dnes je nedeľa,  22. december 2024,  meniny má Adela,  spln: 15. december 2024,  dnes východ slnka: 07:40,  dnes západ slnka: 15:50
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

protestné zhromaždenie - diskusia

autor: off apple
pridané: 12.12.2013 10:53

Vážení poľovníci!

Na budúci týždeň sa bude v parlamente znovu prerokovávať návrh novely zákona č. 274/2009 Zz. o poľovníctve v znení neskorších predpisov. Tento návrh predkladajú na základe našich požiadaviek poslanci OĽANO p. Fecko a p. Mičovský. Návrh by sa mal zaoberať zrušením povinného členstva v SPK. Už viackrát sme sa pokúšali o zmenu tohto zákona, o zrušenie povinného členstva v SPK.

Toto povinné členstvo je v rozpore nielen so zdravým rozumom, ale nás núti ako členov záujmovej organizácie povinne platiť tzv. členské príspevky a byť jej členom. Preto na deň 16.12.2013 o 14.00 hod. zvolávame protestné zhromaždenie slovenských poľovníkov pred Úrad vlády SR. Na tomto zhromaždení chceme verejne informovať o našom stanovisku k novele zákona o poľovníctve a odovzdať na úrade vlády otvorený list predsedovi vlády Róbertovi Ficovi. Sme presvedčení, že je o tejto situácií informovaný, ale nekoná. Už sme ho viackrát žiadali o pomoc a vždy to skončilo cez ministra Jahnátka u pracovníkov tohto ministerstva, ktorí tento zákon pripravili pod vedením JUDr. Puškáča, funkcionára SPK a SPZ. Zákon je zlý, o tom nie je pochýb. Jeho opakujúce sa novelizácie svedčia o jeho kvalite no podľa prezidenta SPK p. Lebockého je to „proeurópsky“ zákon, ktorý nám môžu závidieť v celej Európe.

Ak predseda vlády pán Fico chce skutočne realizovať aj to, čo hovorí, o sociálnom programe jeho vlády, tak by nemal dovoliť, aby skupina bossov slovenského poľovníctva na čele s poslancom Smeru p. Lebockým, pomocou tohto zákona mala zabezpečený absolútny monopol nad riadením slovenského poľovníctva. Vďaka platnému zákonu má SPK aj neskutočný prísun finančných prostriedkov od obyčajných poľovníkov, ktorí odovzdajú každý rok tejto inštitúcií cca 1 500 000 EUR. Jedine on môže túto situáciu zmeniť, ale iba ak skutočne chce robiť to, čo hlása. V poslaneckom klube Smeru vládne absolútna stranícka disciplína a nikto si nedovolí verejne prejaviť svoj názor, pokiaľ by to nebolo v súlade s pokynmi vedenia strany. Aj keď vieme, že niektorí poslanci Smeru nesúhlasia s touto situáciou, ale stranícka disciplína im nedovolí slobodne prejaviť svoj názor.

Vyzývame Vás preto slovenskí poľovníci, prestaňte mať strach a vyjadrite slobodne svoj názor na SPK. Je nám známe, že prevažná väčšina poľovníkov na Slovensku SPK nechce, nechcelo a ani ju nepotrebuje. Nepotrebujeme žiadnu ďalšiu organizáciu, ktorá nás má riadiť. Potrebujeme riadny zákon o poľovníctve, ktorý bude na prospech všetkých poľovníkov, ktorý dá jasné pravidlá a každý sa bude podľa neho riadiť. Keď zistíme, že potrebujeme nejakú servisnú, podpornú organizáciu, tak si ju zriadime sami, ale dobrovoľnú, transparentnú a prospešnú.

SPK taká nie je!!!

Preto vás znovu žiadame podporte požiadavku na:


  • zrušenie povinného členstva v SPK

  • zrušenie predlžovanie PL

  • riadnu novelu zákona o poľovníctve, ktorá bude na prospech všetkých poľovníkov a nie len úzkej skupiny funkcionárov SPK = SPZ



Zúčastnite sa v pondelok 16. decembra 2013 o 14. hod pred Úradom vlády SR protestného zhromaždenia, príďte podporiť naše spoločné zákonné požiadavky a schváliť novelu zákona o poľovníctve.

Ak sa nemôžete osobne zúčastniť, pretože drvivej väčšine našich poľovníkov súčasná finančná situácia nedovoľuje vycestovať do Bratislavy z dôvodu šetrenia peňazí na členské príspevky do SPK, môžete podporiť túto požiadavku zaslaním stanoviska na e-mailové adresy, alebo formou SMS, s udaním názvu PO alebo PZ aj s údajmi o počte členov, prípadne aj jednotlivci.

