Najlepšie je ak má človek zdravé nohy.
Ok stačí, myslím, že sa opäť môžeme vrátiť k téme. Tí čo sa vyjadrili, ich názor poznáme, zaujímal by ma názor ostatných - aké auto do lesa? ◄ reagovať
pepies, len to by tu v BA uz nik neostal :-). EDU a co myslis ty co sa odstahovali do okolia BA ty chodia na akych autach s akymi SPZ? a co myslis kde robia v Nitre ci kosiciach? a co ked chodia polovat na vychod, stred....to akoze si nemozu kupit poriadne auto, alebo vsetci mame jazdit na dusteroch? ja by som sa skor orientoval na tych co maju ML, Q7, a ty co na to nemaju tak DUster, to su taky co to auto do terenu nepotrebuju alebo len vynimocne ale ved image ved 4x4 treba :-). nikdy nevies kto sedi za volantom, a v dnesnej dobe povedat ze ked auto na BA znacky automaticky je to Blavak alebo opacne KE auto je kosican, je blbost. Firemne "netaraj", vrat sa k Dustru o tom mas aspon nejaky prehlad. ◄ reagovať
Hekler&Rempo mate svatu pravdu keby sa každý "Blavak"pobral do svojho rodiska bolo by nam rodenym Blavakom hej :O) ◄ reagovať
zrazia sa dve autá s bratislavskou ŠPZ, z prvého vyskočí vodič a kričí, co ty slepý ty chuju, druhý mu odpovedá, nebajač, dáko to zrobime ... ◄ reagovať
Edu je logické, že keď v Bratislave nestúpol radikálne počet obyvateľov a prisťahovalo sa strašné kvantum, že tý čo tu boli musel niekam zdrhnúť. Áno máš pravdu. Veľa takzavných Blavákov žije u nás v okolí BA. A mne osobne je jedno na čom jazdí ktokoľvek, keď má na to nech si kúpi aj raketoplán. ◄ reagovať
Rempo nemôže .Trend je opačný :-D Ľudia ktorý majú peniaze už dávno opustili túto smradlavú dieru . Buď sú v Kittsse alebo v okolitých dedinách na Slovensku .Kde si užívajú rodinné velkolepe domy s bazenom saunou a inými vymoženosťami. Komunistické škatulky a služby na chodbe si užívajú už len skalný Blaváci . Neurážam iba konštatujem . Nemajú sa čím blysnúť aspoň dobré hodinky či auto si doprajú na ohúrenie :-D V BA sa taký defender dá naozaj výborne využiť :-DDD ◄ reagovať
Čo máte proti Blavákom? ehm... To, že nebývajú na lazoch neznamená, že nevyužijú také auto. A nenadávajte na Blavákov veď je tu 70% prisťahovalcov....A tá herečka čo jazdí v BA na Defendri môže byť kľukne tvoja suseda z lazov... Nikoho neurážam iba konštatujem.. ◄ reagovať
dusab v BA sú veľkomeštiaci :-D ◄ reagovať
Edu s tymi Bratislavskymi malomestiakmi si trafil...to iste plati aj o kosickych. Aj ked v Ke su asi trosku tuhsie zimy ako v Blave. Co sa tyka privesneho vozika...300kg nosnost maju naozaj len male vozicky. Tolko odnesies pomaly aj v kufri :-) Normalny standardny privesny vozik s nosnostou 750kg, bez problemov odvezie aj tonu. Vozik s nosnostou 300kg je skoda kupovat. ◄ reagovať
pepies mas pravdu predaj fabiu aj pajero a kup si dustera a mas kompromis za malo penazi aj do lesa aj do terenu a usetril si jedno auto! BINGO vyhra kazdych 10 minut 3006sprg skoda sa urazat a osocovat proste niekomu farar inemu fararka kazdy si kupi na co ma a co chce a niekto sikovny sa dostane dusterom dalej ako dement na defendri a iny je sam sebe nebespecny aj keby isiel peso vsak 3006sprg ◄ reagovať
