M.K.P. AGRO služby
dnes je piatok,  31. január 2025,  meniny má Emil,  spln: 12. február 2025,  dnes východ slnka: 07:19,  dnes západ slnka: 16:40
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

Portál LovuZdar.sk - diskusia

autor: správca admin
pridané: 3.8.2006 23:05
Všetko o portáli LovuZdar.sk, vaše postrehy, názory, námety, kritika, ...
počet zobrazení: 251 643
počet hlasov: 8
okruh tém: LovuZdar.sk
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

správca admin, 4.9.2018 o 17:43

Vždy sa nájde niekto z vás, ktorý dokáže napísať len to, že to tu ide dolu vodou. Ale len málokto napíše niečo čo by sa dalo vylepšiť. Kritizovať vie každý. Píšete že to ide dolu vodou. Pretože niektorí dobrí fotografi tu prestali prispievať? Ak áno, položili ste si aj otázku prečo prestali prispievať? Možno je to kvôli tomu, že im vadilo, že záujem je niekedy aj o fotografiu z fotopasce alebo retro? Môžno ich zaujímala len technická forma fotografie, ale my tu sme na poľovníckom portáli! Áno i technická stránka fotografie je dôležitá a určite krajšia ako nejaký - prepáčte mi za výraz - mazanec, ALE opäť pripomeniem, sme na poľovníckej stránke, nie na foto servri. Mám pocit, že napr. 357AS stále dookola vadia úspešné fotky z fotopasce alebo retro. Je dobrý fotograf, vie čo musí urobiť pre dobrý záber a nevie sa zmieriť s tým, že je ľahšie umiestniť niekde fotopascu alebo odfotiť fotku z albumu. Ale napriek tomu sa 357AS musíš s tým zmieriť, sme na poľovníckej stránke a páčiť sa môžu ľubovoľné fotografie z ľubovoľnej kategórie - poľovníkom sa môžu páčiť i nie iba technicky dokonale odfotené fotografie. Niektorí neriešia technickú stránku a dokonalosť fotky, ale len obsah a výnimočnosť záberu. Všetky majú spoločného menovateľa - poľovníctvo. Nie sú tu len profi fotografi. Väčšinu tvoria poľovníci a môžeme byť len radi, že ich spoločne učíme napr. uctiť si ulovenú zver a mnohí si už nájdu čas i na vytvorenie pekného záberu s trofejou/úlovkom a podobne. A to voľakedy vôbec nerobili. A verím, že za to môže LovuZdar.sk a preto nesúhlasím s názorom 357AS ktorý sa vyjadril že stránka LovuZdar.sk nikoho nikam neposunula. Ja ten pocit nemám. Poznám tu veľa fotografov, ktorí keď prišli na stránku LovuZdar.sk, pridávali (myslím to bez urážky) také obyčajné mazanice. A vďaka či už iným fotografom tu na stránke, ktorí im dali rady, alebo i sledovaním iných pekných fotografií sa kvalita ich fotenia rapídne zlepšila a teraz sa môžu bez problémov zaradiť medzi profi fotografov! Taktiež v diskusiách, veľmi veľa poľovníkov tu nadobudlo veľa informácií, ktoré sa dozvedeli len vďaka LovuZdar.sk. Nevravím, že nie sú i iné možnosti, ale oni sa to dozvedeli tu. Sám viem, že napr. správca MMasska denne odpisuje cez poštu alebo v diskusii a radí ostatným, čiže už len rady od neho pomohli veľa ľuďom. A takto pomáhajú mnohí z vás. Áno, boli a i sú tu stále ľudia, z ktorých máme so správcami pocit, že im ani tak nejde o to aby ste sa tu navzájom podelili o pekné fotky, rady, postrehy a skúsenosti, ale poniektorí len aby sa hádali kritizovali a zhadzovali tých druhých. Sme sklamaní z niektorých vašich reakcií a mám dojem že vám ide len o to znechutiť nás. Ozaj vám už nejde o to aby to tu išlo a vedeli sme sa tu podeliť o šťastie z úlovku, fotky, skúsenosť a poradili si navzájom!? Súhlasíme, a je poučenie i pre nás, to čo píše Ondrik, nesmieme ponechať dlhšie hádku v diskusii ale musíme hneď zakročiť. Treba si však uvedomiť, že chod tohoto portálu je z veľkej miery vo vašich rukách. Vaše fotky a komentáre pod nimi a v diskusiách ho formujú. Vy tvoríte obsah, vy tvoríte to, či je portál zaujímavý alebo už nie. Vy určujete ako na tom portál je a bude. Len kopnúť si vie každý ... a to je smutné.

