Heming hunting
dnes je nedeľa,  24. november 2024,  meniny má Emília,  spln: 15. november 2024,  dnes východ slnka: 07:12,  dnes západ slnka: 15:54
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

HOREHRONIE - poľovníctvo alebo "poľovníctvo"? - diskusia

autor: off vanhunter
pridané: 14.12.2009 0:04
Pochadzam z Horehronia a rad by som sa podelil s Vami o moje postrehy z tunajsich revirov. Aj ked nie som polovnik, nemam nic proti polovnictvu ak sa vykonava v sulade so vsetkymi normami, pravidlami a hlavne so zdravym rozumom. Priznam sa vsak ze zver radsej vidim zivu ako ulovenu, kedze ju rad chodim pozorovat, popripade nafotit alebo natocit nejaky ten zaber. Neviem velmi posudit aka je situacia v inych oblastiach Slovenska, preto budem rozpravat len o Horehroni. Nechcem osocovat tunajsich polovnikov a ani hadzat ich do jedneho kosa. Uricte sa medzi nimi najdu aj rozumni ludia ktori poluju podla pravidiel, ale situacia tu je nasledovna: zveri je uboho malo, srncia zver pomaly mizne lebo je to tzv. "ruksakova zver", vidiet jelena nad 10 rokov alebo srnca nad 5 rokov je skutocnym zazitkom ktory sa len tak neopakuje. Krmelce su prazdne, rozpadnute a zanedbane. Ak sa prikrmuje tak vacsinou len priamo pred posedom :(. Po reviroch brazdia auta zbohatlikov ktori len strielaju ale nestaraju sa absolutne o revir ani o zver. V noci bezne pocut vystrely. Mlady polovnik ktory vstupi do zdruzenia si mozno najprv povie ze bude polovat v sulade so zakonom atd., ale ked zisti ze jeho kolegovia zastavaju nazor "ak nestrelis ty streli niekto iny", dotycny sa rychlo spamata a zacne sa aj on riadit tymto pravidlom aby mal doma aspon aku taku trofej. Nie je problem vidiet polovnikov ako po spolocnej polovacke stahuju dolu svahom aj jelenicu (zeby si ju pomylili s divakom???). Idem si po reviri s kamerou a zastavi ma polovnik ktory do mna zacne hucat ze co tu robim, nech sa odtial pakujem, ako keby som bol nejaky pytliak. Pritom tento konkretny dotycny je jednym z najvacsich pytliakov a odkmasal uz nejedneho kapitalneho jelena z Polany a takmer kazdy rok je na prehliadke nespravny odstrel pod jeho menom - vzdy sa jedna o medailoveho jelena a on stale veselo poluje - je toto normalne? Takisto sa pytam je normalne ze ked tu chytia nejakeho pytliaka je okolo toho velke halo v televizii ale nikdy nejde do vazenia a veselo si pytliaci dalej? napriklad ako jeden ktory ma asi 35 rokov ale nastrielaje ma minimalne 30 kapitalnych jelenov ( o mensich jelenoch, srncoch, a holej ani nehovoriac - su to stovky kusov) - policia mu zobrala zbrane a to bolo vsetko, samozrejme pytliaci aj nadalej. Pytam sa Vas na Vas nazor ohladom tejto problematiky. Existuje nejake riesenie ked aj medzi radmi polovnikov je kopa pytliakov a navonok to vyzera ze nemaju takmer ziadnu snahu starat sa o zver ale iba lovit?
počet zobrazení: 13 364
počet hlasov: 3
okruh tém: poľovníctvo
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

komentáre

zoradiť
zobrazené 1-40 z 74 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off duso2, 7.9.2013 o 11:20

Bohuzial autora musim potvrdit,horehronie je velka divocina.Na povolenku sa bezne buchne dve tri kusy bokom.Bucha sa tam vsetko.Pozrite problem je nasledovny.Mala dedina,kde kazdy kazdeho pozna z krcmy atd,kazdy je nejako svagrom,svokrom nejakeho clena atd.Vazby s policajtami,uradnikmi,starostami atd.Kto bude stat proti vetru,kto bude udavat suseda a vyrobi si nepriatela priamo v dedine?Je to smutne,ale je to tak,je to v nas v nasej chamtivej slovenskej mentalite(Cest vynimkam!!!),v ktorej kazdy bude mat radsej kus stehna zo strelenej kotnej jelenice v mraziaku ulovenej zadara 500m za humnama domu v dedine ako mat svedomie a uvodomenie.Musim potvrdit zveri tam je malo,vsetko je vybuchane.Na zaplakanie.Nezmeni to hadam ani mlada generacia... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off goret, 6.9.2013 o 20:50

nie, ale k aritmetickému súčtu 1 + 1 = 2 ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off jaro1, 6.9.2013 o 16:10

