Vždy sa nájde niekto z vás, ktorý dokáže napísať len to, že to tu ide dolu vodou. Ale len málokto napíše niečo čo by sa dalo vylepšiť. Kritizovať vie každý. Píšete že to ide dolu vodou. Pretože niektorí dobrí fotografi tu prestali prispievať? Ak áno, položili ste si aj otázku prečo prestali prispievať? Možno je to kvôli tomu, že im vadilo, že záujem je niekedy aj o fotografiu z fotopasce alebo retro? Môžno ich zaujímala len technická forma fotografie, ale my tu sme na poľovníckom portáli! Áno i technická stránka fotografie je dôležitá a určite krajšia ako nejaký - prepáčte mi za výraz - mazanec, ALE opäť pripomeniem, sme na poľovníckej stránke, nie na foto servri. Mám pocit, že napr. 357AS stále dookola vadia úspešné fotky z fotopasce alebo retro. Je dobrý fotograf, vie čo musí urobiť pre dobrý záber a nevie sa zmieriť s tým, že je ľahšie umiestniť niekde fotopascu alebo odfotiť fotku z albumu. Ale napriek tomu sa 357AS musíš s tým zmieriť, sme na poľovníckej stránke a páčiť sa môžu ľubovoľné fotografie z ľubovoľnej kategórie - poľovníkom sa môžu páčiť i nie iba technicky dokonale odfotené fotografie. Niektorí neriešia technickú stránku a dokonalosť fotky, ale len obsah a výnimočnosť záberu. Všetky majú spoločného menovateľa - poľovníctvo. Nie sú tu len profi fotografi. Väčšinu tvoria poľovníci a môžeme byť len radi, že ich spoločne učíme napr. uctiť si ulovenú zver a mnohí si už nájdu čas i na vytvorenie pekného záberu s trofejou/úlovkom a podobne. A to voľakedy vôbec nerobili. A verím, že za to môže LovuZdar.sk a preto nesúhlasím s názorom 357AS ktorý sa vyjadril že stránka LovuZdar.sk nikoho nikam neposunula. Ja ten pocit nemám. Poznám tu veľa fotografov, ktorí keď prišli na stránku LovuZdar.sk, pridávali (myslím to bez urážky) také obyčajné mazanice. A vďaka či už iným fotografom tu na stránke, ktorí im dali rady, alebo i sledovaním iných pekných fotografií sa kvalita ich fotenia rapídne zlepšila a teraz sa môžu bez problémov zaradiť medzi profi fotografov! Taktiež v diskusiách, veľmi veľa poľovníkov tu nadobudlo veľa informácií, ktoré sa dozvedeli len vďaka LovuZdar.sk. Nevravím, že nie sú i iné možnosti, ale oni sa to dozvedeli tu. Sám viem, že napr. správca MMasska denne odpisuje cez poštu alebo v diskusii a radí ostatným, čiže už len rady od neho pomohli veľa ľuďom. A takto pomáhajú mnohí z vás. Áno, boli a i sú tu stále ľudia, z ktorých máme so správcami pocit, že im ani tak nejde o to aby ste sa tu navzájom podelili o pekné fotky, rady, postrehy a skúsenosti, ale poniektorí len aby sa hádali kritizovali a zhadzovali tých druhých. Sme sklamaní z niektorých vašich reakcií a mám dojem že vám ide len o to znechutiť nás. Ozaj vám už nejde o to aby to tu išlo a vedeli sme sa tu podeliť o šťastie z úlovku, fotky, skúsenosť a poradili si navzájom!? Súhlasíme, a je poučenie i pre nás, to čo píše Ondrik, nesmieme ponechať dlhšie hádku v diskusii ale musíme hneď zakročiť. Treba si však uvedomiť, že chod tohoto portálu je z veľkej miery vo vašich rukách. Vaše fotky a komentáre pod nimi a v diskusiách ho formujú. Vy tvoríte obsah, vy tvoríte to, či je portál zaujímavý alebo už nie. Vy určujete ako na tom portál je a bude. Len kopnúť si vie každý ... a to je smutné.
