M.K.P. AGRO služby
dnes je sobota,  26. apríl 2025,  meniny má Jaroslava,  spln: 12. máj 2025,  dnes východ slnka: 04:38,  dnes západ slnka: 18:50
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

Terénne auto pre poľovníka - diskusia

autor: off riso11
pridané: 13.12.2008 22:25
Každý z nás navštevuje revír na nejakom tom aute. Podľa Vás aké auto je najlepšie do hory a aké máte s ním skúsenosti???
počet zobrazení: 236 423
počet hlasov: 7
okruh tém: voľná diskusia
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

off dusanbe, 27.3.2015 o 20:09

Najlepšie je ak má človek zdravé nohy.

dať hlas príspevku | počet hlasov: 41

flinty.sk

komentáre

zoradiť
zobrazené 1-40 z 1117 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off dusanbe, 27.3.2015 o 20:09

Najlepšie je ak má človek zdravé nohy. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 41

off keke, 1.5.2018 o 5:33

Čím lepší tereňák, tým ďalej treba šliapať do dediny po traktor :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 22

off namreh, 27.12.2016 o 12:35

Treba mat stale na pamati,čim lepši off road tym dalej ideš peši pre traktor. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 11

off namreh, 4.3.2014 o 13:42

Ja mám terrano II na zimných gumách a nemám žiadny problém.Chlapci zapamätajte si čím lepší offroad tým ďalej ideš peši pre traktor. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 8

off milos1milos, 27.12.2017 o 21:01

A mám na tom posed aj navijak .. .. :) Terénne auto pre poľovníka - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 7

správca admin, 12.1.2018 o 17:59

Esty, 1.1.2018 o 10:53 áno používame už asi 4. rok a na naše účely práca/poľovníctvo maximálna spokojnosť. Terénne auto pre poľovníka - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 7

off feko31, 10.1.2020 o 18:47

Z posledných pozorovaní zisťujem, že najlepším vozidlom do poľ.revíru by asi bolo vyradené vojenské vozidlo OT 64. Preto, že novodobí "poľovníci" si zvykli strieľať zver z vozidiel. Prečo nie? Vo vozidle je teplúčko, nefúka, na krmovisko či vnadisko ( strieľa sa tam zver bez rozlíšenia čo a k čomu slúži...) je dobre vidieť a vydržíte tam aj celú noc. Šetríte si zdravie. Asi príde aj doba, keď do takýchto a pod. vozidiel budú montovať piecky na rôzne kurivo, televízor, posteľ, WC. A samozrejme, nemusíte si lámať hlavu, aké pneu kúpite, pretože pasy sú pasy...A môže byť vám jedno, odkiaľ zver prichádza, dokonca ani nemusíte počúvať, čo sa v okolí deje a nemusíte urobiť ani krok. Teda, relax ako sa patrí...Nehovoriac o tom, koľko ulovenej zveri sa do takej ozruty zmestí! A možno raz aj bude možné loviť zver s použitím diel, riadených striel a rakiet, teda budete včas na to prípravení a túto výzbroj budete mať kde namontovať. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 6

off Turbiak, 13.12.2019 o 17:54

Suhlasím s MMasska, v tej cene by ti vyšiel 3dv. Wrangler Rubicon v základnej výbave - máš tam všetky 3 mechanické uzávierky a ešte aj predný odpájateľný stabilizátor - pre lepšie kríženie náprav - je to v podstate jediné unikátne vozidlo s takou off road výbavou,dovolím si tvrdiť že preskočí aj ťažké mastodontné G-class ,akurát je k dispozícii len 2,0 turbo benzín - žiaľ 3,6 Pentastar by nespĺňala EU6 .. ale dá sa s tým žiť , výkon dostatočný a aj spotreba OK okolo 10l na ceste , baviť sa o prejazdosti nemá zmysel , prejde to také veci že človeka skor zabrzdí faktor strachu :D ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 6

off Poacher, 9.4.2015 o 14:55

Ak chcete vedieť aké terénne autá sú dobré pre poľovníkov, opýtajte sa na SPK, tam majú bohaté skúsenosti ... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 5

správca admin, 12.1.2018 o 18:42

MiroSR, 12.1.2018 o 12:31: O aký ročník Vitary ide? Ja mám r.v. 1997 a zdvihnuté to je na pružinách a tlmičoch o 10 cm a karoséria je od rámu zdvihnutá ešte o 8,5 cm. Pre viac info kľudne cez poštu. Terénne auto pre poľovníka - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 5

