Ktore auto je lepsie posud te sami
Zo zvedavosti som si pozrel ceny Nivy na bazoši :-))) Neuveriteľné, čo niektorí pýtajú. Niva je všeobecne známa potrebou neustálej údržby. Síce obvykle stačí základný vercajk, ale snáď nepoznám majiteľa, čo by sa v tom neustále nevŕtal. Za tie sumy sa dá kúpiť niečo serióznejšie a hlavne spoľahlivejšie. Bez udania predpokladanej sumy na nákup je to ale len veštenie z kávovej usadeniny.
motaq takže môžeme to uzavrieť s tým ,že trabant prejde ťažším terénom ako hummer H3 lebo hummer H3 nie je vôbec terénne auto ? :-D Ten odkaz v tej kaluži kde vbhehol trabant ma pobavil:-D ◄ reagovať
jaj a ked sme pri tych trabantoch, tak aj to su terenne auta, ktore dokazu prejst cez bahno skoro ako hummer na tych videach co si tu dal odkaz napr tu odkaz ◄ reagovať
motaq citujem ťa : " H3 davno nie je terenne auto a z daleka nedosahuje priechodnost inych terennych aut." :-DDDDDDDDDDDDDDDDDD ◄ reagovať
nezosmiesnuj ma nepoznas ma a nevies co o terennych autach viem alebo nie. Ano pri porovnani H3 a Lady Nivy alebo Samuraia by bola pri jazde v terene lepsia Lada Niva alebo Samurai. H3 nie je a nikdy nebude terenne auto aj ked sa postavis na hlavu. o trabanke som nic nehovoril. H3 je obycajne americke SUV a nema okrem znacky nic spolocne s povodnym H1 ci civilnejsim H2 to boli terenne auta aj ked pre pouzitie v nasich lesoch a v terene ktory bezne jazdia polovnici je ovela viac vozidiel ktore su vhodnejsie. Aj napriklad taka Lada Niva. A to nehovorim o spotrebe a tak dalej. Lada je dost poruchova o tom niet pochyb. Ale Hummer tiez nie je boh medzi autami, ver tomu ze su ovela lepsie terenne auta, ktore boli uz pri vyrobe urcene na jazdu v terene (tak ako ju chape bezny polovnik) H1 je vojensky special urceny hlavne do puste, preto ma take rozmery. ◄ reagovať
motaq určite by niva bola lepšia a asi aj trabant. Veď hummer H3 nie je naozaj terenne auto :-D odkaz odkaz ◄ reagovať
no tak to si udrel klinec po hlavicke lebo porovnavat H3 s hociakym inym terennym autom je poriadna .... H3 davno nie je terenne auto a z daleka nedosahuje priechodnost inych terennych aut. A neviem ci by aj taka bycajna Niva nebola v lese lepsia. Hovorim o H3 nie o H1 ci H2. ◄ reagovať
motaq samozrejme sú cesty kam sa dá iba na motorke :-D hummer H3 je široký 1989mm a lada niva 1680 ? Rozdiel je 309mm :-D Hummer a nivu porovnávať v priechodnosti a podobných veciach je dosť humorná záležitosť:-D ◄ reagovať
EDU takych videi a podobnych je na youtube neurekom aj so Saurajmi. Chcel by som ta vidiet s tym humbim niekde v lese na lesnej ceste o sirke ledva pre jedno auto. vsetko ma svoje pre a proti. Nivu radsej nie, treba sa opytat policajtov ako casto menia zadne diff. ◄ reagovať
Jeden moj znamy mi povedal - Niva este len rozmysla ,ako sa dostat na kopec,samurai tam davno uz je! ◄ reagovať
Kamarát má nivu a pýtal som sa ho či to nie je poruchové :-D Že ani nie lebo celá táto ruská krabička je jedna veľká porucha:-D ◄ reagovať
Japonske auta sú dosť dobre auta aj stále budu ale Niva nieje na zahodenie len to treba znov vedieť ◄ reagovať
samozrejme na takéto kusky môžeme pri krabičke niva alebo suzuki zabudnuť :-D odkaz odkaz odkaz ◄ reagovať
TAK TO JE PRAVDA niva nemá konkurenciu v spotrebe a poruchovosti ◄ reagovať
Pri nive treba počítať s dvojnasobnou spotrebou oproti suzuki a vysokou poruchovosťou . suzuki je zase mini málo miesta ale je to obratné autíčko na dobrých gumách zvláda tie najťažšie terény. Oboje sú to auta do ľahšieho terénu . Nie je to humer alebo ťažké šnorchláče . ◄ reagovať
tak ako niekto môže preferovať Ladu Nivu? čo je to za auto, keď hlavou búchate do strechy? a na zadnej sedačke sedíte ako v školskej triede? spravte na fúriku štvorkolku a máte Ladu Nivu. ◄ reagovať
Posed, tak to máš ešte dobré. To ten môj má takú priemernú spotrebu, a benzínu. Tak terén radšej ani nebudem riešiť. ◄ reagovať
ked mame stale prepocitavat spotrebu cenu nahradnych dielov obsah aby bola co najlacnejsia poistka a veci podobne tak chodievajme pesi a mame pokoj ja mam jeepa zere plne nalozeny z vozikom v tazkom terene 16 litrov nafty bud donesiem zrat zvery alebo bude hladna alebo to mozem nosit na chrbate ◄ reagovať
Tak samuraj a niva je auto do terenu az na tu spotrebu.A ked sa nieco pokazi na samuraji tak pozrite pocom predavaju nahradne diely.No a na nivu to je klasicke ziguli mate vsetko za facku. ◄ reagovať
