Najlepšie je ak má človek zdravé nohy.
ja mam len nivku na dobrych gumach a nestazujem si ◄ reagovať
solimkenaj šak som videl reklamu na tom sa opice vozia ◄ reagovať
STREDNYJOZO mas uplnu pravdu TOYOTA je asi naj : )) ◄ reagovať
potvrdim !!! na defenderi som chodil cca 3 roky, potom sme dostali Mer. - G, defender je klobasa, ktora ako spomenul horarstevo je pre menších - o ničom, - mercedes je iná bajka, len s nevýhodou váhy, ťažká krava, ale dostane sa oveľa ďalej, tieto super značky dávno predčili lada niva a suzuki samuray, bohužiaľ je to tak ale na úkor komfortu, mnohím sa to nebude páčiť, ale je to môj názor a jazdil som na všetkých štyroch značkách... ◄ reagovať
suhlasim s jozom, pokial mate sirku ramien nad 40cm :-), za volantom sedis bokom, natriasa, hrkoce,......fuj. najlepsie na nom je, ze je sluzobne- inak nic. ◄ reagovať
Chlapi mali sme služobný defender, poviem vám radšej hocičo iné len nie jeho. Jazdné vlastnosti sú vynikajúce ale pohodlie katastrófa a prevádzkové náklady ani nechcem hovoriť, každú chvíľu boli poruchy na prevodovke, diferákoch spojke atd. A to sa s ním nejazdilo nijak brutálne. No tešili sme sa z neho dvakrát, keď sme ho kupovali a keď sme ho predali. Naproti tomu toyta landcruiser absolútne bez problému, má ju aj kamárat r.v. 1985 najazdených cca pol miliona km bez väčšieho zásahu mechanikov. LaL zdar ◄ reagovať
Defender je brutal auto terenne samozrejme mercedes G je tiež veľmi slušne na tom .Tiež sa dajú zavrieť 4 kolesá .
Humer je však iná kategoria samozrejme . ◄ reagovať
Fechy, súhlasím s Tebou, je to auto, ktoré by som chcel mať..............lenže...................moc drahé ◄ reagovať
Land Rover Defender, třídveřová verze, není nejlevnější, provoz rovněž, ale stojí to za to ◄ reagovať
Ako všade-ide o peniaze:-P ak máte veľa peňazí a neviete čo s nimi tak Nissan Patrol 3-dverová verzia. Ale ak ste obyčajní smrteľník tak Suzuki Samurai je jednotka- vysoká prejazdnosť aj na cestnom obutí, nízke náklady na prevádzku... ◄ reagovať
my mame doma suzuki grand vitara je to dobre auto vinde skoro do kazdeho tezenu a ed uz zapadne tak zapneme 4x4 a jedeme suzuki su pre taketo hornejsie podmienky ako stavane naozaj dobre autaa a hlavne aj daco vidrzia takze preferoval by som suzuki ◄ reagovať
tak to sme dvaja Edu, vitaj v rodine :D ◄ reagovať
jimnyho mam pro sebe a pro psa,takze vzadu mam slozene sedadla porad,tam je pila,krmeni,vercajk...pes,pokud se nechce cumet ze predu a delat zavoznika a kdyz nahodou nekoho musim svest,tak jen ve predu,takze ani nepretezuji auto a na zimu mam na kulu takovy nosic,na ktery nekolik pytlu vleze... ◄ reagovať
Ivkej ruske auto si nekúpim už zo zásady :)) ◄ reagovať
tak to je vec viac ako istá...to nemôžeš...ale tak nejaká niva by stačila hádam :D ◄ reagovať
Nj len v mojich 193 cm je to dosť obtiažne o cestovaní vzadu ani nehovorím to je už katastrofa. ◄ reagovať