Kontaktné informácie: slosp.nitra@gmail.com mobil: 0905 506 479

zpohubert@centrum.sk mobil: 0905 623 352

V Nitre, 11.12.2013 Prezident SLOS Mojmír Gera, v.r.

ZPO HUBERT Ing. Peter Cagala

počet zobrazení: 8 682
počet hlasov: 9
okruh tém: poľovníctvo
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

off apple, 17.12.2013 o 15:29

odkaz ... ... návrh zákona dnes zamietnutý, ako hlasovali? za smer sa zdržalo 10 poslancov,... OPOZÍCIA: Zdržali sa: za KDH poľovník a kandidát na prezidenta Hrušovský, Fronc, Pridal ... za MOST-HÍD Gábor Gál - poľovník, Jakab, ... nezaradení: Chren, Vášaryová, Droba, Kollár, Krajcer - poľovník. zaujímavé postoje k naprostej nezákonnosti, k nelegálnosti. proste výsmech právu v tejto republike! nikoho netrápi, že SPZ, ktorý tvoril komoru má historicky prvého štatutára až od júla 2012. teda všetky právne kroky sú zo zákona absolútne neplatné od samého počiatku. a to nie je len konštituovanie komory, ale napr. i prijímanie štátnych dotácií, euro peňazí, 2% dane ... podľa môjho názoru podvod a hádam sa k tomu vyjadria i orgány činné v trestnom konaní. no ale čo by "boľševik" nespravil pre svoje dobro, za znovuzrodenie Národného frontu.

dať hlas príspevku | počet hlasov: 15

komentáre

zoradiť
zobrazené 1-40 z 58 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off apple, 21.12.2013 o 20:18

a navyše stanovy sú plne v súlade so zákonom, na rozdiel od "vzorových". nepotrebujeme podvádzať, okrádať ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off apple, 21.12.2013 o 20:17

pomôžem ti trochu: nie si zvyknutý na taký typ organizácie, tak to vyvoláva akúsi nedôverčivosť. a podľa mňa je to tak dobre, lebo sa nemusíme báť kadejakých loby skupín a ľudí typu prezidenta inej organizácie, ktorý si tuším aj z tvojho členského platí nelegálny revír. a všetci členovia držia hubu. takže čo je lepšie? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off apple, 21.12.2013 o 20:07

len pokomentuj, neboj, nehryziem :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off SIAD, 21.12.2013 o 20:06

1.Radu SLOSP tvorí zbor zakladateľov SLOSP 2.Rada SLOSP sa uznáša formou odporúčania a zbor zakladateľov SLOSP schvaľuje uznesenie. Uznesenie je platné, ak toto schváli zbor zakladateľov SLOSP s viac ako polovicou hlasov členov zboru zakladateľov SLOSP. to už ani komentár nepotrebuje:-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off apple, 21.12.2013 o 19:59

veď si zatiaľ vyprodukoval len akési domnienky, to he všetko? a o mňa sa ty neboj, predstav si, že z takých výmyslov nemám obavy. dokonca takýto systém v tomto prípade podporujem. a porozmýšľaj prečo. a ak už kukáš do tých stanov, tak si tam určite nájdeš aj DR SLOS. no ale nebránim sa zrovnávaniu s inými stanovami, ponúkni nejaké. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off SIAD, 21.12.2013 o 19:51

pravdupovediac baviť sa začínam ja, myslel som že si človek ktorému záleží na práve ale zisťujem že len vtedy keď sa mu to hodí ... bohužiaľ ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off apple, 21.12.2013 o 19:46

SIAD, si ty výmyselník, a ešte porozprávaj, čo si vymyslel, dobre sa bavím. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off SIAD, 21.12.2013 o 19:42

v priloženom liste(výzve) je podpísaný prezident SLOS, zaujímalo ma ako sa niekto stane prezidentom SLOS Pribina a čudujem sa že práve ty si nepochopil ťažký morálny rozpor v stanovách ... Celá Pribina funguje ako s.r.o o ktorej prakticky rozhoduje konateľ(lia), takáto organizácia asi ťažko bude presadzovať záujmy širokej masy poľovníkov ale určite nezabudne na svoje záujmy. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off apple, 21.12.2013 o 19:26

