Najlepšie je ak má človek zdravé nohy.
Leon mal by si videt moj mercedes E classe zo spodu aby si videl čo všetko sa dá v teréne urvať . dusab práve to je ten predsudok" zrejme nevydrzi" Nič nevydrží večne . Na sťahovanie dreva ako to robí lkt naozaj duster nebude vhodný to je fakt . Porovnávať ho s nissanom Navara, Pathfinder, alebo Patrol to by som naozaj nechcel ani použitím v teréne ani robustosťu a samozrejme ani cenou či spotrebou . Všetko má svoje pre i proti ,ale to by som sa opakoval . Bežného poľovníka duster dovezie v teréne i náročnejšom kam potrebuje . Treba si zaobstarať vhodné pneumatiky a naloží aj plnokrvným tereniakom so spotrebou niekolkonásobne vyššou ako je 5,5 litra nafty a cenou za ktorú sa da kúpiť niekoľko dustrov . Treba sa iba triezvo pozrieť na realitu bez predsudkov ako i prehnaného optimizmu . ◄ reagovať
přesně dusab a každý kdo ho doporučuje by si ho měl nejdříve prohlédnou zespodu aby viděl co se tam dá všechno urvat nebo ohnout i na horší polní lesní cestě ◄ reagovať
Nieje Nissan ako Nissan, X-trail (Duster) nieje Navara, Pathfinder, alebo Patrol... Samozrejme pri dobrych pneu prejde aj Duster nieco, ale skor ide o to, ze Duster pri dlhodobejsom pouzivani v tazsich podmienkach v terene zrejme nevydrzi to, co spominane modely. Vyplyva to zo samotnej konstrukcie podvozku. ◄ reagovať
Edu dobre si to napísal, veď práve to, nie je nad osobnú skúsenosť, dustra by som nechcel, podvozok je síce X trail, ale polo osi sú ako z kočíka. ◄ reagovať
namor676 hummer nie je auto to je uplne iná kategoria :-D ◄ reagovať
admin práve duster je kompromis . Na ceste sa dá vypnuť štvorkolka a v terene sa zapína . Má malú nadobúdajúcu cenu malú spotrebu a samozrejme k nadobudajúcej cene i sú i adekvátne drahé náhradné diely . Mercedes ML za 70 000€ bude mať súčiastky drahšie ako duster za 10 - 12 tisíc € to je logika . Životnosť automobilu je 6 rokov . Potom má tzv nulovú hodnotu čiže neprodukuje zisk ale stratu . To je bežné pravidlo pri podnikaní kde je pracovný nástroj automobil .peters tie paličky sú také aké ich zkonštruovali japonci na nissan .Legendárna značka tereniakov. Komplet podvozok dustra je japonský nissan .To len na margo aby sme tu nenavodili myšlienku ,že v Rumunsku vymýšlali nejaký podvozok pre dustra . Motor je zase taký ako ho skonštuovali v renaulte podobne i karoseriu kde je veľmi vhodne použitý plast . Samozrejme nie je to off road plnokrvník ale vozí sa na 5,5 litrov nafty nie na 12 či 25L .Moja rada je opýtať sa majitela dustra prípadne ak je možnosť zviesť sa v teréne . Možno to prospeje najväčším skeptikom dácie .juro10 HYUNDAI bol ešte pred pár rokmi považovaný za totál šmejd . Dnes vyhráva testovanie v bezpečnosti a nemálo ich vyhral v kvalite a malej poruchovosti . Takže všetko sa mení i predsudky . Sám som trpel predsudkom a usmieval sa nad značkou dácia . Musel som však uznať ,že som sa mýlil . ◄ reagovať
Ani hlboký sneh nemusí byť prekážkou, napr. pre Hummer H1 Alfa, tu je ukážka čo dokáže, auto patrí CB ONE handlová odkaz ◄ reagovať
ja mám HYUNDAI GALLOPER mám ho pol roka a som spokojný relatívne lacné pracovné a hlavne pohodlné auto samozrejme má svoje hranice hlavne v hlbokom snehu ale to asi každý tereňák))) ◄ reagovať
Ja som takto zvažoval nové Pajero, ale otec ma odhovoril, že potom budem kontrolovať každý škrabanec. Kúpil som staršiu L 200 a tej mi nie je vôbec ľúto. Je na to, aby odviedla v lese svoju robotu. ◄ reagovať
