Vaše rady a skúsenosti s pneu. do terénu, ich využitie aký pomer cesta terén a preco
tak dnes som obul vitaru na 205/80 R16 sedi to v pohode a to aj bez bodyliftu :)
Reakcia na príspevok od steyr, 29.11.2018 o 8:24 :
Môžem iba potvrdiť slová steyra ;) ◄ reagovať
Ja som vybral Dunlop Grandtrek SJ6 a maximálna spokojnosť. Prvé 3-4 roky výborná trakcia na snehu. Dezén je ešte stále viac ako 6mm, no vekom už strácajú svoje vlastnosti ako každá pneu. ◄ reagovať
... nikto, nič... Tak, čo máte overené "do snehu" pre SUV, akú značku a typ dezénu by ste odporučili... ◄ reagovať
Zdravím..., jazdili ste niekto na pneu Cooper Discoverer M+S Sport BSS, alebo na pneu Cooper Weather - Master WSC, zaujímajú ma hlavne Vaše skúsenosti na snehu, poprípade potom aj, ako sa to chovalo bez snehu na miernom blate..., ďakujem. ◄ reagovať
Ja áno, nedajú sa zohnať. ◄ reagovať
Zdravím..., máte niekto skúsenosti s pneu Good Year Wrangler Duratrac...? Ďakujem. ◄ reagovať
pepko28 v akom terene jazdis a kolko tisíc km najazdis za mesiac ◄ reagovať
Stefa,mal som asi 5 aut do terenu,na vsetkych som mal obute t3,ani na jednom aute my neotrhlo poloosi,v servisoch to ti povedia ale neni to pravda,v blate a tazkom terene ich prekonaju len sipove pneu,t3 mam aj teraz na grand vitare 2.5 v6 a predstav si napravy drzia,a to mam na vitare rozmer 235-75r16,priemer pneu je 78cm ◄ reagovať
LuboT, ja mám BF Goodrich AT, jazdím s tým veľa po asfalte, ale chcem mať aj v teréne určitú istotu. Ak ostanem visieť, mám navijak. Vydržia ozaj veľa km a sú dosť kultivované aj na asfalte. Raz som zablúdil a prešiel som aj po teréne, o ktorom miestni vraveli, že tam ani s traktorom nechodia ;-) Ak je u teba väčší pomer terénneho jazdenia, tak by som skusil BF Goodrich MT. Ono je to o tom, že čím lepšie v teréne, tým horšie na ceste a naopak... ◄ reagovať
Admin, dobre Ti poradili, vzor T3 sú likvidátori polosí, samozrejme záleží od výrobcu. Vraníky patria medzi tie slabšie, mäkšie, veľmi rýchlo sa obrúsia, takže sú tým pádom aj jedny z najšetrnejších k autu. Ale v princípe platí, vzor T3 na bežné jazdenia veru nie. Čo sa týka BFG-čiek v MT na bežné jazdenie v teréne ujdú AT ani zadarmo. ◄ reagovať
Daniel8, jazdil som ich .... nekupuj ◄ reagovať
Ma niekto otestovane Goodyear Wrangler AT/SA+? ◄ reagovať
ja som jazdil COOPER DISCOVERER STT PRO tiez ok ◄ reagovať
Ak to nieje supertazky teren tak ti T3 netreba. Uplne postaci nieco 50-50. Ak tazsi teren tak nieco 80-20. Bfgoodrich M-T. ◄ reagovať
LUBO T ...pozri si napr General Grabber AT2 Ja ich jazdim celorocne teren aj asfalt ◄ reagovať
Jazdiť budem v teréne ale asi v ronvakom pomere aj po ceste, teda čo by bolo najlepšie? ◄ reagovať
Ja mam na Samikovi obute T3 Vranik. Po asfalte do mojho reviru maximalne 1,5 km. Sem tam asi tak dva krat do roka s nim absolvujem po asfalte tak 40 km :). V terene a na blate su spickove. ◄ reagovať
Mne odporučili v servise, že pokiaľ budem jazdiť i po asfalte (napr. 20km do revíru), nech neberiem protektory T3 (90%terén) ale Truck2000 (80% terén), lebo by mi mohli T3 lámať polosy (Suzuki Vitara r.v.1997). Mám ich už 3.rok a na bežné poľovnícke účely som nemal problém, dostal som sa všade kde som potreboval. ◄ reagovať
