M.K.P. AGRO služby
dnes je piatok,  10. január 2025,  meniny má Dáša,  spln: 29. január 2025,  dnes východ slnka: 07:39,  dnes západ slnka: 16:09
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

aku mate skusenost s motorkarmi resp.stvorkolkami v lese??? - diskusia

autor: off juraj22
pridané: 28.4.2008 21:19
cim viacej pri navsteve v hore som sa stretol ked som cakal na zver pri kamerovani s tymito vyrusovatelmi.su aj tam kde bezne clovek nesiel,co snimi robite??
počet zobrazení: 30 298
počet hlasov: 0
okruh tém: voľná diskusia
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

komentáre

zoradiť
zobrazené 81-120 z 237 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off Edu, 10.2.2009 o 11:50

vlcindol fotografia nemá žial dôverihodnosť ako je to kamerou neviem. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off vlcindol, 10.2.2009 o 7:19

Myslím, že aspon naši motorkári majú zákony (co sa tyka motoriek) úplne na háku a možno ich vôbec nepoznajú. Včera som sledoval dvoch na štvorkolkách ako obehli celý revír za 1/2 hodinku. Predurili, čo sa dalo. Kebyže zavolám aj hliadku, kde by ich chytili, keď dokážu za 5 min. krížom prebehnúť revír a za tú polhodinku - to by hliadka ani nestihla prísť. Pokúšal som sa ich aj odfotiť, no na vzdialenosť cca 500m mám záber dvoch malých bodiek. Viem len farbu kombinéz a strojov. Po chvílke zas motorkár odohnal z kŕmenia 2ks srnčieho - to som sledoval na vzdialenosť cca 1,5km. Keď zbadal, že sa k nemu približujem, tak nelenil a fujazdil preč. Poraďte ako to riešite vo vašich PZ. Kamerami? Fotením? Nahlásením, akou formou? Máte v tom úspech? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off macko148, 31.1.2009 o 11:28

Presne tak, to plati pre vsetkych motorkarov, stvorkolkarov, skutristov, motorizovanych, cyklistov, sportovcov, turistov... co vedome/nevedome poskozduju majetok ci svojou zabavou, alebo vykonom sluzby, povinnosti.... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 18.1.2009 o 17:39

áno, zákonmi SR a osobným angažovaním sa triezvo zmýšľajúcich ľudí- či už v takom, alebo onakom smere. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 18.1.2009 o 12:05

Presne ako povedal rys 2 následky sú dané zákonmi SR. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 18.1.2009 o 11:56

Keď niekto ničí a poškodzuje majetok iného, má si byť vedomý aj možných následkov. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 18.1.2009 o 9:02

Lovec spravne si povedal .Keď zákon porušuje niekto iný musí si to zodpovedať v rámci ustavy a zákonov SR ale to že niekto porušuje zákon neoprávŇuje automaticky teba ani nikoho iného aby porušoval zákon aj on . K tomu kostolu . Kto do teba kameňom Ty do neho chlebom . Má to byť taká metafora proti stupňovaniu napätia ktoré by bolo na tvoju škodu v konečnom dôsledku . Aspoň tak to chápem ja. Aj keď cirkevné zákony boli vymyslené zopár šikvnými ľudmi na ovládnutie hlúpejšieho ľudu to je fakt . A to komplet všetky tie naše oberajúce nás zatial len o peniaze až po tie militantne šialené . Všetky majú spoločnú vec /nie boha/ ale peniaze . Preto vznikli a preto sú tu dodnes .
Lovecccc chápem tvoje rozhorčenie aj tvoje odhodlanie bojovať čím sa dá. Ja ťa od toho neodhováram ani netvrdím že je to neetické .Lebo neetické je aj jazdiť motorkou po lese . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lovecccc, 17.1.2009 o 22:44

