Chcel by som sa spýtať fotografov čo majú skúsenosti s tymito dvomi objektívmi na ich praktické skusenosti.Tá 120-400 má vraj problémy s ostrením a 150-500 slabú svetelnosť ale lepšie ostrenie.Rozmýšlam o jednom z nich ,tak každá rada dobrá.Peniaze na orig.canon nemám,foták bude pravdepodobne Canon EOS600D.Viem že tu už boli rozoberané ,ale diskusia sa vždy otočila niekde inde,ďakujem .
Sigma 150-500 - Chcel by som vediet názory na tento objektív, kresba, za a proti a podobne. Dakujem ◄ reagovať
Canon 500d tak je určite lepší ako 450d. Čo sa týka nahrávanie videa, možnosť vyššieho ISO, kvalitnejší display, viac mpx,... ◄ reagovať
sigma120 400 - ahojte priatelia chcel by som poprosit o radu čo sa tyka zrkadlovky neviem sa rozhodnut co je lepsie na tento objektiv canon eos450 alebo eos500 ◄ reagovať
Takto ak si niekto zavesí foták ked pôjde dolu Piargom vo V.Fatre a drbne ho,tak domov donesie iba ten remenec na pleci a ten šrot čo ostane z fotáka tam rovno môže nechat,tak môže nosit foták ked ide po asfaltke.To čo popisuje batuska môže byt lepšie. ◄ reagovať
edu ale ty si kapacita ! a dokazes nafotit perfektne fotky aj s pinhole (: ◄ reagovať
Pekné fotky si urobil.Je jasné že sa to nedá posudzovat podla jedného fotografa. Ale ked si človek pozre galérie dajme tomu 5 fotografov čo fotia s tym istým sklom a približne podobným telom tak už sa z toho dá usúdiť čo to sklo dokáže. ◄ reagovať
Noseie foťáka na to sú iste zlahčenia ale on je stale dosť ťažký :-D ú na to i špeci popruhy a iné veci.Mincol ani fotky pridané fotené istým objektívom Ti nedajú dostatočné info . Jeden to dokáže odfotiť inak ako druhý . Veľa záleží od fotografa nie od objektívu . Pred 6 rokmi som mal taký maličký kompakt konicaminolta 4 mpix fotil takto odkaz odkaz ◄ reagovať
To zavesenie foťáku o batoh je dobrý nápad isto to potom vyskúšam. ◄ reagovať