SIAD, vysvetli v čom vidíš problém, z tvojej vody som na akosi vedľa nepochopil som vôbec, čo máš na mysli ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off SIAD, 21.12.2013 o 18:58

v rámci predvianočnej nudy som si so záujmom prečítal stanovy SLOS Pribina, takže konštatujem že sa nejedná o žiaden spolok demokratov ale úzku skupinu ľudí presadzujúcich svoje záujmy, len niekoľko perličiek zo stanov: 1.Spomedzi seba si zakladatelia volia prezidenta SLOSP na obdobie 5 rokov. 2.Zbor zakladateľov, ako najvyšší orgán SLOSP, je rozhodujúcim orgánom vo všetkých veciach(neupresnené kto to je, predpokladám že úzka skupina ľudí). 3.Prezident SLOSP na návrh zboru zakladateľov SLOSP menuje viceprezidenta, generálneho sekretára, riaditeľa ústrednej kancelárie 4.Zbor zakladateľov na návrh rady SLOSP schvaľuje stanovy SLOSP ako aj zmeny a doplnky stanov, interné smernice, návrh plánu práce, rozpočet, výsledky hospodárenia, návrhy na vyznamenania a pod Mne to najviac pripomína známe porekadlo: Vodu kážem víno pijem. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 4

off sipik, 20.12.2013 o 13:03

Batuska, ale to bolo len "u vás", teda pár ha z celého Slovenska. Zver sa neriadi hranicami poľovného revíru. Wolfhunter hovorí "celoplošne". ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off batuska, 20.12.2013 o 6:09

Volfhunter...u nas sa dva roky nepolovalo a nic sa nestalo...stupli stavy srncej a klesli pocty diviacej - diviakov v nasej lokalite ciastocne zreguloval diviaci svrab. Hlavne minulu zimu uhynul nemaly pocet prasiatok, hlavne z neskorych vrhov - boli dni, kedy som nasiel naraz aj styri. Dokonca ani lisky sa nepremnozili :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off pavelb, 19.12.2013 o 19:18

Hrušovký fuj......gál detto. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off WolfHunter, 19.12.2013 o 10:33

čo tak miesto hádok prestať na dva tri roky celoplošne poľovať...nech si ľudia uvedomia že nás treba až im zver zdveastuje urodu až budu narastať škody dopravne kolizie potom si možno uvedomia že čosi nie je v poriadku...až ma bude niekto chcieť udupať pod zem vzhladom na nasledky tak si to odpusťiťe berte to tak že my slovaci potrebujeme dostať po papuli aby sme sa prebrali aj ked su taky ktorým ani toto nepomože...cely čas sa toleruju bunky ktore bud pre vlastny prospech alebo pre to že samy sme sa ukazali v zlom svetle nas tak či tak uplne odstavia pretože nehladame spoločnu reč len si prehadzujeme zodpovednosť za stav ako horuci zemiak zaujimalo by ma dokedy budeme ako pštrosy strkať hlavu do piesku?...každy jeden polovník by sa mal v prvom rade zamyslieť sam nad sebou čo proťi tejto situacii urobil a až tak poukazať na ineho...keby sme boli taky dokonaly ako sa občas prezentujeme mali by sme dnes uplne ine starosti...k tým hore ako sa vraví až pustíš capa do záhradky nejeduj sa že ťy zožral zeleninu...poslednu dobu tento stav a polovnictvo nema nijaky efekt je to len velke piskovisko kde sa každy chce hrať sám...bohužiaľ aj tato stranka straca na urovni...same spory atd....každy ma kus pravdy ale ked to nebude celok tieto kusky nemaju zmysel ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off motaq, 19.12.2013 o 9:51

stopino ma pravdu, media maju velku silu, treba si vsak uvedomit, ze to po com media pojdu musi byt senzacia pripadne vec, ktoru budu sledovat masy ludi.... a tu maju ochranari vyhodu, lebo dokazu ponukat temy, ktorymi masiruju velke masy ale "hrstka" nespokojnych polovnikov, akokolvek bude tema zaujimava nema taku sancu lebo to ludi nezaujima.... ak by niekto namietal proti slovu hrstka tak keby to aj bolo 80 000 polovnikov tak proti mase 2-3 miliony ludi je to hrstka. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off motaq, 19.12.2013 o 9:47

apple, este jedna otazka, ak bolo podane trestne oznamenie organom cinnym v trestnom konani, aka je ich odpoved na toto podanie? Ministerstvo a zamestnanic ministerstva predsa nemaju v kompetencii vyjadrovat sa k podaniu trestneho oznamenia, alebo sa mylim? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off elciervo, 19.12.2013 o 7:45