Rempo má význam uvažovať o aute do lesa na diesel? A myslím, že by mali byť dve autá, do práce normálne alebo SUV, a do revíru určené len na to aby ti nebolo ľúto škrabancov a podobne. Ja osobne budem zrejme hľadať kompromis v SUV aby som mal iba jedno auto. Priamo auto do lesa, keďže nie som v žiadnom združení momentálne nepotrebujem. A na lesné a poľné cesty si myslím že mi bude stačiť SUV. ◄ reagovať
ono to je jedno jestli duster nabo pajero obě auta leží za chvilku na břiše když se neudělá ůprava :-) ◄ reagovať
Ak máš dobrého mechanika tak lacné auto: Suzuki Samurai a ak máš trocha viac peňazí tak jedno z naj je Pajero. Len pri kúpe ojazdeného treba dať pozor na stočenku. Veľmi záleží či máš ešte jedno auto na cesty alebo bude tvoje jediné. Pneu na auto už záleží aký a kde máš revír.... ◄ reagovať
Aké staršie auto by ste odporúčali do revíru? Aké máte vy? ◄ reagovať
stale dokolecka. duster nikdy nebude terenak. to je SUV. ked je niekto hovado dokaze znicit aj tank. ked sa pozrie normalny clovek na podvozok dustera tak vidi hranice co si s nim moze dovolit. napr tie palicky co drzia zadne kolesa :-D ked sa na to obuju nejake BFG AT tak do lesa na pole to bude ok. ziadny hard offroad. klasika co 99 percentam ludi staci. mne sa duster lubil ale uz ne. lebo sa nevyraba s automatom. ◄ reagovať
V dacii duster som sa neviezol ale tiež som počul i videl nejaké videá a testy že duster má dobrú priechodnosť a je dobré i do terénu. ◄ reagovať
Ano niva bude v teréne o máličko lepšia ako duster to je fakt .Nie však v každom teréne . Všetko záleží od gusta kupujúceho . S bežnými zvážicami v našich lesoch si však poradí . Keď bude 50cm ťažkého snehu ostane i niva na podvozku . Všetko má svoj strop . Vozil som sa na dustri a naozaj v terene príjemne prekvapuje . Podvozok je identický od Nissan X-Trail . Kaluže sa naozaj netreba báť nejakú tú kaluž zvládne odkaz Je to ťažko vysvetliť takto od klavesnice .Kto sa neviezol neuverí . odkaz v teréne záleží velmi vela od pneumatík a tiež vodiča . Rusi to zhodnotili kam prejde niva prejde i duster :-D tu : odkaz Niva je tisícročná klasika :-D skôr by som to definoval ,že 4O ročná klasika . ◄ reagovať
lenze nivu mozes vyuzit aj do blata aj mimo cesty...je pravda ze ten dizajn je svojsky, takisto ako aj spotreba, ale inak to je plnohodnotne terenne auto ◄ reagovať
Ok axon diesel 1,5 dCi 66 kW/90 k 4x4 FAP stojí 14 490 € To je stále výborná cena . Lada niva € 13 300 . odkaz ◄ reagovať
edu kupovať dustera 4x2 nemá pre poľovníka žiadny význam, to môže používať fabiu. Stačí trocha rozmočená lúka alebo poľná cesta a končí. Kupočať dustera má zmysel jedene verziu 4x4, ale tam nie je cena 10 tis.€, ale trocha viac... duster 4x4 začína na cene 12780 €, pozri tu odkaz ◄ reagovať
edu čítaj pozorne na tom tvojom odkaze je: "Benzíny zastupuje švorvalec 1,6 16V s výkonom 77 kW (105 k), ktorý v kombinácii s pohonom 4x2 spĺňa emisnú normu Euro4 a dodáva sa s päťstupňovou manuálnou prevodovkou (cena od 9 990 eur). Ten istý motor s pohonom 4x4 už spĺňa emisnú normu Euro5 a výrobca doň montuje šesťstupňový manuál (od 11 790 eur)". Čítajte viac: odkaz ◄ reagovať
3006sprg neklamem ani nechcem nikomu tvrdiť ,že duster plnohodnotne nahradí pohodlné luxusné a robustné pajero ,ktoré je uplne inak stavané ako suv duster . Rempo cena 4x4 dustra benzínu začína pod 10 000 € odkaz Obstarožitná lada niva ktorej dizajn zo 70 rokov minulého storočia je bez zmeny je naozaj dosť nepohodlné vozidlo . Každému podla gusta . odkaz= dusab na lúku nepotrebuješ 4x4 ani najazdové uhly ani velkú svetlosť . Tam ti stačí kosačka . Máš pravdu na nehodu čiže tuknutý blatník sa nevstahuje zaruka . Duster ich ma plastové čiže sa pri menšom buchnutí vratia do pôvodnej polohy . Podvozok dustra nie je dacia ale je to nissan xtreil . ◄ reagovať
