dnes je nedeľa,  29. december 2024,  meniny má Milada,  spln: 15. december 2024,  dnes východ slnka: 07:41,  dnes západ slnka: 15:55
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

Terénne auto pre poľovníka - diskusia

autor: off riso11
pridané: 13.12.2008 22:25
Každý z nás navštevuje revír na nejakom tom aute. Podľa Vás aké auto je najlepšie do hory a aké máte s ním skúsenosti???
počet zobrazení: 231 387
počet hlasov: 7
okruh tém: voľná diskusia
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

off dusanbe, 27.3.2015 o 20:09

Najlepšie je ak má človek zdravé nohy.

dať hlas príspevku | počet hlasov: 41

komentáre

zoradiť
zobrazené 841-880 z 1117 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off Edu, 2.1.2012 o 10:42

Ďakujem mito1 za vysvetlenie . Myslel som že servis a záruka je jedna a tá istá vec čo je samozrejme nezmysel . Moja e classe je už dávno po záruke a servis mercedes som nikdy nenavštívil našťastie . Mám na to lepších opravárov a za štvrtinovú cenu ano mercedes TN . Každopádne mercedes G je ako tank a to pri maximálnom pohodlí. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off mito1, 2.1.2012 o 10:35

pre Edu, staandardne je zaruka 2 roky, ale da sa priplatit za cca 900.-eur na dalsie 2 roky... 6 rokov alebo 160000km je servis v cene auta. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 2.1.2012 o 9:49

semjan Pohon 4x4 je u dustra prevzatý od aliančného partnera Nissan. Vozil som sa v dustri a viem čo dokáže . V Nemecku dustra používajú profesionálny lesníci na dennodenné používanie v ťažkom horskom teréne . Nevedia si toto auto vynachváliť po všetkých stránkach a to mali naozaj všelijaké autíčka .L200 s dustrom sa nedá porovnávať je to auto inej cenovej kategorii žerie 2 x toľko a zodpovedne ti môžem vyhlásiť ,že kadial prejde duster sa 2 x tak ťažká L200 určite nechytá .Myslím vážny teren . Miesta vzadu a pohodlie sedenia celkovo mne vyšiel tiež pre duster . To že je nejaká páčka z tvrdeho plastu ma neštve skôr naopak nech je len pevná a to je . Naozaj porovnávať ojazdené auto s novým je nezmysel . Auto má životnosť 6 rokov potom už len do neho môžeš dávať a dávať peniaze . Samozrejme môžeme si kupovať ojazdené autá topánky či zbrane aj to je riešenie . Každopádne dustre sú stále vypredané takže záujem je veľký ! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off semjan, 2.1.2012 o 8:39

EDU> to ze ma prvy stupen kratky, neznamena ze tocivy moment je zmeneny. nenasiel som nikdyporovnanie tociveho momentu v tabulkach. Predpokladam ze vies o com je redukcna prevodovka, cize tu nebudem pisat. Niekde som cital ze podvozok a ram nie su az take masivne. Otazne je ze aka je zivotnost komponentov pri castej jazde terenom.neporovnaval by som L200 s dusterom. Ten druhy link co si tu pridal je trosku aj o blate, ale je to na rovine a zda sa mi to ako povrchove blato, nie nieco co je kvalitne premocene a este so stupanim.Osobne by som volil ojazdeny XTrail, pokial chceme nieco do terenu.2-3 rocne uz maju fasacne ceny ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off LeTuCeR, 1.1.2012 o 23:18

:) si zoberiem dazdnik :D :D ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 1.1.2012 o 18:59

Tu je test v česku . Pre i proti odkaz odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 3006sprg, 1.1.2012 o 18:22

ano pepino to co pises je sice dobra varianta ale iba pokial je priaznive pocasie a byvas niekde pri hore. Vtedy je to uzasna pomocka takisto ako v zime snezny skuter. Ale dajme tomu ze ides do hory a po chvili zacne prsat, tak kym sa dostanes domov tak trosku zmoknes :o) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 1.1.2012 o 17:41

semjan dustru nechýba redukovaná prevodovka .Plnohodnotne ju nahradí jednotka šesťstupňovej prevodovky . Duster nie je LKT je to auto do terenu i na cestu za fajn peniaze .Nemožno ho porovnávať s mercedesom G triedy kde zatvoríš 4 kolesá a ideš ako tank. Je to auto ktoré sa hodí pre bežné lesné cesty a zvážnice pri výbornej spotrebe .polovník 100 na Mitsubishi L200 sa vozím na poľovačku dosť často :-D dobré auto avšak za oveľa vyššiu cenu a dvojnásobnú spotrebu od dustra .mito1 myslel som že na mercedes G je záruka 6 rokov nie 4 . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off semjan, 1.1.2012 o 17:03

