Ktore auto je lepsie posud te sami
Samuraj je fajn ale Vitara je trochu pohodlnejšia a s krátkou vitarou prejdem to isté ako samuraj. ak nie aj viac. Uzávierka prednej nápravy sa dá ľahko domontovať ale zatiaľ som ju nepotreboval. Dobré gumy spravia viac a to jazdím dosť ťažké terény v kopcoch. Cena samuraja a vitary je približne taká istá . Krátka vitara s dvomi sedalami má poriadne veľký kufor pre všetko okrem jeleňa. Je trochu širšia ako samuraj - tým je aj pohodlnejšia a lepšie znáša náklony. ◄ reagovať
nikto nikomu nebráni aby ťahal zver z revíru ,,ručne,, alebo chodil do revíru niekoľko km pešo :) Ja mám Samuraj SJ 80, ma to velmi dobru priechodnosť, vyškriabe sa to všade, planujem kupiť riadne pneu a hlavne predne tlmiče, bo sú rozbité a jazda na tom je jak na rebriňáku, ale či sa to tlmičmy vyrieši neviem, pretože tieto autá sú vraj riadne ,,kostitrasy,, :) ◄ reagovať
všetko je to otom že sme strašne lenivy.Nebohi svoker vravel že jeho dedo polovnik strelil pri kukurice kanca.Co teraz robyt.No a to v dedine len 4 auta boli.Pomesa ručna kara lavor na právo.Teraz??Na aute až popod posed obrazne povedane.Ale pravda je taka že aj ja patrik k tym lenivcom(no ačo doba ide dopradu) ◄ reagovať
na hladkych urcite nie to suhlasim.... a k teme ja sa osobne priklanam k Samuraiovi.... ◄ reagovať
motaq i vodič zohráva istú úlohu . Na hladkých pneumatikách nič nezvedie ani najlepší vodič . ◄ reagovať
Edu suhlas je to o pneumatikach, ale najdolezitejsi je vzdy medzikus medzi sedadlom a volantom. Videl som uz vselico a aj auto na super mud terajnoch ktoremu boli tie pneu na dve veci kvoli zlemu medzikusu... ◄ reagovať
Čo sa týka terenu je to hlavne o pneumatikách to je fakt . Aj hummer na hladkých koliečkach zostane stať na mokrej trave ◄ reagovať
bol som v horach na polovačke a požiadali polovnikov s džipami aby sme vyviezli strelcou.Ked sme sa vracali naspet išli sme po zlej važnici.Prve M.pajero zanim na Nive ja.Pajero zapadlo išiel som ho vytiahnut.Naparadu jak mača som ho vytiahol.No musel som sa ja otočit a jeb.Tak som sa zahrabal že ma muselo tahat pajero a ešte jedna niva.ale inač nedam dopustit na sudruha. ◄ reagovať
Samuraj nie je zlá voľba, ale skus sa pozriet aj na daihatsu feroza. Spoľahlivý pracant a na dobrých gumach sa dostaneš všade v každom ročnom obdobi ◄ reagovať
A nad pajerom ste nerozmýšľali? Máme doma pajero, pajero wagon,toyota hilux, rav4 mk1, niva 1600. Pajero je neporovnateľné pohodlie oproti nive, s terénom nieje problém. Väčšinu nášho revíru prejdeme na 2H, čo je zadný náhon a niesu natom len cooper H/T 90precent cesta 10percent terén. Keď treba zapneme superselect, r/d lock a vtedy je to tank. Hilux je tiež dobré auto ale chýba mu výkon, je to len 2.4D hladký, a pomerne prešmykuje zadok kôli ľahkej váhe. Rav4 je Suv bez redukcie, uzávierky, stály náhon 4x4 fulltime. Neverili by ste kde to všade prejde. Jej výhodou je ľahká váha a po blate doslova preletí. Niva nieje zlá na drenie, prechodnosť dobrá, ale koľkokrát ideme von furt sa dačo pokazí. Raz stierače, raz dobíjanie, potom karburátor, svetlá,... Pajero Wagon je dobrý na poľné, viacmenej rovinaté revíry, kde sa dá otočiť. V teréne neprenáša tak nerovnosti ako krátke pajero. Krátke pajero je ale obratnejšie, lepšie do kopcov, zvážnic, alebo keď netreba veľmi veľké auto. Ja by som povedal že najlepšie auto do terénu je ale hardtopová lancruiser 70ka. ◄ reagovať