Ťažko je reagovať na vaše predch. príspevky či duster áno alebo nie, pretože otázka diskusie bola auto do lesa. Nemyslím si že dacia duster je až tak auto do lesa, skôr sa prikláňam k názoru dusab že je to skôr na nejaké lesné a horské cesty a lúky a nie priamo do lesa bez ciest. Ide o to čo kto potrebuje. Keď sa máme v tejto téme venovať autu do lesa skôr sa mi pozdáva pajero. Mne osobne by v súčasnej situácii stačilo nejaké SUV 4x4 diesel a to si viem predstaviť nejakú kia sportage (nové cca 23 500 €), dacia duster (nové cca 16 800 €) alebo suzuki grand vitara (staršie roč. cca 97 za cca 5000 €). Aj na cesty do práce aj do ľahkého terénu poľných a lesných rozbitých ciest. Priamo do lesa zatiaľ auto nepotrebujem. Ale to je iná téma. Takže ak sa mám vyjadriť k téme auto do lesa, skúsenosti nemám žiadne, ale volil by som asi mitsubishi pagero. ◄ reagovať
Aka garancia je na nove auto do lesa v pripade, ze ho opries o strom, urves nieco na naprave v terene na kameni, oskriabes lak o konar, rozbijes svetlo, otrhas kryt na podvozku (neviem ci vobec na Dusteri nejaky kryt je), otrhnes naraznik a podobne??? Ziadna, vsetko platis z vlastneho vrecka. Alebo zeby mal strom v lese PZP? :-) Duster je auto na cestu a na luku. ◄ reagovať
Jediné nové auto do lesa za 10 litrov je Niva... ◄ reagovať
Edu za 10 nedostaneš 4x4 Dustera.... za 10 dostaneš holú verziu pomaly bez volantu... ◄ reagovať
edu edu....stale sa tu ohanas tym dustrom a klames sam seba ze plnohodnotne dokaze nahradit auta ako je pajero... ◄ reagovať
3006spg došetriť sa dá. Treba však vediet či chcem ML za 70 000€ alebo dustra za 9900€ k tomu si treba položiť otázku či chcem za 1000 km na benzínke nechať 200€ alebo len 100€ . Poistka a náhradné diely drahé pneu atď to sú naklady ktoré do draheho plechového kakáča treba dávať sústavne . Kto si kupi noveho dustra má 5 ročnú garanciu . Kto si kúpi 5 ročného japonca ma garanciu ,že všetky diely si bude kupovať sám . Aby nebol majiteľ bazarového auta zaskočený ak mu budú hlásť diely v tisíckach eur . Samozrejme kto na to má môže si kupiť aj noveho medveďa G 500AMG každoročne a čerpacia stanica tiež nebude problém . ◄ reagovať
admin nepovedal by som...ked nemas tak radsej dosetri a kup to neskor ;) ◄ reagovať
Všetko je to vecou peňazí ... keď máš, vyberieš si, keď nemáš, musíš sa zmestiť do rozpočtu a hľadať kompromisy. ◄ reagovať
Taký Unimog by nebol na zahodenie..))) ◄ reagovať
Edu: jedinú nevýhodu vidím v tom, že "normálny" Duster s 1,5dci a 4x4 je už vyšše 15 000€ čo je už dosť.... ◄ reagovať
jezevec2 nie len sypeš ale hlavne 2 x tolko leješ do nádrže toho 6 ročného pajera . ◄ reagovať
Chlapi na toho Dustera se fakt čeká půl roku.ve Francii byl Duster pátým nejprodávanějším autem ! znám lidi co to mají a jsou spokojeni.určitě to nevyjede co samuraj nebo niva ale když se do lesa dojíždí dál nebo chceš mít jen jedno auto si myslím že je to dobrá volba. a mít za stejné peníze nové nebo 6leté pajero do kterého jen sypeš... nevím nevím. Prodávám Dacie :-) :-) :-). ◄ reagovať
odkaz a uz sa nehadajte :-D ◄ reagovať
Edu ver či never nechápal by si kade to všede prejde žigulácky motor celkom dobrá spotreba hrubé plechy malá poruchovosť a ak sa niečo pokazí tak sa nemusím hrabať v kope káblom ako v dácii ◄ reagovať
Tu je napr. tak strašne ,,drahé" nové auto s tak ,,veľkou" spotrebou 8,5 l, musel by som asi byť padnutý na hlavu aby som čakal v poradovníku na rumuna. odkaz ◄ reagovať
no a mame to tu najlepšie auto je gaz :-D Je rozhodnuté ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.