Ktore auto je lepsie posud te sami
dolina ja by som volil T3 dobra guma overena casom, Truck 2000 nepoznam, vies ich zohnat original alebo protektory? ◄ reagovať
dolina treba niečo poriadne šípovice asi nie. Ale toto je celkom ok odkaz ◄ reagovať
co uz aj tak sa hamer uz nevyraba :( ◄ reagovať
Rozmyslam obut samika,len neviem ci T3 alebo Truck 2000,mate niekto skusenosti s tymto pneu? ◄ reagovať
ano aj H3 je vojensky special, so vsetkym co terenne auto ma mat (tuhe napravy vpredu aj vzadu, uzavierku min. zadneho diff, medzinapravovy diff s uzavierkou, redukcnu prevodovku) ◄ reagovať
bleskj ano na videu je vidieť že toto autíčko s maličkými kolieskami nie je určené do ťažkého terenu. Že ho tam nejaký típek terorizuje je už iná vec. motaq Hummer bol vždy vojenské auto s dofukovaním prestrelených pneu za jazdy masívne robustné uplne odlišné od všetkej konkurencie . preto porovnavanie s čím koľvek je nezmysel. ◄ reagovať
Edu tak to je ina H3, som netusil ze H3 robia vojensku verziu. je ale pravda ze na tom mojom odkaze bol H1, ale to bol len priklad ze na nete sa da najst vselico. ◄ reagovať
Edu ale toto neviem či je ľahší terén odkaz ale keď myslíš. ◄ reagovať
Jakubec, ak je to este pre teba tema, tak rozhodne radsej samurai, celoplechovy, najlepsie Japonska vyroba to rozoznas tak ze VIn sa zacina JSA, to co ma VSE je Spanielska vyroba, nie zle ale horsie a moze byt problem zohnat spravne ND. Japonsky samko (urcita specifikacia a model)mal aj uzavierku zadneho diff. co Lada niva nema. 1,3 benzin vykonom neohuri ale na bezne pouzivanie beznaho polovnika v beznom terene na lesnych cestach kde tu vacsia jama uplne postacuje, spotreba uspokojiva, da sa v pripade potreby bez problemov zdvihnut (remomovany vyrobcovia robia sady) a ak anema uzavierku zadneho diff da sa za pripalatok dorobit aj to. Niva nie je zla ale poruchovost vysoka, vyhoda lacne ND bezna dostupne v SR, Osobne radsej samko. ◄ reagovať
bleskj do ľahučkého terénu určite ano . ◄ reagovať
motaq a aký má najazdový uhol hummer ??? Huaaaaaa to si zadrel :-D Chlapci v amerike by Ti to vysvetlili čo je uhol a čo nie je :-D odkaz odkaz dnes si pojedol veľa vtipnej kaše tuším :-D ◄ reagovať
admin sorry nechal som sa uniest. hovorim dnes len 1/2 tabletky, este raz sorry za offtopic. ◄ reagovať
A takýto panda by nestačilo odkaz ◄ reagovať
ten trebant bol len kvoli tebe aby som ti spravil radost ked uz si ho vytiahol. nechce sa mi s tebou velmi hadat ohladom terennych aut ale H3 ani konstrukcne nezodpoveda terennemu autu, ale to je velmi technicka debata. ver tomu ze to co tvrdis nie je ani z daleka pravda ze h3 spravi samka kedykolvek a kdekolvek. napr. odkaz a ver tomu ze tade by samko preskocil bez problemov. nie vzdy je rozhodujuca sila, exustuju aj ine dolezitejsie parametre ako najazdove a prejazdovy uhol, ale to je uz technicka stranka a to je na dlhu debatu, treba vediet o com to je... ◄ reagovať
admin všetko hovorí jasne pre suzuki !!! Snaď iba menší priestor . Ale i to už má nové jimmi zvládnuté. ◄ reagovať
Tu je ďalší názor : odkaz Trocha citátu na neterénne autíčko : " Koho přesvědčí? Je nepochybné, že Hummer H3 je velmi výjimečným automobilem. Nelze jej srovnávat vlastně s žádným jiným automobilem na trhu. Má vlastní styl, který dává jasně najevo, že se jedná o „tvrdý“ a nekompromisní off-road. Za touto image si ale zároveň na rozdíl od mnohých jiných stojí. V terénu totiž nabízí bezkonkurenční průchodnost a zejména jistotu." ◄ reagovať
Jakubec sa pýtal na lada niva vs. suzuki samuraj ... tak prosím nespomínajte H3 na 30 komentárov medzi vami, ktoré (prepáčte za výraz) nikam nevedú. Každý máte svoju pravdu, ale v tejto téme ide o niečo iné. ◄ reagovať
