Heming hunting
dnes je nedeľa,  24. november 2024,  meniny má Emília,  spln: 15. november 2024,  dnes východ slnka: 07:12,  dnes západ slnka: 15:54
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

novela zákona - diskusia

autor: off Adam321
pridané: 29.4.2013 16:32

Pozeral som si novelizáciu zákona a prišiel som k §65 Zakázané spôsoby lovu a iné zákazy.Chcel by som sa opýtať k odseku 3.Ako si mám správne vysvetliť rozdiel medzi zakázaným spôsobom a nesprávnym spôsobom lovu?


počet zobrazení: 3 570
počet hlasov: 0
okruh tém: poľovníctvo
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

komentáre

zoradiť
off goret, 1.5.2013 o 20:56

tzn. šaškáreň s gašparkom bola skrz tento posun. Potom budú prázdniny, dovolenky a uhorková sezóna priam stvorená na dávanie potrebných ľudí dokopy a vybavovanie dôležitých vecí. Fasa, fasa, fasa!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hekler, 1.5.2013 o 20:24

b-e je správne ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off goret, 1.5.2013 o 19:53

na pekný večer: kedy to vstúpi v platnosť? 1.5. alebo 1.7. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off apple, 1.5.2013 o 13:15

"...poviem aj mená... ...Nepoviem." ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off apple, 1.5.2013 o 13:01

kšáááááááá :D ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hekler, 1.5.2013 o 12:58

vždy lepšie ako, my vieme že oni vedia že mi vieme ... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off orol, 1.5.2013 o 12:33

Apple 20:28 - Goretovi, my vieme, že Dušan je šikovný. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hekler, 1.5.2013 o 12:01

tak, tak, rozhodujúca musí byť spoločenská nebezpečnosť konania, náhoda, úmysel, recidíva .... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off orol, 1.5.2013 o 11:39

Áno, ešte som myslel na staré časy a pritom spal, sorry :-o)) P.s- po prečítaní sa stotožňujem s oboma predchádzajúcimi príspevkami - mám ten istý názor. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off apple, 1.5.2013 o 9:18

áno! strieľať na diviaka brokmi bude teda naprosto v pohode, taktiež duriť vysokú psami, a čo sa najviac teším, tak aj vystreľovanie hniezd!!! a hlavne budem môcť vysedávať a loviť po nociach, riskujem max. nejaké napomenutie! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Stagstalker, 1.5.2013 o 8:37

Zakonodarca tym rozlisuje intenzitu porusenia. Cize pokial pri zakazanych sposoboch lovu vo vacsine pripadov spachame TC alebo priestupok(v zavislosti od okolnosti pripadu), nespravne sposoby lovu odclenuju konanie, ktore sice zakon nepovoluje, ale taketo porusenie zaroven prezentuje ako menej zavazne. Cize ak mam povolenku, strelim jelena v case lovu 222 rem, nebude to zakladat skutkovu podstatu TC ako by to bolo v pripade ak by lov s gulovymi nabojmi s dopadovou energiou mensou ako 1500J/100m+priemer strely+ vaha strely patrila medzi zakazane sposoby lovu. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off apple, 30.4.2013 o 21:04

treba si pozrieť § 76, tam je označené, čo je je priestupok. medzi zakázanými spôsobmi lovu však nie sú len tč v zmysle §310. to, čo zavádza novela ako nedovolené spôsoby lovu, je myslím zatiaľ na báze disc previnení. používať výraz "nesprávny" je v týchto súvislostiach nevhodné, nepresné. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off agbar, 30.4.2013 o 20:43

Ale zalezi hlavne na dozorujucom prokuratorovi aky ma on pohlad na dany konkretny pripad s ktorym v konecnom dosledku nemusi suhlasit nakoniec sudca ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off agbar, 30.4.2013 o 20:37

Pre orol, bez povolenia........alebo zakazanym sposobom! Treba precitat § 310 ods. 1 TZ cely!!!! a hlavne ten z roku 2005. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Adam321, 30.4.2013 o 20:29

orol idete ešte podla starého zákona ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Adam321, 30.4.2013 o 20:28

to čo ste teraz napísali nieje pravda nieje dva ale tri dni a nieje to zakázané ale zaradené v nesprávnom love. odkaz tam je celé znenie : §65 si treba nájsť a tam to nie je zakázané ale nesprávne.... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off apple, 30.4.2013 o 20:28

orol, tak komu mám veriť? goert píše ináč..? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off orol, 30.4.2013 o 20:19

ZAKÁZANÉ - loviť zver v noci po uplynutí jednej hodiny po západe slnka až do jednej hodiny pred východom slnka, okrem medveďa; lov diviačej zveri, vlka, jazveca, líšky, kuny, psíka medvedíkovitého a medvedíka čistotného je povolený cez deň a v noci, ktorá začína v deň splnu mesiaca, ako aj dve noci pred a dve noci po tejto noci a to len za jasných mesačných nocí a s použitím výkonnej pozorovacej optiky a streleckej optiky. P.s- čiže poľovačka v noci mimo splnu patrí medzi ZAKÁZANÉ spôsoby lovu a nie medzi nesprávny lov, ako sa to snažíš prezentovať. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Adam321, 30.4.2013 o 20:00

Takže napr. poľovačka na diviaka v noci mimo splnu nie je zakázané, len sa to považuje za nesprávny lov:otázka: za nesprávny lov (lov diviaka mimo splnu)sa dávajú sankcie? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off goret, 30.4.2013 o 15:05

(3) Nesprávnym spôsobom lovu je .. l) loviť sluku lesnú v čase dve hodiny po západe slnka do dvoch hodín pred východom slnka, ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off orol, 30.4.2013 o 14:58

Keď sĽuky tak ano, keď sLuky tak nie. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off goret, 30.4.2013 o 14:52

potešujúce je, že medzi nesprávne spôsoby lovu by mal patriť jarný lov sľuky od 2 hod. po západe slnka do 2 hod. pred východom :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off orol, 30.4.2013 o 14:45

Zakázané spôsoby lovu sú taxatívne vymenované v zákone. Pytliactvo je niečo iné no a nesprávne spôsoby lovu je zas niečo iné. Podľa mňa. Zakázané spôsoby lovu napr.- lov pomocou infra, loviť brokovnicou rat. zver brokmi atď atď. K pytliactvu- kto neoprávnene zasiahne do výkonu práva poľ a ryb. práva a loví zver BEZ POVOLENIA atď atď. K nesprávnemu spôsobu lovu - ulovenie napr. nesprávnej vekovej triedy atď atď atď... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off goret, 30.4.2013 o 14:32

.. ale aj za nesprávny spôsob môžeš byť potrestaný ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off kurt, 30.4.2013 o 14:17

Zhruba tak: Zakázaný spôsob je pytliactvo, nesprávny spôsob nie. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

reklama

Zelené zápisky z poľovníckych chodníkov
Poľovníctvo TEREM