Najlepšie je ak má človek zdravé nohy.
Francuza som nikdy nemal, lebo po "čaučeskovej pomste" som si nechal poradiť a kedže už bolo po "nežnej" tak som kúpil toyotu a ostal som pri nej.Monentálne mám dve a kedže dcéra urobila vodičák poškulujem po ďalšej.Za 12-14000 kúpim 4 ročnú RAV4, alebo 8ročný Land Cruiser.Možno sa rozhodnem pre klasiku - Suzuki Jimny, alebo Lada Niva - nové.Týmto tieto autá nechcem porovnávať,každé má svoje pre a proti,ale všetky sú pre mňa vhodnejšie ako Duster. ◄ reagovať
Edu na jar to bolo 3 roky čo vlastnym stary kakač Mitsubishi Pajero 2,5 D r.v.1997 trošku porobene dvihnute a obute na poriadnych gumach...Apropo kludne ked prides na zahorie možeme si dať test co sa priechodnosti auta tyka a zavolam aj Axona poluje u susedou.P.S Dustera vozit nemusis jeden ho u nas ma aj obute na MT gumach a konči tak kde ja s Pajerom začínam takze spotrebu mame rovnaku lebo ho taha 3x tyzdenne traktor/ktory musi zaplatit/ a ten neni zadarmo... ◄ reagovať
:) jak male deti. este va to bavi? porovnavat neporovnatelne? kazdemu je urcene na nieco ine ale jaksi to niektori nevedia pochopit... ◄ reagovať
každý (asi okrem Eda) vie, že Duster sa ani v zlom sne nemôže výkonom, prácou a pomocou pre poľovníka v ťažšom teréne, akých je na Slovensku väčšina ani len priblížiť LandCruiseru (Pajeru). Duster sa na horský terén nechytá, nevraviac o tom čo píše steyr, neviem si ani len predstaviť žeby mal Duster absolvovať pravidelné jazdy v strmých stupakoch po balvanoch, výmoľoch a bahne so záťažou. Nechajme Dustru priestor tam kam patrí - jazdu po cestách 2-3 triedy a dostať sa do revíru a na lesné sklady, prípadne prejsť niekam ľahkým terénom. Prácu nechajme na pracantov a nie simulantov, ktorí zakapú v prvom stupaku. Otázka znie najlepšie vozy do lesa a nie ako sa dostať najlepšie a najekonomickejšie na lesný sklad. Lesníkovi sa stačí doviesť na lesný sklad, poľovníkovi však treba vždy niečo vyviesť, či už krmivo, dosky na posed, soľ, úlovok z ťažko dostupného miesta a o tom to celé je. ◄ reagovať
lubo123 neviem ci si mal forda alebo francuza ja som mal oboje forda som kupil dovoz mierny tukec malo 60tis nabuchal som nahno este 150tis ziadem problem bol to diesel v zime ziadem problem, po 2ootis vymena starter + alternator, mal som citroen zx ked som predaval svagrovi malo 150tis on nato este nabuchal vysse 350tis ma odfoteny tach. na mobile ked sa pretacal na 500tis, teraz mam citroen 4rocny ma 98tis bez problemov, ked ojazdene auto tak podla mna max 4rocne do 70tis km, ked kupis nove 4-5 rokov nemas starosti ◄ reagovať
Pre srandistov typu Edu- mal som Daciu 1300 a Olcit podčiarkujem , že nie vlastnou vinou.Jedno bolo klonom renaultu a druhé citroenu.Obe som volal čaučeskova pomsta.Duster nie je vhodný ani na dialnicu ani do stredne ťažkého terénu.Viz recenzie na nete.2 z 3 mechanikov mi hovoria aby som nekupoval auto na F. To znamená Fiat , Ford a Francúzke.Duster je ešte lacnejší francúz.Určite skôr 10 ročnú Toyotu. ◄ reagovať
EDU - to by som chcel vidieť ako by ti uznali reklamáciu na Dusteri keby si zlomil, či uthol tyčku stabilizátora, či zavesenie nápravy, ktoré sú slabé aj na naše rozbité cesty 1. a 2. triedy a nieto ešte do terénu. podvozok nie je stavaný na terén aj keď sa tak Duster snaží tváriť. Nemožno čakať veľa muziky za málo peňazí... ◄ reagovať
pepies ale ty si malomešťiak tam potrebuješ takú výbavu .jarodt dopadlo by to tak že by sa dvaja ludia do zadu preplazili okolo sedačiek na beznzínke by si nechal miesto 100€ 200€ a keby sa nič nekazilo nemusel by si nič platit . U dustra aj keby sa pokazilo máš záruku . To sú hlavné rozdiely. Skutočný príbeh by sa ukázal keby si toho 8 ročného LandCruiserom (porovnateľná cena). po napríklad 5 ročnom používaní ale to už by mal 13 rokov . Ale kto vie môžo LandCruiser poôjde 100 rokov bez závad. ◄ reagovať