Goret to se vyjadrujes k timto clankem ? odkaz odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off goret, 5.9.2013 o 8:40

WolfHunter, 4.9.2013 o 17:37 - kde su tie časy ked´si každý dva krat rozmyslel kde otovrí hubu a čo z nej pustí, aby po nej nedostal .. Wolfe, tiež si myslím, že účel svätí prostriedky a autorom podobných článkov nejde o spravodlivosť, ale o vymývanie mozgov a vyvolávanie protipoľovníckych nálad. Vôbec sa existencii takýchto článkov nedivím, veď svojho času boli za pytiakov označovaní všetci členovia SPZ aj na tomto portáli. Rozbitie huby nactiútŕhačom je druh satifakcie, ktorý treba aplikovať neverejne v štýle blesku z jasného neba. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off jaro1, 5.9.2013 o 0:34

Zrusme konecne nadradenost prava polovnictva a rybarstva odkaz Aky mate nazor na to ? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off jaro1, 4.9.2013 o 21:40

Clenstvo v polovnym zdruzeni - ochrana pytliakov zarucena odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Pepes33, 30.1.2010 o 20:02

Ešte by som mal jeden dotaz k tejto téme - uvedomme si že tá zver za to nemôže. Veď ani nevie čo sa s ňou v niektorých prípadoch deje. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off zelenySimpanz, 30.1.2010 o 18:59

Ste ja strilam sicko co ma nohoch, rukoch, kridloch.
Ľen Še to muši dac čapac.
To co toten vanhuter. To novy motor ? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off vanhunter, 29.1.2010 o 18:45

PS: ake potesenie chodit po lese ma ci uz polovnik alebo pytliak ked za cely den v nom nevidi ani chlp? nie je to na zamyslenie? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off vanhunter, 29.1.2010 o 18:44

Ahojte vsetci, dlhu dobu som tu nebol, nemal som moznost reagovat na prispevky do diskusie. Vidim ze vacsina ludi ma podobny nazor ako ja, hlavne Hyncik pridal z osobnych skusenosti vela postrehov ktore podporuju moj prispevok. Nejdem sa tu s nikym hadat, v podstate nemam ani viac co povedat ako som napisal na zaciatku. Neda mi vsak nereagovat na prispevky od rysa2 a Petra10.
Peter10 - vravis ze ohovaram slusnych ludi - ohovaram pytliakov, nie polovnikov ktori sa staraju o zver a poluju tak ako sa ma. Ano, na horehroni je uzivnost revirov urcite slabsia ako na juznom Slovensku, ale ak teda tak dobre poznas horehronie, tak vies ze aj napriek tej uzivnosti ktora tu je, tu bola pred niekolkymi desatrociami jelenia zver takpovediac premnozena a dokonca dosahovala ovela lepsie trofejove hodnoty ako teraz, takze o uzivnosti to velmi nie je. Svoj podiel na nizkych stavoch zveri maju vlky, rysy atd, ale podla mna nepredstavuju hlavny faktor nizkych stavov. Ze si vylievam srdce ze ma nejaky polovnik vyzenie z reviru s kamerou - ANO - nechapem preco by ma mal vyhanat, chce snad zakryt nekalu cinnost o ktorej by nemal niekto vediet? je to jeho sukromny les? robim tam nieco zle? NEVIDIM DOVOD ABY POLOVNIK VYHANAL NEPOLOVNIKA Z LESA POKIAL VIDI ZE TAM NIC ZLE NEROBI!!!! za tymto si stojim a myslim ze 99% ludi so mnou bude suhlasit. Co sa tyka toho ze tu len pisem a nic nerobim - vravim ti ze kazdy dobre vie kto je tu pytliak, vysetrovala mnohych z nich aj policia a nic, ABSOLUTNE NIC sa im nestalo, tak co mozem dokazat ja ked ich znova udam? Alebo mu mam ja prist ruky dolamat aby uz nepytliacil? Akurat by som vysiel z toho ja najhorsie, pretoze viem ako dopadol jeden moj kamarat ktory sa raz chytil iniciativy, a prisahal mi ze uz nikdy nic take nespravy - mal dost velke problemy od tych pytliakov, nebudem to blizsie rozoberat. A tak chcem pouzakat na to aspon v tejto diskusii. Chcel by som vediet teda z ktorej casti horehronia ty pochadzas ked vravis ze horehronie poznas a s tym co tu opisujem si sa nestretol.
rys2 - neuraz sa, ale ty si typicky stary polovnik ktory rozdava kazdemu rozumy. Na dovazok si dovolis tvrdit ze co ak som ja pytliak a co tymto prispevkom sledujem. Keby som nim bol tak sem nepisem a nepoukazujem na tuto skutocnost. Naopak, ty si bol prvy v diskusii ktory mi oponoval, je tu moznost ze nie ja som pytliak, ale mozno prave ty kedze ti je tak proti srsti to co tu opisujem. To co som opisal nie je ziadna loz, vsetko som zazil, nie som ani klamar - nakoniec moje zazitky sa zhoduju so skusenostami ktore opisali a jdalsi. To ze nemam dokazy - no bohuzial nemam zapnutu kameru non-stop ked som v lese a takisto sa mi nestava kazdy tyzden ze vidim ako sa tu pytliaci. Nech si kazdy spravi vlastny nazor, ale ak mi niekto tvrdi ze to s pytliactvom na horehroni nie je vazne, tak je asi slepy alebo je sam pytliak. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off sniper.m, 20.1.2010 o 21:49