dať hlas príspevku | počet hlasov: 33

flinty.sk

komentáre

zoradiť
zobrazené 3881-3920 z 5196 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
správca admin, 23.2.2011 o 14:33

Ohľadom tabuľky top fotografov: Do menu v sekcii Fotografie pribudla položka Najlepší fotografi. Tam je pod každou kategóriou zoznam 10 najlepších fotografov za posledných 6 mesiacov. Čiže tých, ktorých fotky v tejto kategórii dostali za posledných 6 mesiacov najviac hlasov. Je tam i počet fotiek - koľko má kto v tejto kategórii fotiek za celé obdobie a priemer hlasov na fotku. Priemer je počítaný z počtu fotiek za celé obdobie a počtu hlasov za posledných 6 mesiacov. Do tejto tabuľky sa môže dostať každý v rámci každej kategórie, kto má na portáli aspoň 30 fotografií. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 23.2.2011 o 14:30

motaq ... môžem riešiť i toto, ale musím pristupovať k tým témam individuálne - závisí od témy. Pretože niektorá môže riešiť niečo, čo je zaujímavé i teraz pre niekoho a vľavo vo vyhľadávači to môže nájsť a dostať sa k téme. Vymazať však môžem tému napr. čo bude na Levických dňoch v roku 2007. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off motaq, 23.2.2011 o 12:56

ked uz je rec o mazani uzivatelov apod. nebolo by dobre (neviem ci to pomoze alebo nie) zmazat aj "nove" diskusie, ktore boli zalozene co ja viem pred viac ako rokom a nikdy na ne nik neragoval? nepomohlo by to uvolnit priestor? podl mna na temu z roku 2007 uz asi nik nebude reagovat alebo ak ano myslim ze skor zalozi novu temu ako by mal hladat (moj nazor, clovek je dost lenivy). ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off MatkaLC, 22.2.2011 o 12:48

Vďaka, je v tom chaos.. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 22.2.2011 o 11:30

Áno každý, kto má dátum prihlásenia 1.1.1970 tu nebol prihlásený od spustenia tejto novej verzie stránky (čiže skoro rok). Ak nemajú žiadne fotky ani komentáre v diskusii, môžu byť vymazaní. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off MatkaLC, 22.2.2011 o 9:56

Admin: kedy budeš riešiť tých tisíce prihlásených 1.1.1970 o 00:00 zaberajú podľa mňa dosť veľa a sú tu zbytočne... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 22.2.2011 o 9:38

kirco ... ohľadom videí - kat. vtipné ... stiahnuté z netu ... ok poriešim, ďakujem za dotaz. Veľmi som váhal, ale to video halali hip-hop ma nenormálne dostalo. Ok poriešim. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 22.2.2011 o 9:37

kaci123 - je tu iba vpravo hore počet dní do splnu. Ak by som našiel taký voľne dostupný skript, určite to pridám. No takéto veci sú nenormálne drahé :( ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off jumin, 21.2.2011 o 21:32

mimochodom aj mňa teší ak vás moje foto zaujme. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off jumin, 21.2.2011 o 21:29

ja som tu krátko,ne každý ma super foto výbavu.tak aj menej kvalitná fotografia môže zaujať.tam sú spomienky,zážitky a momenty s ktorými sa chcem s vami podeliť.kto chce iba súťažiť nech to skusy na inej stránke. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Brut, 21.2.2011 o 13:44

spravca-foto,ospravedlnujem sa myslel som že maš pod palcom aj videa. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off spravca-foto, 21.2.2011 o 13:26

KIRCO-spravca-foto je tu a v jeho kompetencii je sekcia fotografií.Videá sú mimo,do nich nemôžem zasahovať.Prípadné otázky na sekciu "video" smerovať na admina.Ďakujem. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off anonym, 21.2.2011 o 13:25

Treba SPRÁVCU VIDEA . A potom je pomalá stránka,také somarinky vidí každý na nete,na čo to tu admin drží,nechápem. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Brut, 21.2.2011 o 12:48

Po dlhšej dobe som pozrel videa a tam nova kategoria-Vtipné polovnícke -všetko stiahnute z internetu.A Adminova reakcia,komentár-Takéto videa nie je povolené v pravidlách pridávat a schválit a su tam dodnes.Admin nehnevaj sa ale načo su pravidla ked ich sám porušuješ a podporuješ to.Načo bola dobra nova kategoria ked sa to da pozriet na nete.A správca foto je kde,nevadí mu to? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Bradacik, 21.2.2011 o 10:55