Axon-Mišo ja som sa tiez rozhodoval či si kupit:Rosslera,Meoptu a Dustera alebo Blasera,Swarovski a Pajero a rozhodolol som sa pre to druhe... ◄ reagovať
jarodt keby poskytujem lesnícke služby v Nemecku a zarábam mesačne 4000EUR, tak by som bral dustera. Jazdil by som za 5,1 litra, mal by som skvelé nové autíčko s 5 ročnou zárukou a lacnými náhradnými dielmi.... Ale keďže som iba obyčajný poľovník pracujúci na SVK, tak mi musí stačiť oprdený 11 ročný landcruiser ◄ reagovať
ja mam štvorkolku SMC Jumbo 300.Má to pohon len zadnych kolies,ale zatial ma to nenechalo a naložim na to 150 kg kukurice a ja mam 130 kg.Podarilo sa mi 2 x zmoknuť,premrzol som tuto zimu a obzeram sa po aute.Chcel by som Nissan terrano II 3 dvere.Máte niekto skusenosti? ◄ reagovať
Jeep alebo Toyota obe sú imidžovky, akurát s tým rozdielom, že u Toyoty to máš bez starostí!!! ◄ reagovať
Pre Jarodt- ja berem LandCruiser. ◄ reagovať
bol by som zvedavý ako by to dopadlo ak by si mali poľovníci možnosť do horského revíru vybrať medzi novým Dusterom 4x4 a 7-8 ročným 3-dverovým LandCruiserom (porovnateľná cena). ◄ reagovať
Ještě doplním debatu o jeden rozporuplný prostředek - terénní čtyřkolku. V polních rovinatých honitbách je myslivci nenávidí, ve vyšších a horských polohách je to v rukách myslivce pomocník k nezaplacení. Naše zima 2005/06 mě donutila si ji jako dědek koupit (CF Gladiátor 510-A) a opravdu není lepší prostředek do nepřístupného terénu (kromě koně). Kdo bydlí uprostřed horského terénu a nedojíždí z dálky, vřele doporučuji. ◄ reagovať
Edu: "určitě nedokáže to čo hummer" 3.499 kilo (HH2) v terénu zase taková pecka není. Na dálnici je to jiná:). ◄ reagovať
dedazlesa stotožňujem sa s tvojim názorom . ◄ reagovať
Stejné debaty o vhodných autech do revíru probíhaly i na našich webech a výsledek byl vždy stejný : nejlepší auto je to moje ! Tady prosazují myslivci zejména Suzuki nebo Nivy, já osobně používám Mitsubishi L 200 Magnum, ověřený pracant, držák. Do těžkých terénů off-road, do běžných honiteb stačí SUV, dnešní výběr na rozdíl od minulosti (Gaz, ARO a Niva) je bohatý, spíše otázka peněz. ◄ reagovať
pepies duster je suv autíčko na polnú cestu pre rybára , hubára a poľovníka kvalitne obuté postačujúca pomôcka . Kto samozrejme chce ťažkého pohodlného tereniaka môže si ho kúpiť . Noveho či starého . Určite nedokáže to čo hummer to je fakt . Dokáže však spotrebovať málo paliva . Ak je niekomu jedno či natankuje ročne za 3000€ alebo 8-9000€ všetko je v nasamlepšom poriadku ešte bude mať aj telku v aute všakovaké palubné počítače a kopec čiernych neopraviteľných krabičiek za tisíce euro . vyhrievane sedadlá možno i masážne :-D atď . Niekto si zakladá na imidži . Tam naozaj duster nedoporučujem . Uvidíme akú bude mať skúsenosť dodo . ◄ reagovať
Kedysi letel dobrý vtip,my starší si ho budeme pamätať."Na Čínsko Ruskej hranici prepadli čínsky vojaci traktor ktorý pokojne oral ruskú celinu.Traktor paľbu opätoval,postrieľal čínskych vojakov a vzlietol.Rysuje sa niečo podobné,už čakám na titulky v novinách "NATO prezbrojuje na DUSTER"len ho naučiť lietať alebo strieľať. ◄ reagovať
Akurat pozerám Kuriera III a tam jazdia po lese na mercedese,tak ked toto dokaze Mercedes tak potom Duster prejde všade... ◄ reagovať
axon môj mercedes už len dojazdievam . Keby som si mal vybrať za 15 000€ nové auto so spotrebou 5,1litra nafty asi by som volil skôr nový duster ako 10 ročný kakáč so spotrebou cez 12 litrov a súčiastkami 5 x drahšími , drahou poistou drahým prihlasením a drahým všetkým končiac olejom. Životnosť auta je 6 rokov potom pýta . Moje e clase 124 čo som mal urobilo 850 000km . Teraz okáň bude na tom obdobne okolo 1 miliona má a už to teče , tam ložisko , tam spojka elektronika dochádza a stale niečo . Inak to už nebude . Komu však neprekáža kupovať dielce rádovo za tisíce eur a tankovať na rovnaký počet kilometrov 2- 3 x toľko paliva je všetko v poriadku . Je to každeho slobodné rozhodnutie . Samozrejme voziť sa v hiluxe je pohodlnejšie ako v dustri o tom niet pochýb. Kedže však na nové auto nemám musím sa z núdze voziť na tom starom to je logické a neriešiteľné . Kupiť stare za cenu noveho to určite nie ! ◄ reagovať