3006sprg nemožno pajero porovnávať s chatrným dustrom to je fakt . Poznám ten špeci vozík dvojkolesák .Ten potrebuje nie len poriadne auto ale i poriadneho šoféra ,ktorý má skúsenosti .To by duster naozaj nezvládol.Ja som myslel klasický vozík kde je do 300 kilo nosnosť . Komfort pajera ,robusnosť i životnosť bude naozaj ovela väčšia !!! To všetko viem samozrejme . Duster je sparťanské vozítko suv. Prejde však viac ako mercedes ML. Obľúbené to vozidlo Bratislavských malomeštiakov spolu s mercedesom G . Čo všetko ľudia neurobia pre imidž :-D Miesto toho aby sa po asfaltkách vozili v E classe či S classe zvolia si Mercedes G aby mohli trvalo zatvoriť všetky 4 kolesá v zápche na prístavnom moste :-D alebo lepšie vyštartovať od McDonald's či auparku :-D v krutých Bratislavských zimách a terénoch.Veru niekedy ľudia robia čudné veci . Vážnosť situácie v Ba popísal v zmyselnej balade jeden spevák ,ktorý síce tiež trpí týmto syndromom ale ... odkaz Pepies po asfaltke k rampe môžeš i na ferrari prísť dustra nato nepotrebuješ ani suv . ◄ reagovať
Edo predávam Fabiu aj Pajero a zajednavam si Dustera hadam ja po prvu rampu pri asfaltke snim dostanem :O) ◄ reagovať
edu ale ja ked poviem ze potrebujem auto na polovacku tak pocitam s tym ze budem aj rozvazat krmivo za takych podmienok ako tomulino popisuje...a s tymi 500 kilami to snad nemyslis vazne? ja som pred dvoma rokmi naraz niesol tonu repy, je ale pravda ze to bol vozik na mieru robeny ◄ reagovať
duster nie je traktor . Neviem čo máš za vozík ked nakladáš 500 kilo ◄ reagovať
edu som zvedavy ci by ten duster zvladol polmetrovy sneh a na voziku 500 kil krmiva...urcite nie, to ti uz teraz mozem povedat, lebo s 1,6 motorom by s takym mnozstovm krmiva mal problem aj na asfalte... ◄ reagovať
3006sprg mne vždy auto muselo služit nikdy som nebol otrokom svojej plechovice . Duster v dobrom obutí zvladne i blato . Nebal by som sa toho . Poridne pneu a je to vyriešené . Vozil som sa v Nemecku na dustri a po poriadnom blate . Prekvapil ma a to nemal žiadne vážne obutie . Tie extremne podmienky sú malokedy . ◄ reagovať
edu aj fabiou sa da dostat do lesa ale ja ju napriek tomu nevychvaluejm ako ty dustra...ako uz bolo povedane ked ti raz treba poriadny terenak aby si sa po dazdi nemusel bat ist po diviaka do blata tak jednoznacne pajero, niva, samurai, L200 atd. proste hocijaku, "cistokrvnu 4x4" samozrejme s dobrym obutim, lebo ja osobne ked si chcem kupit auto na polovacku tak asi ho nekupujem preto aby som sa vedel po zvaznici alebo vyasfaltovanej ceste dostat na chatu, kupujem si to predovsetkym preto aby som aj v zime vedel rozvazat krmivo v snehu po kolena, aby som sa po dazdi vedel dostat vysoko do lesa po ulovenu zver, aby som vedel material na posed dopravit do tazkeho terenu...a toto vsetko v ziadnom pripade nezvladnes s nejakym dustrom...na odvoz do reviru s tym ze pod lesom odparkujem a idem dalej pesi, nato mi netreba kupovat nove auto tam mi postaci hocico...nanestastie s dustrom mas sancu iba nanejakje suchej lesnej alebo polnej ceste...lebo na nic viac sa nezmoze...a co urobis ked naprsi a bude blato? nepojdes do lesa? ◄ reagovať
