Najlepšie je ak má človek zdravé nohy.
Jages - osobne by som isiel radsej do Navary alebo Hiluxu !!! L200 ma najvatsiu spotrebu co sa tyka tychto troch pick up. Spotreba - tu ovvlyvnuje vela faktorov ako napr. teren v ktorom prikrmujes, (hornaty , rovinaty, aku vahu budes vozit, atd. s tou L200 rataj kombinovanu aspon okolo 11-14 L.a mozno aj viac. to je moja skusenost. ◄ reagovať
Chcel by som si kúpiť L200 s 2,5 motorom ročnik 2002-2005, máte skúsenosti akú ma spotrebu, spolahlivosť? polujem v poľnom revíry pouzival by som to na prikrmovanie atď. a aj do roboty po ceste cca 20km denne. alebo mi poradte iný typ auta. Teraz mám samuraja ale stým po ceste je to horsie a aj dosť malé. za rady Ďakujem! ◄ reagovať
spotreba v tažkom terene ak ju rátame na skutočne prejdenú vzdialenost je omnoho vyšia. ◄ reagovať
bakhus, v terene? lebo ten udaj 10l/100km je udaj s terenu, nauzaj zalezi z akeho, po lesnych cestach sa da aj 8litrov, za pekneho pocasia, vsetko zalezi od konkretneho terenu tak ako pise namor, ked budes jazdit na redukcii tak to pojde hore, niva rovnako v takom tazkom terene kde jimny zozral namorovi 23 zozerie min rovnako..... ◄ reagovať
Dakujem za info pavian a namor676. Cital som tu ze niva vela zerie tak potom neviem leno nase nivi v prevadzke maju spotrebu 11,6 l/100km... ◄ reagovať
Okolo 10 litrov, zaleží, čo máš obuté, ako to vytáčaš a kde s tým jazdíš... Pohon 4x4, kolá a terén - to hneď na nádrži poznáš. Po vyhodení zbytočných zadných sedačiek je v ňom aj priestor niečo odviezť. Motoricky spoľahlivé auto s niekoľkými maličkými muchami, ktoré sa pri dobrom šoférovi a miernych úpravách dostane skoro všade ;) odkaz ◄ reagovať
bakchus to je ťažká otázka, pokiaľ budem jazdiť ,,bežný" terén tak cca 10l/100km, ale pokiaľ pôjde o vyslovene ťažký terén, hlboké blato, veľa snehu, stúpania a budem mať zapnutú redukciu tak môj ,,rekord" bol 23l/100km, ale ako píšem vyložene ťažký terén. A aby ma nezotreli , môj jimny je upravený na to aby ťažký terén zvládol, je zdvihnutý o 20cm a to je len ta menšia úprava. ◄ reagovať
pisali ste tu o jimny - chcem sa opytat kolko zerie v terene? ◄ reagovať
laik, ja pouzivam sx4 4x4 s 2,0 DDiS (diesel), auto s lahkym terenom nema ziaden problem, po zvazniciach chodi bez problemov, je vynavene ESP ktore ciastocne supluje uzavierku differencialu, takze lahky teren, zvaznice, pokial nie je vela snehu a vela blata zvlada bez problenov....samozrejme treba pocitat s tym ze to nie je offroad. nema redukciu takze treba s tym pocitat, u diesla mi trosku vadi, ze pri rozjezde sa auto na sekund rozbehne rychlejsie a potom spomali, treba si na to zvyknut, je to trosku neprijemne hlavne dole kopcom, potom uz vsak ide stabilne a pomaly. pri 1,6 benzine tento efekt nie je, u diesla je to sposobene turbom. ◄ reagovať
jager68 laik sa pýtal na suzuki sx4 odkaz suzuki jimny je úplné iné auto odkaz jimny je novší samurai, čiže je ľahký, obratný a má málo miesta. Ale ak ho chce používať iba na poľovačky, tak je to dobrá voľba ◄ reagovať
Suzuki Jimny je super...v terene je absolutne super. ◄ reagovať
Prosím o skúsenosti s novým modelom SX4 4X4 do ľahších terénov, jeho zraniteľnosť podvozku (190mm) ◄ reagovať