Stopinko pravdu máš... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off goret, 19.12.2013 o 7:35

Jaro, ja sa bez humbugu zaobídem. Humbug bude vždy len humbug a podľa toho aj úroveň ním vyprodukovaných riešení. Nikomu nebránim sa humbugu zúčastňovať, vadí mi však, ak veľkohubo vyhlasuje, že ten humbug robí preto, aby ním pomohol aj mne. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off jarodt, 19.12.2013 o 7:28

Súhlas so Stopinkom, dnes sú média kľúčovým hráčom, Ďuro Lukáč má podchytených svojich vlastných novinárov, ktorí pre neho vypisujú články v mienkotvorných denníkoch, bez nich by bol len obyčajná nula a nikto by o ňom nič nevedel, evidentne sa mu darí v presviedčaní a kydaní na poľovníkov a lesníkov z jednoduchého dôvodu: neexistencie účinnej masmediálnej politiky lesníkov a poľovníkov, účel svätí prostriedky a 100 x opakovaná lož sa nakoniec stáva skutočnosťou. Sme v ťažkej defenzíve pre našu vlastnú neschopnosť s tým niečo spraviť. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off Stopinko, 19.12.2013 o 6:41

Dusan mylis sa co sa tyka medii, pozri sa na ochranarov ako ich dokazu vyuzit vo svoj prospech. Je ich 5a pol a dokazu urobit taky humbuk ze im to zerie aj EU. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off goret, 19.12.2013 o 6:13

Mily pán hovorca, mne je jasné, že na niekom si treba za pondelňjašie fiasko vybiť zlosť. Predpokladám, že teraz špekulujete nad využitím zozbieraných e-mailov a SMS, ktoré môžu mať z mediálneho hľadiska istú váhu, avšak z právneho temer nulovú. Lepšie by boli faxy s podpismi. Keď zas pôjdete za asistencie médií niekam mrznúť alebo potiť sa za všetkých poľovníkov, kľudne to interpretujte, že za všetkých okrem mňa, keďže ja média podporovať nemieni, lebo si myslím, že sa na našich problémoch dokážu len priživiť, ale nie ich vyriešiť. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off apple, 18.12.2013 o 20:20

a do sekcie články som pridal list premiérovi, ktorý bol odovzdaný na podateľňu Úradu vlády odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off apple, 18.12.2013 o 17:04

ak treba, vysvetlím, aj o ostatných bodoch, lebo tam sú tiež klamstvá zo strany ministersva, napr ohľadom registrácie spz, že bolo registr na MV aj na výkon poľovníctva.... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off apple, 18.12.2013 o 17:00

tu je ten dokument: protestné zhromaždenie - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off motaq, 18.12.2013 o 16:58

dakujem za odpoved ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off apple, 18.12.2013 o 16:56

áno, bolo viac podaní, aj trestné oznámenie na šubu. výsledok? všetko po starom... riaditeľ právneho odboru judr major ňuňuk mi do očí povedal, že to nie je podstatné, že v stanovách nemohli nájsť štatutára.... čo dodať? alebo mám odpoveď, že do spk nemôže ministerstvo zasahovať, lebo na to nemá kompetencie... ministerská súčasť mafie proste koná.... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off motaq, 18.12.2013 o 16:45

apple, ja mam len jednu otazku, nechcem polemizovat o pravdivosti vasich vyjadreni a celkovej situacie, nemam v tom az taky prehlad a nemam na to ani velmi cas sa v tom tolko vrtat. Len jedna jednoducha otazka. Ak je pravda, ze sa porusilo neviem kolko zakonov a podobne a viete to doveryhodne preukazat, bolo uz podane nejake podanie z Vasej strany napr. trestne oznamenie, pripadne podanie na ustavny sud alebo boli podniknute ine pravne kroky okrem pisania peticie a zhromazdenia pred parlamentom. Moju otazku neberte ako rypanie, ani mne sa nepaci stav slovenskeho polovnictva a aj o komore si myslim svoje, ale ako serioznu otazku. Ak nebolo tak by ma zaujimalo preco? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off apple, 18.12.2013 o 15:21

