Je ohrozená existencia SPZ vznikom SPK?
Zdravím priatelia, v dnešnom denníku SME je článok o poľovníctve. Nedá mi nereagovať na stanoviská.P.Šuba, prepáčte, že to píšem sem, ale určite to čítate, možno aj prispievate.Vy máte v poslednej dobe smolu,či je to už výzva na odstrel vlkov, určite dobre myslená, obráti sa to proti Vám.Zastupovanie "maďarských poľovníkov" zo Slovenska, zase nejaký maďarský novinár sa chcel ukázať, no smola.Ale to čo zase teraz, no musim reagovať. Vy ako riaditeľ SPK nepoznáte par.5, čl.1..fyzické a právnické osoby?? je SPK profesná komora??? odkedy?? no Vy máte prácu a komore ako profesionál, z našich členských príspevkov..to, že to má SPK v stanovách?Tuším to už chcete meniť???r.2003 petícia..viete o čom bola?? asi nie, určite nie o žiadnej komore..aj ja som ju podpísal, aj celá moja rodina, aj chlapi v krčme..aj ženy z kostola...no ešte ste nebol riaditeľom..tak tu nepíšte hlúposti..náklady na SPK..asi pred tromi rokmi ste v denníku Pravda tvrdil, že komora potrebuje na svoju činnosť cca 150 000 eur, pred dvomi rokmi p.Lebocký, jeden večer v telke cca 350 000, na druhý deň to bolo vyše miliona, teraz zase vy 535 000 eur..Páni Vy si robite z nás srandy, vy ako riaditeľ SPK nás neviete presne informovať???P.Šuba vyzývam Vás odstúpte....čo najskôr, protestujem, aby ste bol za takúto prácu odmeňovaný aj z mojich členských príspevkov...A na záver, my chceme anarchiu???My máme návrhy na riešenia, na zmeny, pre 60 000 poľovníkov, ktorí musia prispievať do SPK.Len nikoho v SPK to nezaujíma....TOTO je ANARCHIA ČO TU PREDVÁDZATE ....teraz som si uvedomil, že asi máte toho veľa..riaditeľ SPK, SPZ, preto sa občas na hlavičke SPZ podpisujete ako riaditeľ SPK, podnikateľ v poľnohospodárstve ako SHR, majiteľ a prevádzkovateľ penziónu, zástupca poľovníkov v rôznych medzinárodných organizáciach, služobné zahraničné cesty, poľovačky..no skutočne v dobrom, seriózne, nie je toho trochu veľa??? A na záver, kedy už budú za SPK dávať aj nejaké stanoviská oficiálny zástupcovia..prezident, viceprezidenti??čo tak napr. p.Supeková, čo to vlastne robí v SPK??? A nie úradník, ktorý to nezvláda...
Reakcia na príspevok od hubert2012, 17.5.2021 o 22:04 :
nikde som netvrdil, že súhlasím s SPK v takejto forme aká je ,mne osobne by stačilo SPZ tak ako funguje u nás ,sú tam zodpovedný ľudia a myslím že keď nebola SPK ,fungovalo to dobre ◄ reagovať
Páni, čítam Vaše komentáre, už dlho si tu píšeme, ale nič to nerieši. Vidíte čo sa deje, komora sa s pomocou strany Sme rodina, dočasne zachránila ale hlavne si zachánila cca 2,6 mil EUR, naše členské príspevky. O to im ide, vydržať, aby padla vláda, vrátil sa Fico, Pellegriny, pridá sa Kollár a kšefty budú pokračovať. Pán hovorca SPK bude zase zarábať na propagácií ŠL a Tanapu. Bude vyrábať videá, za posledné roky mu to vynieslo cca 750 000 EUR. Petícia odovzdaná, no neviem či viete, aké bolo uznesenia NR k petícií? Zobrala ju na vedomie, ale bolo prijaté uznesenie o podrobnej kontrole činnosti SPK, bude ju vykonávať min. financií a min.pôdohosdpodárstva. Možno to bude ešte zaujímavé, keby vedenie SPK vedelo, čo ich čaká, tak sú ticho. Ale vraj sa stratilo veľa vecí pri sťahovaní, keď sa robila rekonštrukcia budovy. Asi ako učtovníctvo Ficovho brata, stratilo sa. Ešte k petícií, vlani na jednej poľovačke sa súdruh predseda PZ tak rozohnil, vraj našťastie tu máme SPZ, ktorý je poslednou baštou Národneho frontu a ten nás zachráni, starší viete čo hovoril. A najlepšie bolo na ďaľšej poľovačke, keď predseda hovoril o petícií o čom je, tak vyhlásil, že petícia je o tom, aby tu zostal SPZ ako zástupca poľovníkov a komora, tá vypalnícka organizácia bola zrušená. Tak všetci podpísali. Takéto je asi právne vedomie našich poľovníkov. Kolega Lubenko, áno jedna zastrešujúca organizácia, ale nie taká ako je SPK. Táto organizácia musí zastupovať všetky PO, je ich vyše 1350 a nie iba jednu SPZ. Funkcionári SPZ si cez SPK sprivatizovali poľovníctvo a všetci im to musia platiť. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od Lysec, 17.5.2021 o 17:39 :