Ked toho motorkára neserie Zákaz vozenia po horách - prečo by mňa malo srať -že si niekde spraví defekt -alebo rozbije hubu ? Ked on kašle a úmyselne porušuje zákon - ja sa toho zákona mám držať ? To je ako v kostole " kto do teba kameňom Ty doňho chlebom ":) Nemôžme si donekonečna nechať brnkať popod nos ! Ak nezakročíme MY tak nik . Nik sa nezastane poľovníkov ani lesníkov . Policajti majú dôležitejšiu robotu ako niekde čakať na motorkára (i ked viem už o spoločných policajných akciách- proti motorkárom ). A tiež výsledok takejto akcie nieje istý - či sa aj niekoho podarí chytiť -motorku on môže oprieť hocikde a cela akcia skončí fóóo- pááá! Lepšia je takáto malá diverzná akcia- ked si raz defekt urobí - poučí sa - nikdy nevie či tam takýchto pascí nieje viacej a či ho dalšie nebudú čakať na novej dráhe .
Týmto som len chcel povedať že treba začať konať a nie špekulovať a nič nerobiť . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 17.1.2009 o 22:02

No uvidime ako to pojde ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 17.1.2009 o 21:51

Lenže kde nieto zákona a relevantne sa poškodzuje cudzí majetok, spoločnosť si ho potichu sama vytvorí a potichu akceptuje aj iné spôsoby, ako legálne. Keď môže porušovať motorkár, môže porušovať aj protimotorkár. Ale už je zákon, jeho novela v účinnosti a tak si myslím, že treba prestať aj s partizánskou vojnou - deštrukciami. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 17.1.2009 o 21:42

Lovecccc kde neni žalobcu neni ani sudcu . Sú orgány ktoré majú možnosť preskúmať a trestať motorkára . Svojvolne poškodzovanie cudzej veci nie je v súlade s právom ver mi . Nie je to správny výklad zákona . Keď niekto stoji na chodniku neznamena to že mu môžem rozbiť čelné okno alebo do zakazu vjazdu cyklistom natiahnuť drát čo ich podreže a to všetko beztrestne . Samozrejme že ked do takeho zakazu dáš klince nik ti to nedokaže a motorkarov to tam tiež omrzi chodiť možno . Je to boj z veternými mlynmi. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lovecccc, 17.1.2009 o 21:31

a čo ti je platný videozáznam ked má na hlave prilbu ??:) že sa dedko zotne na pionier ? no nevie či sa dedko bude trieskať tadiaľ kadiaľ motorkár úmyselne hľadajúci hľadajúci prekážky .Dedkov čo si všímam majú dosť po lesenj ceste prejsť a nie sa kadial tadiaľ motať a v konečnom dôsledku aj dedko na hubačke ak použije motorku tak je Motorkár :))To že nikto nemá právo poškodzovať cudzie veci -tak súhlasím -ale kedže oni môžu nám robiť škodu tak môžeme aj my im - nie ? A keeby sa niekomu niečo stalo - no nemal tam čo hľadať predsa a ešte aj na motorke ?? čo povie ošetrujúcemu lekárovi že spadol na ka klince nabité v koreni ked sa protizákonne preháňal po lese ? Zasa ani on nieje včerajší :) A chcel by som vidieť toho človeka čo by mi dokázal že ja som tam tie klince nabil :))
Ináč kamoš horár to používa už dávno ako sa rampy zaviedli do lesa a dodnes sa nikto nezabil -a ani nezranil. I ked chlapov čo si narobili defekty je dosť :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 17.1.2009 o 21:10

Faktom je že motorkár tam nemal čo robiť . Ale ten kto by spôsobil motorkárovi napriklad smrť alebo ubliženie na zdravá by bol jednoznačne na vine . Lebo fakt že motorkár porušuje zakon nikoho neoprávňuje aby mu ubližoval na zdraví alebo spôsobil umrtie .Tiež nikoho neoprávnuje na páchanie trestného činu poškodzovanie cudzej veci . Práve preto som dolu písal ,že to neni take jednoduche s tými motorkármi môže isť dedko na pionieri lebu mu nohy neslužia a zotne sa tam v oku ako upytlačný srnec :)))) Osobne mi to je jedno mňa sa to netýka aj tak mám povolenie . Ako však povedal lovecccc zákon musi mať aj vykonavatela . Keď chceme bojovať poškodzovaním pneumatik a nastrahami nepotrebujeme zákon . Načo ? Dohliadať na dodržiavanie zakona porušovaním 10 iných nepovažujem tiež za riešenie .
Jediné možné riešenie je pomocou polície video záznamov atd ktoré nemusia mať tiež váhu . Minimálne však bude vinník predvolaný na políciu . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lovecccc, 17.1.2009 o 20:55

