M.K.P. AGRO služby
dnes je štvrtok,  23. január 2025,  meniny má Miloš,  spln: 13. január 2025,  dnes východ slnka: 07:28,  dnes západ slnka: 16:27
poľovnícke sety poľovníctvo Terem

Portál LovuZdar.sk - diskusia

autor: správca admin
pridané: 3.8.2006 23:05
Všetko o portáli LovuZdar.sk, vaše postrehy, názory, námety, kritika, ...
počet zobrazení: 251 293
počet hlasov: 8
okruh tém: LovuZdar.sk
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

najlepšia odpoveď

správca admin, 4.9.2018 o 17:43

Vždy sa nájde niekto z vás, ktorý dokáže napísať len to, že to tu ide dolu vodou. Ale len málokto napíše niečo čo by sa dalo vylepšiť. Kritizovať vie každý. Píšete že to ide dolu vodou. Pretože niektorí dobrí fotografi tu prestali prispievať? Ak áno, položili ste si aj otázku prečo prestali prispievať? Možno je to kvôli tomu, že im vadilo, že záujem je niekedy aj o fotografiu z fotopasce alebo retro? Môžno ich zaujímala len technická forma fotografie, ale my tu sme na poľovníckom portáli! Áno i technická stránka fotografie je dôležitá a určite krajšia ako nejaký - prepáčte mi za výraz - mazanec, ALE opäť pripomeniem, sme na poľovníckej stránke, nie na foto servri. Mám pocit, že napr. 357AS stále dookola vadia úspešné fotky z fotopasce alebo retro. Je dobrý fotograf, vie čo musí urobiť pre dobrý záber a nevie sa zmieriť s tým, že je ľahšie umiestniť niekde fotopascu alebo odfotiť fotku z albumu. Ale napriek tomu sa 357AS musíš s tým zmieriť, sme na poľovníckej stránke a páčiť sa môžu ľubovoľné fotografie z ľubovoľnej kategórie - poľovníkom sa môžu páčiť i nie iba technicky dokonale odfotené fotografie. Niektorí neriešia technickú stránku a dokonalosť fotky, ale len obsah a výnimočnosť záberu. Všetky majú spoločného menovateľa - poľovníctvo. Nie sú tu len profi fotografi. Väčšinu tvoria poľovníci a môžeme byť len radi, že ich spoločne učíme napr. uctiť si ulovenú zver a mnohí si už nájdu čas i na vytvorenie pekného záberu s trofejou/úlovkom a podobne. A to voľakedy vôbec nerobili. A verím, že za to môže LovuZdar.sk a preto nesúhlasím s názorom 357AS ktorý sa vyjadril že stránka LovuZdar.sk nikoho nikam neposunula. Ja ten pocit nemám. Poznám tu veľa fotografov, ktorí keď prišli na stránku LovuZdar.sk, pridávali (myslím to bez urážky) také obyčajné mazanice. A vďaka či už iným fotografom tu na stránke, ktorí im dali rady, alebo i sledovaním iných pekných fotografií sa kvalita ich fotenia rapídne zlepšila a teraz sa môžu bez problémov zaradiť medzi profi fotografov! Taktiež v diskusiách, veľmi veľa poľovníkov tu nadobudlo veľa informácií, ktoré sa dozvedeli len vďaka LovuZdar.sk. Nevravím, že nie sú i iné možnosti, ale oni sa to dozvedeli tu. Sám viem, že napr. správca MMasska denne odpisuje cez poštu alebo v diskusii a radí ostatným, čiže už len rady od neho pomohli veľa ľuďom. A takto pomáhajú mnohí z vás. Áno, boli a i sú tu stále ľudia, z ktorých máme so správcami pocit, že im ani tak nejde o to aby ste sa tu navzájom podelili o pekné fotky, rady, postrehy a skúsenosti, ale poniektorí len aby sa hádali kritizovali a zhadzovali tých druhých. Sme sklamaní z niektorých vašich reakcií a mám dojem že vám ide len o to znechutiť nás. Ozaj vám už nejde o to aby to tu išlo a vedeli sme sa tu podeliť o šťastie z úlovku, fotky, skúsenosť a poradili si navzájom!? Súhlasíme, a je poučenie i pre nás, to čo píše Ondrik, nesmieme ponechať dlhšie hádku v diskusii ale musíme hneď zakročiť. Treba si však uvedomiť, že chod tohoto portálu je z veľkej miery vo vašich rukách. Vaše fotky a komentáre pod nimi a v diskusiách ho formujú. Vy tvoríte obsah, vy tvoríte to, či je portál zaujímavý alebo už nie. Vy určujete ako na tom portál je a bude. Len kopnúť si vie každý ... a to je smutné.