to sú neporaziteľné japonce...aj staré samuraie vyrobené ešte in japan boli nerozbitné, okrem tej hrdze tomu nič nebolo...tiež sme menievali len filtre a olej a už stačilo len natankovať hehe.....vieš, sú zasa teréne kde musím povedať to jedno-ak je samurai s dobrým obutím nie je nad to čo sa dostupnosti týka....viete, napríklad kopček kde sme so samuraiom a aj s pajerom začali hrabkať a nešlo to sme samuraia drgli a išli sme ďalej, no pajeru tam už nepomohol nikto(dlhému pajeru 2.5) to sme tam museli nechať a samík išiel ďalej ešte kilometer....je to naj pre mňa...neviem vynachváliť... ◄ reagovať
a musim říct,ze jsem delal ted technickou po dvou letech a opravdu nebyla zadna zavada, tak jsem mu dopral novy filtr a olej ato mluvim a kazdem dni jezdeni do lesa. ◄ reagovať
vejska.fcb- mám tiež suzuki jimny a možem potvrdiť´že som doteraz nemal problem, len ako si povedal netreba to skúšať tam kde to nejde. ◄ reagovať
k Hummerovi- měli jsme ho parkrát v revíru, jedina vec za povsimnuti byla,ze to tu bylo kdysi nové a vsichni na to cumeli, ale v porostu se tim nedalo jet,jak to je siroke a ten blby automat,kdyz zapadnes,ten uz nepomuze, kola byly skoro pod snehem,uz nemel šanci, tak jsme ho vytahli pajerem 2,5l a kdyz vecer kousek od toho místa skoncilo i pajero, tak to jsem vytahl rumunskym Arem :)),dnes jezdim suzuki jimny a bez problemu, kde vím,ze zustanu, tam nejedu... ◄ reagovať
ako Edu máš pravdu keby som mal financie tak už mi jeden Hummer H1 stojí na dvore celkom dobrý voz až na tú spotrebu ale veľké auto veľká spotreba... ale ostanem v realite zatial nemám love ani na ojazdenú Nivu nieto na Hummera =) ale časom a hlavne vekom možno i to príde ◄ reagovať
Fíha tuna sa to rozohnilo =D ako prečítam si to zajtra ale fakt fíha s týmto som nerátal.. ◄ reagovať
luxiano - ja som nikdy nepovedal, ze dlhe Pajero je to najlepsie do terenu. Len ked som sa vygulal na ceste s kratkym, ktore som este skratil o strom pri ceste, tak som kupil dlhe, davajuc vinu na auto. Mozem Ta ubezpecit, ze v aute chyba nebola, :o)) Mal som aj Nivu a viem, co dokaze, ale na kratke Pajero 2,8 zo zadnou uzavierkou a dobrymi gumami sa nechytala. Este k tym pneumatikam. Je to vec kompromisu. Taky dezen, aky doporucujes je v lese super, ale na ceste si vlastneho slova nepocujes. ◄ reagovať
Ja si musím vystačiť ako bežný človiečik s mercedesom e classe :) ◄ reagovať
Kua chlapi neplette tu furt ten Hummer...kolko z vas chodi Hummerom u nas na polovacku??? ◄ reagovať
chlapci hlavne pokoj a nehadajme sa, skusme na to ist konstruktivne a ozaj porovnavajme realne auta a ich vlastnosti, resp. bavme sa o faktoch...
EDU - samozrejme, ze G ma vsetky plnohodnotne uzavierky a tak ako pises uzavries to a mas permanentny pohon vsetkych styroch kolies, toto ma uz len Jeep Wrangler Rubicon, inak to seriovo nema ziadne ine auto, ba ani hummer.
Blaser300WM - nezabudni na jednu zasadnu vec a to je u velkych terennych aut ich razvor osi kolies, kvoli tomu som aj ja kupoval kratke G, pretoze s dlhym som sa raz obesil tak, ze ma musela prist vytiahnut tatrovka, detto hummer, zo skusenosti Ti poviem, ze cim kratsi razvor, tym lepsie vlastnosti v terene.
