nissan Terrano II, 2,7 TDI .. zaujímajú ma nejaké poznatky o týchto autách, niečo som počul od kolegov ale viac ľudí viac názorov, bude to moje prvé auto preto by som nechcel výber uponáhľať, auto potrebujem najmä do terénu, aby som v ňom mohol voziť psov a v menšej miere na bežné použitie, tak budem rád za nejaké názory alebo rady pri výbere, ďakujem pekne ◄ reagovať
polovnik748 na čom to jazdiš akom aute? ◄ reagovať
Važeny nevidim moju srdcovku T Landcruiser alebo Hilux ... co ste ocakavali od znaciek ozajdenych aut pod 6000eur ? ◄ reagovať
Keby mal aspon ten bluetooth,hned ho berem ◄ reagovať
toto bude asi najlepšie :-) odkaz ◄ reagovať
Zdravim, vlastnim Ferozu uz asi 8 rokov a mozem povedat ze auticko ako stvorene pre polovnika. Male kratke a obratne v lese. Samozrejme som don investoval ale dnes sa da zohnat akakolvek suciastka na ebay. V zavislosti ako casto budes v terene uz raz som menil tlmice a pera, ale musim povedat ze v lese som kazdy vikend. Auto je z roku 1990 ma najazdene asi 300 tis.ale je to stary japonec a motor slape ako hodinky. Mam predny sklapatelny ram na odvoz diviny a predny navijak . Nedam dopustit. Odporucam ◄ reagovať
Páni,ktory vlastnite daihatsu feroza,prosim mohli by ste sa podelit o skusenosti s tymto autom?Klady,zapory..Za ochotu dakujem ◄ reagovať
Aj Jimny sa dá zohnať už za 3500 - 4000 dosť kvalitný, len ísť treba kupovať najlepšie s niekym, kto sa tomu rozumie alebo ho má... Nie som automechanik, ale sám som prekvapený, čo všetko (okrem kasne) som už na tom dokázal opraviť alebo vymeniť - ale to je hlavne o čase ;) ◄ reagovať
Steyr pekne si to popisal a mas pravdu. Nove je nove a je to istota. No moj rozpocet nepusti. Na bezne vozenia a do prace auto mam,bolo by to hlavne auto do reviru. Vyviezt krmivo,k posedu a tak. Ziadne tazke prace,nato mam traktor. ◄ reagovať
kúpiť si auto za 2500 EUR je čistá lotéria, no z veľkou pravdepodobnosťou na základe toho ako to s jazdenkami chodí (drvivá väčšina bazarových áut je po prvom majiteľovi, neboli nikdy búrané, majú overené kilometre, prednedávnom bol na nich robený komplet servis a sú v perfektnom stave...atď) bude po X-tom majiteľovi, bude práve tak polorozpadnuté, že sa to jeho majiteľovi neoplatí opravovať, tak ho radšej pošle do sveta, a nový majiteľ opravami v najbližších rokoch minie minimálne polovicu z toho čo zaň dal, pri predstave aké 4x4 auto je možné asi tak kúpiť za 2500EUR, znie to síce všetko negatívne, som si toho vedomí a bolo by to šťastie kúpiť požadované auto od niekoho koho človek pozná a vie čo kupuje a keďže aj ja som riešil podobnú dilemu a hľadal auto i do ťažšieho terénu, napíšem aspoň podľa čoho som sa rozhodoval ja, auto má mať pevný rám, muselo byť kúpené ako nové v SR, žiaden dovoz, inak sa nedala overiť jeho história(km i servis), nechcel som diesel lebo som sa obával vysokých nákladov na opravu turba, vstrekovačov a pod, keď počujem štartovať starší diesel v zime tak mi ho je ľúto, takže som volil benzín, chcel som rozvodovú reťaz a nie remeň, chcel som 4x4 použiteľné i do terénu a nechcel som auto, ktoré bude žrať viac ako 10l/100km, najskôr som skúšal nájsť nejaký kompromis a vybrať auto aj na poľovné účely aj na bežné vozenie aby som nemusel mať 2, to som neskôr zavrhol z viacerých dôvodov, no najmä kvôli tomu, že také auto sa s najväčšou pravdepodobnosťou ani nevyrába, pri zohľadnení vyššie uvedených kritérií, som sa dopracoval k záveru že na výber moc nemám, tak som kúpil, zatiaľ som na ňom najazdil cca 30.000km, nikde ma nenechalo, nič okrem bežného spotrebného materiálu(olej a filtre) nechcelo, vyšiel som kam som chcel a som s ním zatiaľ veľmi spokojný, kúpil som Jimniho... ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.