vanhunter mas uplnu pravdu s tym co si tu napisal, ja sice polujem v statnom lebo som zamestnanec, ale to co sa roby v okolitych zdruzeniach to je sila. V jednom nemenovanom zdruzeni maju 40 clenou z toho ani jeden nema s lesnictvom nic spolocne sami pozbieranci. Vyzera to tam asi tak ze krmivo ziadne, v pohone sa striela vsetko, a chovnost sa absolutne neriesi, co vybehne lezi to su ich pravidla. Je to hamba polovnictva, je to smutne ale je to tak ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off aaa2, 2.1.2010 o 20:15

Prajem stastny novy rok. Obzvlast oponentom.

Nech sa veci menia lepsim smerom v tom nasom state Danskom. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off iboo, 30.12.2009 o 21:09

solimkenaj- hej ? a ja som si myslel, že preto, lebo jednou ranou ulovíš viac mäsa :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off posed33, 30.12.2009 o 20:08

aaa2 mas pravdu u nas sa strielaju len kotne jelenice a vies preco ? lebo to je naramna pochutka staci to dve minutky posmazit a mozes komzumovat ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hyncik, 30.12.2009 o 16:56

aaa2

- každý kto pytliači je pytliak. Pečienkári sú Albánci:)Zelený zmrd nemá dobré alibi - Len druhý nie vždy robia všetko čo je v ich silách - aby skončil (počnúc bežnými ľuďmi čo majú radi prírodu cez poľovníkov až po policajtov a slabý zákon v tomto smere ). ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 30.12.2009 o 16:36

Grenkorektor, čo naozaj oceňujem a vážim si u teba je to, že ti bytostne chýbame a rád chodíš medzi nás :) – tiež vidím, že ti záleží na mojom zdraví a máš obavy o mňa. Preto poslúchnem tvoju radu a pri rúbaní dreva budem odteraz používať ochrannú masku :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off bigmischo, 30.12.2009 o 15:57

aaa2
- toto podľa mňa nieje iba môj názor ale do nich tu hustíš ako keby si bol najmúdrejší na svete..
a pritom niesi ani poľovník.. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off aaa2, 30.12.2009 o 12:05

Solimenkaj.

Ty to mas v hlave asi ozaj prazdne.
Najprv tu vypisujete, ze vam jelenice plasia turisti.
A vy ich strielate, ked su kotne.

Kde je ta Vasa etika.

Z toho vyplyva, co i len pri naznaku obmedzovania z vasej strany pri pravach normalnych ludi, vas treba principialne potierat.

Podla mojho nazoru. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off aaa2, 30.12.2009 o 12:04

rys2.
Typicky alibisticky paprdak. Ano ano nie kazdy to moze pochopit. ten tvoj 100 % sulad so zakonom.
Polovnici maju lepsi vyklad. Mate vlastnu judikaturu. Vsak miestny pravnicek.