EDU: Dustra by si bral bez redukcnej prevodovky? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off LeTuCeR, 1.1.2012 o 14:05

Načo auto ? Yamaha grizzly 700 ,Suzuki KQ 750 , CAN AM OUTLANDER 800R ,Polaris sportsman 800 850 500H.O ---> atd... + neaka dvoj napravova vlecka a dostanes sa kamkolvek ,zver privezies,prikrmis za tu cenu radsej to ako neake stare auto :) (skusenosti s GRIZZLY 700) -lepsie ako auto :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off mito1, 1.1.2012 o 10:15

Ja osobne som mal Navaru 2007 nebola zla, ta korba ma svoje caro, ale trochu moc nizka a vela elektroniky. Tak som si kupil G-cko 280CDI profesional a to je naozaj auto do terenu. V miestach, kde som nepresiel s navarou ani s uzavierkou s g-ckom len 4x4 a ide bez najmensieho zavahania.minus je len vysoka cena, ale 4 roky zaruka a 160000km servis v cene auta nie je na zahodenie. Je to s defendrom asi to naj do terenu... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Jaruj88, 1.1.2012 o 7:24

do hory na stredný teren aj či na krmenie by som ti poradil Mitsubishi L200 rok výrob.2007 daš tam vela krmiva aj vojdu ti tam až dva jelene jedna nevýhoda je že je dlhý ale pekne full 4X4..na to autičko sa da spolahnuť ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off peters, 31.12.2011 o 22:02

najlepsie auto do lesa je firemne :-D mal som jeepa cherokee XJ 4.0 s plynom a nemozem povedat jedinu zlu vec o tom aute. bezne dostupne ND a ceny ok, pohodlie super: automat, klima, robustna konstrukcia, dve tuhe a na nich 31 MT. len ako jedno univerzalne auto rodinne auto to je male. na hobby mi to stacilo. s tou poruchovostou stareho vs noveho to je kus od kusa ine.su stare auta ktore nic okrem spotrebaku nedostavaju a stale idu, poznam funglovky co su stale po servisoch ale aj take co menia olej kazdych 30 tisic namiesto 15 a stale idu. takze to je dost relativne s tou poruchovostou. dustera som skusal a nebal by som sa toho. jasne ze je to slabunke.. sak od 1.5d a 1.6i sa nedaju cakat zazraky. najlacnejsia je sice za 10 ale nema skoro nic. keby som tam chcel kozeny interier a automat tak by asi stala aj 15. ale ako pracovny voz je to ok ale a za 10 by som si ja osobne kupil radsej 04ku jeep WJ V8 s lpg ako novy duster. jo a prajem co najviac offroadovych km v tomto novom roku bez poruchy. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 31.12.2011 o 20:07

growler auto z nulovou hodnotou ti bude produkovať iba nulovú hodnotu . Je to auto ktoré už má za sebou svoju životnosť a preto treba počítať s poruchovosťou. Nové auto sa neda so starým porovnávať . Ja by som bral novučkého dustra račej . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off mibe74, 31.12.2011 o 19:42

alebo este lepsie: odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off mibe74, 31.12.2011 o 19:39

najlepsie vozy do lesa: odkaz- ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off growler, 31.12.2011 o 19:35

Edu nove auto prepchate elektronikou je nieco ine ako cherokee do roku 01,kde sa cena pohybuje cca do 5000€ a nahradne diely su za babku ... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off orol, 31.12.2011 o 18:54

Edu, vôbec sa nevyznám do áut, to je tvoja parketa. Ja som to z rozprávanie dcéry pochopil tak, že vzhľadom k výkonu motora ( má 1,6- ku ) a váhe vozidla sa jej najmä v kopčeku, keď sa vlečie za iným vozidlom a rozhodne sa ho predbehnúť absolútne zle predbieha, pretože auto je ťažké, resp. 1,6 je slabá. Keď už sa ale rozbehne, už to valí:-o)) alebo neviem, ako to nazvať, má zlé zrýchlenie - akceleráciu z nula do 100, či ako sa to správne povie... ak to s tým vôbec nejako súvisí :-o)) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 31.12.2011 o 18:05

v testoch chvália práve malú hmotnosť dustra -------------------------------------------------------------------------------- A ty další výhody? Velká světlá výška 210 mm (ještě o centimetr víc než většina offroadů) a nízká hmotnost (1 250 kg u verze 4x4). To vše v praxi znamená vysokou schopnost průchodu běžným terénem, který limitují v podstatě jen pneumatiky. Pro opravdové fajnšmekry ještě údaj o terénní dostupnosti: nájezdový úhel je 30°, přechodový úhel 23° a 36° sjezdový úhel. Zdroj: odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off orol, 31.12.2011 o 17:58

