Základná otázka je zodpovedaná - účel na ktorý bude oplôtok slúžiť. Prečítaj si článok v októbrovom čísle PaR na str. 30 "Výcvik a skúšky duričov na živej zveri". Myslím si, že Ti veľa objasní a aj jeden z autorov JUDr. M. Sarvaš Ti asi ochotne pomôže, nakoľko už má v tomto smere aj vlastné praktické skúsenosti pri uznávaní nášho oplôtku. ◄ reagovať
Čo sa týka toho že nie som polovník tak vec sa má tak že študujem na lesnickej fakulte vo ZV som tretiak a tento semester by som mal dostať polovný listok ovšem ak spravím skušku a v mojom okoli všetci poluju či už starý otec . otec, strýko a tak a polovnictvu sa venujem už od malička je to moja velka zaluba tým myslím nie lov ale hlavne staranie sa o zver ,krmenie,tvojorba polovných stavieb a pod. ... a tento oplotok chceme spraviť hlavne pre trenovanie psov čo máme tu u nás v združení my doma máme troch polovných psov a v združení ich máme tiež dosť ... diviaky mám už vybavené z farmového chovu blizko košíc od spolužiaka zo školy .. pre začiatok by sme chceli začať s dvoma svinkami ktoré budu po vrhu po decembrovej ruji, Dakujem za vaše radi a vysvetlenia budem to musieť začať riešiť ... ◄ reagovať
povolenie na plot ti da obec , na zver musis skocit na prislusnu veter.spravu kde vyplnis jedno tlacivo ze si chces zalozit zverofarmu a aku zver tam chces , potom mat papier ze si majitel pozemku alebo zmluva o prenajme a samozrejme potom musis mat nejaky papier odkial pochadza zver ( ze si ju kupil s nejakej inej farmy) lebo volne zijuca zver je zakazana chovat ◄ reagovať
V takom ponímaní ako píše MackoPu nepotrebuješ ani to ohlásenie drobnej stavby, pretože oplotenie vlastného pozemku drevenými kolmi a pletivom nie je žiadna drobná stavba. Ak to ale chceš oficiálne tak skoč na OkO alebo LÚ,ale pozerám že nie si poľovník tak nerozumiem. Oficiálne chovať divozijucu zver v zajatí nemôžeš, iba ak by pochádzala z farmoveho chovu. ◄ reagovať