dnes je piatok,  27. december 2024,  meniny má Filoména,  spln: 15. december 2024,  dnes východ slnka: 07:41,  dnes západ slnka: 15:54
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

Portál LovuZdar.sk - diskusia

autor: správca admin
pridané: 3.8.2006 23:05
Všetko o portáli LovuZdar.sk, vaše postrehy, názory, námety, kritika, ...
počet zobrazení: 249 704
počet hlasov: 8
okruh tém: LovuZdar.sk
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

správca admin, 4.9.2018 o 17:43

Vždy sa nájde niekto z vás, ktorý dokáže napísať len to, že to tu ide dolu vodou. Ale len málokto napíše niečo čo by sa dalo vylepšiť. Kritizovať vie každý. Píšete že to ide dolu vodou. Pretože niektorí dobrí fotografi tu prestali prispievať? Ak áno, položili ste si aj otázku prečo prestali prispievať? Možno je to kvôli tomu, že im vadilo, že záujem je niekedy aj o fotografiu z fotopasce alebo retro? Môžno ich zaujímala len technická forma fotografie, ale my tu sme na poľovníckom portáli! Áno i technická stránka fotografie je dôležitá a určite krajšia ako nejaký - prepáčte mi za výraz - mazanec, ALE opäť pripomeniem, sme na poľovníckej stránke, nie na foto servri. Mám pocit, že napr. 357AS stále dookola vadia úspešné fotky z fotopasce alebo retro. Je dobrý fotograf, vie čo musí urobiť pre dobrý záber a nevie sa zmieriť s tým, že je ľahšie umiestniť niekde fotopascu alebo odfotiť fotku z albumu. Ale napriek tomu sa 357AS musíš s tým zmieriť, sme na poľovníckej stránke a páčiť sa môžu ľubovoľné fotografie z ľubovoľnej kategórie - poľovníkom sa môžu páčiť i nie iba technicky dokonale odfotené fotografie. Niektorí neriešia technickú stránku a dokonalosť fotky, ale len obsah a výnimočnosť záberu. Všetky majú spoločného menovateľa - poľovníctvo. Nie sú tu len profi fotografi. Väčšinu tvoria poľovníci a môžeme byť len radi, že ich spoločne učíme napr. uctiť si ulovenú zver a mnohí si už nájdu čas i na vytvorenie pekného záberu s trofejou/úlovkom a podobne. A to voľakedy vôbec nerobili. A verím, že za to môže LovuZdar.sk a preto nesúhlasím s názorom 357AS ktorý sa vyjadril že stránka LovuZdar.sk nikoho nikam neposunula. Ja ten pocit nemám. Poznám tu veľa fotografov, ktorí keď prišli na stránku LovuZdar.sk, pridávali (myslím to bez urážky) také obyčajné mazanice. A vďaka či už iným fotografom tu na stránke, ktorí im dali rady, alebo i sledovaním iných pekných fotografií sa kvalita ich fotenia rapídne zlepšila a teraz sa môžu bez problémov zaradiť medzi profi fotografov! Taktiež v diskusiách, veľmi veľa poľovníkov tu nadobudlo veľa informácií, ktoré sa dozvedeli len vďaka LovuZdar.sk. Nevravím, že nie sú i iné možnosti, ale oni sa to dozvedeli tu. Sám viem, že napr. správca MMasska denne odpisuje cez poštu alebo v diskusii a radí ostatným, čiže už len rady od neho pomohli veľa ľuďom. A takto pomáhajú mnohí z vás. Áno, boli a i sú tu stále ľudia, z ktorých máme so správcami pocit, že im ani tak nejde o to aby ste sa tu navzájom podelili o pekné fotky, rady, postrehy a skúsenosti, ale poniektorí len aby sa hádali kritizovali a zhadzovali tých druhých. Sme sklamaní z niektorých vašich reakcií a mám dojem že vám ide len o to znechutiť nás. Ozaj vám už nejde o to aby to tu išlo a vedeli sme sa tu podeliť o šťastie z úlovku, fotky, skúsenosť a poradili si navzájom!? Súhlasíme, a je poučenie i pre nás, to čo píše Ondrik, nesmieme ponechať dlhšie hádku v diskusii ale musíme hneď zakročiť. Treba si však uvedomiť, že chod tohoto portálu je z veľkej miery vo vašich rukách. Vaše fotky a komentáre pod nimi a v diskusiách ho formujú. Vy tvoríte obsah, vy tvoríte to, či je portál zaujímavý alebo už nie. Vy určujete ako na tom portál je a bude. Len kopnúť si vie každý ... a to je smutné.