Aký vysoký IQ vyžaduje pochopiť, že počet hlasov pod obrázkami na tomto portáli nevyjadruje kvalitu záberu, ale len jeho nevšednosť v súčinnosti s počtom kamarátov a najnovšie aj túžbu po fotolovke? ◄ reagovať
dede,ja sa nebránim vývoju,len píšem kde je problém,ja viem čo čakám od mobilu aj z fotopasce,tu taký záznam stačí,ale taktiež sa toho "diváci" velmi rýchlo nabažili a záujem opadol,lebo takých cvakancov má každý v mobile a hlavne na nete tisíce.Ešte tu pár fotografov dáva pekné fotografie, som len zvedavý dokial im to vydrží. No keď bude za hlasovanie slúbený dobrý dron,budem hlasovať aj za tie cvakance od rána do večera :-) ◄ reagovať
357 AS - vývoju sa neubránime, fotíme z mobilu, foto-pasce, určité sekvencie sa aj vo filmárčine realizujú z dronu... Možno ak budete veľa hlasovať a slušne sa správať kúpime Vám dron , aby ste nemuseli šľapať do kopcov... ◄ reagovať
fotiek sa tu objavuje dosť,ale samá fotopasca,už druhá fotografia týždňa je z fotopasce,v súťaži taktiež samý záznam z fotopasce,tak už to nasvedčuje tomu akým smerom sa to uberá, kvantita by bola,kvalita nie,môže tam byť zaznamenaný zdochnutý 24-torák ,na ňom rys,na rysovi orol ale ak je to záznam z fotopasce,tak to nemá žiadnu hodnotu ,to ale vie ten čo sa fotografovaniu rozumie,iný povie že je to super.A kvalitné fotografie robili túto stránku príťažlivou pre širokú aj laickú verejnosť,braku je na internete habadej,na to sa nemusí nikto prihlasovať na túto stránku,preto jej kvalita nie že stagnuje,ale upadá,kto tvrdí opak,klame sám seba. ◄ reagovať
peterD,soson-nebol vymazaný len si zmenil nick.Bolo to moje rozhodnutie a Karol-MMasska,a admin s tým nemajú nič spoločné. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od soson, 9.5.2018 o 7:51 :
Neda sa vyhladat v adresari registrovanych. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od peterD, 5.5.2018 o 20:55 :
vymazaný bol Jožo Hronec ? Dôvod ??? ◄ reagovať
myslím že tí dosť dobrý fotografi keď odyšli asi ani nechýbajú ,fotiek sa tu objavuje dosť a je na čo pozrieť ◄ reagovať
bolo tu dost(dobrych) fotografov ktory tu prestali pridavat fotky.preco asi ?napriklad vymazany uzivatel Hronec. ◄ reagovať
Ani táto stránka sa nevymyká svojou existenciou, priebehom a aktivitou členov z iných. Sú na tom mnohé aj horšie. Na druhú stranu - vždy je tu čo pozrieť a nájsť, prípadne koho stretnúť ;) ◄ reagovať
já si myslím že nestagnuje,len je prosto obdobie kedy vetšina POLOVNIKOV nesedi u PC ,ale robi dačo pre zver a revír. ◄ reagovať
tak toto si vystihol geniálne ... len úvaha, a čo ak sú tie dve osoby len jednou ? ◄ reagovať
jzphoto- datum registracie mas 27.01.2016. Tvoje aktivity na tejto stranke, prinos pre stranku -jej citatelov, prispievatelov: z 1293 tvojich prihlaseni mas pocet receptov 0, pocet inzeratov 0, pocet pribehov 0, pocet clankov 0, pocet prispevkov 4 za obdobie 2,5 roku (aj to len utocnych- stupidnych prispevkov), pocet priatelov 1, (16-rocny priatel), pocet hlasov 0 a polovnik NIE si. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od elciervo, 4.5.2018 o 8:04 :
STAGNUJE!!! A rapídne vo všetkom. ◄ reagovať
jzphoto, portál stagnuje kvôli inému druhu stupidity! ◄ reagovať
Portál stagnuje to úplne potvrdzujú stupidne sútaže!!! ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od Peter10, 4.4.2018 o 12:51 :