Admin: Da sa niekde umiestnit (mozno uz je, len o tom neviem) na tejto stranke, v akej faze sa nachadza momentalne mesiac? napr s: odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 19.2.2011 o 12:56

To je zvlášne ,že takéto žabomyšie vojny sa nevedú aj ohladne videa :-D Ohladne vymyslov ako najspravodlivejšie obodovať fotky som si užil na vivo haaabadej :-D čím sa tajnejšie bodovalo a premákavalo sa to najserioznejšie hodnotenie tým to bolo horšie a horšie .Podobne sa to dialo aj na iných fotoserveroch. Osobne som tiež pridal veľa fotiek aj z mobilu na lovu zdar čo by som si na špecializovanom fotoserveri nedovolil ,lebo by ma zotreli ako malého fagana :-D Tabulka top fotografov nie je podla mna nijako katastrovalna . Aj ked sa tam niekto nedostane . Top fotka by mala byť top či je tu jeden den mesiac alebo rok . Potom by aj tá tabulka vypadala inak a bol by tam i godi ako i iný. Alebo urobiť top 5 alebo 10 pod každou kategoriou generujúcich sa automaticky systemom aký je teraz. ten pár mm pásik piatich či desiatich mien by nijako nezaberal miesto . Hned by bolo po napätí. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off anonym, 19.2.2011 o 11:14

soson,nehádžem všetkých polovníkov do jedného vreca,zabudol som tam napísat velká čest výnimkám :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Cenci, 19.2.2011 o 8:35

Ja ,keby som mohol,tak urcite zmenim rebricek naj fotografov.Nemam nic proti ludom,ktory v nom teraz su ale myslim si,ze Evka 84 nemoze nikdy konkurovat menam ako su godi,edu,hawk3,ivanteplan,tibi63...Mrzi ma,ze tito dobry fotografi ostavaju zapadnuty praxom,aj ked kazdy ,kto tu je dlhsie,vie kto su ozajstny kapry.Ja na Vas nezabudnem ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off soson, 19.2.2011 o 7:37

Ja s Tebou vo všetkom súhlasím, sám osobne si sťahujem asi 2 roky všetky dobré fotky zveri podľa druhov, ako aj foto prírody, a poľovníke fotky ktoré ma zaujmú. Toto by som privítal, keby tu bolo oddelené " zrno od pliev ". napr. ID 89033,58794, 50672 - perfekt. Bohužiaľ fotky ID. 37727, 37960 si vymazal, to boli tie Tvoje, čo si mal odfotený Vlkolinec v noci, ak sa nemýlim, ale ja ich mám stiahnuté lebo su takisto perfekt. Tým chcem naznačiť, že v mojom prípade nejde o závisť, sám preferujem kvalitu pred kvantitou. Nejaký bodovací systém by sa mi ale nepáčil v tomto prípade ani ďaľšie tabuľky. Prajem Ti dobré svetlo a nehádž všetkých polovníkov do jedného vreca :-D ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off anonym, 19.2.2011 o 0:17

Práve že tu chodí vela ludí len k voli fotkám,hlavne k voli kvalitným fotkám,trebárs rezbári,maliari aby mohli študovat zver a určite to neuvidia na srnke odfotenej z kilometra,nie každého zaujíma kozlica,brokovnica,líška s odtrhnutou hlavou či odborná polovnícka diskusia.Je to verejná stránka,nie polovnícke združenie,treba stránku zlepšovat,polovníci by tu mali dávat príklad pre začínajúcich,poradit im,pochválit sa z trofejou,pekným zážitkom a ak niekto dá dobrú fotku mohli by byt radi,každého polovníka hádam poteší pohlad na dobre odfotenú zver,tú nemusíte závidiet ako si niektorí závidíte trofeje,je to len fotka... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off soson, 18.2.2011 o 21:48

Ferio do tej druhej tabuľky by som dal fotografov o ktorych je tu všeobecne známe že sú iný level oproti ostatným bez ohľadu na hlasy a bez rebríčka 1-10. Nech ich je aj 30 kľudne, ale keď sem príde niekto nový na stránku aby to TOP našiel tam. Aj keď pochybujem že by na túto stránku prišiel niekto nový kvôli tomu že hľadá super špica fotografie, kto sem príde tak kvôli záujmu o poľovníctvo ako také. A zase dá hlas zhodu odfotenemu na mobile ako trebárs nejakému hmyzu odfotenom v svetovej kvalite. Nerobme tu z toho hitparádu. Môj názor. PS: do toho TOP by som zaradil aj fotogalériu ľudí ako Operak, Carpin atď. z dôvodov ktoré tu už niekto v príspevku spomínal. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubenko, 18.2.2011 o 20:34

ja už som tu tušim raz napisal,že prečo vlastne hodnotit fotky,ide niekomu o to aby bol naj fotograf ,lebo tu ide o zviditelnenie niečoho čo napr u nas nemame ale je to u inych v prirode,každa fotka ma niečo na čo sa da pozriet,ked sa dodržia pravidla pridavania fotiek,ja sa pozriem na každu a nemusim rozlišovat či je lepšia od tej inej čo vyfotil niekdo druhy.Edo to dobre napisal na hodnotenie fotiek su ine servre kde sa tym zapodievaju ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off MatkaLC, 18.2.2011 o 19:55