axon, turbo si ice samo nepridava, ale auta s turbom maju tendenciu pri rozbeho sa rozbiehat rychlejsie a po chvilke spomalia, je to hlavne koli turbu, lebo motor si potiahne viac vzduchu a aj paliva, pri tomto efekte moze vzniknut pocit, ze si turbo pridava samo...to je na dlhu debatu....u niektorych aut to citit viac u niektorych menej...to ze turbo zapina pri urcitych otackach je pravda, zase to zalezi od auta resp motora....niektore zapinaju turbo pri 1500 niektore az pri 2000.... ◄ reagovať
edu to kde si videl, že turbo si pridáva samo??? takýto humorný výrok už som dlho nepočul:-DDDD Kamarát má tiež L200 ale že by si turbo pridávalo samo, to sa mu ešte nestalo. Ja mám 4 mesiace Toyotu Landruiser, najazdil som na ňom iba niečo vyše 1000 km, ale že by mi turbo samo pridávalo, to som ešte nepostrehol... Turbo mi zaberá pri cca 1500-1600 otáčkach, kde nastane citeľný nárast výkonu, ale vždy to ovplyvní iba vodič, keď sa otáčky motora dostanú nad určitú hranicu. Na redukcii dokážem ísť ja aj kamarát takmer krokom. ◄ reagovať
Este posledny koment k tejto teme: Veda a technika nas posuvaju dalaj ci su to uz auta, zbrane alebo optika ale v knecnom dosledku sa to pri polovnictve moze a obracia proti nam! Delaej sa v terene dostaneme na vatsiu vzdialenost strielame a zveri nam ubuda z roka na rok. Takto je to u nas Tribec a Inovec. Velka skoda, kiez by sme radsej mali stare flinty a chodili na konoch!!! Lovu Zdar ◄ reagovať
Málo žere, dostane sa všade a nesmrdí: odkaz ◄ reagovať
Tiež sa čudujem že Defender 90 / krátky / sa tu málo spomína. Pickup možno tak do poľných revírov ale do kopcov sa nehodí. Mám to tiež odskúšané. Síce nie ako poľovník ale tiež viem čo píšem. A dobré obutie je podmienka!!! ◄ reagovať
Palo3006 tiež ti dávam za pravdu z tým traktorom!!! Najlepšie aj sprednym nahonom :) ◄ reagovať
O pneu ani nehovorím pomalicky čo by sme prezuvali 3 krát - leto jeseň zima lebo aj pneu do makkeho terénu sú na sneh skôr na lyžovanie ako jazdenie. Mám to odskusane :) ◄ reagovať
Ked pickup tak určite hilux! Ostane sú v tejto triede o kúsok vzadu aj ked možno nie o veľký ale dost veľký na to aby sa kupujúci informoval. Auto do terénu bez korby - tiež nieje čo veľa riešiť : LAND ROVER DEFENDER krátky dvojdverovy!!! Aj ked nie možno Japonsky spoľahlivý ale na 100% je táto značka stále KRÁĽ offroad - ov Viem čo píšem nevicital som to z magazínu ale dlhoročné skúsenosti v používaní či uz jednej značky alebo druhej! ◄ reagovať
do tažkého terénu a hlbokého snehu sa mi najlepšie osvedčil traktor ◄ reagovať
jo hilux to je stroj ale chce to na korbu závaží jako každý pick-up a hlavně dobrý gumy já teď zkouším na jeep grand cherokee BFGoodrich Winter Slalom KSI a docela mě překvapují jak jim chutná bláto i když to jsou zimáky ◄ reagovať
pick-up typu Hilux, Navara, Ranger má síce využiteľnú a praktickú nákladnú plochu, či už na zvoz zveri či vývoz krmiva, no dlhé previsy a rázvor sú podla mňa do ťažšieho terénu na nič, záleží to od revíru, Jimny je síce ľahký a šikovný no škrábať sa niekam na redukcii s 1,3 litrovým motorom nie je podľa mňa dlhodobo únosné, okrem toho kufor skoro žiadny a zadné sedačky akurát tak pre deti...svetlá výška nič moc, keby bol zdvihnutý, so silnejším motorom a na dobrých gumách tak podľa mňa nemá konkurenciu, ja by som volil