Peter ta stránka sa musí zmeniť . .. inak zanikne...vcera po polnoci tu bolo 46 užívateľov... ani jeden komentár ani slovko skratka nič . .. prečo . .. ??? Je to pre mňa nepochopiteľné aby na stránke bolo prihlásených x ľudí a nič . . !! Teraz je tu 138 užívateľov a nič . .. čo mám na to povedať? Môj názor je že stránka sa musí od základu zmeniť . .. musí ju zmeniť admin podľa seba nie podľa nás . .. !! Lebo keď stránka funguje podľa nás tak vlastne vôbec nefunguje ... !!! ◄ reagovať
Nedá mi nezareagovať. Mnohí tu píšete, že stránka ide dole vodou. Ale dali ste si otázku čo očakávate od tohto portálu ? Od začiatku funguje tento portál na liberálnom princípe. Takmer žiadna cenzúra, prispieva si tu kto chce, čím chce , chodia sem poľovníci, nepoľovníci, deti, ochranári , 70% príspevkov v diskusiách mimo témy. Ba dokonca mám pocit, že sa v poslednej dobe zmenila diskusia na chat. Sranda, že na chate nikto nie je. Pár rokov dozadu tam bolo plno ľudí, teraz sa radšej bavia priamo v diskusiách. A teraz kritizujeme túto stránku. Je taká, akú sme si ju spravili/samozrejme s dovolením admina/. Takže zabudnime na odbornosť a kvalitu. A ak by ju chcel správca portálu urobiť odbornejšiu, museli by tu platiť oveľa tvrdšie pravidlá. Otázka ale je, či to chce niekto urobiť, pretože podľa môjho názoru by sa výrazne znížila návštevnosť tohto portálu. Načo by tu potom chodila nepoľovnícka verejnosť a tí akože ochranári, keď by sa nemali v čom rýpať a každý príspevok mimo tému, alebo nevhodné fotky by boli vymazané. A to by asi správca portálu nechcel. Takže čakať, že sa niečo zmení ? Asi skôr nie. ◄ reagovať
Podla mna je problemom tohto fora arogantnost niektorych jedincov. Ked sa niekto na nieco spyta, div ze ho tu neukamenuju, ked si dovolil nieco nevediet. Podaktori zas akukolvek temu vedia otocit na uplne inu, 1000000 krat pretriasanu temu. Tak sa nemozme cudovat, ze ked vsetko tu je stale o tom istom a pytat sa z dovodu nevedomosti je tu tabu, tak naco sem chodit a niecim prispievat, ked je to zbytocne. Treba blokovat vzajomne osocovanie, odbocovanie od tem a mozno to tu este nejako ozije. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od MMasska, 3.4.2018 o 22:00 :
Aká je najlepšia odpoveď na tomto diskusnom vlákne? ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od MMasska, 3.4.2018 o 22:00 :
Písal som to tu už 1000 krát . .. vidím ako to čítate a rozmýšľate... to čo tu píšeš že kritizovať vie každý je DÔSLEDOK... ale ty hľadaj PRÍČINU... !! Keď nájdeš príčinu tak nebudeš musieť riešiť dôsledky....zober si pero a papier na jednu stranu si napíš dôsledky.. či je to foto ... diskusia .. inzercia .. atď. A na druhý stranu si napíš príčiny ktoré to spôsobili...chvilu ti to potrvá ale určite dokážeš aspoň niečo napraviť urobiť.. nepýtaj sa ľudí lebo ako vidíš nikto ti zatiaľ neporadil a toto je tu už dlho ... ja som tu nebol asi 6 možno viac rokov preto som tu mal 2 nicky... nevedel som heslo preto som zalozil druhy nick ..potom mi dodo poslal heslo to že si mi ho zrušil mi je jedno ... boli vyplnené na komplet aj s fotkami.. je tu veľa ľudí ktorý nemajú profil vyplnený ani na 30 % ..a nemám pocit že by som tie dva nicky niako zneužíval . . Ale to je vedľajšie . .. teraz som všetko vymazal ako 90% ľudí.. su tu staré diskusie roky zabudnute .. výhod ich .. 