veď bude snem a pokiaľ sa tam nič nezmení tak si zamávame ku odchodu ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od lubenko, 17.5.2021 o 15:12 :
S takýmto vedením komory skončí slovenské poľovníctvo tak či tak ... ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od Sager, 17.5.2021 o 13:11 :
Snemu sa, okrem šéfstva, zúčastňujú zvolení delegáti. Predpokladám, že žiadneho tam nezvolia nasilu. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od Sager, 17.5.2021 o 13:11 :
no máš pravdu tebe už to môže byť jedno kto ta zastrešuje ,ale tu sa jedná o poľovníctvo na Slovensku a myslím si že keď to nebude zastrešovať jedna organizácia tak poľovníctvo skončí ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od Sager, 17.5.2021 o 13:11 :
:-o)) ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od goret, 17.5.2021 o 11:52 :
To už len pre dobrovolných členov? ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od Lysec, 17.5.2021 o 7:18 :
Snem SPK by mal byť na budúcu jar ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od goret, 16.5.2021 o 7:48 :
Samozrejme najprv tam...A ak by ich ani to nezobudilo ,tak zákonodarcovi , čiže parlamentu ... ◄ reagovať
Hubert2012 ... fungujete v Stand by režime... čo Vaše blahorodie hovorí na zákaz lovu vlka ? Či to je nezaujímavá téma ? ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od hubert2012, 16.5.2021 o 9:17 :
Vzhľadom na vek raz každému prestane pero písať...treba nové... ◄ reagovať
Dobre rano polovnici. Asi ste sledovali v poslednych dnoch odovzdanie peticie v NR. No nedá sa to nazvat inak ako cirkus a klamstva v priamom prenose. To že polovnici sa do peticie nehrnuli je každému jasné, tak vedenie SPK zachraňovali ludia, ktori o poľovníctve a situaci aka tu je nic nevedia. Ale napr. sme sa dozveděli od p. Puskaca, že vsetko co SPK vyberie sa vrátí do polovnictva. Iba nieco si nechaju, teda vsetko prezeru a pominaju na dolezite veci. Napr uniformy, zaujímava položka reklamne predmety, ciapky, pera, tašky za jeden rok za 9000 EUR. A ak stretneme poľovníka a bude mať na sebe odznak, že je funkcionár komory, tak tato sranda stala bez pár eur 15000 EUR. A v kancelárii SPK je obraz prezidenta, ten stal 194 EUR. Peknu nedelu vsetkym. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od Lysec, 16.5.2021 o 7:43 :
A komu by si potom adresoval výsledok tej petície? Snemu SPK? ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od hubert2012, 20.4.2021 o 15:20 :
A čo tak vypísať petíciu či poľovníci vlastne o nejakú komoru stoja ? Teda , aby bolo jasné : ja o jednotnú a hlavne silnú poľovnícku komoru záujem mám , ale nie o túto -v otázkach obrany poľovníckych záujmov voči našim najväčším nepriateľom pseudoochranárom - totálne impotentnú jednotku !!!! ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od hubert2012, 20.4.2021 o 15:20 :
Vedeniu SPZ sa toho nepáčilo viac. Napr. prečo by mali niektoré spoločné veci, typicky poľovnícku osvetu, platiť len členovia SPZ. Ja viem, vám sa takáto vec javí zbytočná. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od lubenko, 20.4.2021 o 13:11 :
No veď to je problém, zistiť koľko je aktuálne počet členov v SPZ. Dajte niekto odkaz, kde je to uvedené. Ale musím priznať, že aj goret má pravdu. Zrejme jediné správne sú údaje na SPK nakoľko pri vydávaní alebo predlžovaní poľovných lístkov je potrebné doložiť doklad o poistení pri výkone práva poľovníctva či už cez SPZ alebo inú PO alebo individuálne. Všetko je na SPK len to treba "odtajniť". ◄ reagovať