Trocha reality motaq :-D na to neterénne autíčko H3 :-D odkaz trocha citátu z článku " Voliteľnou výbavou je aj uzávierka zadného diferenciálu. To, čo dokáže tento Hummer v teréne je pre mnohých konkurentov nepredstaviteľné. Jeho obrovskou výhodou je mechanická odolnosť, takže môže slúžiť ako pracovný nástroj, ktorý tak skoro neunavíte. Prekvapivá je aj jeho obratnosť." ◄ reagovať
motaq ok neber mi to :-D odkaz Samozrejme H3 urobí tieto krabičky suzuki ako i tú chudinu nivu vždy a všade a to je H3 neterénne auto :-D .Máš pravdu američania majú asi iný názor na terénne autá :-D Určite medzi ne nepovažujú skoro vždy doondiatu plechovičku niva :-D Ktorá nezaznamenala väčší pokrok asi 30 rokov :-D ani rozbehnutí trabík v kaluži :-D na ktorý si poslal odkaz. ◄ reagovať
EDu ano H3 je podla mna neterenne auto, nehovorim a to som uz pisal o H1 ci H2, a aby sme si rozumeli myslel som tym to ze za tie peniaze sa da do nasich podmienok, teda manevrovatelnost v lese (co H3 svojou velkostou nie je bohvie co) si viem predstavit aj ovela lepsie auto. A uz ked sme pri tom za tie peniaze co stoji H3 si zo samka dokazes spravit taky terenny voz za H3 sa nebude chytat. Jazda v terene (myslim hlavne podmienky bezne ktore mozu nastat v lese, napr otocit sa na ceste sirky 2 m ktore su bezne pri pouziti vozidla polovnikom) nie je len o jazde dopredu ale aj o tom kde sa otocim a podobne. H3 sice dokaze prejst vselico ale nenazval by som ho terennym autom, je to odpoved Hummera na SUV (sami americania to tak uvadzaju). mal so moznost porovnat H3 napr s jeep cherokee, a neuveris kto s toho vyssiel lepsie. Ale ak myslis ze H3 je naj terenne auto tak ti to neberiem, je to tvoja vec, ja by som si to auto nekupil ani nahodou ◄ reagovať
MSmarian ako povies :-) jami, suhlas samko je super, hlavne ak je japonec aj s uzavierkou zadneho diff. platena strecha je standardne problem, hlavne ak je poskodena a ches ju niekde zohnat, z druhej ruky je to dost problem a nova dost draha, plastova strecha detto dost draha, plechova je najlepsia volba. co sa tyka hrdze, to vies samko je dost stary typ vozidla, vtedy este ta antikoroznej uprava nebola bohvie co. tu ostava len pekne a poriadne sa autu venovat a starat, alebo menit plechy ci zvarat a zvarat. Neboj nie len samko tym trpi... ◄ reagovať
montaq ja som napísal že medzi samurajom a nivou by som si vybral osobne suzuki . Pre vlastnosti ako sú lepšia manevrovateľnosť , polovičná spotreba, a hlavne neporovnatelne menšia poruchovosť proti ruskej nive . Diametrálne iné autá do ťažkého terénu a za diametrálne ine peniaze a spotrebou sú napríklad hummer. Ty si hummer H3 nazval neterennym autom :-D nie ja :-D Nivu a hummera porovnávať je ako pretekať sa s posrsche a škodou 105 :-D a baviť sa čo je rýchlejšie . Pre mňa smiešna záležitosť . ◄ reagovať
EDU sa v tom vyzná, má veľké skúsenosti a prehľad. ◄ reagovať
MSmarian nehaj tak EDU vie co je naj... :-) sorry ak by to niekto zobral osobne dnes som si dal len 1/2 viagry ◄ reagovať
Ja by som H3 nechcel, Nive sa H3 nikdy nevyrovná a zvlášť do našich lesov. To už skôr toho trabanta. ◄ reagovať
Edu, neviem o com tocis ale zacinam si u teba na to zvikat, Trabanta si tu zacal vytahovat ty pokial sa dobre pamatam. H3 je jednoducho neprekonatelny stroj a zvladne vsetko preto ho pouzivaju bezne vsetky zlozky ktore potrebuju terenne vozidla. nemusis na to reagovat nikam to nevedie, v teme kde sa niekto rozhoduje medzi samuraiom a nivou je najlepsia volba H3 ◄ reagovať
mam doma samuraja longa je to sikovne auto zmesti sa don cely jelen prekluckujem s nim pomedzi stromi otocim sa na lesnej ceste sice na tri krat ale otocim zo spravnym obutim je to nezmar nevyhoda je ze je to len trojdverak a este jedno plechy su ako s flus papiera hrdzaveju blatniky podbehy a ak by som si znova kupoval suzuki tak uz s pevnou strechou nie laminatovoua nie z plachtou . ◄ reagovať