Samozrejme aj tieto "pastičky" treba klásť na rôzne zátačka alebo také miesta kde sa da logicky predpokladať že nebude mať veľkú rýchlosť -teda aspoň čo sa lanka týka (rôzne prudké zátačky a podobne ). Klince mu moc neublížia iba čo defekt dostane .
A Kto by bol v práve ? To je ťažko povedať :) Motorkár tam nemal čo hľadať to je fakt !a tebe by to nikdy nikto nedokázal !:) i keď svedomie je sviňa :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 6petka1, 17.1.2009 o 20:47

Tiež s Tebou súhlasím ale chcem sa Ťa spýtať keby sa tam dá to lanko alebo klince a motorkár si na to zlomí väz aké by to malo dôsledky? Či náhodou nevieš kto by bol v práve... A teraz to nemyslím ironicky ale naozaj neviem tak sa pýtam... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lovecccc, 17.1.2009 o 20:08

Súhlasím, ale pokiaľ sa nezačne niečo robiť -tak nemá význam sa s tým zaťažovať . Závory aj tuná niekto odtrhne ale nieje problém ju zas opraviť . To že lietajú kade tade no -ja som zatiaľ pozoroval že u nás aj ked idú durchom cez les tam vždy použijú či už existujúcu ale nimi vytvorenú nejakú cestičku pomedzi stromy - takže natiahnuť lanko -alebo nabiť klince ??. Vždy sa dá niečo robiť. A to že ľudia nemajú čas - no tak to je potom ich chyba že to je tak ako je . Viem ako to myslíš - ale treba si uvedomiť že ak si my nenájdem čas im v tom zabraňovať tak kto potom ?? nejaký smiešny zákon ?? Ale aj na ten si budem v prvom rade musieť dohliadať "MY" lebo policajtom sa nebude chcieť len tak námatkovo po lese niekoho hľadať ! "MY " budememe musieť byť tými čo zodvihnú telefon a a zavolajú že tadiaľ niekto práve trieli na motorke - policajti tam celučký den čakať nebudú či sa niekto zjaví . Skrátka " bez práce nejsou koláče " - nemá zmysle to tu rozoberať ak nebudem sami robiť poriadky tak nik . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 6petka1, 17.1.2009 o 19:31

Tak u nás majú asi lepšie motorky alebo schopnosti lebo málo kedy idú po tej istej trase, ale nájdu sa aj také trasy. U nás ich baví jazdiť krížom cez les kade ich práve napadne... A uznávam závora je dobrá vec... ale našu ktosi totálne ohol neviem ako sa mu to podarilo ale podarilo ( je skôr ako prejdutá...) Nehovorím že sa to nedá obmedziť no málo ludí má čas na nich niekde striehnuť..Podstatný problém je v motorkároch lebo hociakému normálne uvažujúcemu človeku by mali dôjsť následky jeho počínania.... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lovecccc, 17.1.2009 o 18:13

Ludia zo všetkým sa dá niečo robiť a aj z motorkármi . Len netreba ruky zalamovať a niečo robiť . neviem ako u vás ale u využívaju vačšinou tú istú trasu - ved ani s motorkou sa nedostanú všade a radšej pôjdu po ceste -žvažnici či kopanci alebo chodníku ako sa trieskať kade tade . Kamarát horár ked mu padne šichta zavrie závoru a v lese nemá kto čo hladať ! okolo závory do koreňov vyčnievajúcich zo zeme nabil 200klince a zostrihal hlavičky a neprejde tade nič -snád len tank :)) nejaký čas to ľudí bavilo mu ti klince ohýbať a prechádzať tadial -ale on ich stále naprával a hla už nejaký čas tadial nikto ani nepáchne . A to isté na motorkársku trasu šúpne dosku nabitú klincami a prihrabe - ked na to blbci naletia veľmo rýchlo vedia kolká bije a že tu niesu vítaný - oni si idú zajazdiť a nie defekty opravovať a tiež celú cestu striehnuť kde na nich niečo čaká . U nás to zabralo - aj ked ich občas badať -je to podstatne menej ako kedysi a to doslovne . Len to chce činy a nie špekulácie -že aj tak nič neurobíme . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 17.1.2009 o 14:04