dusab:presne si to vystihol nič nove stale dookola ◄ reagovať
Ked utrhnes zaves kolesa na kameni, alebo diferencial tak ti vies co vyreklamuju... Pozri inzerciu na nete po kolko idu "jemne" ojazdene auta a ako klesaju ceny Nissanov. Je samozrejme ze Jeep servis a pod. maju ine ceny sluzieb ako Dacia...to si ale kazdy kto ma nieco v hlave vie spocitat aj sam. Tato tema je o autach do LESA...a Duster proste auto do lesa skor nieje ako je. To je odo mna vsetko. Dookola tu citat o usetrenej spotrebe a podobnych hovadinach sa mi uz nechce. Viem dobre kolko stoji novy Wrangler, Defender a tie Duster takze nic nove som sa tu od vas nedozvedel. Kto chce setrit na spotrebe nech chodi peso, alebo na bycikli, popripade si moze kupit nejaky offroad na plyn, alebo hybrid. ◄ reagovať
dusab ja nehovorím o žiadnom húfnom nákupe . Samozrejme keď sa ulomí záves kolesa tak Ti ho vyreklamujú . Teda ak máš auto v záruke . Ked máš oprdenú ošúchanú starú rachotinu bez záruky tam si to musíš sám uhradiť . Cena nového wranglera rubiconu začína od 40 000€ sú tam za dalších 10 000€ za mnohé doplatky odkaz spotreba je 2 x taká ako u dustra . Neviem či si niekto kúpi wranglera za 50 000 € a za tri roky ho potom predáva za 14 000€ ešte k tomu velmi zachovalého ako píšeš .O tom silne pochybujem ,že by sa našiel taký blb ! Každopádne náhradné dielce budú zodpovedať nadobúdajúcej cene . Ja nič nepreferujem ani neporovnávam neporovnateľné . Až zistíš aké ceny má jeep servisovanie spadneš na zadok ked si ešte aj žiarovku budeš musiet od jeep kupit originál lebo bežne ju nekúpiš . Ak ti je jedno či tankuješ ročne za 3000€ alebo za 6000€ za 3 - 5 rokov pretankuješ cenu ďalšieho dustra a to nevravím ,že k 2 € za liter už nie sme ďaleko .Poľovník ktorý sa potrebuje dostať autom do mesta ale i po lese sa previesť za málo penazí má možnosť tejto volby lacného suv s fantastickou spotrebou a 5 ročnou zárukou . Kto má naviac značiek a aut je samozrejme veľmi veľa . V teréne bude zavisieť veľmi veľa od pneumatík . Ani auto ako je M G tredy či defender s úzavierkou všetkých 4 kolies na tvrdo neprejde ťažkým terénom ak nebude mať poriadne pneumatiky . ◄ reagovať
Neviem o tom, zeby nemecki lesnici, alebo polovnici hufne kupovali Dustre. Takze je to individualne. MMaska neporovnavam tu novy Duster s novym Defenderom, alebo Wranglerom. Ale novy Duster s ojazdenym Wranglerom, Pajerom a pod. Novy Duster 4x4 stoji cca 15000eur. Za tu cenu kupis velmi zachovaleho 3 alebo 4 rocneho Wranglera. Edu ked ulomis nejaky zaves kolesa v terene tak ti ho vyreklamuju??? A ta 5 rocna zaruka je iba za istych podmienok financovania. To je stale len dookola, kazdy preferuje nieco ineho. Tu je to podobne ako: Co bolo skor vajce, alebo sliepka? :-) ◄ reagovať