všetko má svoj čas, a si posledný, na koho radu by som dal. ale máš naozaj zaujímavý slovník.... nahuckaný dav. nuž cca 4000 podporovateľov - adresných - na petícii, cca 1500 podporovateľov hromadnej pripomienky, mimo iné aj mnohotisícové právnické osoby.... a z celej republiky, teraz ďalšia podpora, vieš o čom hovoríš? že si aj časť týchto ľudí overila pravdivosť zistení, na rozdiel od hlupákov, ktorí o tom vedia, ale nerešpektujú holé fakty. konáme tak, aby sme neškodili tým, čo za to nemôžu - oklamaným radovým členom spz. no ale sú medzi nimi aj takí, ktorí viac veria červenej zástave, ako faktom. a tí používajú slovník veľmi podobný tebe. no ani jeden z týchto chytrolínov neukázal, že s stanovách spz bol uvedený ich štatutár pred júlom 2012. tak nám to ukáž ty! no a čo na to občiansky zákonník? treba pozrieť §37 - 40 a dozvieš sa tak to, čo ja i ostatní len interpretujú. a keďže kať do tak pre teba zložitých prepisov je veľmi namáhavá, tak to radšej dám ako prílohu v jpg to snáď pochopí i ten, čo to nechce radšej vidieť, lebo mu to nepasuje do krámu. vidno len šedý fľak, tak naň treba kliknúť. no konajúca osoba musí byť uvedená v štatúte, teda v tomto prípade v stanovách protestné zhromaždenie - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off goret, 18.12.2013 o 14:25

Podobne ako si vysvetlil ako je to s vaším podaním na náš Ústavný súd, keď už ste si maďarský zobrali za vzor, budem ti vďačný ak napíšeš, či ste už podali aj tebou spomínané trestné oznámenie pre podvod. Doteraz som sa vašej pravdy nebál, lebo ja sa bojím len hlúposti, ktorej správne nahuckaný dav ľahko verí, ale asi sa začnem báť aj tej vašej pravdy. So stavom, že údajne nie som členom poľovníckej organizácie, nemám platné poistenie a že komora vznikla v rozpore so všetkou možnou legislatívou som sa vysporiadal po svojom a aj cez najbližší víkend sa chystám poľovať. Ešte je len streda, a máš 2 dni na to, aby si mi v tom nejakým trestným oznámením pre spoluúčasť na tebou avizovanom podvode zabránil. Čau. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off apple, 18.12.2013 o 13:19

goret, verejne a do viacerých médií sa poďakovalo všetkým, ktorí nás podporili. dúfali sme, že šoty budú trochu širšie. a bolo to niekoľko sto mailov, pár desiatok smsiek nielen jednotlivcov, ale aj celých združení, či PO. rád im ďakujem i touto cestou za to, že nesklonili hlavu a podporili nás! pripravujeme materiál, jde im poďakovanie bude vyslovené znovu. no ešte nedoznel záujem médii, prednostne to musíme riešiť. ale tvoj záujem je priam udivujúci, keďže sme krikľúni aj s tými, čo nás podporili. a počuť od teba o slušnosti je priam úsmevné. veď už ani nevieš, čo píšeš, meníš pomaly kždý svoj príspevok. no ale vyhlásenie goret, dnes o 7:30 "výsmechom práva aj toto vaše nátlakové krikľúňstvo a ignorovanie Ústavného súdu." je už na zváženie iných, vzdelanejších v medicíne. to už nie je len úbohosť, ale diagnóza. vymazal si "asi omylom" odkaz z TASR, tak ti ho pripomínam: odkaz ak ti chýba znenie prekladu maďarského ústavného súdu, tak ho nájdeš tu: odkaz treba zísť pod článok. ospravedlňujem sa, že je to na inej stránke, no ja som to tam nedával. tvoje trápenie už konečne pomenuj, neboj sa toho: nie si člen poľovníckej organizácie, nemáš platné poistenie, komora vznikla v rozore so všetkou možnou legislatívou a ty sa nevieš s tým vysporiadať. je mi ťa aj trochu ľúto, lebo takých s klapkami na očiach akosi ubúda a začína to byť už len o pár desiatkach ľudí. ostatní vidia, že všetko, čo uvádzame je pravda. neuveriteľná, lebo je už rok 2013, ale pravda. a takí ako ty, lebocký, fico sa jej boja. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 4

off hunter2, 18.12.2013 o 13:14

apple - keď budeš zarábať tak ako poslanci tiež ťa to nebude srať tak ako momentálne ich teraz. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off goret, 18.12.2013 o 12:44

mimo tému: poďakovať sa sluší, hoci len jednému, aby to nevyzeralo, že na čo komu ďakovať, keď už ho nepotrebujeme ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off finko, 18.12.2013 o 12:34