jednoznačne niečo krátke, 3-dverové, s minimálnymi prevismi a krátkym rázvorom, najskôr Pajero V6 banzín, aj keď to čo som mal žralo 15 a viac litrov ale o tom to nie je, no keď si ten 6 valec pekne pomaly brble pod kapotou a má silu tak je to paráda, vozil som sa na všeličom, no v budúcnosti pôjdem s veľkou pravdepodobnosťou do krátkeho pajera V6 benzín, v tomto prípade je podľa mňa spotrebu netreba riešiť lebo to je obmedzujúce a kto nemá nato aby často tankoval, nech si offroad ani nekupuje, lebo bude mať problém našetriť na kvalitné obutie, ktoré je asi najdôležitejšie avšak dosť drahé... ◄ reagovať
Edu len nechcem vediet co to zerie :-) ◄ reagovať
Tribecman tiež sa mi páči najviac ten hilux, ale skúsenosti nemám. ◄ reagovať
Ked môžem poradiť medzdi hilux-Navara-L200 tak môj vyber je určite HILUX!!! Vterene sa nedajú porovnávať auta inej triedy ako to čítam vkomentaroch!!! ako keby sme porovnavali pomarance s jablkami --- oboje sú ovocie!!! ◄ reagovať
Ono to turbo si samo pridava to je všetko vec modernej techniky . Na to je dobrá vec redukcia . Navara myslím že má redukciu. Včera som strelil prasiatko a s kamošom borobradaty sme išli mierny kopčok na jeep cherocke a nevyšli sme .Kedže bolo strelené na 310m museli sme ho ťahať . Ešte že to nebol lanštiak :-D Dobré auto ale pneumatiky už mali dosť . Práve pneumatiky sú veľmi silná stránka v teréne .Micíka L200 má kamarát a odjazdil som s tým i za volantom dosť toho v teréne i po cestách pridáva si tiež samo . Veľké auto veľký kolos . Suzuki Jimi na dobrých gumách má uplne iné manevrovacie schopnosti ako veľké vagon auta . To je fakt . Malé suv sú zase chatrnejšie v teréne ale zase majú lepšiu spotrebu a iné výhody oproti of raodov . Na dobrých pneumatikách však dokážu v terene tiež veľa . ◄ reagovať
Dodo beriem, ja som napisal moju skusenost :-) ◄ reagovať
motaq ja som sa viezol v navare a šofér nadával keď sme šli po lesnej dosť rozbitej ceste že to auto nevie ísť pomaly, že nevie ísť pri malých otáčkach. Mal pred tým L200 starší typ, ešte ten hranatý, zrejme to porovnával s tým, neviem. Iba som sa spýtal na vaše skúsenosti. ◄ reagovať
Dodo, kamarat ju ma a na redukcii to ide uplne krokom, tak ako aj L200 ci Hilux.....co sa tyka spojky to zatial neviem povedat, lebo este ju ma kratko ale otor je v pohode...inak ak ste to nevideli tak odkaz ◄ reagovať
hlavní problém navary je že má slabou spojku do lesa tak to je zhruba každých 40tis. nová a ten motor 2,5TD taky žádný zázrak dost poruchový nissan double cab 2,5D je o něčem jiném hodně lidí si to plete já byl mezi nima taky :DD myslel jsem si že do navary dávají dva druhy motoru ◄ reagovať
Tá Navara že vraj nevie "ísť pomaly" - chýba to pri zvládaní ťažkého terénu, čo je na tom pravdy? Ktoré z týchto troch spomenutých je asi tá najlepšia voľba a prečo? ◄ reagovať
Samozrejme idealne su dieslove motory. Sorry za chyby v predchadzajucom komentari.. ◄ reagovať
ked hovorime o aute do 15000 Ecok, Ja mam skusenosti s Hiluxom aj s Navarou aj s L200, tieto auta sa super vyuzitelne ci uz v lese alebo na vidieku. Farmarske auto je proste na vsetky potrebne prace co pridu do denne do cesty. ◄ reagovať
No Niva je dobrá ale veľa žere. ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.