off stefa, 27.3.2015 o 10:41

Ja sa s Tebou nehádam. Ak je pre Teba terén prejazd obrubníkov pri Tescu, a tomu nasvedčuje aj Tvoja starostlivosť o auto len lievaním benzínu do nádrže a jeho 8 ročná životnosť, tak potom OK, ale ak ho využívaš v ozajstnom teréne, tak Pininu chýba základný predpoklad pre offroad: rámová konštrukcia. Tie všelijaké pomocné rámy a zosilnené kastle sú málo. Každá samonosná karoséria sa pri používaní v ozajstnom teréne veľmi rýchlo skrúti a je koniec. Všetko vŕzga, škrípe praská a láme. Mám s tým osobnú skúsenosť a preto si dovolím tvrdiť: DO TERÉNU JEDINE RÁMOVÁ KONŠTRUKCIA! Ale ako som napísal hneď na začiatku, nie je terén ako terén!!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 4

off haluska, 2.7.2014 o 11:47

A ako si odnesie domov to ulovené prasa? Ty chytrák . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 4

off agbar, 28.7.2014 o 15:05

Tu je pracant s motorom z Avie. Terénne auto pre poľovníka - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 4

off riso2504, 2.3.2015 o 15:00

Grandvitara je trochu nižšia ale podvozok, nápravy ma robustneší oproti pinin. Pajero je dobre, ale klasické pajero II. Robili ich vo verzii s prevodovkou superselect s medzinápravovou uzávierkou a ešte aj s zadnou uzávierkou. Mám 2 pajerá presne s touto kombináciou. Jedno je klasická dvojka wagon 2.5 TD a druha je facelift dvojky krátka 2.5 TD v civilnej verzii k pajero evolution s rozšírenými blatníkmi. Niečo ako facelift dvojky. Na drapakoch je to tank. Terénne auto pre poľovníka - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 4

off steyr, 1.2.2016 o 10:20

kúpiť si auto za 2500 EUR je čistá lotéria, no z veľkou pravdepodobnosťou na základe toho ako to s jazdenkami chodí (drvivá väčšina bazarových áut je po prvom majiteľovi, neboli nikdy búrané, majú overené kilometre, prednedávnom bol na nich robený komplet servis a sú v perfektnom stave...atď) bude po X-tom majiteľovi, bude práve tak polorozpadnuté, že sa to jeho majiteľovi neoplatí opravovať, tak ho radšej pošle do sveta, a nový majiteľ opravami v najbližších rokoch minie minimálne polovicu z toho čo zaň dal, pri predstave aké 4x4 auto je možné asi tak kúpiť za 2500EUR, znie to síce všetko negatívne, som si toho vedomí a bolo by to šťastie kúpiť požadované auto od niekoho koho človek pozná a vie čo kupuje a keďže aj ja som riešil podobnú dilemu a hľadal auto i do ťažšieho terénu, napíšem aspoň podľa čoho som sa rozhodoval ja, auto má mať pevný rám, muselo byť kúpené ako nové v SR, žiaden dovoz, inak sa nedala overiť jeho história(km i servis), nechcel som diesel lebo som sa obával vysokých nákladov na opravu turba, vstrekovačov a pod, keď počujem štartovať starší diesel v zime tak mi ho je ľúto, takže som volil benzín, chcel som rozvodovú reťaz a nie remeň, chcel som 4x4 použiteľné i do terénu a nechcel som auto, ktoré bude žrať viac ako 10l/100km, najskôr som skúšal nájsť nejaký kompromis a vybrať auto aj na poľovné účely aj na bežné vozenie aby som nemusel mať 2, to som neskôr zavrhol z viacerých dôvodov, no najmä kvôli tomu, že také auto sa s najväčšou pravdepodobnosťou ani nevyrába, pri zohľadnení vyššie uvedených kritérií, som sa dopracoval k záveru že na výber moc nemám, tak som kúpil, zatiaľ som na ňom najazdil cca 30.000km, nikde ma nenechalo, nič okrem bežného spotrebného materiálu(olej a filtre) nechcelo, vyšiel som kam som chcel a som s ním zatiaľ veľmi spokojný, kúpil som Jimniho... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 4

off bady, 3.2.2016 o 23:44

Zdravim, vlastnim Ferozu uz asi 8 rokov a mozem povedat ze auticko ako stvorene pre polovnika. Male kratke a obratne v lese. Samozrejme som don investoval ale dnes sa da zohnat akakolvek suciastka na ebay. V zavislosti ako casto budes v terene uz raz som menil tlmice a pera, ale musim povedat ze v lese som kazdy vikend. Auto je z roku 1990 ma najazdene asi 300 tis.ale je to stary japonec a motor slape ako hodinky. Mam predny sklapatelny ram na odvoz diviny a predny navijak . Nedam dopustit. Odporucam Terénne auto pre poľovníka - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 4

off palo3006, 27.12.2016 o 15:14

v tom rozhupani zacina aj konci vyhoda manualu ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 4