Zodral som dve NIVY ( 1,6 a 1,7i).Čo sa týka priechodnosti v teréne, tak sú suverénne najlepšie ( ak neuvažujem o toyote landcruiser alebo jeepe). Niva je pomerne vysoká, takže koľaje po traktoroch nie sú problém. Treba však mať kvalitné pneumatiky. Z hľadiska údržby sú najlacnejšie, nie je problém so súčiastkami. Na 1,7i často odchádza elektronika ( snímače).Dobre je mať posilňovač riadenia.Korózia je nedostatkom ruských aut, ale ak budete pravidelne ošetrovať spodok a dutiny, tak sa to dá.Nedostatkom je vysoká spotreba. V súčasnosti mám suzuki GV 3dv ( 2,0i).Je to pomerne nízke auto, treba ho zdvihnúť.Ale pri dobrých pneumatikách sa dostanem všade. Súčiastky a celkovo servis na japonca sú drahšie.Ochrana proti korózii je OK.Jimny by som nekupoval - je to malé, nepohodlné, malý kufor. Diesel do hory vôbec. ◄ reagovať
ja už som sa viezol v samurai s dvoma chlapmi dvoma psami a desatorákom to bol INÝ ZÁŽITOK ◄ reagovať
Ja mam na polovanie samuraja a aj napriek tomu ze mam skoro 2m vysku a 100kg vahu sa za volant zmestim. Nie je to najpohodlnejsie auto ake som kedy soferoval, ale nie je to take zle. Ja si jazdu bez posilnovaca riadenia uzivam, takisto ako fakt, ze to auto je kostitras. Chybajuca uzavierka diferencialu sa da nahradit vhodnym navijakom, ktory aj tak treba a zas az tak casto sa ti napravy krizit nebudu (aspon mne sa to nestava). Na prejazdnost maju vplyv hlavne pneumatiky. Aj ked je auto male, nemal som problém v nom odniest jelenicu, ci kanca, na jelena uz treba vozik. Tym ze je auto take kompaktne (male:), da sa s nim otocit na kazdej zvaznici. Ja svoj vyber nelutujem a Nivu som nikdy nevlastnil, tak sa k nej nebudem vyjadrovat. ◄ reagovať
všetko záleží či chceš mať dvojnasobnu spotrebu a viac auto opravovať ako sa budeš voziť . Ak ano Niva je výborné riešenie . Automobil bol skonštruovaný v 70 rokoch minuleho storočia . Suzuki jimny . S dobrými pneumatikami veľmi obratné autíčko . odkaz Samuraje sú už dosť za zenitom o nive ani nehovorím . ◄ reagovať
Určite s papiermi, lebo do revíru musím prejsť po štátnej ceste a nechcem mať problémi s políciou. Investícia tak max. 3000 €. ◄ reagovať
Suzuki aspoň vitaru, ajkeď samik prejde všade. Kolko chceš investovať do auta? S papiermi? ◄ reagovať
kotulko a kde mas tu uzavierku ◄ reagovať
emo1 maš pravdu len v jednej veci.No a to len v tej ekonomickej stranky.Mam kolegu pol.čo ma samuraja.Dost som sa snim najazdil po chotari.Strašne male a nepohodlne auto a nema uzavierku diferencialu čo je u nivi velke plus.Teraz mam už rok lad.nivu polovnik 1.7i nadam dopustit.Vžiadnom pripade nechcem ponižit rakosnikov,ale na rusa sa nechitaju. ◄ reagovať
Mal som nivu a mam samuraia.Niva je pohodlnejšia, samurai dokaže ovela viac a je ekonomickejši ◄ reagovať
Ladu NIva alebo Suzuki Samurai ? -
Uvazujem nad kupou auta a rozhodujem sa medzi Nivou a Samurajom. Jazdit budem len v terene ale nie je to nic vysokohorske ( polne cesty + nejaky kopec). Poradte ake mate skusenosti s uvedenymi autami ( poruchovost, ceny nahr. dielov a tak pod.) Dakujem.