dusab keď sa Ti duster rosype ako píšeš po roku :-D Pôjdeš ho reklamovať lebo máš nové auto ktoré má 5 ročnú záruku .odkaz Ked sa ti pokazí opotrebované auto bez záruky musíš si všetko zaplatit sám .Niekedy ťa môžu prekvapiť súčiasky za tisíce € . Tie autá čo si spomenul majú všetky dvojnásobnú alebo trojnásobnú spotrebu ako duster a niekolko násobne väčšiu nadobúdajúcu cenu a k tomu samozrejme i primeranú cenu náhradných dielov . Motor renault je uplne v pohode nevidím v tom problém . Po 5 rokoch keď skončí záruka dustra predáš a kúpiš si nového . Vždy sa nájde blb čo si kúpi staré rozhegané auto aby mal čo opravovať . Takže s predajom nebude problém . Možno u vás máte naozaj nejký extrém . U nás sa dustrom dostaneš naozaj všade . Ked bude meter snehu končia všetky auta samozrejme okrem hummra . To je však samostatná kategoria . Kupovat si ojazdené auto oprdené a úšúchané iným majitelom ja osobne nepovažujem za ekonomicky ani eticky vhodný krok ak môžem mat za cenu starej rachotiny nové auto ktoré bude mať 5 ročnú záruku . Odhladnuc od toho ,že si starým autom kupuje zákazník kočku v mechu. Máš pravdu v Nemecku je iná životná úroveň a kupujú si dustre nie drahé autá. Zrejme si to vedia zrátať a nepochybuj o tom ,že správne . ◄ reagovať
duster je v celku slusne auticko az na tie prve dizle ktore nestali za nic a furt tam daco odislo ale mozno uz tieto novsie je to ine dusab defender je ina liga ako duster. duster je auto aj na cestu a stredne tasky teren zvladne z lahkostou nieco podobne maju japonci v daihatsu terios jazdil som s nim a bolo to suprove vozenie za malo muziky. do kazdeho auta ktore chasnujes v terene treba kazdy rok nieco dat a potom vymenit to je proste tak. duster je offroad chudobnych za tu cenu nove auto aj aj tak tu neporovnavajme defendre Wrangler mercedes G to su ale cena je niekde inde ◄ reagovať
Ked kupujem aj ojazdene auto tak sa snazim ho poriadne prezriet (netvrdim, ze nic na nom potom nemoze odist). Vybral si si z mojich prikladov iba Defendera (asi to najdrahsie). Mozem uviest este raz Pajero, Wrangler, L200, rozne Nissany... V Nemecku je trochu ina zivotna uroven drvivej vacsiny lesnikov a polovnikov ako na Slovensku. Ked sa mu rosype Duster za rok, alebo dva, kupi si druhy bez problemov a stary supne do srotu... Novy Duster sa v terene opotrebuje ovela skor ako starsie auto do terenu urcene. Tym starsim autom nemyslim staru rosypanu rachotinu... ◄ reagovať
dusab predsudky. Ak si kupiš defendra treba počítať že dáš za takéto auto minimálne 5 x tolko ako stojí duster . Ak si kupiš opotrebovaného starého môžeš v serise ročne nechať kludne nadobúdaciu cenu dustra . Keď do dustra natankuješ za 2000€ ročne počítaj že do defendra to bude 6000€ . Každé tri roky pretankuješ celú nadobúdajúcu nenu dustra . Všetko má svoje pre i proti . V Nemecku dustre s oblubou používajú profesionálny lesníci na každodenný pohyb po lesoch s veľkou spokojnosťou . Netvrdím ,že i duster sa časom neopotrebuje a nebude treba kúpiť nové auto . Automobil má životnosť 6 rokov . Každopádne záujem je veľký a čakacia doba tiež . I to o niečom vypovedá . Stále sa tu niekto snaží zavádzať ,že polovník sa dennodenne pohybuje v extrémnych podmienkach našich hôr čo je podla mna uplná hlúposť. ◄ reagovať