To viem, Edu. Ja píšem o benzínovej verzii. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 31.12.2011 o 17:56

orol ja som samozrejme písal o dieslovej verzii . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off orol, 31.12.2011 o 17:56

Duster so 4x4 má dcéra zhruba tri mesiace a stálo tesne cez 12 000.- € ( farba biela ). Spapá to kolo 7-8 litrov a myslím je to 1,6-ka. Má to prioritne určené na chalupu. Hovorí, že je to ťažké auto ( k obsahu 1,6) a ťažko sa "rozbieha". Vždy keď príde nadáva, že ju bolí pravá noha ( plyn. pedál je v nesprávnej polohe, resp. noha je v neprirodzenej polohe ). Ale zas chváli, že dobre vidieť z tohto auta :-o)) podĺa mňa je to auto tak max. na poľné dobré cesty, do ťažšieho terénu zrejme nie. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 31.12.2011 o 17:54

growler kamarát má jepp cherokee je to diesel a spotreba je zhruba 3 x taká ako u dustera . Čo sa týka plynu treba povedať ,že jeho cena stúpla za posledné dva roky o 100% K tým dostupným dielom . Sú dostupné a poriadne drahé .Začína to neštandartnými žiarovkami a končí ostatnými dielcami ,ktoré samozrejme na auto ktoré stojí 50 000€ budú iné ako auto za 10 000€ Kamarát sa poriadne posťažoval na drahé náhradné dielce . Samozrejme nivu zahrabe každé terénne auto . Veď nivy zastala vývojom v roku 1977. Auto spred 30 rokov musí byť iné ako dnešné nové tereniaky s inteligentným pohonom všetkých kolies . Nivu som nikdy nepovažoval za autoé ktoré by sa dalo porovnavať s ozajstnými off raoad . Odhliadnuc od spotreby 15 l :-D komfort , životnosť,poruchovosť atď . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off pandur1, 31.12.2011 o 17:40

growler súhlas má to kamoš, tiež benzín plyn a je to nezmar. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off pandur1, 31.12.2011 o 17:36

Edo pri nafte ano, ja som mal benzím 1,6 77 kw, bohužiaľ vtedy bola len táto predvádzačka. Diesel je diesel :-). ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off growler, 31.12.2011 o 17:28

najlepsie skusenosti s jeep cherokee 4l - 98r,ked das do toho LPG jazdi sa s tym za 10-15€ v terene,motor je blbuvzdorny,nahradne diely dostupne vsade za babku,pokial nebol burany hrdza sa mu vyhyba,odvezie 5ludi + vacsi naklad a pokial ho dobre obujete nivu s prehladom "zahrabe" ... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 31.12.2011 o 17:25

samuraj je dobré pohyblivé ,alé auto. Konfort vozenia je priam katastrofa a to hlavne v zadu . Tiež to nie je auto na ktorom by sa dalo cestovať napríklad 200km . odkaz Martin.michalec čudoval by si sa koľko profesionálov lesníkov používa práve dustra auto v ťažkom horskom teréne denodenne .Výrobca udáva samozrejme priemernú spotrebu a tá je 5,6 litra pri 4x2 je to 5,1 litra nafty. Čítal som zopár testov kde merali skutočnú apotrebu samozrejme v teste v terene sa spotreba rapídne mení ak sa pohybuje auto na jednotke alebo dvojke vyšplhať sa môže aj na 7 litrov žiadnych 9 nie. To však klasické terene auta budú skoro na 20 litroch :-D sa cenou 5 x takou ako je duster. Kupiť si stare opotrebené drahé auto nepovažujem za lepšie riešenie ako nový duster.Nemci si toto autíčko veľmi pochvalujú .Výroba nestíha vyrabať. suzuki samuraj je dobré tak mať niekde pod horou bez čísla sa niekam vyviesť do lesa . Neporozumel som prečo by som mal mať strach oškreť daciu a suzuki nie :-D To ma pobavilo. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

on lanus, 31.12.2011 o 15:58

Najlepšie u nás dostupné auto do lesa (myslím doslovne medzi stromy)je Samuraj,každý cm navyše môže byť totiž niekedy dosť veľký problém . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off pandur1, 31.12.2011 o 15:21