solimkenaj - suhlasim s tym co si povedal - otvoreny teren jednoznacne velke auto pobije male ci v komforte prejazu, rychlosti prejazdu a hlavne vykonom deklasuje male auto, ale pri extremoch je to velakrat uplne opacne a cudovali by ste sa co obycajna niva dokaze.... ◄ reagovať
kazdy ma svoju pravdu a kazde auto je niecim vynimocne ale nezabudaj na jedno hamer je tazky a siroky tam kde sa dostane posrana niva tak o tom hamer moze iba snivat samozrejme ze kde je otvoreni teren tak je to presne opacne preto nemozes tvrdit ze hamer je naj pajero ma velmi dobre vlasnosti a pokiak myslis ze vyhralo asi 11 krat dakar len s reklamnim tahom tak si uplne mimo ! to je mozno teraz ale nie 10 a viac rokov dozadu a pokial sa jedna o komfort tak ano mercedes bude asi naj ale pozri auta ktore su stavane vynimocne do terenu ktore maju vnutri komfort su to predovsetkym pracovne auta nie na okrasu !!! a ked zoberieme dop uvahy napr. staru vetriesku tak asi je skoda nieco riesit auto ktore ma snad 40 rokov a v terene vitrie rit aj novsim autam ktore nemaju mozno ani rok samozrejme nie sme tu od toho aby sme sa tu hadali ale aby sme mohli menit nazory a pod. jednoznacne kazde auto ma svoje dobre a zle vlasnosti a ktore je najlepsie ??? asi kazde niet meter podla ktoreho sa to da urcit ◄ reagovať
Blaser čo všetko nechal zmiznúť napríklad Mečiar :))) Kdeže sa hrabe Kotkin :) Ten hummer po stene vylezie podla mna hravo a vyliezla by hociaká štvorkolka keby mala tak umiestnenú prednú nápravu . Samozrejme ,že sú určité i reklamne ťahy . To však nič na tom nemení ,že hummer je jedno brutálne auto do ťažkého terénu . Samozrejme že má k tomu aj spotrebu ,hmotnosť ,širku ,ťažisko ,svetlo atď . Všetko má svoje pre aj proti . Pre mňa je hummer č.1. Ked raz budem bohatý tak si kúpim take fáro :) ◄ reagovať
EDU aj jeden kuzelnik, tusim Kotkin sa volal povodne nechal zmiznut vagon a pred kamerami, preto mohol aj Humer vyliezt po kolmwej stene. :o))) ◄ reagovať
Môžeme sa baviť o autách do lesa prípadne i porovnávať ,ale hummer by som asi s toho vynechal odkaz />
a to odhliadnuc od toho či je niekto antiamerikanista ,komunista alebo rusofil :)
Proste hummer je uplne niekde inde ako bežné vozítka do lesa . Mimochodom rusom sa podaril úspešne skopčiť :) Ani sa nečudujem majú s tým bohatu skúsenosť :)
odkaz ◄ reagovať
Blaser300VM neviem možno som sa zle vyjadril ,ale pajero a niva to sa nedá porovnávať ani komfortom ani jazdnými vlastnosťami . Na mercedese G všetky 4 kolesá zavreš proste ! Na ML nie . Súťaže F1 alebo dakar su iba reklamné ťahy to neberiem moc vážne . Také že tatra za komančizmu vyhrala dakar a je to naj auto je uplná blbosť . Pajero je výborné terenne auto nepochybne . Nechcem tu tvrdiť zasa nezmysel že lepšia je škoda 100 alebo podobné tendencie ktoré tu vznikali :) ◄ reagovať
EDU - zas to neprehanaj........Porovnavat Nivu a Pajero??? Neviem o tom, zeby mala Niva uzavierku aspon zadnej napravy. Aspon ta co som mal dakedy ja o nej ani nechyrovala. A myslim, ze vsetky styri nezapnes ani na G-cku maximalne. A videl som aj Pajero kruzit okolo zapadnuteho Humera a spekulovat, co s nim. :o))) No a este si marne lamem hlavu, co robi Mercedes v F1. ◄ reagovať
solimkenaj na mercedes G zapneš všetky 4 kolesá a ideš ako lunochod . Niva alebo pajero sa tzz nakríži a pokial nema inteligentný pohon 4x4 stojíš a to aj v jarku na robine proste diferencial ti pustí tie kolesá ktoré nie sú v zabere . To je rozdiel prvý tie ďalšie su v celkovej robustnej konštrukcii a podvozku . Samozrejme že najbrutálnejšie terenne auto ktoré nemá na svete obdobu je humer .Je síce rozmernejší a ťažší ale dokáže veci pri ktorých sa zastavuje rozum :)
Alfa pneu je velký výber aj vizažou zistíš či je to brutalita alebo iba hračka . Samozrejme spevnenie bokov je nevyhnutné proti kameňom . ◄ reagovať
solimkenaj - ja nepodcenujem ziadne auto a kazde si vazim a respektujem ako vytvor ludskeho umu, ja viem co ja vystrajam na autach a poviem Ti, ze Niva a G sa mi osvedcili velmi. Dalsie auto, ktore velmi uznavam je Jeep Wrangler Rubicon, alebo stary Cherokee, s tym mam tiez svoje skusenosti. Ak budem v buducnosti nad niecim uvazovat, tak to bude urcite jeep. ◄ reagovať
luxiano urcite mas pravdu inak staci ked si na you tube das znacky napr.niva pajero alebo aj G a tam su ukazky ludi ktory nepoznaju zabranu je tam vela aut o ktorych by si nikdy nepovedal ze su to auta vhone do terenu zdolavaju neuveritelne prekazky ked budes mat niekedy cas aspom pol dna tak si to pozri kazda znacka tereneho auta tam ma svoje zastupenie ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.