Rys 2 ja nerobím nikomu hovorcu . Len som povedal svoj názor na trestanie motorkárov v praxi a ich lapanie. Nechápem logiku aký zisk by som mohol mať ja s toho či chytia alebo nechytia nejakého motorkára policajti . Osobne mi je to šumafuk . Nepotrebujem potlesk len nie som človek utopistický ale skôr realistický . Nebudem sa tu hroziť päsťou čo všetko sa stane motorkárom lebo sa zmenil zákon . Nuž stane sa to isté čo sa stalo doteraz . Sem tam dostane nejaký dedko pokutu tak ako doteraz . Ono k realite patrí povedať ,že i trestný čin sa dá riešiť finančnou pokutou .Takže bolo by mylné sa domnievať že prichytený motorkár pojde do väzenia :))) ,alebo že automaticky dostane podmienečný trest lebo prešiel po lese :)) Takže preto som tieto obrovské vyhrážky čo sa stane a nestane chcel mojim komentom priviesť k realite . Nikoho nenabádam ,že by mal porušovať zákon alebo páchať trestný čin . Každý si musí byť vedomí čo všetko hrozí za to či ono konanie . Len nemám rád keď sa uplne zbytočne niekto snaží robiť z komára somára . Chválim to čo sa mi páči .Nepovažujem to za protiprávne . Nesledujem tým vôbec nič iba normálnu debatu . Keď by som však niekoho urazil alebo povedal nejakú nepravdu napríklad pre svoju neznalosť . Viem sa samozrejme aj ospravedlniť .Nemám s tým vôbec problém .
Tiež sa nepotrebujem vyjadrovať v inotajoch ,ale poviem čo mám na srdci rovno. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 17.1.2009 o 12:32

Tak sa polepši Ty Edu a nerob neustále hovorcu niekoho - nepatrí sa to. Iba, ak by si mal na to oprávnenie a splnomocnenie. Čo ale nemáš! Len sa nad tým zamysli, nič viac.
P.S. Normálny človek si musí položiť otázku: prečo robí niekto za mňa hovorcu? Prečo ma chváli? Čo chce získať? Myslí to úprimne? Nie sú v tom zištné dôvody? Prečo chce bodovať ? Čo tým sleduje? Má na to právo? Nie - nemá na to právo. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 17.1.2009 o 6:24

Rys 2 Peťa sa nmôže polepšiť lebo je maximalne dobrá .Polepšiť už nie je kam ! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 17.1.2009 o 6:22

6petka1 viem ako ich pochytať . Stačí keď sa všetci schovaju a Ty ukažeš motorkárovi na zastavenie . Som na 100 % presvedšený ,že zastaví každý jeden !!! :))) a s radosťou :))) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 16.1.2009 o 21:04

Aj ja ti prajem pekný večer a pekný víkend a prosím ťa- polepši sa. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 6petka1, 16.1.2009 o 20:10

rys2
možno nemám toľko rokov ako ty ale naše hory poznám veľmi dobre keďže som uprostred nich vyrastala, to ťa trápiť nemusí. Inak neviem čo s tým má vek spoločné, zažila som aj starších a blbších...Chcela by som aby si mi ukázal tých ľudí ktorí tomu rozumejú a vedia lebo ja počúvam stále len že motorkári robia problémy a nie že chytili sme motorkárov!!! Asi na tom niečo bude!!! A skúsenosti s nimi mám tiež celkom bohaté, stretla som už aj motorkárov so zbraňou a nie raz som tŕpla či mi psov nezrazia uprostred nášho CHKO!!! Inak chcela by som veru vidieť ako si predstavuješ tie razie lebo u nás nemajú presný časový ani denný harmonogram kedy chodia do hôr... P.S odporúčam, staraj o to čo píšeš ty ako o to čo píšu iný. Ahoj a pekný deň... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 16.1.2009 o 20:06

Aj ja súhlasím s Peťou, pretože u nich to videla podľa pravdy tak, ako to videla. Keď príde ku mne, čo nie je nereálne, uvidí to tak, ako to nevidela. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 16.1.2009 o 17:18

Rys 2 no uvidíme ako to bude v praxi . Musim súhlasiť s Peťou . Tak ako sa nedali chytit doteraz nedaju sa ani odteraz :)) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 16.1.2009 o 12:10