dať hlas príspevku | počet hlasov: 33

komentáre

zoradiť
zobrazené 641-680 z 5194 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off Segedinskygulas, 7.4.2017 o 14:31

Prosím vás, prečo mi zablokujete každý komentár, ktorý napíšem pod nejakú fotku? Aj ja màm právo písať komentáre. Nachádza sa tu pestrá škála stupidných komentov, ktoré nie sú zmazané na tomto portáli. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off 357AS, 24.2.2017 o 18:08

OK,už to fachčí,dík za povšimnutie. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 24.2.2017 o 15:52

357AS ďakujeme za dotaz, preveríme to. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 24.2.2017 o 15:10

Nejako to pomaly načítáva a mrzne,čo sa deje ? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off peeterko, 26.1.2017 o 21:10

Kolegovia, na tejto stráne je iba jeden admin? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off dede, 22.1.2017 o 14:59

SOZA - sa dokáže vyblázniť na stužkových a iných podujatiach. V dobe WIFI by som sa na IP nespoľahol... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Stagstalker, 22.1.2017 o 12:15

Zneuzivaniu prav autora sa neda zabranit, ale da sa to obmedzit a tiez sa voci tomu pravne branit. Prava autora vsak musi branit v prvom rade autor sam. Ano, obnasa to casto sud a kopec byrokracie, ale pokial autor realne ujmu citi, ma pravo ziadat financne ci ine odskodnenie, ktore nemusi byt male. Vyznam to ma najma ak niekto este fotku zneuzije sposobom, ze ju pouzije protipolovnicky alebo na prezentaciu myslienok, ktore su protichodne k povodnej myslienke danej fotografie, napr.zverejnovanie fotiek ulovkov na protipolovnickych blogoch a strankach. Tychto "zlodejov" z toho podla mna vylieci len mastny ucet od sudu a pravnika, nahlasovanie a blokovanie tychto stranok, vacsina adminov po upozorneni na pouzitie fotky bez suhlasu dany blog zmazava, resp.by zmazat mala. U nas je ochrana autorskych prav este v plienkach, pricom je vnimana maximalne prostrednictvom vyberania poplatkov prostrednictvom SOZY, ale to neznamena, ze pravny ramec na ich ochranu neexistuje. Uloha, ktoru podla mojho nazoru moze zohrat stranka lovuzdar.sk je najma uloha edukacna- cize na "kradnutie" fotiek poukazovat a hovorit o tom, mnoho ludi ani nevie, ze stiahnut nejaku fotku z internetu a pouzit ju na svoje ucely bez suhlasu autora sa nesmie. A namiesto tabulky hanby by som oznacil pri jednoznacnych pripadoch ich autora resp. jeho ip adresu, keby sa prihlasil ci registroval pod inym nickom, aby bolo zrejme, ze je to clovek, ktory sa prezentuje dielami, ktorych nie je autor, napriklad inou farbou alebo vykricnikom pri nicku, nech vieme odclenit plevel od zrna. Takyto odznacik bude autor nosit na stranke so sebou stale, na fotky sa zabudne rychlo, resp. na nick co ich pridal, ale tymto sposobom sa zabrani opakovanej snahe nejakeho cloveka sa tymto sposobom prezentovat, hoc pod inym nickom. Tak aj ostatni uzivatelia budu vediet, ze fotky takeho autora likeovat nemusia, hoc aj jeho vlastne. Myslim, ze by to bola vhodna satisfakcia pre fotografov, ktori obetuju mnoho volneho casu a prostriedkov nato, aby nas aj uprostred vsedneho dna preniesli prostrednictvom ich zaberov do lona prirody. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 7

off Peter10, 22.1.2017 o 11:52

A čo tak pridať v ponuke hlasovaní možnosť ,, nepáči sa mi "zvýraznený červenou farbou a dávala by fotke mínusové hlasy. Možno by niekto privítal takúto možnosť aj pri hlasovaní vo fotosúťaži. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off dede, 22.1.2017 o 10:47

