Pani mám záujem o puškohĺad do 1000€ vaše skúsenosti a postrehy s praxe. Za vaše rady ďakujem
Zdravím.Tiež uvažujem nad výmenou puškohladu.Do teraz som mal Hakko Winner 6x42 s bodkou.Je to pomerne slušný puškohlad.Bodka je pomerne malá a je odoný na náraz.V horších svetelných podmienkach ale už stráca za konkurenciu.Moji favoriti na novú kúpu su :Zeiss Duralyt 3 - 12 x 50 ,Leupold VX R 3 - 9 x 50 poprípade Delta Titanium 2,5-10x56.Viem že by bolo idealne zobrat Zeiss a mat pokoj na viac rokou,ale všetko dnes určujú peniaze a stým moc neurobíme.Chcel by som sa opýtat na dve veci.U Delty je deklarovaný jej prenos svetla 92 percent,ale neviem ako je n tom Zeiss a Leupold?Kedže chcem puškohlad hlavne na noc,tak by ma zaujímal hlavne tento údaj.A druhá vec čo ma zaujíma je záruka.U Delty 5 niekde 10 rokov.U Leupolda údajne doživotná.To znamená že pri neopravitelnej chybe mi dajú nový?A ako je na tom Zeiss???.Ďakujem za prípadnú odpoveď.
Reakcia na príspevok od lanus, 27.12.2020 o 19:54 :
lanus kontroluješ to ospravedlnujem ale sa nebol to úmysel ale preklep asi len. ◄ reagovať
milan2012 -" Neklam ! " na obrázku je 2-12x50 . ◄ reagovať
Aj ja mám ten Vector 2,5-10x50 a takto nejako to vyzerá na 8x57/12 ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od nils22, 27.12.2020 o 11:03 :
Tak ako píše Borgeo tá Delta bude na Vami vybranú pušku dosť veľká, ja by som osobne volil Leupold VX-Freedom 3-9x50 bude to určite elegantnejšie vyzerať. Mal som možnosť aj cez tento Leupold pozerať a je naozaj super, má veľmi dobrú osnovu a samozrejme aj obraz. ◄ reagovať
JA MAM VECTOR OPTICK 2,5X10 X56 ZA 260EUR A SPOKOJNOST ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od nils22, 27.12.2020 o 11:03 :
Tá Delta je dobrá, len je dosť dlhá, preto neviem ako bude celkovo na zlamovačku sedieť a aj vyzerať. ◄ reagovať
Zdravím, uvažujem o kúpe puškohľadu na jednoranovú zlamovačku Heanel 9. 1:Leupold VX-Freedom 3-9x50 2:Puškohľad Delta Optical Titanium 2,5-10x50 HD 4A-S Ktorý by ste volili.. poprípade aké maté skúsenosti s týmito puškohladmi ďakujem ◄ reagovať
Serax, odporúčam Delta titanium 2,5-10x56 HD4as. Veľa muziky za rozumnú cenu. Mal som dlho Meoptu,ale po kúpe Delty, každému doporučujem. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od lanus, 24.10.2020 o 20:26 :
Máš na mysli V4? Lebo meostar ju má tak akurát ◄ reagovať
emo1 - To Ti môžu "povedať" len Tvoje oči !!! (Pri skúšaní si dobre všimni aj hrúbku nitkovej osnovy t.j. či sa Ti nebude zdať pritenká ?) . ◄ reagovať
Zeiss V4 3/12/56 alebo Meostar r1r 3/12/56RD. Viem že Zeiss ma lepšiu mechaniku, no ktorý je lepsi za šera? ◄ reagovať
Zdravim ja mam asi treti rok Delta Titanium HD 2.5-10x50a uz by som si ju nekupil lebo som mal problem s reklamaciou. Asi po 2 mes som si vsimol, ze mam zotretu antireflexnu vrstvu zacala sa ako keby rozpadat, po sezone som dal na reklamaciu,a oznamili mi, ze neuznavaju ze moja chyba. A naviac im to dlho trvalo. V noci a za sera takisto nic moc. Predtym som mal cca 10 rokov meoptu artemis 2000 antireflexna vrstva ako nova aj po tolkych rokov. Ale kazdy ma ine oci a nazor, len som chcel pridat moju skusenost s deltou. ◄ reagovať
Mam deltu optical 2.5-10x50hd.nemam ju sice dlho,ale som velmi spokojny.krasny cistucky obraz,bodka je uplne super nastrel drzi.len odporucam. ◄ reagovať
Vlastnim Deltu 2,5,-10x 56 HD 4AS. Mozem len doporucit. Tensia osnova a hlavne bodka od starsieho HDčka je upne jemna na 1,2,3 stupni. Na jednotke v sere skoro v tme vynikajuca. Zmena dizajnu tubusu.oklular a ovladanie zblizovania. Mechanika drzi tiez spolahlivo. Odporučam! ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od lubo123, 15.5.2020 o 9:56 :
Za mňa pomer cena/výkon určite vyhráva Delta. Ale súhlasím s tým, že to záleží aj od konkrétneho "oka". Je to subjektívne ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od bulldog5, 15.5.2020 o 8:20 :
