Ktore auto je lepsie posud te sami
Zo zvedavosti som si pozrel ceny Nivy na bazoši :-))) Neuveriteľné, čo niektorí pýtajú. Niva je všeobecne známa potrebou neustálej údržby. Síce obvykle stačí základný vercajk, ale snáď nepoznám majiteľa, čo by sa v tom neustále nevŕtal. Za tie sumy sa dá kúpiť niečo serióznejšie a hlavne spoľahlivejšie. Bez udania predpokladanej sumy na nákup je to ale len veštenie z kávovej usadeniny.
Marco2204 môžeš si kúpiť aj dvojročnú daciu. Mňa to naozaj na živo zaujalo . Do ľahkého terénu by neprekážala ani keby nebola 4 x 4 svetlo to má ok a za 5000€ nové auto naozaj nekúpiš . odkaz ◄ reagovať
za tie peniaze co stoji novy duster,by som si osobne radsej kupil dvojrocneho patfindera alebo navaru,a to je ina liga ako hovory moj kamarat automechanik lepsi 5 rocny mercedes ako nova skodovka ◄ reagovať
Edu ale ja to vsetko viem, a ani netvrdim, ze je dacia zle auto a ani to ze robia to iste co kedysi. ◄ reagovať
motaq dacia neprechádzala žiadnym vývojom toto je renault12 :-D odkaz tento vrak :-D sa robil počas komunizmu v rumunsku nezaznamenal žiaden vývoj :-D Dnešná dacia je uplne diametrálne iné vozidlo ako i dnešná škodovka , odkaz ◄ reagovať
tak ako hovoris, len tie znacky sa za to "nehambia" ze ich robia iny, renault ale hovori ze dacia je powered by renault ale nie je to renault, asi vedia preco, ale tym nechcem povedat ze dacia je to co bola dacia kedysi, je to uplne nieco ine ◄ reagovať
motaq aj Maďari robia audi a Slováci zasa peugeot a iné značky. Dnes je rok 2011 . Aj keď lada niva ešte o tom nevie :-D tá si žije v roku 1977 dodnes :-D odkaz ◄ reagovať
Edu, MSmarian ma pravdu Duster sice v predaji je ale naozaj sa na caka lebo je on velky zaujem a nestihaju vyrabat. co sa tyka kvality je to v pohode ale stale je to dacia a robia ju rumuni aj ked je to licencia renault tak to renault nie je, keby to bola kvalita renault by to predaval priamo pod svojo znackou a to by sa predavalo za tu cenu este lepsie. Inak je to za tu cenu zaujimava alternativa, len netreba od toho oakavat zazraky, taky teran ako prejte duster prejde kopec aut na trhu napr suzuki SX4... je to Hyundai ix35 a pod. ◄ reagovať
Dacia už dávno nie je Čaučeskova pomsta :-D Je to francúzka licenčná značka renault . Myslím ,že zodpovedá všetkým europskym kriteriám . Po stránke kvality i ceny . Určite by som ju neporovnával s ladou niva ktorá celé desaťročia nezaznamenala žiaden vývoj ani pokrok. Proste krabica z čias ZSSR. Je normálne predajná bez čakacej doby .V časoch bolševizmu samozrejme boli čakacie doby na všetko. Dnes sú radi ,že predajú. Stačí navštíviť predajňu ak nemá zákazník špecialne prianie je dacia duster bežne v predaji.odkaz ◄ reagovať
na Duster je čakacia doba ako na Porche. Ja moc rumunským autám nedôverujem. ◄ reagovať
Edu v pohode, nie je to zle, za tie peniaze, ale len pre bezny lahsi teren, polne lesne cesty... len treba dat pozor cena co si dal link bola za 2WD 94x20 pohon jednej napravy za 4x4 treba trosku priplatit novy duster 4x4 zacina od 11990. ◄ reagovať
motaq mne sa naozaj páči toto vozidlo . odkaz jacek26 lada niva je otrasná nie len po dezigovej stránke ,veľká spotreba poruchovaosť vozba ako na voze . Diametrálne odlišné auto od modernej dácie duster odkaz ◄ reagovať
len pozor to je len 2WD. inak za tu cenu v pohode auto pokazit sa moze rovnako ako akekolvek drahe auto ◄ reagovať