"Ale treba si uvedomiť hlavnú podstatu veci – podstatu všetkých ( celeho kolektívu, celého združenia) tak ako to spoločnosť a štát chce."

Co si na meetingu strany?

A pozor na triesky, ked sa rube vo vasej bande. Aby Ti neodletelo do oka...

Dobre, ze mas taketo prispevky.
Aspon kazdy, kto to cita zisti co ste v drtivej vacsine zac - bahno spolocnosti, co sa tvari ako ludska elita co chodi do lesa.

Podla mojho nazoru. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off aaa2, 30.12.2009 o 12:02

Hyncik.

Prosim, zaved iny nazov. Neurazaj pytliakov. Polovnik nemoze byt pytliak pouzivate slovo "pecienkar".
Ja to nazyvam zeleny zmrd, co ma vzdy dobre alibi. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hyncik, 29.12.2009 o 16:18

solimkenaj - nevadí hlavne že sa už chápeme:) zo všetkým súhlasím a hlavne s tým záverom . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off posed33, 29.12.2009 o 11:35

HYNCIK sorry mozno to kazdy pochopil inak ja som stoho tvojho prispevku vycital to (ale asi zle pochopil ) ze co mas robit ty ze teba to serie a preto som ti napisal ze bud konaj alebo ser na to samozrejme ked som si precital diskusny prispevok tak sa jedna o to ze stazovatel je druhy clovek a nie ty preto je lepsie ked si ludia sadnu a rozpravaju sa medzi sebou ako ked sa pise na niaku problematiku kazdy to moze pochopit inak a potom stred zaujmov je odlisny teraz som mal viac casu tak som to cital pomalsie bohuzial neprecital somsi autora bol som vtom ze ty si autor a preto doslo k omylu za co sa OSPRAVEDLNUJEM !!! ale su tu veci na ktorych stale trvam bohuzial tazko sa vybera medzi vecim a mensim zlom tak ako napisal RYS kazdy robi chybu niekto vedome niekto nevedome bohuzial je zbytocne to tu dalej rozoberat lebo TY ani JA nic neurobime kazdy si musi pozametat pred vlasnim dvorom lahko sa hanobi a tazko dava do poriadku moje posledne vyjadrenie asi tolko ako povedal BLASER nech si tam vsetko zozeru a potom nech zeru listie zo stromou tazko sa davaju zdecimovane stavy zveri do povodneho stavu ako kto hospodari tak aj zne !!! este raz SORRY za nedorozumenie : )) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hyncik, 29.12.2009 o 9:56

solimkenaj- Ok skúsim to naposledy a dúfam že si porozumieme - Názov témy je "HOREHRONIE - poľovníctvo alebo "poľovníctvo" jej autor popisuje svoje skúsenosti z daných miest - ja som vyjadril súhlas a napísal svoje - nie som sám čo ich má také -s čoho jasne vyplýva že sa tma asi niečo deje.
Jeho otázka znela "Pytam sa Vas na Vas nazor ohladom tejto problematiky. Existuje nejake riesenie ked aj medzi radmi polovnikov je kopa pytliakov a navonok to vyzerá ze nemajú takmer ziadnu snahu starat sa o zver ale iba loviť? -Áno riešenie existuje - urobiť si konečne v združení poriadok - Ale ten si musia urobiť oni sami nie ja ? Je to predsa problém ich združenia - ja tam niesom člen. Zo snahou starať o zver tam tá samozrejme je.ale napriek tomu stále počuť plač za nenávratné strateným poľnohospodárastvom - a ten plač je zbytočný lebo som v predchádzajúcich príspevkoch písal prečo . A že je to zasa len problém Toho konkrétneho združenia a je to problém ľahko riešiteľný len treba odhodlanie a samozrejme Euráče.
Tvoj príspevku z 28.12. 2009, 22:06 "jelenice sa strielaju do 3.1.2010 a naco to tu potom rozoberas bud sa staraj alebo sa vyjeb na to !!!!!!! " - keby sa jelenice strieľali aj celučký rok bez obmedzenia - je hlúposť a porušovanie predpisov strieľať ich na spoločných poľovačkách a organizovať na ne hony za tým si stojím ! dalšia vec Prečo by som to mal riešiť ja ? To mám všetko kde sa deje krivda riešiť ja ? Robiť poriadok v združeniach ? zabrániť Iránu vo výstavbe jadrových elektrárni -alebo vyriešiť finančnú krízu ? každý problém má kompetentný čo ho majú riešiť a v poľovníctve si to musí riešiť združenie ktoré ten problém má . To že som to tu napísal a nielen ja iba naznačuje že sa tam naozaj niečo deje. Ja nemôžem riešiť ich problémy- ja mám dosť svojich. Snažil som sa len k téme popísať moje skúsenosti -a ak som tu niekoho urazil tak sa ospravedlnujem . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 28.12.2009 o 23:15