Tak to sa ospravedlňujem, ja som sa tu rýchlo zorientovala, je to dobre urobená stránka. Neverím, že by s tým mal niekto druhý problém... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off tome83, 18.2.2011 o 19:49

Matka- ten názov už bol menený myslím predvčerom ale tu teraz ide o to že keď príde niekto nový na stránku aby sa vedel zorientovať a poprezerať si tie NAJ fotky od tých naozaj NAJ fotografov ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off MatkaLC, 18.2.2011 o 19:47

Mnoho kriku pre nič, stačí zmeniť názov tabuľky napr. na najsledovanejší fotografi alebo niečo podobné a problém by sa snáď vyriešil aj sám...Nebol by nik ukrivdený.. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 18.2.2011 o 19:46

A mne je to jedno nech mi davaju aj same jednotky . Je mi to šuma fuk . Ako aj ked sa nič menit nebude ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off ferio, 18.2.2011 o 19:32

A nebolo by to možné urobiť tak,že pri tom bodovom systéme by sa nepočítal priemer bodov ale body dokopy?Tak by nemohol nikto nikomu ukrivdiť,a to ani tým ,že by mu dal 1 bod,pretože aj ten by sa v konečnom dôsledku autorovi fotografie rátal.Takto som to myslel ja,a nie brať do úvahy priemer fotografie. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off tome83, 18.2.2011 o 19:29

Suhlas s edu, v úpoľ poriadku nieje uvedené že sa nesmie používať lovecké maskovacie oblečenie preto by malo byť aj na stránke akceptované. Nepáči sa mi že je dosť veľa ľudí čo kamo oblečenie hádže do jedného vreca s ukradnutými ihličaky a ostatnými vojenskými maskáčmi ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 18.2.2011 o 19:16

Mne sa nepozdáva neakceptovanie maskovacích kamu poľovníckych odevov pri foto úlovkoch . Ano poľovnícky poriadok hovorí aby sa nepoužívali vojenské a policajné maskovacie odevy to je fakt . Normálny kamo odev určený pre poľovníctvo na individualnej poľovačke nepovažujem za nepoľovnícke . Na spoločné poľovačky nechodím ani ako partizan v ihličkáčoch ani v policajných odevoch to je fakt . Kamufláže a imitácie listov atd . Sa používajú vo všetkých krajiných sveta . Najmä v severských krajinach ako i na Slovensku. Netrpím žiadnou xenofobiou pred týmto odevom . odkaz Podľa mňa neobsahuje nič nepoľovnícke.odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 18.2.2011 o 19:09

Už som to tu v inej diskusii písal. Tak ako to navrhuje ferio to tu bolo od vzniku stránky. Neosvedčilo sa to, pretože ako správne píše Zigi9 viedlo to iba k oplácaniu a kazeniu si priemeru navzájom. Prešlo to potom z hodnotenia 1 - 5 iba na páči a nepáči. Toto sa tiež neosvedčilo, pretože akonáhle niekto dostal nepáči, išiel oplácať a všetkým jeho fotkám dal nepáči iba z trucu. Preto sme prešli k tretej variante a to iba dať páči. Návrh druhej tabuľky sa mi nepáči. Ako bolo by to fajn ale ako poznamenal ferio, koho a podľa akých kritérií vybrať tých naj? Systém automatického vymazania ak fotka dostane 10x označenie a automaticky systémom by bola vymazaná - ako bolo by to super ako i iné návrhy - ale priznajme si, že sme ľudia ... už vidím ako by si niektorí porobili 10 loginov a išli mazať niekomu fotky. Zastavil som sa pri Eduho návrhu a to vyhodnotiť fotografov podľa kategórií. Pretože v súčasnej tabuľke vidíte autorov fotiek ktoré dostali najviac hlasov. A problém vznikol myslím práve preto, že je to zjednotené pre všetky kategórie. Ak by sa to rozdelilo pre každú kategóriu, myslím, že by to stálo za zmienku porozmýšľať o tom. Najviac sa mi páči asi varianta ponechať tabuľku ako je (vidieť naj autorov celého portálu) a prirobiť zvlášť napr. do podmenu pre fotografie naj fotografov a tam by to bolo pekne rozdelené podľa kategórií - tak ako si teraz môžeme pozrieť najlepšie fotografie. Tiež je to podľa kategórií a nikomu to nevadí. Práve tu by sa niektoré foto nedostali ako naj, pretože sú v nepoľovníckych kategóriách. Čo na toto hovoríte? (že ma toto ešte nenapadlo) ;-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 18.2.2011 o 18:55