Keď som bol na sokoliarskej poľovačke v Diakoviciach .Jedn z poľovníkov mal dáciu duster. Voči rumunskej dácii môžeme mať predsudky ale mňa toto vozidlo veľmi zaujalo tu je nejazdená za 5300€ veľmi solídne auto do ľahšieho terénu .dezing pekný super spotreba . odkaz ◄ reagovať
vsetko sa vybavuje na obvodnom urade oddelenie dopravy, tam si musis dat ziadost, oni by ti mali vsetko vysvetlit ale budes potrebovat ist na STK, EK a samozrejme originalitu, potrebujes TP z krajiny kde si auto kupil, idealne by bolo mat COC nie je podmienka, a ak je to take auto, ze na urade ci STK nebudu mat vsetky udaje a ani v tom TP nie su tak mozno budes potrebovat potvrdenie udajov od importera. Na obvodnom urade ked budes mat vsetky formality a kontroly za sebou ti vystavia TP a ty ides na policiu kde auto zaevidujes. ◄ reagovať
Lubos2 - vieš, na ktoré úrady treba zájsť, čo všetko je nutné vybaviť? ◄ reagovať
ak si tie papierovačky obeháš sama, tak Ťa to bude stáť od 350,- do 380,- €. Tie zvyšné €-čka sú "provízia"...:))) ◄ reagovať
premvadasz, ťažko sa daju ojazdene auta porovnať. Možno, že nie o polovicu. Určite sú lacnejšie. ◄ reagovať
MSmarian auta v Cesku su lacnejsie ale o polovicu urcite nie to trosku prehanas ◄ reagovať
stk je jedna vec, treba este originalitu, .... treba pocitat tak ako pisal premvadasz cca 500 E k cene za prihlasenie v sr a najst si cas cele to obehat, nie je to az tak zlozite ale treba mat cas ◄ reagovať
Ojazdené autá v Česku sú minimálne o polovicu lacnejšie ako u nás. ◄ reagovať
MILI, väčšina áut má platnú STK. Keď prejdú českou STK, určite aj slovenskou. ◄ reagovať
urcite ano su na to machri ktory ti to bez problemov prihlasia na slovenske SPZ pocitaj plus este cca 500eur ◄ reagovať
Dakujem za odkaz,su pekne aj lacnejsie ako tu,len ci mi to prejde kontrolou,lebo chcem ho dat na znacky.. ◄ reagovať
No to som potrebovala pocut,ale musim si pockat na lepsiu ponuku,lebo zatial co som videla tak z 89r. a dost vela si pytal.Chcela by som nieco novsie 94,95r,ale este som nepredala svoje auto takze sa nacakam:(chcela som vitarku uz teraz v zime. ◄ reagovať
Mili vitara je výborné a pristranné auto .Malá spotreba vcelku fajn pohodlie. Hrdzavie každé auto . Nemyslím ,že vitara by mala hrdzaviet nejako obzvlášť oproti iným autám. ◄ reagovať
A co si myslite o suzuki vitara? Ma niekto stym skusenosti? Pocula som ze casto hrdzavie,ale inac ze v pohode sa nekazi. ◄ reagovať
Niva: slabé ukotvenie zadnej nápravy ku karosérií, slabá odolnosť prednej nápravy,bez uzavierky predného a zadného diferenciálu. Opravy: kompletná výmena prednej nápravy,diferenciál,prídavná prevodovka-trhá sruby na ukotvení.To su pripomienky môjho kamaráta k nive. Po necelých dvoch rokoch uzívania sa jej zbavil. Ako sám povedal "priniesla mu viac starostí ako radostí z jazdy".Auto bolo denne v teréne. ◄ reagovať
Priatelia,to je len moj názor a nikomu ho nevnucujem.A čo sa týka mojho veku,od istej nepríjemnej skúsenosti si súkromie strážim.Pekný deň. ◄ reagovať
fridomf na to ,že máš 5 rokov máš dosť skúseností . Ja nemam pocit ,že na dieslovú nivu pasuje niečo s žigulaku . Ani že náhradné dielce na nivu by boli nejako extremne lacnejšie ako na samuraja. Samurajov nájdeš na vrakoviskách ovela viacej ako nív. O nejakom pohodlí v krabičke niva sa nedá veľmi hovoriť . Samozrejme aj staručký samuraj neoplýva pohodlím. Na pohodlnú jazdu terénom sú už iné autá ako je pajero,mercedes G ,patrol a iné . Okrem toho ked je reč o staručkom samuraji mohli by sme s nivou porovať skôr už totoodkaz ◄ reagovať