Áno, vďaka. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hyncik, 28.12.2009 o 22:58

rys2 chápeme sa :) poslal som ti poštu . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 28.12.2009 o 22:30

Hyncik, ja ťa poznám a viem, že si ako človek čestný človek. Mal som sa o tom možnosť presvedčiť v debate s Ede, kde sme hovorili o minulom zriadení, resp. histórií. Pridal si sa aj Ty a preukázal svoje veľmi dobré vedomosti. K príspevku: hyncik, ja viem, že nie všetky veci na spoločnej poľovačke sú pre čestného človeka a mladého človeka z jeho pohľadu prirodzené a zákonné. Samozrejme, že sa občas môžu vyskytnúť prípady, ktoré nemusia korenšpondovať zo správnym selektívnym odstrelom. Určite sa môžu dokonca vyskytnúť aj prípady, ktoré nie sú 100% v súlade zo zákonom. Ale treba si uvedomiť hlavnú podstatu veci – podstatu všetkých ( celeho kolektívu, celého združenia) tak ako to spoločnosť a štát chce. Je to spoločné a spoločnosť to akceptuje. Tak, ako robí drobné chyby ( koľkokrát aj obrovské ) lekár, sudca, policajt atď atď , tak ich bude vždy robiť aj poľovník. Kde sa rúbe les, tam sú aj triesky a nepatrné škody, kde operuje chirurg, tam sú tiež dočasné následky pre pacienta... atď atď. Ak je úžitok a osoh vyšší pre združenie či spoločnosť a škody sú nepomerne nižšie, pokladám to pri každej ľudskej práci za úplne normálne. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off posed33, 28.12.2009 o 22:06

ja som cital poslednu vetu ale ty si nepochopil co som tu uz pisal tak citaj znova moje vyjadrenia !!!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hyncik, 28.12.2009 o 22:04

solimenkaj - ved strieľajú ale nie na spoločných honoch ako diviaky - či aj u vás sa to tak pácka ? ked ti to vadí ?? toto ma tu celkom serie ked mi tu kde aký mudrlanti kážu zamlčiavať takéto skutočnosi ? radšej pozorne čítj poslednú vetu ! Nieje to môj problém- niesom člen tých združení ! Názov témy je jasný a toto sú moje postrehy ! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off posed33, 28.12.2009 o 21:55

HYNCIK jelenice sa strielaju do 3.1.2010 a naco to tu potom rozoberas ? bud sa staraj alebo sa vyjeb na to !!!!!!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Hyncik, 28.12.2009 o 21:49

rys2 - OK konať ?ale to mám ja za nich riešiť ich problémy?Nemalo by byť v ich záujme samo doriešiť ? ked sa predsa na spoločnej dohodnú že budú báchať teľatá - jelenice no proste čo im do plánu treba a nik nik nič nepovie (často aj verejný činitelia pozvaný) Mám ja vystúpiť ako hosť z radu a povedať toto sa robiť nebude lebo vás udám ? Vieš si to predstaviť ako vystúpiš sám pred 40 ľudí a toto im povieš ? lebo ja nie. Alebo to mám ísť po poľovačke nahlásiť toto sa tma strieľalo v pohone ? si myslis ze niekto by sa priznal ? že by som bol sám proti 40 tvrdeniam proti navyše za učasti verejného činitela ? čo by ma to stálo tahaníc papierovačiek a výpovedí nemal by som nádej nielen uspieť - ale po tom všetkom sa aj na Horehrone ukázať . Nech si to kludne niekto vyskúša ked bude niekde ako hosť pozvaný a zbadá porušenie predpisov . Anonymné udania ? Ano súhlasím ale ako ? napíšem im pútavý príbeh o tom čo som tam zažil na poľovačkách a to čo mi kamoši rozprávali - keby sa aj nejaké konanie proti nim začalo - budem musieť svedčiť a hned vedia kto som a ja mám zrazu 10- tky nepriateľov . . ja si nepotrebujem robiť zbytočné problémy ja nemámkedy po súdoch a iných inštitúciach behať a drahocenný čas zabíjať mám iné starosti . Iniciatíva na nápravu by jednoznačne mala vychádzať od členov zo združenia . Ja poľovníctvo neočierňujem nemám dôvod ja som len napísal čo som zažil a na tom nevidím nič zlého - rozumný poľovník berie realitu taká aká je a nezatajuje pred verejnosťou takéto čierne škvrny. Do budúcna sa to možno zmení tak ako Bodo1948 píše ej tam mladá krv iné zmýšlanie -iné praktiky ja bude iba rád ked sa to zmení a ked bude všetko klapať ako má ale je to beh na dlhé trate a odbehúť si ho musia vlastný:) Pochopil som tvoj príspevok čo si chcel naznačiť - na poľovníctvo je kladený veľký tlak z kde akých ochranárskych organizácii a iných zrádnikov a toto je voda na ich mlyn . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off posed33, 28.12.2009 o 21:47