1 000 000 fotiek .. výhod ich urob si poriadok ... a nekop stále dookola že všetci len kritizujú... ľudia ktorý tu roky nechodia výhod ich ... kto neprispieva diskusií a pod výhod ich ... kto nemá vyplnený profil nedovolí mu prispievať diskusiou.... ja neviem čo vám poradiť... toto čo som napísal ber len s nadhľadom...mozno si niečo vyberieš... ale jednu vec si zoberte k srdcu a to je ... HĽADAJ PRÍČINU NIE DÔSLEDKY.... !!! ◄ reagovať
Je to až úsmevné, že kritizovať vie každý. Ale poradiť, podporiť, navhrnúť niečo dobré, to nie. Veď skúste navrhnúť niečo vy, akú súťaž máme spraviť? Radi by sme sa spýtali tých pár ľudí, ktorí neustále len kritizujú, čo oni spravili pre to aby zlepšili portál? Čo ste pre portál spravili vy, píšete len všetci že portál ide dolu vodou, čo ste spravili pre to aby nešiel? Jedinú podporu, ktorú sme dostali, máme od jaro1. Aj napriek tomu, že mu neraz bol zablokovaný komentár alebo zmazaná fotka, vie sa nad to povzniesť a nestranne vyjadriť svoj názor, a nemá problém nás aj napriek tomu verejne podporiť. Ostatní len zhadzujete každú našu snahu alebo ste mlčky ticho. Všetci píšete že to tu ide dolu vodou. Prosím každého z vás čo ste za posledné dni v tejto diskusii túto vetu napísali, predtým ako niečo napíšete, povedzte, čo ste pre stránku urobili aby to tak nebolo!!!! Kritizovať je ľahko! Dajte konečne nejaký návrh, ktorý bude podľa vás osožný pre túto stránku. Najviac kritizujú práve tí, ktorí boli riešení za prehrešky proti pravidlám portálu, a nie je toto práve to, čo potápa LovuZdar.sk? (MMasska+admin) ◄ reagovať
No jo... Ubúda kvalitných fotiek, hlasov, komentárov... Diskusie sú už biedne... Veľa hádok, urážok a celkovo sa javí, že s LZ sa niečo deje a nie práve to pozitívne. Aby sa za hlasovanie za rok, dva nedávala gulovnica ako spôsob za sledovanie a návštevnosť tejto stránky... Fotopasca bude možno malo... ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od lubenko, 3.4.2018 o 11:46 :
Nestraš, čo ak by sa potom už vôbec nerozbehla? ◄ reagovať
dalo by sa vyčísliť koľko členov sa zapája do diskusie?mám taký dojem že tu vznikla takzvaná ponorková choroba,či by nebolo dobre diskusiu na mesiac pozastavit ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od hyperon, 24.3.2018 o 13:40 :
Video po schválení už neviete upraviť, môžu to ale urobiť správcovia, preto ak niečo chcete pri videu upraviť, napíšte na login admin, MMasska alebo spravca-lovuzdar. ◄ reagovať
chcel by som sa spytat, preco sa nedaju upravit videa, tak ako fotografie? je tam iba moznost: vymazat ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od IvanPB, 17.3.2018 o 10:41 :
A ešte somsi spomenul ak si myslel tú hlavnú tabuľku naj fotografov za posledných 6 mesiacov, tak som zabudol dopísať, že je potrebné mať pridaných za posledných 6 mesiacov aspoň 30 fotografií. Preto ak máš za posledných 6 mesiacov menej fotografií ako 30, môžeš mať priemer i 200, do tabuľky sa takýto login nedostane. Čiže na to, aby sa niekto dostal do tabuľky najlepších fotografov za 6 mesiacov, musí mať pridaných za týchto posledných 6 mesiacov aspoň 30 fotografií. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od IvanPB, 17.3.2018 o 10:41 :