ADMIN - príde mi to smiešne okienko hanby, zodpovedný nástenkár, neobhadzujte sa cez prestávku špongiou, kriedou ...???, Kradnutiu fotiek a ich následnej prezentácii sa zabrániť nedá, ja som našiel moju fotku na obale prehliadka poľovníckych trofejí Poľana ! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off goret, 22.1.2017 o 10:32

K lubenko, dnes o 9:27, prečo v tichosti zmazať, pokúsiť sa zakázať prístup, a verejne neragovať? Viac to dotyčného naštve :) Pozn. k tomuto problému, už viac na teba reagovať nebudem. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lubenko, 22.1.2017 o 9:27

ako môže na niekoho psychicky pôsobit,ked ho vymažeš????,skorej si myslim že iternetova anonimita mu umožní že si z toho nič robit nebude,pokial by sme vedeli o koho sa jedna ma to opodstatnenie ,pokial nie,treba to len mazat,to je to iste ako s anonimnými pridavačmi príspevkou,pokial okolié nevie o koho sa jedna tak su geroi. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off goret, 22.1.2017 o 6:52

K admin, včera o 17:13, možno to nebude chválenie sa cudzím perím, ale útok resp. test tohto portálu ohľadom autorských práv a daný login bol len dočasný. Nie je dôvod robiť mu slávu a prezentovať no na nejakej tabuli. Myslím si, že na psychiku dotyčného viac zapôsobí v tichosti jeho príspevok zmazať a pokúsiť sa viac sem nepustiť. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off dominikadominika, 21.1.2017 o 20:46

Treba spraviť okienko hanby a vystaviť ich Tam! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 21.1.2017 o 17:13

V poslednej dobe ste si určite všimli, že sa nám v sekcii Fotografie objavujú podvodníci, ktorí sa chvália cudzím perím a pridávajú kradnuté fotky. Aj dnes bola jedna taká pridaná a rovno do fotosúťaže. Na jednej strane si ani neuvedomujú že tým porušujú autorské práva a môžu sa sami dostať do problémov. Na druhej strane, nechceme tu podvodníkov, nechceme podporovať prezentáciu takýchto fotografií. Preto sme uvažovali, vytvoriť napr. v diskusii tzv. Okienko hanby, kde by sme zverejňovali login podvodníka, ktorý pridal ukradnutú fotografiu. Píšeme vám sem, pretože ak máte niekto nejaký lepší nápad čo by mohlo pomôcť k zastaveniu pridávania kradnutých fotografií, budeme len radi, ak ho navrhnete. Pozdáva sa vám náš nápad? Ak vás napadne lepší, napíšte to sem, viac hláv, viac rozumu ... verím že nám ide o spoločný cieľ. Skutočnému fotolovu zdar! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 11

off Brut, 21.1.2017 o 15:58

Ja mam prehliadač Opera,a funguje bez problemu. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 21.1.2017 o 14:10

Znova ste nám viacerí písali, že sa vám nedá napr. hlasovať alebo že vás odhlasuje zo stránky. Ide o problém s prehliadačom Mozilla Firefox. Sú dve možnosti: Buď vymazať v nastavení prehliadača Cookies alebo prejsť na iný prehliadač napr. Google Chrome. Písal som už o tom v tejto diskusii 24.11.2016 o 8:06, tam nájdete i návod ako vymazať Cookies. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Mysho22, 16.1.2017 o 19:06

Admin: Teraz neviem či sa to týka Portálu LZ ale už začínajú rýpať aj do ostatných diskusií. Tak zvázte sami odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Adam16, 14.1.2017 o 11:05