no a uz je ticho : )) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 28.12.2009 o 21:39

hyncik, Teba chcem poprosiť, aby sme prípadné ďaľšie věci, týkajíce sa Vášho podozrenia prebrali osobne a zaujali adekvátny postoj podaním podnetov na príslušné miesta v tom prípade, pokiaľ sú podozrenia oprávnené. Ďakujem. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 28.12.2009 o 21:25

chápem aj Teba. A ver, že veľmi dobre. V mnohom máš pravdu. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off canisdirus, 28.12.2009 o 21:19

Mas pravdu. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 28.12.2009 o 21:18

solim, tak to máš naozaj pravdu! Zdar.
canisdirus, vďaka za vysvetlenie, vážim si to. Zdar. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 28.12.2009 o 21:16

Niektoré príspevky mi tu jednoznačne pripadajú ako krčmové debaty- nevedúce k ničomu. Ničím nepodložené, bez dôkazou, emotívne. Vyjadrujúce len akúsi zlosť, trpkosť z niečoho. A pritom sme na fóre, kde si máme ako poľovníci radiť, pomáhať. A utužovať kolektív. Nie sú poľovníci ako poľovníci a je mi naozaj ľúto, že toto musím konštatovať. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off posed33, 28.12.2009 o 21:16

nejeduj sa na mna pisat tu budeme aste roky a nic sa neurobi kto chce tak zasiahne a nebude o tom ani pisat kto nechce tak tu moze pisat dalsie roky ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rys2, 28.12.2009 o 21:13

Solimkenaj
V záujme poľovníctva a jeho ušľachtilých ideí a jeho nevyhnutnej potreby pre spoločnosť, ktoré sa dedí z generácie na generáciu, by mal každý normálne zmýšľajúci poľovník zasiahnuť Pokiaľ ovšem je človek a pozná históriu a nevyhnutnosť poľovníctva ako celku. Česť poľovníctvu. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off canisdirus, 28.12.2009 o 21:08

rys2-ja neociernujem polovnictvo,pisal som o tych co pytliacia.Vsetkych polovnikov co su polovnikmi telom aj dusou si velmi vazim,lebo viem kolko casu,namahy aj financii svojich vlastnych investuju a nikto im to nevrati.A kazdemu je jasne ze tych spravnych polovnikov je drviva vacsina.O pytliakoch viem,ale dokazy nemam.A su to presne tie pripady ktore som uz predtym spomenul.To by som musel byt gen.prokurator aby som to dotiahol do konca a nezostalo to niekde zalozene a premlcane.Ak polovnik pytliaci,znamena to,ze ho niekto v PZ podporuje,lebo by tam uz davno nebol.A tym padom je to vsetko na ludoch v PZ,ci sa zobudia,alebo budu dalej driemat.Ty pytliaci co sa pochytaju su alebo cudzi ludia,alebo nepohodlny clenovia.Je to myslim viac na samotnych polovnikoch ako na policajtoch.Tam to zacina a tam to aj konci. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off posed33, 28.12.2009 o 20:45

konecne zasiahol PRAOTEC RYS : )) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

zobrazené 1-40 z 74 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

Zelené zápisky z poľovníckych chodníkov