Diskusia, prečo vznikla komora? Pre toto, pretože začali vznikať PO z organizačných jednotiek SPZ z PZ a registráciou získali právnu subjektivitu, ktorú PZ nemajú. Tieto PO už nemôžu byť v štruktúrach OKO SPZ a to sa vedeniu SPZ nepáčilo a vznikla komora. A majú to zase vo svojich rukách. Myslím si, že tieto PO majú cca 40 000 členov. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od lubenko, 20.4.2021 o 13:11 :
Pri týchto počtoch si treba uvedomiť, že nie všetky PO vznikli preto, že sa ich členom odnechcelo byť v SPZ. Častokrát bola dôvodom bezpečnejšia nájomná zmluva na revír, pričom člen tejto PO mohol kľudne ostať členom SPZ. Bezpečnejšia, lebo pri prípadnom zániku SPZ zanikajú aj všetky jeho organizačné zložky. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od Sager, 20.4.2021 o 12:47 :
si to tu mohol napísať koľko ich je keď je to také jednoduché ,keby som to vedel já tak sa tu nepýtam:):):):):):) ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od lubenko, 19.4.2021 o 12:29 :
Koľko členov majú ostatné PO? Matematika je v tomto prípade jednoduchá. Od všetkých členov SPK (komora hovorí, že ich je cca 63000) odrátame počet členov organizovaných v SPZ. Suma sumárum už stačí vedieť len koľko členov má v evidencii len jedna PO a to SPZ.......... ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od hubert2012, 20.4.2021 o 10:32 :
Pán už je aj psychológ ???????????? ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od hubert2012, 20.4.2021 o 10:32 :
hubert, prajem ti ešte ďalších 50, aby to bolo fakt tých 100 ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od WolfHunter, 20.4.2021 o 8:16 :
Presne z Teba to úplne srší, hnev, zlosť, nenávisť..je mi Ťa ľúto.. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od rys2, 19.4.2021 o 21:58 :
100 hlasov zo 63 000 komunity fakt úspech...a to xy takých ktorým to je jedno lebo majú pri výkone práva poľovníctva iné starosti ako sedieť na nete a páchať revolúciu formou anarchie ... Nič proti nikomu každý má právo na názor ale hasterenie a rozbíjanie nie je cesta ... ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od rys2, 19.4.2021 o 21:58 :
tak ma to teší, ďakujem, nemusime mať všetci rovnaký názor, musime rešpektovať aj iný a myslím, že o tom to je.Verím, že spoločne poriešime lepšie poľovníctvo. ◄ reagovať
Najlepsia odpoved diskusnej temy, teda co sa tyka poctu hlasov polovnikov, je odpoved pana s nickom hubert 2012 = 50 hlasov a zaroven sa priklanam k tym "poniektorym", ktori vyjadrili hlas hubert 2012. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od hubert2012, 19.4.2021 o 13:17 :
Čiže sa v plnom rozsahu potvrdilo príslovie že : "Nikto ti tak zle nespraví ako si dokážeš spraviť sám " !!! ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od WolfHunter, 19.4.2021 o 13:01 :
pán to myslí dobre len to treba pochopiť ,nebohý Jaro Pavlorek alias aplle alias papo ,to tu túto diskusiu rozbehol pred svojou smrťou ,česť jeho pamiatke ,škoda že nepožil ešte ďalej ,dá sa to dohľadať v diskusiách ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od lubenko, 19.4.2021 o 12:59 :
Pan kolega ak je ich v registri PO vyše 1300 a maju možno 25 až 30 členov. Aky je priemerny počet členov v PZ a v PO myslím, že sa jedna min o 40000 polovnikov.Ale v SPK sú vsetci. Já vidím problém vzniku SPK aj v tom, že PZ sa transformovali na PO a SPZ ich už nemoze mat Vo svojich strukturách. Preto to potrebovali mat Vo svojich rukách. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od lubenko, 19.4.2021 o 12:59 :
nie... pán chce anarchiu pekne zaobalenu akože vo verejnom zaujme... ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od hubert2012, 19.4.2021 o 12:42 :
takže dokopy asi 4000 členov ,a to je ako čo proti 63000 základni SPK, nebolo by dobré to zjednotiť pod jednu funkčnú organizáciu ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od hubert2012, 19.4.2021 o 12:28 :