Keď si klikneš vľavo v menu na položku Najlepší fotografi tak ako prvá sa ti zobrazí tabuľka najlepších fotografov portálu celkovo, kde poradie je určované podľa priemeru hlasov získaných za posledných 6 mesiacov a počtu fotiek pridaných za posledných 6 mesiacov. To je tabuľka o ktorej som písal v príspevku nižšie. Je to tá istá tabuľka, ktorá je zobrazená hneď po kliknutí na sekciu Fotografie dole. Tabuľka, o ktorej zrejme ty hovoríš, je zobrazená nižšie pod touto hlavnou, a sú to tabuľky najlepších fotografov za posledných 6 mesiacov ale vyhodnotené pre každú kategóriu zvlášť a tu je poradie zostavené podľa počtu hlasov získaných za posledných 6 mesiacov. Čiže prvá tabuľka je zoradená na základe priemeru a tabuľky jednotlivých kategórií podľa počtu hlasov.Súčasné určenie poradia najlepších fotografov v jednotlivých kategóriách je podľa počtu fotiek pridaných za posledných 6 mesiacov a získaného počtu hlasov za tieto fotky. Hlasy za fotky staršie ako 6 mesiacov sa do týchto tabuliek neprenášajú. Každá tabuľka má individuálne určený minimálny počet fotiek, koľko autor v danej kategórií musí mať pridaných za posledných 6 mesiacov, aby sa v tabuľke nachádzal. Táto informácia je zverejnená pri názve každej tabuľky-kategórie vpravo. V hlavnej tabuľke celkovo najlepších fotografov portálu je zohľadnený celkový počet hlasov získaný za posledných 6 mesiacov za všetky autorove fotky. Čiže obe vyhodnotenia (hlavná tabuľka i tabuľky podľa kategórií) sú v súčasnosti vyhodnotené podľa priemeru, čo sa nám zdá najspravodlivejšie. Neustále sa snažíme portál vyvíjať, a ak prídeme na lepšie riešenie, budeme sa ho snažiť zrealizovať ◄ reagovať
Admin,správca LZ ahojte, pred chvíľou som pridal na LZ ďalšiu fotku aktuálne a to zhod. Keď som si spočítal posledných cca 25 fotiek, ukazuje mi ich priemer nad 70 hlasov. V celom hlasovaní o najlepšieho fotografa stránky za posledných 6 mesiacov ale nie som, prečo to tak prepocitava táto stránka, keď to nesedí v priemerne? Za odpoveď budem rad. Keď si pozriete mojich cca posledných 20-25 fotiek sami uvidíte hlasy ich počet ale v priemerne niesom medzi najlepšími dvadsiatimi. Prečo je TO tak? Na toto ma upozornil syn, ktorý to sleduje... Ďakujem za odpoveď IvanPB ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od rudy72, 15.3.2018 o 9:34 :
Určite zmeny ale budú nutnosťou ... ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od milos1milos, 13.3.2018 o 20:11 :
Nemyslim že treba niečo meniť na tejto stranke. Len sa treba držať konkretnej témy do ktorej chceme prispieť a neťahať sem politiku.(tej máme momentalne v televíziji až až)a ani sem neťahať komunizmus.viď poniektorí. Ja keď som objavil tuto stranku tak som bol veľmi rad že sa dozvedam veľa užitočnych rad ohľadne polovnictva. No teraz mám taktiež pocit že sa tu poniektorí len osočujú. Už to tu niekto písal že ak sa s blbcom hádam viac ako pol hodiny tak sa hádajú už dvaja blbci. Takže tak!!!Držme sa meritu veci(ako hovoria právnici).Ak mám čo povedať tak prispejem ak nie,tak bi to bolo len mlatenie prázdnej slamy a radšej sa zdržim komentara. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od astronom, 15.3.2018 o 8:20 :
