Najlepšie je ak má človek zdravé nohy.
hlavně to LPG to je skvělá věc na rychlý pohřeb motoru :-))))))))))))))) ◄ reagovať
ten 3.1 VM taliansky spageti diesel je katastrofa. ten mercedesacky 270CDI je lepsi ale naj naj je pre WJ 4.7 HO V8 s LPG. ◄ reagovať
to jsi ho ale ulovil na Liptově:-))))) osm hrncu to je správnej motor pro Jeepici ◄ reagovať
Vole, v tom rocniku je motor z medveda :-P.. Neboj nic V8 to isti do buducna. :-* ◄ reagovať
Stopinko měl jsi koupit Jeepa s motorem a né s italskou modelkou :-))) ◄ reagovať
Aj 2.7 Grand zozerie len 8,7l nafty na 100km akurat ze len na poloprazdnej dialnici so zapnutym tempomatom na 120km /hod. Avsak je to nepodstatna info lebo ak s tym clovek vlezie do terenu potom moze byt spotreba aj 25l na 100km. Vzdy bude zalezat na obtiaznosti terenu. A kto chce offroad nech rychlo zabudne na spotrebu a kriteria na vyber vozidla si nastavi inak. ◄ reagovať
Dlhé Pajero 2,8 TDi mi pri zaťažení dvoma osobami plus zbrane a batožina (a pes) žralo na dlhé trasy 9,3. Mimo obce do 110 km/h. Boli na tom gumy 265-ky zimné cestné. Ten motor by som odporúčal, je to o niečo silnejšie ako 2,5 a má rozvodovú reťaz. Ak trafíš zachovalý kus, s tým motorom by nemal byť problém. Treba sa o to starať ako o každý motor. Zvykne tam odísť palivové čerpadlo, ale to sa stáva u každého nafťáka. Hlavne lievať dobrú naftu, prípadne aditívovať. ◄ reagovať
jeges- pod 10l na 100km mozes len snivat pri tomto voze :) pajera maju vacsinou tipci, co spotrebu neriesia, ale fakt pod 10 sa nedostanes... ◄ reagovať
Leon aj vozidlo LADA malo rado v kufre ,, metrák písku ,, a nemalo 4 x 4. ◄ reagovať
quadra-drive je super pak v klidu jeepici zvládá i manželka ale v tom pickupu je to zábava pro chlapa ale stejně jsem měl raději naloženej metrák písku :-))) ◄ reagovať
peters to vystihol presne to ma odradza na L200 ke ze na ceste je skoro nepouzitelne 4x4. Ake mate skusenosti s pajerom 2,8 5dverove mam na mysli spolahlivost motora alebo podla vas s ktorym motorom by to bolo asi najlepsie? A na ceste s nezatazenym pajerom s lahkou nohou by sa dalo zmestit do 10/100km? ◄ reagovať
trochu k tomu pohonu 4x4. tych systemov je strasne vela, kazdy vyrobca ma nieco svoje. bolo tu spominane pajero a L200. pokial si dobre pamatam tak napr niva, niektore jeepy, LR a aj to pajero ked ma superselect maju okrem predok-zadok natvrdo aj medzidif. takze moze jazdit 4x4 aj na suchej ceste. L200vky asi do roku 2006 nemaju stredovy dif a pripaja sa iba predok natvrdo- takze iba na smyklavom povrchu. redukcie ani spery do toho nemiesam. cestna 4 kolka je pre mna dost dolezita vec pri kupe univerzalneho auta na cesty aj na vozenie krmiva do lesa v zime. mal som moznost kupit krasnu L200 05 za super cenu. spotreba ma netrapila ale nezobral som ju lebo nebola automat a hlavne nemala cestnu 4kolku /medzidif/. uz som si zvykol na pohon quadra-drive z jeepa a to by mi chybalo. ked je kus cesty suchej, v zatacke sneh, potom zas sucha, potom niekolko km lad si neviem predstavit stale s tym radit hore dole. a nechat zenu s dietatom jazdit s pickupom s lahkym zadkom a zadnym nahonom po zasnezenej namrznutej ceste neni nic moc... ◄ reagovať
dede, viem ze mas sklony k takymto "invektivam". Daj si klídek, jazdim na nej. Aby si bol celkom spokojny tak: tu, na slovensku ◄ reagovať
Aha, tak Ty máš bohaté , praktické skúsenosti... hlavná vec, že ju odporúčaš a ospevuješ ! ◄ reagovať
to neviem, ale da sa doviezt, aj taka s najazdenymi 15-20 tisicoma mílami V amerike ich jazdi vela, ale da doviezt aj z nemecka ◄ reagovať
kde sa dá kúpiť nová na slovensku ? ◄ reagovať
dede, iba mi povedz. Ci si sa v nej uz vozil, alebo aspon zblizka videl ◄ reagovať
lct-S - čo je nad 9- 10 l v spotrebe platí sponzor ? ◄ reagovať
Pre porovnavnanie: napr. s Toyotou Hiluxom, Tacoma je o neakych 10cm sirsia a neakych 100kg lahsia ◄ reagovať
jeges, neviem aku mas predstavu o cenovej relaci,ale ked sa Ti paci nieco take ako L 200-ka. Existuje jedno dobre auticko, ktore by mohlo splnat Tvoje predstavy. Pohodlne na ceste, klobuk dole, co dokaze v najtazzsom terene. Na korbu nalozis hravo cez tonu, zapnes aj trojtonovy prives. 4x4 zapinatelny aj za jazdy do 120km/h. Ma redukcie, uzavierku stredoveho aj zadneho differencialu. Vysoku svetlost, silne šasi. Motor 250 koní. TOYOTA TACOMA 4x4 V6 4,0i. Auto so vsetkym, co ma dobry offroad mat. A s LPG, vychadza spotreba v prepocte na naftu neakych 9-10 l., ked sa jazdí zo 100km 20% priemerny teren ◄ reagovať