čo som nepochopil?...vase osobne boje zatrpknutost...bit sa do hrude miesto snahy sa prisposobit?... uz klub sokoliarov mimo spk ukazal v akom ponimani bude to vase dobrovolne po svojom?!... ano je medzi nami vekovy rozdiel ale nežeriem travu a zabudol vôl ked telatom bol???... čislo jedna u vas su žabomyšie vojny az potom nejake vylepsovanie ani sam neviete coho...ano mam iny nazor...a aj mam pocit ze mame xy problemov akutnejsich ako vaš tah na branu... mate vek ze by ste si mali uzivat polovnictvo nie na stare kolena si cosi dokazovat a skodit... nechodte tu na mna s drístami o profesnych cinnostiach alebo záujmových ... denodenne sa presviedcame coho je schopna demokracia ked sa vysvetli po vasom...anarchia sa to vola mozno sa budete tvarit ako inovator ale faktom bude ze len zvecsíte a sposobite chaos... nemam na vas ani chut ani cas... tak si vyguglite pojem jednota jednotny spoločna atd...vysadte tabletky alebo ja neviem na com ficite ...vypnite chvilu internet a mozno uvidite ze zem sa bude tocit aj bez vasich vízii krajsieho zajtrajska... chyba vam asi cerstvy vzduch z toho virenia hladiny a nenavisti voci SPK... polovnictvo ma spajat nie rozdelovat... nie tak nahodou?!!! ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od lubenko, 19.4.2021 o 12:29 :
Sú to organizacie ktoré nie sú v strukturách SPZ u nás v TO je ich asi 14 ostatne sú PZ výše 20 neviem to presne. Nech opraví kolega z kancelárie určite som pozera. Např v okrese NR je ich cca 40.Tieto organizacie nie sú v strukturách OKO SPZ.Su v kazdom okrese. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od hubert2012, 19.4.2021 o 11:44 :
koľko členov ma ju týchto 1300 PO ? ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od WolfHunter, 19.4.2021 o 12:08 :
Aj to je názor. Absolutne ste nepochopil a čom píšeme Mladý muž polovnictvo je zájmová činnost, nie profesna. Už toto prvé klamstvo na stranke SPK. Absolutne neviete o čom pisete. My sme tu už povinné organizacie zažili, este ste bol v školke.A ked so mnou nesouhlasíte máte na to právo, aj já mám právo Vám napisat že asi ste nic nepochpil ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od hubert2012, 19.4.2021 o 11:44 :
Vy ste jak pokazeny gramofón dobrovoľne môžte tak leda šúchať nohami idete si robiť štát v štáte a čakáte že vám niekto bude tlieskať!?občas mám pocit že po sebe necitate ...ešte raz vás vyobrazim ste ako Lukáč to je fuk že mám sop nás treba lebo my viem my chceme ... Realita Tatry a xy ďalších akoze neziskových dobrovoľných aktivít... Diky ale založte si oboru a tam si polujte podľa predstáv ... Jednota je o inom ako zliznut si smotanu ja ja ja jenom ja... ◄ reagovať
Pani na Slovensku je v registri polovnickych organizacii výše 1300 PO. Eviduje ich ministerstvo, mozte si to tam pozriet. Na rozdiel od PZ, ktoré sú organizačně jednotky PO SPZ maju pravnu subjektivitu. Takže žiadne SPK SPZ Pribina a dalšie. Zastresujuca organizacia ano, ale dobrovolná, prospesná a silná. A tom hovorime dlho, nemoze fungovat ako teraz SPK, filozofia ktorú chceme dostat do zákona, ako to bolo v návrhu pred 10 rokmi, co SPZ hned zablokoval, PO ktoré splnaju podmienky mozu vykonávat všetky činnosti suvisiace s polovnictvo. Zastresujuca organizacia vstup do legislativy, zahraničie, vystavy, propogacia polovnictva a hlavne prezentacia polovnictva doma a proti roznym pseudoochranarom a vselijakym spolkom. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od lanus, 19.4.2021 o 11:10 :
aký problem z dvoch urobiť jednu poriadnu, SPZ bolo super SPK treba prerobiť na SPZ a je to len to treba dotiahnuť ,myslím si že študovaných a fundovaných v SPZ máme dosť ◄ reagovať
lubenko - A tú cit.: ..."jednu zastrešujúcu silnú organizáciu, ale s transparentným vedením" nám prinesie bocian ?! , alebo si ju musíme sami navrhnúť a odsúhlasiť ??? ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.