Goret otazka: A je komu dakovat???? Ucast bola hojna. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off goret, 18.12.2013 o 7:30

Mimo tému: slušný hovorca slušnej organizácie sa dokáže slušne poďakovať účastníkom ich zhromaždenia. K téme: výsmechom práva aj toto vaše nátlakové krikľúňstvo a ignorovanie Ústavného súdu. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off apple, 17.12.2013 o 15:29

odkaz ... ... návrh zákona dnes zamietnutý, ako hlasovali? za smer sa zdržalo 10 poslancov,... OPOZÍCIA: Zdržali sa: za KDH poľovník a kandidát na prezidenta Hrušovský, Fronc, Pridal ... za MOST-HÍD Gábor Gál - poľovník, Jakab, ... nezaradení: Chren, Vášaryová, Droba, Kollár, Krajcer - poľovník. zaujímavé postoje k naprostej nezákonnosti, k nelegálnosti. proste výsmech právu v tejto republike! nikoho netrápi, že SPZ, ktorý tvoril komoru má historicky prvého štatutára až od júla 2012. teda všetky právne kroky sú zo zákona absolútne neplatné od samého počiatku. a to nie je len konštituovanie komory, ale napr. i prijímanie štátnych dotácií, euro peňazí, 2% dane ... podľa môjho názoru podvod a hádam sa k tomu vyjadria i orgány činné v trestnom konaní. no ale čo by "boľševik" nespravil pre svoje dobro, za znovuzrodenie Národného frontu. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 15

off hubert2012, 16.12.2013 o 7:55

Goret odpovedal som Vám na horarovi, hysterické reakcie si prečítajte na stránkach SPK, ako tzv. stanoviská OPK voči výzve poslancom....Napr. stanovisko OPK Nitra začína..p. prezident na základe Vašej výzvy, aby sme reagovali na výzvu poslancom..... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off goret, 16.12.2013 o 7:50

nie, som len radový člen PZ SPZ, možno trochu netypický, ktorý nemá potrebu ukrývať sa v mlčiacom, či kričiacom dave ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off majko82, 16.12.2013 o 7:45

Dušan vy máte akú funkciu v SPZ alebo v SPK ? :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off goret, 16.12.2013 o 7:27

pán Cagala, o akých hysterických reakciách v súvislosti s vaším protestným zhromaždením píšete? Dajú sa niekde vidieť? To čo predvádzate, vám nepripadá hysterické? Prečo si práve vy nezoberiete príklad z Maďarska a v prvom rade na neústavnosti neupozorníte náš Ústavný súd? Obviňujete ľudí z ľahostajnosti, zo strachu, a pritom im vôbec nemusí byť jedno v akom stave je naša samospráva, ani sa nemusia báť o svoje revíry, len sa nemienia na vás podobať a nemienia ísť zlepšovať imidž niektorým poslancom, ani zvyšovať sledovanosť niektorých médií. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off hubert2012, 15.12.2013 o 22:12

Dobrý večer polovníci, zajtra máte možnost vyjadrit svoj názor na povinné členstvo v SPK. Pri novele zákona o polovníctve sa nikto nikoho nepýtal či ju chceme a aku ju chceme. SPK nepotrebujeme, ak budeme chciet nejaký zastrešovací orgán tak si ho zriadime dobrovolne, transparentne a na prospech všetkých členov. SPK taká nie je!!!!! Ide o organizáciu kde SPK=SPZ. To že je to na prospech iba funkcionárov oboch organizácií, teda SPZ a SPK, že sa jedná o tých istých sediacich na dvoch stoličkách, ktorí z toho majú úžasný pocit moci, rozhodovania o peniazoch, akciách a atraktívnych polovačkách a my im to chceme zrušit, svedčia aj ich hysterické reakcie na výzvu poslancom, kde sme ich žiadali o novelu zákona, ktorá by zrušila povinné členstvo v tejto organizácií.Ale však konali iba na rozkaz p.Lebockého. Teraz túto aktivitu poslancov p.Fecka a p.Mičovského podporujeme znovu, máme na to právo, ktoré nám dáva ustava SR. A ked sa to nepodarí, tak určite to bude riešit Ustavný súd.Nie sme predsa horší ako v Madarsku, kde Ustavný sud zrušil povinné členstvo a povinné poplatky do Madarskej polovníckej komory. Dokumenty su na stránkach SLOS Pribina . odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

zobrazené 1-40 z 58 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

Zelené zápisky z poľovníckych chodníkov
Poľovníctvo TEREM