Podla toho, comu hovoris 4x4. Ale logicky, ked mozes ist po ceste viac ako 100-vkou, tak 4x4 ani nepotrebujes. To je ta hranica, kde 4x4 ma vyznam. Nie vzdy je 4x4 vyhoda. Da sa to, ale mal by som o dve rozbite auta menej na konte, keby som nepouzival 4x4 nad 100 km/hod. Ked sa zacnes krutit so zapatym 4x4 a mas nalozene viac ako 100/hod, tak uz nemas co robit, len musis cakat ako to dopadne. Mam to odskusane. ◄ reagovať
rozhodujem sa medzi 5 dverovim pajerom a L200, keď dobre viem tak na L200 sa nedá jazdiť so 4x4 len do určitej rýchlosti nie som si istý, ale pajerom sa to da? ◄ reagovať
Chod do L200, 3-dverove Pajero je sice mensie a obratnejsie, ale L200 ma ulozny priestor, co je vacsia pridana hodnota. Vysvetlovat preco je asi zbytocne... ◄ reagovať
5-dverové Pajero je ťažká krava a na 10km do roboty a späť stačia dobré zimné gumy aj bez 4x4 a keď len ľahší terén tak nejaké malé SUV, ktoré bude mať oproti L2OO a Pajeru polovičnú spotrebu... ◄ reagovať
ja v terene neriesim spotrebu to ma nezaujima. A podla Vas 5 dverove pajero alebo L200? V lachsom terene ziadne extremi na zladovatelnej ceste ktore je lepsie. Ked by som to pouzival aj do roboty denne 10km tam a spet. ◄ reagovať
kavee inzerciu riešte v sekcii inzercia. Ďakujem. ◄ reagovať
MMaska: ale do kedy :DDDD... a nad takým extrémnym riešením ako je UAZ ste nepremýšlali??? v armyburze sa dá kúpiť za liter.. a najazdených 5tisic :DDDD... ◄ reagovať
ja nechapem koho zaujima v terene spotreba nestava sa casto ale suhlasim s Blaser300WM ved ked sa minie natankujes ved ropa sa tazi nie:-DD ci? ◄ reagovať
a čo tak normal štvorkola s kabinou a kúrením? v zadu pekne korba.. myslím že 100x lepšie riešenie než obrovské vehicle trepať do lesa.. má to samostatné zavesenie kolies..a dobrú spotrebu... to je proste bomba..odkaz robia ho aj v zelenom :D ◄ reagovať
Blaser300WM nie ja to potrebujem ale otec preto chcem z okolí Nitri lebo ked bývam tam tak nebudem sa pýtať a žilinu ja by som to potreboval na terén do chotára atd ◄ reagovať
Niva je len pojazdná hrdza a potom má jej majiteľ problém sa jej zbaviť... ◄ reagovať
Ked som mal Pajero 2,5 kratke, tak som sa na ceste vzdy vmestil do 10 litrov a to nie som ziadny ekojazdec. Skor som uz niekolko motorov uvaril a spotreba nafty je to, co ma najmenej zaujima. Merat spotrebu v terene ma aky vyznam? Ked sa minie, treba naliat. Ako chces porovnavat spotrebu v hlbokom snehu ci blate so spotrebou na polnej ceste? Stale je to teren, ci nie? @kave, ja by som siel za lacnou Nivou sveta kraj, preco musi byt z okolia Nitry? Kolko mas na nu naskriabane? Vozit ta bude podobne ako do skoly mamina? Nemusis mi odpovedat. ◄ reagovať
myslim ze samurajik nalozeny 6 vrecami kukurice /ak sa tam daju/ bude mat velmi podobnu spotrebu nalozenej L200 s napr. 12 vrecami. ked je nieco offroad tak to zere cez 10. to je jedno co za auto to je. ked sa k tomu prida nejake to bahno, stupania, redukovane rychlosti tak hravo aj 20. spotrebu pri vybere offroadu riesim az na 6. mieste. ◄ reagovať
Auta ako Pajero, L200 a pod., ktore maju 2,5 litrove motory budu mat stale spotrebu nad 10litrov s tym treba pocitat, hlavne pokial ide o starsie roky vyroby aj viac. Ked clovek kupuje take auto nemoze kalkulovat ci ide na 12, alebo 14 litrov. Ak to chces prevazne do reviru na zakrmovanie, teda nie na kazdodenne premavanie, spotreba nieje podstatna si myslim. Urcite nerataj s tym, ze sa priblizis spotrebe Samurajika, ale pohodlie a jazdny komfort budes mat nepomerne vacsi. ◄ reagovať
mna hlavne zaujima spotreba na ceste, to viem ze v terene to spapa ovela viac. A ako je natom kratke alebo 5dverove pajero 2,5 a na prikrmovanie by som zapol vozik ◄ reagovať
ked fronteru tak len s benzínovim motorom 2,4í ◄ reagovať
A aký máte názor na Opel Fronteru ?? ◄ reagovať
Moja skúsenosť je ,že pri L200 na ceste 11 - 13 . V terene samozrejme oveľa viac . L200 nie je duster takže na benzínke treba 2x toľko euro vytiahnuť a servise i 4 x toľko ako i pri nadobúdajúcej cene platí x. ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.