Astronom... táto možnosť tu je ... má ju admin... ◄ reagovať
Podľa mňa mnoho ľudí odrádza od diskusie skutočnosť, že sú tu niektorí diskutujúci, ktorí znevažujú oponentov a nadávajú im. Keby existovala možnosť si takýchto "tiež diskutérov" bloknúť, možno by to mnohých prebudilo. ◄ reagovať
No ... vidím že každým dňom je tu menej a menej príspevkov v diskusiách . .. :( čo treba urobiť na podporu stránky . . ? Prečo tato stránka upadá... ? Možno by nebolo zle zmeniť grafickú úpravu.. možno ju treba Niak celu prerobiť ako to bolo asi pred 8 rokmi... admin skús niečo vymyslieť... ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od IvanPB, 11.3.2018 o 8:36 :
Pekný zhod, no na pni, potiahnutom mierne machom, by bol krajší. Pozn. aj o peň sa dá kadečo oprieť a nemusí to byť bicykel. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od IvanPB, 11.3.2018 o 8:36 :
Fotografia jeleňa opretého o auto je kat. úhyny a vaša otázka je na foto v kategórii zhody. Je pravda. že i spomenutá fotografia úhynu mohla byť krajšie odfotená, napr. hneď na mieste nálezu, a nie opretá o auto. Budeme sa snažiť o doplnenie popisu v kat. úhyny ale aj v kat. zhody, aby sme podporili autenticitu nálezu - odfotiť hneď pri náleze. A nie je problém pridať potom i fotku detailu na kapote alebo doma ale už ako príspevok pod fotkou v komentári. Tam problém nie je. Ale hlavná prezentácia fotky nech je čo najviac autentická. No späť k vašej fotke: Od začiatku podobné fotografie zhodov tu boli mazané, a preto musíme mať rovnaký meter na všetkých a preto sme museli vašu fotografiu vymazať. Nedá sa do popisu kategórie vypísať úplne všetko kde je možné/nemožné zhod vyfotiť, máme tam napísané že nie na betónovom chodníku, ceste a PODOBNE. Ak chcete môžeme tam dopísať aj že nie na kapote auta. Ale zase o týždeň príde fotka zhodu na niečom novom čo tam doteraz nemáme napísané? A budeme to tam znova dopisovať? Zvážili sme že toto nie je prezentácia v zmysle pravidiel, ostatným boli podobné fotografie tiež vymazané. ◄ reagovať
Reakcia na príspevok od IvanPB, 11.3.2018 o 8:36 :
popis kategórie:
Pridávajte iba fotky zhodov fotených v exteriéri v prírode (nie na betónovom chodníku, ceste a podobne). V interiéri sú povolené iba fotky zhodov na umelých lebkách trofejí. Fotky s úmyselným softvérovým zamaskovaním tváre budú vymazané. ◄ reagovať
Pre spravca-lovuzdar foto na vysvetlenie čo som písal predchádzajúci komentár ďakujem ◄ reagovať
Zdravím, idem sa opýtať na jednu vec, bola mi zmazana jedna fotografia zhod položeny na kapote auta zelený gaz. Pred pár dňami bola foto týždňa uhyn jeleňa opretý o auto modrá octavia. Tá zmazana nie je. Ďakujem za odpoveď. Ivan PB...spravca-lovuzdar,ďakujem za odpoveď, v pošte si nereagoval ani raz... ◄ reagovať
Užívaním portálu LovuZdar.sk užívateľ prehlasuje, že sa oboznámil s autorskými právami, podmienkami používania a všeobecnými pravidlami tohto portálu, plne rozumie ich obsahu, súhlasí s nimi, bude sa nimi riadiť a na znak súhlasu s ich obsahom sa zaväzuje ich dodržiavať pri užívaní portálu www.lovuzdar.sk a využívaní jeho služieb.
Admin nezodpovedá za obsah pridaný návštevníkmi LovuZdar.sk
Admin si vyhradzuje právo vymazať akýkoľvek obsah pridaný návštevníkmi portálu ak tak uzná za vhodné.