Naozaj by som privital, aby bola moznost vyberu druhu zvery v sekcii fotografie: fotografie - kategoria: zver vo volnej prirode a aby bola podkategoria druhov zvery: vlk, rys a pod ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Baikal, 13.1.2017 o 8:39

ak sa zmaze foto alebo diskusia, kde boli aktivni moji priatelia, oznamy ich aktivity na tieto zmazane diskusie alebo fotografie zostavaju v oznamoch bez moznosti ich odkliknutim zrusit ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off gabrielSO, 13.1.2017 o 8:15

Nebolo by dobré aby admin zriadil v sekcii fotografie samostatnu kolonku zver strhnutá psami ??teraz sa každý snaži vyhrabať fotky aby sa dokázalo ake škody robia psy na zveri,len keď cudzí človek ktorý tu zavíta na pozretie ťažko nájde také fotky. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off goret, 26.11.2016 o 10:55

prípadne mať možnosť upozoniť na aktivitu len u vybratých :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off S-i-m-o-n-k-a, 25.11.2016 o 22:05

Možno by nebolo odveci doplniť tam tlačítko ,,zmazať upozornenia", alebo niečo ako ,,označiť ako prečítané". Lebo napr. keď ich tam mám 20 a nie všetky ma zaujímajú, tak ich aj tak musím rozkliknúť po jednom. Nie je to veľká obtiaž, ale keď už sa tu riešia postrehy a vylepšenia... :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

off Hekler, 25.11.2016 o 11:45

práve som to vyskúšal ... je to SUPER ... kiež by sa takto rýchlo a kvalitne stavali aj dialnice (: ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

správca MMasska, 24.11.2016 o 22:18

Tak páni všetky vaše postrehy a vylepšenia sa nám podarilo doprogramovať: čiže ak viacerí vaši priatelia pridajú komentár pod rovnakú fotku alebo diskusiu, stačí si ju otvoriť raz a ostatné upozornenia sa vymažú ako prečítané. Ak ponecháte upozornenie neprečítané, tak po 30 dňoch bude zmazané. Ak nikto z vašich priateľov nebol aktívny tak sa nebude zobrazovať nič, ak však niekto niečo pridal alebo komentoval bude vám aktivita zobrazená a rolovať v hornom riadku a tak isto sa vám zvýrazní kolónka aktivita mojich priateľov. Ďakujeme za vaše postrehy a dobré rady. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 3

off Hekler, 24.11.2016 o 21:24

ale ja nechcem normálnu farbu stále, ale len keď mám všetkú aktivitu priateľov pozretú, akonáhle ale bude mať aktivitu prvý priateľ má sa to zmeniť na žlté aby sme to videli ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 24.11.2016 o 18:09

Hekler, dnes o 17:26 svieti to na žlto aby si to ľudia všimli že je to niečo nové - iba to bol cieľ prečo som to dal žlté. Ale už to tu nejaký čas je čiže snáď si to už všimol každý, dám to už do normálnej farby. Ďakujem. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 24.11.2016 o 18:07

Hekler, dnes o 14:06 áno veľmi dobrý postreh a prerobíme to tak. motaq, dnes o 14:23 áno bude to tak, aj to tak bolo v pláne od začiatku, len sme chceli najskôr otestovať ako sa to bude správať. Je to novinka a som rád že sa používaním takto príde na vylepšenia. Ďakujem vám! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off Hekler, 24.11.2016 o 17:26

motaq, presne tak ... aj ja začínam vždy od poslednej lebo tá je prvá od kedy som tam nebol ... problém, je že sa mi zmaže len posledná aj napriek tomu, že si všetky komentáre prečítam už pri tomto prvom otvorení ... po dovolenke alebo pár dňoch keď som mimo, mi tam svieti žlté more a pritom by sa to dalo zjednodušiť ... alebo je riešením zrušiť 99% priateľov ??? ... už len posledná otázočka, prečo mi aktivita mojich priateľov svieti na žlto aj potom čo si všetko pracne pozriem ... nemala by svietiť len keď je tam prvá neprečítaná aktivita ??? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Adam16, 24.11.2016 o 14:31