Vsetky auta stavane do terenu su postavene na ramovej konstrukcii a nie na samonosnej karoserii (az na niektore vynimky napr. Niva). Duster je auto na pole, keby sa s nim jazdilo kazdy druhy tyzden na polovacku po trochu tazsej lesnej ceste alebo svaznici po nejakom case by sa muselo vymenit cele. Na rozdiel od starsieho Pajera, Defendera, Wranglera a podobne. Na tych mozno odide nejaky stabilizator a suciastka je drahsia, ale nieje to taka investicia, ale pokrutena karoseria Dustera. Ked ides s Dusterom na polovacku 2x rocne do terenu tak to sa samozrejme da, ale je to slabsie SUV na cestu. ◄ reagovať
3 dverový Landcruiser....starší, Hyundai Galloper 3 dverový je tiež o.k.... ◄ reagovať
UAZ 469 2,3D nemá konkurenciu. ◄ reagovať
Mi máme Jeep wrangler rubicon 3 dverový 2.8l diesel a nemôžem sa vôbec stažovať ◄ reagovať
samozrejme Leon merdes G je výborná vecička najmä ten AMG 500 tam je fajn výkon a prejde kusok viac ako duster cena je vyššia nie 12 000 ale 250 000€ ale zase je to lepšie auto po všetkých stránkach to je je fakt . ◄ reagovať
Edu zajeď do čech tady jich je docela dost a maj pár km najeto já jsem o něm přemýšlel tak jsem si ho prolezl a svezl se sním a raději jsem vybral jinou značku je to fakt jenom SUV snadno utopitelné auto :-)))) a když medvěda tak géčko a né éčko ◄ reagovať
ano to je memento pre kupujúcich starých aut . Niečo sa pokazí a nie je financ na súčiastky . Môžeš kupiť druhé auto za málo penazí ale zase iba stare z nulovou hodnotou . Aj 15 ročný duster nebude mať cenu 15 000 € ale možno 1000€ to je fakt . Aj moje auto stálo poriadne cez milion korún ked bolo nové . Duster asi neurobí milion km a viac ako medveď ale zase je to o iných prioritách . tých 4000€ stojí čerpadlo na moj mercedes ročník 96 !!! Aby si bol v kurze . ◄ reagovať
ano to stoji 4000ečiek na nove e classe a nie na 98 čku alebo ake to maš to sa ti oplati kupit rovno druhe auto ◄ reagovať
rossler8x57JS nový diesel merceds e classe stojí približne 40 000€ - 106 000€ duster 12 000 v plnke možno aj tých 15 - 16 000. Nemožno porovnávat stare auto z nulovou hodnotou a nové auto . Na moje auto stojí iba nové čerpadlo 4000€ . Cena súčiastok súvisí z nadobúdajúcou cenou . ◄ reagovať
Len ten mercedes ečko ma hodnotu 2500 ečiek a duster 15 000 to by ma viac sralo ◄ reagovať
Leon píšem iba to čo je pravda . Nie predsudky typu " zrejme nevydrzi " , " X-trail (Duster) nieje" , " prohlédnou zespodu aby viděl co se tam dá všechno urvat nebo ohnout" Nemusím tomu auto robiť reklamu aby sa predávalo . Na dustra si počkáš minimálne polroka – autá sú beznádejne vypredané !!! odkaz ◄ reagovať
Edu ty je snad prodáváš jinak to není možný podle toho co píšeš a nebo je ještě jedna možnost každá liška si chválí svůj ocas :-))))) ◄ reagovať
3006sprg určite dobré pneumatiky robia veľa . ◄ reagovať
edu na pohyb po zvazniciach + obcas nejaka polna cesta beznemu polvnikovi postaci bezne auto ako je napr. fabia, lebo pravda je taka, ze ked trochu naprsi tak na polnej ceste konci aj duster, dokonca aj pajero ak ma zle gumy ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.