Ak budete jazdiť prevažne v teréne, jednoznačne T3 v blate sú neprekonateľné... (T3 235/75 R15) ◄ reagovať
Lubo na tom odkaze su pneu 50-50 cesta-teren. Ak chces protektory iba do terenu tak radsej nejake s pomerom 80-20, resp. cisto teren. Ak chces jazdit aj po ceste protektory by som nebral. Znizena kvalita, mensi km najazd, vysoka pravdepodobnost vydutia, mozne problemy s vyvazenim. Protektory do terenu ano, na cestu nie. ◄ reagovať
Zdravím páni, aký máte názor na celoprotektory do terénu? , mám suzuki GV. 1999 ◄ reagovať
Zdravim. Ma uz niekto odskusane Matador MP72 Izzarda A/T 2? Ako sa to chova na ceste a v stredne tazkom terene? Islo by to na Suzuki G.V.II r.v. 2005. ◄ reagovať
dik... zatial som spokojny...nechal som si do istoty aj tie stare keby nahodou,ale vyzeraze v poho... ◄ reagovať
sparks, ak to nikde nedri pri plne vytocenych kolesach tak je to super. ◄ reagovať
tak dnes som obul vitaru na 205/80 R16 sedi to v pohode a to aj bez bodyliftu :) ◄ reagovať
Tady je jednoduchá pomůcka na spočítání alternativního rozměrů pneu odkaz ◄ reagovať
235/60R16 je cca 69 cm čiže cca o 5 cm menej. Pri tomto rozdiely Ti ani 5 cm bodylift nepomôže, lebo ako píše motaq, pneu má byť takého rozmeru, aby ani pri maximálnom krížení, zaťažení a vytočení nikde nedrela!!! ◄ reagovať
V technickom mam predpisany rozmer 235/60 R16, ja som to chcel dat koli lepsej priechodnosti terenom, teraz tam aj tak mam 215/70 R16, ale mam v plane aj dvihnut podvozok aspon 5 cm... ◄ reagovať
dusab: dobry odkaz na porovnanie rozmerov pneu. sparks: GV99 ak ma pamat neklame ma originalny rozmer pneu 235/60 R16, vyska pneu je 60% zo sirky 235mm teda 141mm. pri rozmere 205/80 je to 164mm takze na priemere to robi 46 mm rozdiel kde 205/80 je viac. teoreticky by ti to tam mohlo vojst, na vysku by problem nemal byt tolko priestou tam bude aby to voslo. Co ale moze byt problem je prepruzenie vozidla tu ti to uz moze buchat a suchat o podblatnik a dalsi problem moze vzniknut pri zatacani, kde vytocene koleso nebude mat dostatocny priestor a bude driet suchat o podblatnit a vnutorne plast naraznika. Osobne by som bez dalsej upravy do takehoto rozmeru nesiel. Aby to bolo bez problemov treba hladat taky rozmer pneu aby sedel priemer (+- max. 10mm)napr. 205/70 R16. No a dalsi problem je ze ti nik take pneu nezapise do TP, tento rozmer pre dane vozidlo nie je schvaleny. ◄ reagovať
Priemer pneu v danom rozmere bude cca 72 až 75 cm podľa výrobcu a to sotva tam dostaneš bez zásadných úprav podvozku. Aký máš predpísaný rozmer? ◄ reagovať
uz mam vyhliadnute, len neviem ci nebude vadit vyska pneumatiky ◄ reagovať
...čo tak Cordiant Off Road, do 60 e. ◄ reagovať
zdravym, chcel by som obut GV 99. r.,ale chcel by som tam dat rozmer 205/80 R16, mate s tym niekto skusenost? ◄ reagovať
Po vyskúšaní X značiek som zatial skončil u nich. Zima discoverer M+S a leto discoverer STT ◄ reagovať
A co poviete na pneumatiky Cooper? ◄ reagovať
Presne tak. Na zimu zimné. Dá sa prejsť kúsok po zasneženej ceste aj na MT, AT no ked jazdit v bežnej premávke, tak jediná istota zabrzdenia a zatočenia je na zimákoch. Aj v zasneženom zamrznutom teréne je niekedy lepšia prejazdnosť na zimných než na MT. ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.