jo a ta dacia se v Rakousku aby zvýšili zájem opravdu prodává se znakem Renault. ◄ reagovať
on ale papká aj samuraj.já mám taky nivu,super vozítko. ◄ reagovať
Ja mám Rusku cárovnú Nivu... som s ňou spokojný, je pravda, že majú trošku slabšie podvozky, ale dá sa to..... akurát nevýhoda je že veľa papká.... potvora jedna :o))) Ale inak som fakt veľmi spokojný ◄ reagovať
a toto dokaze HAMMERRR alebo samurajj odkaz ◄ reagovať
Proti tomuto nemá šancu ani Hummerodkaz ◄ reagovať
ano v3s najspolahlivejsie auto do terenu :-) ◄ reagovať
Pred dvoma rokmi som sa v Rumunsku viezol v novodobej Dácii. Mal som pocit, že sa veziem v plechovici od makrel. ◄ reagovať
Marco2204 toho by som sa neobával .Ja sa dám dosť ťažko oklamať mudrcom :-D Ale na druhej strane tiež sa radšej vozím v 14 ročnom mercedese E classe ako v tej spomenutej škodovke :-D ◄ reagovať
na take inzeraty akosi dal odkaz by som si dal bacha,ta cena nie je realna pozri si oficialny cennik dacie,podobne inzeraty su vatsinou robota podvodnikov ktory ta do niecoho namotaju a pripravia ti mile prekvapenie ◄ reagovať
Marco2204 môžeš si kúpiť aj dvojročnú daciu. Mňa to naozaj na živo zaujalo . Do ľahkého terénu by neprekážala ani keby nebola 4 x 4 svetlo to má ok a za 5000€ nové auto naozaj nekúpiš . odkaz ◄ reagovať
za tie peniaze co stoji novy duster,by som si osobne radsej kupil dvojrocneho patfindera alebo navaru,a to je ina liga ako hovory moj kamarat automechanik lepsi 5 rocny mercedes ako nova skodovka ◄ reagovať
Edu ale ja to vsetko viem, a ani netvrdim, ze je dacia zle auto a ani to ze robia to iste co kedysi. ◄ reagovať
motaq dacia neprechádzala žiadnym vývojom toto je renault12 :-D odkaz tento vrak :-D sa robil počas komunizmu v rumunsku nezaznamenal žiaden vývoj :-D Dnešná dacia je uplne diametrálne iné vozidlo ako i dnešná škodovka , odkaz ◄ reagovať
tak ako hovoris, len tie znacky sa za to "nehambia" ze ich robia iny, renault ale hovori ze dacia je powered by renault ale nie je to renault, asi vedia preco, ale tym nechcem povedat ze dacia je to co bola dacia kedysi, je to uplne nieco ine ◄ reagovať
motaq aj Maďari robia audi a Slováci zasa peugeot a iné značky. Dnes je rok 2011 . Aj keď lada niva ešte o tom nevie :-D tá si žije v roku 1977 dodnes :-D odkaz ◄ reagovať
Edu, MSmarian ma pravdu Duster sice v predaji je ale naozaj sa na caka lebo je on velky zaujem a nestihaju vyrabat. co sa tyka kvality je to v pohode ale stale je to dacia a robia ju rumuni aj ked je to licencia renault tak to renault nie je, keby to bola kvalita renault by to predaval priamo pod svojo znackou a to by sa predavalo za tu cenu este lepsie. Inak je to za tu cenu zaujimava alternativa, len netreba od toho oakavat zazraky, taky teran ako prejte duster prejde kopec aut na trhu napr suzuki SX4... je to Hyundai ix35 a pod. ◄ reagovať
Dacia už dávno nie je Čaučeskova pomsta :-D Je to francúzka licenčná značka renault . Myslím ,že zodpovedá všetkým europskym kriteriám . Po stránke kvality i ceny . Určite by som ju neporovnával s ladou niva ktorá celé desaťročia nezaznamenala žiaden vývoj ani pokrok. Proste krabica z čias ZSSR. Je normálne predajná bez čakacej doby .V časoch bolševizmu samozrejme boli čakacie doby na všetko. Dnes sú radi ,že predajú. Stačí navštíviť predajňu ak nemá zákazník špecialne prianie je dacia duster bežne v predaji.odkaz ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.