off HighlanderSK, 28.3.2015 o 19:13

to nepochybne. :) len riso sa tu pytal o auto nie o nohy... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off HighlanderSK, 27.3.2015 o 18:55

pravda je vacsinou uprostred, ale ak ma byt auto pouzivane hlavne v tazkom terene tak by to mal byt terenak s ramom ako pise stefa. mlady hlupy som jazdil off road, teraz predavam terenne gumy v europe a prischla mi teraz funkcia hlavného "zakrmovaca" :) v clenitom reviri. Moj nazor - navijak plus kratka verzia pajero, patrol, frontera, aj cherokee v nasich podmienkach jednoznacne najlepsia volba. Nie je to o tom ze by samonosne verzie nemohli zvladat teren, ale skor o tej praktickej stranke veci - co sa stane s autom po dvoch polovnych sezónach a po zimnom prikrmovani. Ak mate dobre cesty moze byt aj pinin. Ako pise schaman, kazdemu vyhovuje svoje. Mozno bolo lepsie napisat v akých podmienkach ho chces pouzivat Terénne auto pre poľovníka - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off hujer, 9.5.2015 o 17:36

Nohy su ok, ale dam ti vediet ked pojdem zakrmovat ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off Leon, 27.7.2014 o 18:11

no to je právě ten problém tady pro většinu je terén polní cesta maximálně pole nebo louka a na to ta vitara bohatě stačí ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off steyr, 9.4.2015 o 14:01

pandur1 - klasické slovenské podmienky pri predaji ojazdených vozidiel, určite nebolo ani nikdy búrané, a určite bolo pravidelne servisované, atď... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off motaq, 12.10.2015 o 10:28

Steyr, obe su velmi dobra volba. Dunlopy sme jazdili na GV a otec ich ma na GV stale, vynikajuca pneu ci na cestu a hlavne v snehu. Cooper mame na Jimny teraz a je to rovnako velmi dobra pneumatika. Ani jednou neurobis chybu. Z vlastnej skusenosti moze odporucit. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off oko11, 10.2.2016 o 16:27

toto bude asi najlepšie :-) odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off Turbiak, 27.12.2016 o 11:33

S tym rozhupanim mate pravdu ,automatu trosku trva kym to tam zaradi.. ale zase na druhej strane , kolko krat je bezny polovnik v takej situacii ?? Ja viem len tolko , kto raz presiel na AT k manualnu sa uz nikdy nevratil ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off milos1milos, 27.12.2017 o 21:04

Aj využitie na iné... :) Terénne auto pre poľovníka - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off Ovis, 15.4.2018 o 12:21

Suzuki Jimny je veľmi šikovne a priechodné auto ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off Galo333, 15.1.2019 o 22:49

Najlepšie sú aj tak nohy. ???? Najlepší je traktor to vieme ale čo ja viem najlepšie je na tom suzuki jimmy gumy t3 a nieje žiaden problém ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off schaman, 27.3.2015 o 9:40

Ja mám PAJERO PININ už 8 rokov, nemôžem povedať že sa tomu " venujem " ale prakticky toto auto využívam v teréne a nijako ho nešetrím. A bez problémov. Problémy sú z hrdzou, to áno, ale v teréne sa vyrovná hociktorému terénnemu autu. Môj sused, mladý chalanisko sa na tom vyblázni na terénnych pretekoch a nemá žiadny problém. Neviem aký problém môže nastať keď sa mu budem venovať, ja sa mu venujem len tak, že mu nádrž naplním benzínom a jazdím s ním po čertoch diabloch. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off namor676, 3.3.2014 o 19:26

Tu máš pár ukážok, ale po pravde z pôvodného FJ je tam už toho málo odkaz odkaz odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off polovnikovsen, 9.5.2015 o 11:14

lesníka a vlka živia nohy ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off sipik, 27.7.2014 o 9:13