edu môžeš mi napísať, aký rok výroby je tvoj mercedes e classe? ďakujem ◄ reagovať
Leon spomína na krásny čas keď okrádal poľnohospodárov fuškami kde mu zver vozili :-D prípadne ich o krmivo okrádal:-D Leon a vieš ,že som si i myslel že máš maximálne skúsenosť s tou nivou ? :-D aspoň viem ako na tom si a nebuď smutný že sa už nedá poľnohopodárska technika zneužívať pre tvoju záľubu . Osobné auto suv zvládne i terén len si musíš vybrať dobré auto nie starý kakáč po životnosti. ◄ reagovať
přeci to nebudu vozit do výkupu to si to raději koupím pro sebe a sežeru a tobě pošlu foto :-))) ◄ reagovať
vidíš, lubo, a toto mi robí podchvíľou.... no neohol by si mu lauf? ◄ reagovať
papo asi ti budu muset zase poslat foto lehký večeře pak nebudeš mít čas rýpat až budeš utírat klávesnici :-)) ◄ reagovať
lubo, leon asi zakaždým čosi z hory vezie.... :D ◄ reagovať
si vôbec nepochopil čo som tu napisal ◄ reagovať
no mi traktor nemáme tak máme nivu a jeepa a Bivoj nejsem abych běhal s čuníkama na zádech horal jako ty by to asi zvládnul ◄ reagovať
zaujimave ,u nas mame vlastni traktor a chceš mi povedat že potrebuješ zakaždym v hore auto? ◄ reagovať
Lubenko dřív se jezdilo traktorem z JZD dnes musíš rozvést krmení a dojet pro větší zvěř vlastním autem a když máš cesty rozježděný od náklaďáku a traktoru tak to osobák nezvládne ◄ reagovať
leone ja nič nezavrhujem ani netvrdím že duster je lepší ako mercedes G . Google ti poradí odkaz . Ford si tiež môžeš zakúpiť made in Románia. Najväčší výrobca automobilov na počet obyvateľov je samozrejme Slovensko a to bezkonkurenčne . Možno iba trpíš predsudkami . ◄ reagovať
zabudli sme chodit po reviry pešo to je najvetši problem a nie s akym autom sa do reviru dostaneme:):):):) ◄ reagovať
Konštatovanie, ktoré auto je naj, je veľmi citlivá otázka a mnohí z nás potom berú názory iných osobne. Podľa mňa je podstatné, čo sa nám páči, na čo máme, čo od auta očakávame, či auto je parkované v mieste revíru, alebo sa k nemu presúvame desiatky km. Pre auto v teréne by som ja osobne vylúčil z očakávania "priechodnosť", ktorú zvláda traktor. Ak sa chceme vyhnúť subjektívnym pocitom a konštatovaniam iných, doporučujem si naše vyvolené auto osobne s niekym vyskúšať, kto ho používa dlhodobo a to priamo v teréne, či prečítať odborné testy v renovovaných redakciách(ako napr. Auto Bild a pod.). Napriek tomu ich závery môžu byť niekomu neakceptovateľné. Moje odporúčanie je nekupovať si auto nové do terénu, ale predvádzacie, či jazdené priamo od predajcov, kde máme istú dobu záruku, garantovaný pôvod a cenu s výraznými zľavami. ◄ reagovať
google radil mi určitě neporadí když má zkrat na vedení :-)) proto než atrapu na terénní auto made in romania tak raději to co vševědko zavrhuje :-))) ◄ reagovať
Leone tebe nie je možné poradiť . Okrem toho si ešte terén nevidel . Takže zostaň pri pointroch :-D Do toho tvojho akátového údolí prejdeš aj na bicykli. ◄ reagovať
Príslovie starých kolonizátorov: If you want to go into the bush, take a Land rover, If you want to come back again, then take a Toyota. Ak chcete ísť do buša, zoberte si Land rover, ak sa stade chcete aj vrátiť, potom si zoberte Toyotu. ◄ reagovať
jo jo Edík a jeho google zkušenosti ještě že tady jsi aby jsi to všem co potřebují poradit našel :-)))) ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.