Zravím všetkých, chcem Vás poprosiť o radu, ktorý foťák by ste uprednostili a prečo(čip, funkcie, ovládanie, +a -), prípadne, ak máte skúsenosti s iným modelom Canon či Nikon, ktorý by ste mi odporučili, cenový limit je 1000 Eur. Viem, že fotenie v lese je hlavne o svetelných podmienkach teda o objektívoch, fotil som aktívne, no už to je pár rokov a stratil som prehľad v dnešnej technike...
Vopred veľmi pekne ďakujem za všetky názory k téme!
Bafos si si istý tým slavy štochla ocenením ? Zúčastnil si sa ? Ja som v tejto súťaži cenu preberal :-D odkaz ◄ reagovať
Občas mi to nedá a i když bych neměl podle některých... ◄ reagovať
Trošku provokácie nezaškodí ... :) ◄ reagovať
Bafos,to si zas prilial enzínu do ohna :-))) ◄ reagovať
pozor štochla vyhrál letos nikoňák -) odkaz ◄ reagovať
Sláva Štochl asi ne... tam neberou fotky z Bavorského lesa a z dravců z workshopů .. Tam mají Stacha a jemo podobné. ◄ reagovať
Steyr, nehryzie ťa svedomie za to , akú válku si tu rozpútal? :) ◄ reagovať
lubo125 18:06 super koment. Je rozhodnuté na 90% Canon 60D... ◄ reagovať
lesniromantik,že fotografická ostuda Slovenska na tri písmená ? EDU :-DDDDD tak som sa už dávno nenasmial :-)))))))))))))))) Dobréééé. ◄ reagovať
Tebe to dnes nepáli Edu, píšem ti tretí krát , že odkazy už máš v tomto fóre... , inak gratulujem k tým výhram, Čo tak zlatý jeleň Slávy Štochla, tam si sa nezúčastnil? :D ◄ reagovať
a ty steyere si kup 600D od Canonu a jediný pořádný teleobjektiv a to je 300/4 - teda pokud chceš tisknout plakáty, jinak na A3 ti stačí i nějaký kompakt a nepotřebuješ přitom zrcadlovku, jen ti to bude trochu šumět, což u tištěné fotky není až taková vada ◄ reagovať
V českých křížovkách už se začala objevovat nová otázka. Fotografická ostuda Slovenska na tři písmena? EDU -) ◄ reagovať