Ja len k tým čerpadlám. Mal som Pajero II., motor 2,8 TDi, kde tiež všetci internetoví experti ma vystríhali pred poruchami palivového čerpadla... Mal som Ford Mondeo 2.0 TDCi, kde smrtelným problémom mali byť vstrekovače upchaté od pilín z poškodeného vstrekovacieho čerpadla... Predal som ho, keď malo najazdených 248000 km, jazdí doteraz bez problémov. Mám (okrem iného) Opel Frontera, ktorý vraj tiež trpí na palivové čerpadlo. Áno, poznám ľudí, čo to už riešili (a vyšlo ich to draho), ale treba si uvedomiť, že tie čerpadlá nevyrába Mitsubishi, Opel alebo Mercedes, ale ich robia firmy ako napr. Bosh, Delphi, Valeo, Siemens a tie sa montujú do áut mnohých (aj zvučných) značiek. Takže ak čerpadlo je u daného Pajera súčiastka náchylá na poruchu, tým pádom tu rôzni ľudia vzbudzujú dojem, že na každom Pajere sa pokazí palivové čerpadlo a tým pádom sa neoplatí kúpiť ho. Poznám spokojných majiteľov tohto auta, (tí sa na fóre sťažovať nebudú), poznám tiež nespokojného majiteľa 5-kového BMW a iných nespokojných... Zapamätajte si jedno: Treba tankovať kvalitnú naftu u akéhokoľvek dieselového motora - (vzhľadom na naše pomery odporúčam poštudovať). A ostatné je lotéria. Každé auto sa vám raz pokazí. Čím novšie a prepchatejšie elektronikou, tým skôr. Pajera by som sa nebál, treba ho pred kúpou poriadne prevetrať, a ak bude všetko OK, tak už ho len kúpiť a tešiť sa z neho (a samozrejme kvalitne tankovať). Všetky choroby áut sa nejako prejavujú. Ak ich ovládate, máte šancu ich odhaliť už pred kúpou. V žiadnom prípade by som to nestaval tak, že Pajero 3,2 si nekúpim, lebo má problém s čerpadlom. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

on Ondrik, 1.3.2015 o 9:46

pneumatiky T3 + samuraj = obrovská spokojnosť. sneh to zvláda pekne a blato? ešte také nebolo aby to autíčko neprešlo ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off Stopinko, 3.3.2015 o 6:23

Namreh, ja som mal tiež teranno. Hoc sa všetko kazilo co sa dalo nebola to chyba auta ale predošlého majiteľa, ktorý sa o to nestaral no co ma časom dostávalo bolo neustále cuvanie pri vypinani a zapínani 4x4. To ma otravovalo. Ja mam chlapci jeep grand cherokee a nemenil by som, iba ak za jeep wrangler. Mal som možnosť vyskúšať kadejaky off ale wrangler je u mňa top ak by som mal auto len do lesa. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off namreh, 4.3.2015 o 20:36

L 200 je výborné auto,len sa skús s ním otáčať niekde na úzkej lesnej ceste.nechcem klamať ale polomer otáčania L20 tuším okolo 11,5m a terranoII dvojdverove 5,7 m.myslím že to hovorí za seba.A ja sa držim dobrej zásady:"Čim lepší off road tým ďalej ideš peši pre traktor."Kedysi sa chodilo škodovkami a vyšli všade.Hlavne aby auto dobre slúžilo. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off stefa, 4.3.2015 o 12:10

Matto-14, 33/12,5 by som ešte medzi balóny nezaraďoval, balóny v 33-kách sa začínajú od šírky 13,5". To je jedna vec. Druhá je tá, že T3-ky v 33/12,5 nikto, ani prvovýrobcovia a ani protektory nerobia. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

on patrikseven, 9.4.2015 o 7:45

Ďakujem za rady admin,mal som už vybratu 95tku so 130000 km,1,6 benzín nakoniec ma doma odhovorili nech si kúpim niečo novšie..ale kamarát má 98ku a tiež už na niektorých miestach vidno hrdzu..Ale vraj je to jediná zlá vlastnosť tých vozov..LZ ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off Mirec99, 12.10.2015 o 17:45

Zdravím.Na bežné jazdenie po revíri,zakrmiť,doviesť ulovenú zver atd,bohato stačí Suzuki Grand Vitara príp.Frontera.Slušná spotreba Vitara do 8l Frontera do 10l.Pri Vitare trochu dosť nevýhoda,že nieje pozink.karoséria,pri Frontere cena auta menšia,zato diely trochu drahšie.Ja jazdím na Vitare 2 roky (r.v 2002) pneu Coper a zatial spokojnosť.Akurát by som odporučil,namiesto naftového motora benzín,pretože každý kto či už večer,alebo zavčasu ráno príde do revíru,hned zhasne auto a ide sa na vec a nie to ešte tak aby auto hrkotalo 3-4min až sa turbo schladí.V tom mojom pomaly a isto začína tiecť turbo takže ma čaká výmena ale za rok,dúfam že nie skôr.Preto keby som mal kupovať Vitaru v budúcnosti,tak len benzín a bola by o starosť menej z turbom ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off dusab, 1.2.2016 o 8:16

Vitara je nizka pokial to nemas zdvihnute, pajero je dobre, ale za 2500 bude zhumplovane, feroza je vcelku ok, pokial najdes dobry stav. Kazde auto ma svoje pre a proti. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off Gargano, 29.11.2016 o 23:18

Automat diesel by ste do hory brali? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

zobrazené 1-40 z 1117 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

www.LUK.sk