skús toho trabanta ak neprejde dojdem s H3 ◄ reagovať
pozri si napr toto, tiez bezny teren v polovnych reviroch slovenska odkaz, tu by som chcel vidiet manevrovatelnost toho naj terennehu H3 ◄ reagovať
motaq určite nerozumiem všetkému ,ale toľko že hummer H3 je excelentné terénne auto ešte viem! Ba i to ,že prejde ťažším terénom ako trabant . Ano niva je poruchové auto na tom sa zhodneme. Nežartuj tu s vyhlaseniami že niva prejde tadiaľto :-D odkaz odkaz odkaz odkaz a neporovnávaj nivu a hummer :-D to už račej toho trabanta :-D ◄ reagovať
a aby som sa vratil k teme, asi skor samurai ale radsej Japonec ako Spaniel. Japonska vyroba bola kvalitnejsia a u spaniela moze byt problem s ND. Niva je lacna ale viac kaziva. Vsetko vsak zavisi od starostlivosti. ◄ reagovať
nebudem sa s tebou hadat, mam v poslednom case pocit ze rozumies vsetkemu. skus sa vratit spat a najst niekde tu vetu ktorou to chces uzavriet a skus mi povedat kde som nieco take povedal. Dovolil som si povedat ze H3 podla mna nie je terenne auto ale americke SUV nepovedal som, ze sa s nim neda ist do terenu a ze ziaden teren neprejde a zaroven som povedal ze Niva alebo Samurai su do terenu daleko lepsie. priechodnost terenu nie je len bohapusty pohyb dopredu. Ale to ty urcite vies, ved mas v terene najazdenych urcite neskutocny pocet km a na neskonale mnohych terennych vozidla nevinimajuc H1, H2 a H3. Takze uzavri si to ako chces. ◄ reagovať
motaq takže môžeme to uzavrieť s tým ,že trabant prejde ťažším terénom ako hummer H3 lebo hummer H3 nie je vôbec terénne auto ? :-D Ten odkaz v tej kaluži kde vbhehol trabant ma pobavil:-D ◄ reagovať
jaj a ked sme pri tych trabantoch, tak aj to su terenne auta, ktore dokazu prejst cez bahno skoro ako hummer na tych videach co si tu dal odkaz napr tu odkaz ◄ reagovať
motaq citujem ťa : " H3 davno nie je terenne auto a z daleka nedosahuje priechodnost inych terennych aut." :-DDDDDDDDDDDDDDDDDD ◄ reagovať
nezosmiesnuj ma nepoznas ma a nevies co o terennych autach viem alebo nie. Ano pri porovnani H3 a Lady Nivy alebo Samuraia by bola pri jazde v terene lepsia Lada Niva alebo Samurai. H3 nie je a nikdy nebude terenne auto aj ked sa postavis na hlavu. o trabanke som nic nehovoril. H3 je obycajne americke SUV a nema okrem znacky nic spolocne s povodnym H1 ci civilnejsim H2 to boli terenne auta aj ked pre pouzitie v nasich lesoch a v terene ktory bezne jazdia polovnici je ovela viac vozidiel ktore su vhodnejsie. Aj napriklad taka Lada Niva. A to nehovorim o spotrebe a tak dalej. Lada je dost poruchova o tom niet pochyb. Ale Hummer tiez nie je boh medzi autami, ver tomu ze su ovela lepsie terenne auta, ktore boli uz pri vyrobe urcene na jazdu v terene (tak ako ju chape bezny polovnik) H1 je vojensky special urceny hlavne do puste, preto ma take rozmery. ◄ reagovať
motaq určite by niva bola lepšia a asi aj trabant. Veď hummer H3 nie je naozaj terenne auto :-D odkaz odkaz ◄ reagovať
no tak to si udrel klinec po hlavicke lebo porovnavat H3 s hociakym inym terennym autom je poriadna .... H3 davno nie je terenne auto a z daleka nedosahuje priechodnost inych terennych aut. A neviem ci by aj taka bycajna Niva nebola v lese lepsia. Hovorim o H3 nie o H1 ci H2. ◄ reagovať
motaq samozrejme sú cesty kam sa dá iba na motorke :-D hummer H3 je široký 1989mm a lada niva 1680 ? Rozdiel je 309mm :-D Hummer a nivu porovnávať v priechodnosti a podobných veciach je dosť humorná záležitosť:-D ◄ reagovať
EDU takych videi a podobnych je na youtube neurekom aj so Saurajmi. Chcel by som ta vidiet s tym humbim niekde v lese na lesnej ceste o sirke ledva pre jedno auto. vsetko ma svoje pre a proti. Nivu radsej nie, treba sa opytat policajtov ako casto menia zadne diff. ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.