Mám Deltu 2,5-15x56hdsf aj meoptu r2 2-12x50rd. Meopta má lepší kontrast aj ostrosť. Väčší bod, ale jemnejsiu osnovu, bod sa vypne po 3 hodinách. Za šera lepšie vidím s meoptou , asi je to ostrosť ou a kontrastom, lebo priepustnosť svetlá majú zhruba rovnakú. Za Deltu som dal 700e,za meoptu 1050e.Ťažko povedať ktorú optiku vyhlásiť za lepšiu - pomer cena výkon, subjektívny názor - ja s mojím zrakom som za meoptu. LaLZ ◄ reagovať
V minulosti som mal Delta Titanium 2,5-10-56. Predal som ho, lebo som sa za dobré peniaze dostal k Meopte Meostar R2 2,5-15-56 RD a mal som veľké očakávania. Keby som si mal teraz vybrať, tak po skúsenosti by som išiel určite do Delty. Meopta mi za skoro dvojnásobok ceny neponúkla nič naviac oproti Delte. Dokonca Delta mala omnoho lepšiu bodku. Akurát Delta mala 10 ročnú záruku a Meopta 30 ročnú. ◄ reagovať
Zeiss V4 3-12x56. Stojí o niečo viac ako tých 800€, ale to už je na tebe. ◄ reagovať
Meopta, Delta alebo iný puškohľad ? - Dobrý deň každému. Práve som zakúpil zbraň v kalibri 8x57 IS a potrebujem na ňu kvalitný puškohľad za dobrú cenu, tzv. "zlatý stred". Cena +- 800 €. Rozmýšľam nad * Delta Optical Titanium 2,5-15x56 HD SF, alebo * Meopta MeoStar R1r 3-12x56 RD. Poraďte, ktorú z nich by ste si vybrali vy, prečo? Prípadne ak íný puškohľad, aký a prečo? Ďakujem ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od Daniel8, 11.2.2020 o 12:19 :
Daniel8 tu Deltu mam na bergare mozem iba doporucit, velmi milo ma prekvapila! ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od hurky, 10.7.2019 o 15:53 :
Súhlasím ◄ reagovať
Zdrvim. Potreboval by som poradit. Rozhodujem sa medzi Delta optical titanium 2,5-10x50 HD 4A S je to vynoveny model od starsieho HD. Ma ine ovladanie zvacsenia a tensi kriz, jemnejsi cerveny bod. A druhy je Zeiss Conquest V4 3-12x56. Rozdiel v cene je asi 300€ ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od vincze, 10.7.2019 o 15:49 :
56 by som tam nedával, je to na štíhlu jednotku veľké. Sám som ho z toho dôvodu menil. ◄ reagovať
Ja mám na Sabatke Zeiss V6 2-12*50, spokojný ;-) bohovsky sa mi páčil aj Kahles Helia 5, 1,6-8*42 len ten nebol nový a v zornom poli mal nejakú špinku, tak som ho nezobral. ◄ reagovať
Variabil cerveny bod okular 50 alebo 56 cena do 1000eur ◄ reagovať
Mohol by si dať trošku viac info, či chceš variabil? veľkosť okuláru? a predovšetkým cena!!! ◄ reagovať
Puskohlad na gulovnicu - Zdravim prosim o radu aky puskohlad na jednoranovu gulovnicu cal.7x65r ◄ reagovať
Ondrík - Budeš sa čudovať,ale napr. tent Fomei-2-5-10x50-BEATER-II tu dokonca v akcii je podstatne univerzálnejší ako tá hromada "starožitností" s ktorou "staršie ročníky " poľujú !!! ◄ reagovať
Už chýba iba vlákno ,,najlepší univerzálny pouškohľad do 280 Euro - poradte" ◄ reagovať
Ďalšia super diskusia, prd tým puskohlad do 500 eur,teraz puskohlad do 1000 eur... Pozri recenzie na nete a vieš za chvíľu veľa informácií... ◄ reagovať
Borza ja ho mám na schwenk montáži a tiež môžem odporučiť,predĺžená 30 ročná záruka a som s nim spokojný ◄ reagovať
Ja mám na W308 Steiner Ranger 4-16x56 ,hodnotím ho veľmi dobre.Mám aj Zeiss duralyt , ale Steiner je lepší.Stojí 990.- Naša cena990 € ◄ reagovať
Osobne by som volil Meopta meostar R2 - 2-12x50 osvetlená osnova 4K. Zatiaľ sa táto rada veľmi dobre osvedčila. ◄ reagovať
Ja osobne by som odporúčal Delta Optical Titanium 2,5-15x56 HD SF mam velmi dobre skusenosti s touto znackou ci uz pozorovaci dalekoéhlad alebo puskohlad ,ma velmi dobru priepustnost svetla a da sa s nim dobre pozorovat za tmi a samozrejme pri puskohlade bodku na 1 a za splnu je svetlo uplne zbitocne to su moje skusenosti s touto znackou ◄ reagovať
Docter Basic 3-12x56 osobna skúsenosť. ◄ reagovať
ano suhlasim ze nie sme taki bohati aby sme si mohli dovolit kupovat lacne veci ale myslim ze delta nezaostava za znackami meopta leupold atd.je na celkom slusnej urovni. ◄ reagovať
Caky na optike sa neoplatí šetriť lebo sa ti to vráti 2krat ◄ reagovať
V tej cene je slušný puškohlad Zeiss Conquest DL 3-12x50 osvetlený alebo od Leupoldu VX-R 4-12x50. ◄ reagovať
myslim ze delta by bola dobra volba.50tka HD.su na nu celkom dobre ohlasy.cena sa pophybuje okolo 600eur.a este usetris.moj nazor ◄ reagovať
Zeiss conquest, 50-tka s osvetleným bodom ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.