Mladšie ukrivdené ročníky fotografov sa môžu ešte posťažovať mamičke napríklad :-D Pohladí ich po hlávke utrie slzičku a bude zase dobre :-D Pri fotkách to pôjde . Ale čo ďalej potom v živote ? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Carpin, 18.2.2011 o 18:00

Co se mě osobně týče, jsem ten poslední, kdo by se mohl cítit ukřivděný v případě, že bych nebyl v topce. Za poslední dva roky jsem se tam několikrát dostal navzdory tomu, že sekce umění byla a stále ještě je (podobně jako plazi, kytky apod) popelkou mezi hlavními a nejsledovanějšími sekcemi. Zrovna tak si myslím, že se necítí ukřivděni ani ti, kteří už dokázali (svojí profesionalitou nebo na dalších serverech), že právem do top patří. Jde spíš o to, že se tam občas protlačí (a netvrdím, že svým přičiněním) i fotografové, jejichž galerie je vpravdě o ničem, zatímco nejen já bychom tam rádi viděli opravdu jen to nejlepší. A samozřejmě (na což poukazoval první hawk3) aby nový návštěvník skutečně mohl vidět hned to nejnejnejnej. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off jajo5, 18.2.2011 o 17:25

Nevidím dôvod meniť súčasnú tabuľku. Predsa toto nie je len foto server, toto je hlavne server pre nás všetkých, ktorých spája naše hobby a ním je príroda(poľovníctvo). Ak sa niekto cíti byť ukrivdený nech sa páči existuje mnoho foto-serverov kde je hodnotenie určite objektívnejšie ako tu. Toto je môj názor. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off operak, 18.2.2011 o 16:44

FERIO-Tvoj druhý návrh je zlý presne tak ako je Tvoj prvý dobrý.Rozhodnutie konečné o osude fotografie, musí byť len na adminovi alebo správcovi foto.Kolektívne rozhodnutia v tomto smere by viedli k niečomu čo si ani nedokážeš predstaviť :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off tome83, 18.2.2011 o 16:10

je to na adminovi ako sa rozhodne ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off ferio, 18.2.2011 o 16:10

Som rád,že sa vám to moje riešenie páči, neviem či to vyrieši úplne tú objektívnosť,ale určite to bude objektívnejšie ako doteraz.Ďalším problémom je mazanie fotografií,a problém niektorými tu avizovaného dvojakého metra.Veď je pri každej fotografii kolonka ,,označiť ako nevhodná" prečo by nebolo možné urobiť tak,že ak označí fotografiu 10 ľudí ako nevhodná,prečo sa automaticky nevymaže?Potom by nemohol byť na vine len admin,alebo človek ,ktorý má mazanie fotografií na starosti! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Zigi9, 18.2.2011 o 16:09

16.2.2011 o 21:50 ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off tome83, 18.2.2011 o 16:07

zigi tak potom navrhnite lepší spôsob ako vyriešiť problém s tabuľkou ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off operak, 18.2.2011 o 16:01

Systém ako navrhuje FERIO sa mi javí ako fajn.Je otázka čo na to admin ,či je to možné technicky urobiť.V prípade návrhu priateľa Eda by tu bolo 28 tabuliek čo by nebolo to pravé orechové myslím si.Každá fotografia má svoju "farbu" a škála od 1 do 5 by bolo riešením na objektívnejšie posúdenie fotografie. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Zigi9, 18.2.2011 o 16:00

Psát body 1-5 tak to by byl krok zpět, krok k velkým rozporům, krok k oplácení velkých čísel velkýma a malých čísel malýma, směřovalo by to i k vzájemným naschválům! To je škoda tady zavádět. Je to na jiných servrech a když si vemu, kolik je tu lidí mladšího věku, tak to by bylo ještě horší jak tam. Takže body určitě ne. Jeden hlas bohatě stačí a ani o tom hlasu to není a ti lepší to berou s rezervou a ví to. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

zobrazené 3881-3920 z 5196 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

www.LUK.sk