To ja mám v Nive pocit, ako na rozbúrenom mori teda. Lepšie znášam ten "kostitras" :-) ◄ reagovať
Vidím že všetko čo bolo treba je už napísané.Mám skúsenosti s oboma autami,tak dodám len toľko,že keby som si mal vybrať medzi benzínovým samurajom a dyessellovou nivou,tak beriem určite nivu.V teréne je neporovnateľne mäkšia.Slabo zaťažený samuraj je ,,kostitras´´,inak nemám proti nemu nič.A čo satýka tých spomínaných náhradných dielov,tak niva je furt len žigulík a na to zoženieš čo chceš a lacno. ◄ reagovať
Samozrejme hekler aj navijak je dobrá vec. Ano poacher aj podvozok samuraju je oveľa pevnejší a výhodnejší oproti nive . bulldog5 ten odkaz som nepochopil nejako.Podľa mňa mal problém na videu ten dementný traktorista :-D Patrol je uplne iné auto ako sú tieto staré krabičky samuraj či niva .Uplne iná kategória auta. Samozrejme kto by sa odhodlal behnuť do jazera ,každé auto má svoj strop.Samuraj sa nerobí už celé roky nahradlia ho jimi. ◄ reagovať
poznám dobre aj jedno aj druhé, odpoveď je jednoduchá - lepšie je to ktoré ma namontovaný naviják (pre istotu) ◄ reagovať
V rusku je všetko možné :-DDD Ad Samurai vs. NIva - jednoznačne Suzuki, menšia spotreba, menšia poruchovosť, min. rovnaká priechodnosť a už len fakt, že Samurai je postavený na "šasoch" je oproti samonosnej konštrukcii Nivy veľkou výhodou ... ◄ reagovať
Výstraha pre tých, čo si myslia, že keď majú Patrol, alebo niečo podobne "slávne", tak si môžu dovoliť napríklad len toto odkaz ◄ reagovať
motaq obaja sme sa zhodli na tom ,že lada niva a suzuki samuraj sú naozaj dve autá približne jednej kategorie. Zrovnávať ich sa defenderom alebo Hummrom asi naozaj nie je možné. Tiež nie pajerom ,fronterou atď. To sú autá iných kategorií .Bavíme sa o krabičkách do terénu najnižšej kategorie. Faktom je že by bolo nezodpovedné povedať ,že lada má nejakú súčiastku lacnejšiu keď nepoznáme životnosť tej ruskej v porovnaní s tou japonskou. Môj názor je ,že suzuki je údržbovo oveľa menej náročné a o spotrebe ani nemusíme hovoriť !!! To sú tiež finncie a tie najväčšie prúdiace do automobilu a obyčajne tie najväčšie. Suzuki samuraj je obratné nenáročné autíčko dokazujúce na dobrých gumách priam neuveriteľné veci. Kto má rád pohodlie v teréne kúpi si krátke pajero ako má napríklad Blaser300VM . Alebo niečo iné.Výber je široký lez toyotu či nisan atď. Všetko záleží od finančných možností jedinca . Keby som sa mal rozhodnúť medzi nivou a suzuki určite beriem suzuki . ◄ reagovať
Edu v pohode, ked sa vratis v diskusii tak zistis, ze od zaciatku som hovoril ze by som volil Samurai. Ohladne tych dielo, len som vyjadril moju domnienku, a este som aj napisal , ze nie je podlozena, ale ako mozes vidiet tak tie diely mozu byt o nieco lacnejsie. Pre teba rozdiel 10 Evri asi nic neznamena ale pre niekoho aj ano. Duha vec je, co som aj napisal, ako casto treba, ktore opravovat. A co sa tyka spojky, vzdy to zavisi od medzikusu medzi volantom a sedackou, ver tomu, ze aj na tebou spominanom aute su ludia, ktory su schopny spalit spojku v priebehu chvilky. ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.