6petka1
to, či je šanca, alebo nie je šanca motorkára zastaviť, ponechaj prosím láskavo na ľudí, ktorí tomu ROZUMEJÚ a VEDIA. A ak chceš niečo napísať, napíš len vtedy, ak si myslíš, že to, čo napíšeš, bude múdrejšie, ako keby si nič nenapísala. Inak keby si pozorne čítala príspevky, MÁŠ tam uvedené: sú vytipované miesta, resp. dajú sa vytipovať miesta, kade motorkári prechádzajú a kde sa dajú POĽAHKY CHYTIŤ!!! Keby si ovšem mala viac rokov a skúseností a DOBRE poznala horu, prípadne sa zúčastnila takýchto kontrôl, určite by sa ti otvorili oči. Takto to vidíš len tak, ako to vidíš. Máš na to právo. Ahoj. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 6petka1, 8.1.2009 o 19:55

V našich horách je tiež problém s motorkármi, bola volaná aj polícia ale kde tí už boli... Neni šanca zastaviť motorkára v horách, nech si hovorí kto chce čo chce... rys2 keby si videl kadiaľ si motorkári dovolia jazdiť... nie je šanca ich zastaviť zvrtnú sa krížom cez horu a hajde preč a ak tomu neveríš tak nežiješ v realite ale v peknom sne... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 2.1.2009 o 12:44

Samozrejme čas to ukáže a na jar si povieme či zákon pomohol alebo sa nič nezmenilo. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 1.1.2009 o 22:17

Veď áno, len si myslím, že takto sa nikam nedostaneme... uzavrime to tým, že čas ukáže sám...... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 1.1.2009 o 8:53

Aj sprejerstvo urobili trestným činom . Výsledok ??? Dvojnásobný nárast grafity ! :)))) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 31.12.2008 o 20:52

Edu, si poľovník a tak veľmi dobre vieš, že sa nemusíš obávať aspoň v svojom revíri jazdiť na motorke, alebo štvorkolke, pretože jednoducho budeš mať povolenie – prípadne ho ani nemusíš mať. Každý sa poznáme. Tých činností v poľovníctve, pri ktorých jednoducho musíš chodiť na motore v revíri je viac a nebudem ich rozvádzať, sú známe každému poľovníkovi. Edu, pokiaľ sa ale budeš voziť len tak – pre adrenalín v CUDZOM, kde už nebudú platiť Tvoje DOSAHY priateľstva a tykania a môžeš naraziť aj na cudzích ľudí – vo všeobecnosti kontrolórov, stále neviem pochopiť, ako by si im ušiel. Však sú vytipované miesta, kde si poľahky chytiteľný – však predsa nejazdíš len po širokých lúkach. Skrátka ťa zastavia na úzkom prechode a prúser jak mraky. A hneď budeš aj identifikovateľný!!! Aký chceš ešte ďalší dôkaz, čomu nerozumieš? Ďalej si logicky myslím, že stačí, keď ťa bude raz niekto kontrolovať, môže sa ti síce podariť ujsť, ale druhýkrátr tam nepôjdeš!!! Alebo predsa? Ja by som určite neriskoval – trestný čin a jeho dôsledky sú dostatočným varovaním. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 29.12.2008 o 19:14

Ja nemam zamer ani motorkárov pochytať ani nepochytať . Ako povedal kejsi doondeju dedka čo príde na huby autom a nepozná zákon . Šupnu mu pokutu že parkuje na lúke a bude vybavený . Mňa by na motorke sotva niekto chytil bez strelby a to mám 40 r. Samozrejme ,že keby ma nechytil ani mi nedokáže že som na tej motorke sedel ja . Strašiť motorkárov hmmm toto je server pre poľovníkov nie motorkárov .Tak neviem ako by som ich mal strašiť alebo navádzať na trestný čin . Som len realista burlive potlesky a výhražky môžu veľmi rýchlo splasnúť . Keď prideš na návštevu predvediem Ti štvorkolkovú jazdu aj motocrosovú nemám s tým problém . Aby bolo jasno ,že mi je to na smiech :)) Okrem toho po poľných cestách sa možno i nadalej voziť na motocrosových špecialoch koľko sa ti zaráči . Vybaviť si povolenie od PD družstva tiež nie je ťažke najmä ak si s predsedom napríklad tykáš . Povolenie od obce ako bývalí starosta tiež nemám problém a s polesnými som tiež dobrý kamarát navštevujeme sa a tiež si tykáme . Len som chcel povedať ako povedal kejsy doondejú tých menej rovných . Čo sa mne osobne nepáči lebo zákon by mal platit pre každého rovnako . Žial nebude to tak ani v tomto prípade . Zasa budú len rovnejší . Ja som motorku predal okrem auta nevlastním už žiaden podobný stroj . Samozrejme že motoriek ,štvorkoliek a skutrov snežných je tu dosť aj kamaratov čo mi bez problemu take veci zapožičaju . Ja si prejdem kam potrebujem autom alebo pešo . Tak zatial zver rušiť nebudem ani kolegov poľovníkov . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off kejsy, 29.12.2008 o 15:09