Pre martin.michalec, maš pravdu aj mňa by mrzelo keby som si pooškieral nové auto, ale zase poznám ľudí (dvoch :-) ) čo si ho výlučne kúpili ako pracovné auto do terénu. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off pandur1, 31.12.2011 o 15:19

Edu tých 5 litríkov v teréne je dosť málo. Mal som možnosť ju vyskúšať aj v teréne, síce len v takoch ľahšom, poľné cesty, trochu kopcov a zvážnica a spotreba sa vyšplhala trochu vyššie ako je 5 litrov. Síce to presne neviem, koľko to bolo, nemala počítač ale bolo to asi do 8-9 litrov, čo však tiež nie je veľa. A tá cena za 4x4 začíca cca od 10.990.- myslím. Ale ako hovoríš je to slušné autíčko za tú cenu aj do terénu aj na cesty. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off greenwood, 31.12.2011 o 15:05

Edu podľa mňa to nie je moc dobré auto do lesa a keď tak len na občasné použitie a nie na deno denné vozenie sa v teréne. I keď mne sa tiež páči a poškuloval som po ňom, ale asi je to skôr pre chatárov. Ja mám samuraja a idem s ním po haluzinách aj po zmladení a vôbec mi to nie je ľúto že ho oškriem alebo opriem niekde o strom. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 31.12.2011 o 13:31

výborná volba je dacia DUSTER od 9900€ funglovica so spotrebou 5 litrov nafty . Motor renault podvozok od nisanu plastove blatníky sú vyborný pomer kvality a ceny na terenne auto .odkaz dezing automobilu sa mne osobne tiež velmi páči ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off fedi, 30.12.2011 o 13:12

Ms marian dovolim si tvrdit ze niva nieje nic moc. mal som 1.6 aj 1,7 su to dost kazive auta ..teda tie co som mal ja.. da sa to prirovnat tomu mesiac v lese mesiac v servise... nebol som s tym spokojny. teraz nedavno som kupil Samurai 1.6 a neda sa to porovnavat s nivou. na samurai je jedna z vyhod listove pery. taktiez vaha auta. samik ma 900kg.obul som na neho T3 a som v celku spokojny. ako tu viacery pisali gumy robia vela... ja osobne keby nivu tak by som skusil 1,9 naftovu. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off maropebi, 30.12.2011 o 12:07

ja som si kupil jeep cherokee 97 a zatial som velmi spokojny. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 26.1.2011 o 14:40

Hahaha iboo asi ako blaser300VM :-DD zrejme kolega nebol na lačno :-D. Niekedy je naozaj chválenie svojho peria až humorné . S tou nivou a 4 kolesami v stálom zábere si ma naozaj rozosmial :-D Nové terénne autá majú tzv. inteligentný pohon všetkých 4 kolies ale to samozrejme tiež nie sú trvalo zaberajúce 4 kolesá ako má hummer alebo mercedes G . marceliusko samozrejme nemôžeme porovnávať pajero a škatuľku niva . Také veci ako veľké kolesá priechodnosť podvozok aké ma pajero či naviják a veci podobné je naozaj ako postaviť mercedes s classe a trabanta . Keby tú vlečku s repou čo ťahal Blaser300VM zapol za nivu bolo by to humoru :-DDDD foto ID 34591 ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off MSmarian, 25.1.2011 o 21:25

Ja jazdím do lesa na Octávke, na upravené zvážnice je to opstačujúce auto. Myslím si, že Nive sa nič nevyrovná. Úzávierka, redukcia, výsoký podvozok, veľmi dobrá priechodnosť terénom. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off marceliusko, 25.1.2011 o 20:47

Jazdím na služobnom (najlepšie terénne auto je služobné) Mercedes 4x4 uzávierka predného zadného aj medzi nápravového dife.naviják v predu aj vzadu Mitsu. L200 tahavam často ...Suzuki Jimny na Clasic gumách je zábava...Nisan Mazda nic moc ...Krátke pajero na OFF gumách je fajn...Jednoznačne je základ pneumatika odtial sa to odvíja ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Blaser300VM, 25.1.2011 o 20:30

kolega mal prave vtedy kolko promile? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off iboo, 25.1.2011 o 20:25

Edu hovoril som s kolegom pred cca mesiacom, on má nivu so stálym pohonom 4x4 a má možnosť aj uzávierky medzinápravohého, aj "klasického" diferáku, čiže vie byť full time 4x4. Takže zrejme model od modelu. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

zobrazené 841-880 z 1117 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

Zelené zápisky z poľovníckych chodníkov