Nazdar,ja vlastním Samuraja už 10 rokov a som s ním v celku spokojný-hlavne čo sa týka spotreby a spolahlivosti.Súhlasím s názormi,že je to"traslák""hrkálka alebo rebrinák"je to proste "pracovné" auto s ktorým sa nemusíš báť,že zapadneš.Mne na ňom ešte vadí slabý motor a to hlavne v zime v hlbšom snehu.Pred 5 rokmi som uvažoval nad kupov zanovnej Grand Vitary 2.0 TD,no ked som si predstavil ako ju budem po hore drať(ani poriadne do terénu,ani drevo odviesť)tak som investoval dokompletnej GO samuraja,a za ten zbytok čo som chcel dať za Vitaru som kupil Octaviu 4x4 toť vsio.No ak nechceš chodiť do hory orať,alebo zdolávať dedinský potok-kúp si niečo pohodlnejšie najlepšie diesel(krútiaci moment)a lahké(menej krát zapadnutý-menšia spotreba)PS:všetko je o peniazoch-L&L ◄ reagovať
Ladik,tak to maš pravdu že som nešiel ale ja si myslim že nazov tejto diskutovanej temy ja Lada niva alebo suzuki samurai tak ja som sa snažil vyjadriť k teme . ◄ reagovať
Lado už sa tešim,idu na všech svetych do Ostravy možno po ceste kuknu ◄ reagovať
lubenko, papíry se chystají, snad si časem nějaký ten malý dvoumístný budu moci dovolit a pak se bude lítat i do LH :-))) ◄ reagovať
Ladik to je nič ale keby si letel vrtulnikom ,neviem čo by si potom povedal ◄ reagovať
allcapone: evidentně si ještě nejel na polovačku nissanem nebo micákem.... ◄ reagovať
Ja už dlkšie jazdim na polovačky ladou nivou 1,6 a nevymenil by som ju za žiadne ine auto je to proste super auto do terenu ,mal som možnosť jazdiť na samurai ale to sa okrem spotreby neda porovnať ,ked mi tato dosluži jednoznačne zase si zaobstaram ladu nivu . ◄ reagovať
v pohodli by som trochu videl rozdiel cim vecie auto viac pohohlia male skace ako koza inak mas relativne pravdu ale pokial si jazdil obe tak musis uznat ze na feroze by si skor absouloval veciu vzdialenost ako na samurajovi :) ◄ reagovať
Ano je o niečo väčšia, ale pri šírke (9cm) a výške (6cm) je to zanedbatelné a dĺžka o 40cm nemá v zásade vplyv na velkosť kabíny ale kufra a motorového priestoru. Mali sme vo firme obidve takže subjektívne v pohodlí a vo velkosti u nich nevidím žiaden rozdiel. ◄ reagovať
Ano feroza je velkosťou ,,takmer" ako samurai odkaz odkaz vonkajšie rozmery má feroza o niečo väčšie ale vnútorny priestor má samurai dokonca o 200 litrov väčší. Keď chceš niečo tvrdiť tak si najprv over fakty, keď tomu nerozumieš, ako s tou teplotou ako ťa usmernil namor676 ◄ reagovať
NAMORNIK 676 o.k ja som myslel na nieco ine to je teplota vody pre STREDNYJOZO pokial je feroza velkostov samuraja tak ja som krizenec opice a mamuta DODO pokial neurobis vela kilometrov tak nerozmyslaj nad naftou alebo benzinom je to jedno v terene ti nepojde ani jedno auto pod 10 litrov na 100 kilometrov a 100 kilometrou asi nebudes robit v terene kazdy den vo vela veciach suhlasim z LADIKOM musis kupit auto ktore nie je narocne na udrzbu a nie su drahe nahradne diely ja osobne keby mam kupit nieco take ako ty mas na mysli tak urcite idem do TOYOTY RAV4 dvojdverovej su tam spolahlive motory a nekazi sa myslim ze ladik ju ma v tretiom odkaze taku bielu kupis naftu a budes valit ho toho peniaze tak prides na to ze ta kilometer stoji 50 korun !!! (samozrejme aj nemusi )pokial nechces nove alebo novsie tak urcite toyota alebo aj ten krpaty samik ale tie dost hrdzaveju (o nieco menej ako niva ) ◄ reagovať
admin, aj ten diesel ti v teréne nepojde určite pod 10 l. V 3 dverovej verzii ešte. Skus krátke pajero, alebo aj hyundai galoper. Čudovali by ste sa,ale je to pajero za lepší peniaz.Motoricky a podvozkovo sa zhodujú.Len hyundai je lacnejší. Suzukácke motory 1,3 (samurai) a 1,6 (vitara) majú tiež inteligentnú spotrebu. Najobratnejšií je určite samurai. A nie je to až taký drobček.Vyrába sa aj vo verzii LONG, predlžená verzia. A na servis a prevádzku je to najlepšia voľba, aj keby si za neho dal viac, spoľahlivosťou je na nezaplatenie. Má dve tuhé nápravy, takže nemisíš riešiť ohuté ramená, či homokineťáky. Je to však aj o vkuse, čo sa komu páči, na čo to využije. Peké pojazdenie je aj z vitarou. Do terénu je dobré ľahšie auto. ◄ reagovať
ZIGI, nechválím to své, ale OPEL a VAZ opravdu nee....pak už je to vcelku jedno, jenom samuraj je pro liliputy a vitara taky moc nepojedla...já krom navary chovám ve stáji jedno quattro a na tento systém pohonu stejně nic nemá(jo, subaru a pašík, bo mají stejný systém) ◄ reagovať
už tady každý začíná chválit to své :-) Těžko vybírat no. Ale zkus ještě uvážit to, k čemu seženeš levné náhradní díly. V tomto případě musím doporučit nějakou tu vitaru (frontery se nevyrábí, takže do budoucna to bude asi problém) ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.