Edu a Rys2 :myslim si ze najviac si to odseru ani nie motorkari ale ludia ako mi fotografi ,hubari a ty co sa radi idu prejst po lese a nechaje auro nikde na kraji lesa alebo niekde na luke.preco by sa mali policajti nahanat za motorkarmi ked mozu postihovat laksie dolapitelnych. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 29.12.2008 o 11:39

Áno, jazdec na motorke aj z maskou je VEĽMI ĽAHKO POSTIHNUTEĽNÝ CIEĽ, len Ty to stále akosi zmierňuješ, resp. máš svoj názor – , názor neúmerný realite.
Ale možno takto píšeš zámerne, aby sa motorkári nebáli a čo najviac sa ich pochytalo!!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 29.12.2008 o 9:24

Fiha toľko chvali si naozaj nezaslúžim rys 2 ved fotit môžem aj bez zbrojáka .Odpolovane mam tiež už dosť :) Ked si myslíš že jazdec v kombinéze a prilbe na neotipovanje motocrosovej motorke je lahko postihnutelný ciel a ľahko usvečený čin pri súde ok . Ja si myslím presný opak . Na jar si o tom povieme viacej . Dokázať tento čin bez zastavenia takehoto jazdca políciou je z právneho hľadiska podľa mňa absolútne nedokázateľný . Keby sa to však podarilo dokazať ,prichytit políciou bude to riešené znova iba finančnou pokutou . To je môj názor . Osobne mi to je však jedno motorku už nemám takže pohoda:)) Keby som ju však mal mám aj povolenie na vozenie sa po lúkach a lesoch . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 28.12.2008 o 20:01

Edu, myslím si, že by si bol prvý postihnuteľný prípad s trestným činom na krku. Tu ťa ale potrebujeme viac - ako poľovníka zo zbrojným preukazom a s fotovýbavou - tvojimi skvelými fotkami a zručnosťou. Bez zbrojáka by to bolo aj u teba ťažšie - si len myslím. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 28.12.2008 o 19:56

Edu áno, len som sa pýtal, či si ochotný preukázať prakticky svoje zručnosť jazdy v našich revíroch po schválení a účinnosti novely - teda ak sa nebojíš. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 28.12.2008 o 19:51

Rys ked niekoho postihnu inak ako pokutov môžeme sa baviť o trestopravnosti inak je to len na urovni priestupku čiže pokuty ktorá aj platila . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 28.12.2008 o 19:50

Kejsy, síce neviem, ako to myslíš – akú to má logiku, ale uznávam, že máš pravdu. Ale tá pravda je prd platná, lebo keď ma niekto kontroluje a tento má dajme tomu štatút verejného činiteľa, má VŽDY PRAVDU, keď sa dopustím preukázateľného priestupku, alebo trestného činu. Právo je na jeho strane a niet o čom polemizovať. Dohady, že je to skorumpovaný kontrolný orgán neobstoja – nie sú na mieste. Takto to chodí a takto to bude chodiť vždy. Zvlášť vtedy, keď kontrolujú viacerí a sú spolu. Aby som to povedal zreteľne a jasnejšie, ak ma na motorke čapnú napr. policajti a ja som sa preukázateľne dopustil napr. dvoch priestupkov, asi vieš, ako to dopadne. A je jedno, či sú to v úvodzovkách zlodeji, alebo nie. Právo a zákon je na ich strane, s tým nenarobíme prakticky nič – vo väčšine prípadov. Ale ak máš iný názor, prosím. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

zobrazené 81-120 z 237 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

Poľovníctvo TEREM