Ja by som navrhoval rozdelit fotky este do podkategorii. Rad si prezeram fotky zvierat v prirode a chcel by som si ich prezerat podla druhu, aby sa lahsie hladalo ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off motaq, 24.11.2016 o 14:23

a este jedna poznamka k tejto veci. Nebolo by vhodne keby sa upozornenia na aktivitu po urcitom case zo zoznamu vymazali automaticky ak som si ich nepozrel? napr. 30 dni. ja tam napr. mam upozornenia od 13.10. a uz sa k nim velmi vracat asi nebudem... to je len moj navrh a postreh, nie kazdemu to musi vyhovovat.... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off motaq, 24.11.2016 o 14:20

Hekler podla mna nerobis nic zle aj mne to tak funguje. Popmohlo by keby sa to dalo urobit tak, ze ak si pozriem poslednu aktivitu napr. na tej fotke tak vsetky ostatne predchadzajuce sa zo zoznamu vymazu. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off Hekler, 24.11.2016 o 14:06

áno je to dobré ... ale priklad : 7 mojich priateľov okomentuje jednu a tú istú fotku z toho dvaja dva krát ... prečo musím otvoriť 9 krát komentáre aby sa mi to vyčistilo, veď už pri prvom otvorení si prečítam všetkých 9 komentárov ....alebo postupujem zle ja ? nechám si poradiť ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

správca admin, 24.11.2016 o 8:06

Dostali sme viac dotazov, že vás posledné dni odhlasuje zo stránky. Zatiaľ to boli všetko prípady s prehliadačom Mozzila Firefox. Skúste prosím použiť iný prehliadač napr. Google Chrome - v tom to ide bez problémov. Zrejme to spôsobil nejaký upgrade - aktualizácia verzie Mozzila Firefox. Rada zaslaná od Baikal: Zdravím, problém s odhlasovaním vo firefoxe sa dá riešiť najlepšie zmazaním cookies. Mal som rovnaký problém, ale zmazaním a vytvorením nových po opätovnom otvorení stránky sa okamžite odstránil. Zrejme len nejaký problém so zápisom alebo čítaním zo súboru cookies. (ďakujeme) Tu je návod ako vymazať cookies v prehliadači Mozilla Firefox - odkaz ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off MatuskOk, 17.11.2016 o 22:13

Tak som mladý, konkretnejšie som ju zdedil po roku používania.. Takže preto. Ale Dakujem, premýšlam o tom objektíve. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off patrac00, 17.11.2016 o 21:51

Pri všetkej úcte, kúpiť 6D a dať takúto otázku je minimálne zvláštne. Napriek tomu na začiatok odporúčam EF 100-400 L a pripadne extender 1,4x. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off MatuskOk, 17.11.2016 o 20:59

Kúpa objektívu na fotenie zveri - Zdravím, chcem sa spýtať, aký objektív by ste mi doporučili na fotografovanie zveri. Momantálne som si zakúpil Canon eos 6D. Vlastne je to moja prvá zrkadlovka a rád by som sa začal venovať fotografovaniu. Vopred Dakujem :-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off 357AS, 14.7.2016 o 22:25

je to lepšie ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off rado77, 14.7.2016 o 21:48

Teraz to je super. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 1

off motaq, 14.7.2016 o 17:34

Super, rychle prehladne.... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 2

správca MMasska, 14.7.2016 o 17:26

Na podnet motaqa sme vylepšili včerajšiu novinku - prehľad aktivity vašich priateľov. Celý zoznam nájdete vpravo vo vašom menu pod názvom aktivita mojich priateľov. Dočasne sa vám to bude zobrazovať žltou farbou aby ste si to ľahšie všimli. Takto budete mať celý prehľad o aktivite vašich priateľov na jednom mieste. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 8

zobrazené 641-680 z 5194 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

Zelené zápisky z poľovníckych chodníkov
Poľovníctvo TEREM