dať hlas príspevku | počet hlasov: 33

komentáre

zoradiť
zobrazené 4801-4840 z 5196 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
off gamo, 30.6.2008 o 10:35

eh, takze ked raz odfotim srnca, potom si mam dat pohov? ;-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Doduin, 30.6.2008 o 10:20

gamo - mne je to jedno, urob podla svojho uvazenia, ja len ze raz pochopis, ze vela zaberov z toho isteho je nezaujimavych i ked su fotky akokolvek dobre - teda aspon ja som takeho nazoru ;-) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off gamo, 30.6.2008 o 10:11

ta liska...no dobre, bolo to tak 8-10 metrov...aby ste nepovedali ze prehanam ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off gamo, 30.6.2008 o 10:11

D4, ale ked vidim stadocko srn ako plavaju cez rieku, alebo mi pride liska na 3 metre, alebo bobra, ako si zhromazduje drevo...tak to myslim stoji aspon po 2-3 foto z kazdej :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Doduin, 30.6.2008 o 9:22

gamo - mne minule pozovali dve srny pol hodinu, odfotil som ich hadam aj 50 krat, no pridal som len jednu jedinu foto ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Doduin, 30.6.2008 o 9:21

gamo - dúfam že nebudú všetky rovnaké ;-) (bez urážky, ja len, že treba vybrať len tie najlepšie, nie všetky čo odfotíš) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off gamo, 30.6.2008 o 8:42

2 fotky sú strašne málo. Hlavne keď som včera stretol cez 30ks zvery a prespal v lese (zapad,vychod)...Našťastie sú prázdniny a mám ešte 2 mesiace na pridanie fotiek (myslím že tie zo včerajšej obchôdzky dokončím tak koncom júla). ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

on Cilan, 27.6.2008 o 14:46

ja by som zas rad vedel co je to zac ta foto sutaz :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off kacenka1975, 27.6.2008 o 13:41

Suhlasim s Eduom.. netreba nic menit,je to prehladna stranka so vsetkym,co k polovnictvu patri a tato fotosutaz je naozaj super napad.. som zvedava na to,ci nas to motivuje robit kvalitnejsie a napadite fotky.. drzim palec.. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 26.6.2008 o 13:35

Nuž 1b ani 5 b ani nepáči a pači vas nikam neposunú . Pomože vám napísaný koment ohladne kompozície ,rušivých prvkov ,hlbky ostrosti,nápadu ,svetla a základov fotografie to je vec ktorá vám pomôže robiť lepšie a lepšie fotografie .

Aby som sa vratil k teme :

Na stranke by som zmenil to aby sa nič nemenilo :)
Je to výbrone spracovaná stránka s flexibilným adminom . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 26.6.2008 o 13:31

Maximalny súhlas s adminom . 2 foto denne je až až .Čo sa hodnotenia týka nuž neni to fotoportál je to stranka o poľovníctve jedny majú lepšie fotky iný menej . Kto chce poradí menej skúseným čo by sa dalo vylepšiť na fotografii . Tým čo o taketo rady stoja sa poradiť dá .Tým ostatným čo sa urazia sa poradiť nedá . Je však vhodne aby sa učiaci neučili od učiacich.Preto ked niekomu napíšem že je na fotke niečo zlé neberte to ako urážku ale pomoc posunúť vaše fotografie do predu a opraviť chybičky . Ani jedna fotka neni bez chýb .Samozrejme že zavisť ,emocie a podobne ľudske vlastnosti budu existovať i tu .Oni totiž existujú všade. Osobne by som sa neznižoval k tomu aby som dal na dobru fotku nepáči len preto že ja takú nedokažem urobiť . Ale ked to takto niekto zvaži a usúdi že je to vhodné :))) tak ok. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off petko, 26.6.2008 o 11:24

admin - mas asi pravdu, stane sa ze radsej neohodnotim foto lebo sa neviem rozhodnut.... Ale ked si to tak uvedomim, ked to parkrat spravy kazdy tak sme tam kde sme :) Ja som myslel ze fotky sa mazu aj tie co maju malo "paci" a nie len tie co maju vela "nepaci" Ale hodnotenie, ktore je teraz je OK. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

on Cilan, 26.6.2008 o 9:08

zas len fotky, fotky a fotky, este vas to bavi omielat stale to iste dookola? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 26.6.2008 o 8:31

petko - "sprisnil by si automaticke mazanie zle hodnotenych foto" - ano, som za, ale to by ste najskor vy, navstevnici tejto stranky, (nemyslim len konkretne teba, ale vseobecne) museli zacat hodnotit i Nepaci, ked ta fotka na vas tak posobi. Mam pocit, ze vy hlasujete Paci fotkam ktore sa vam pacia, a za fotky, ktore sa vam nepacia radsej nehlasujete, aby ste neurazili autora fotky. Ano, z jedneho hladiska to chapem, ze sa ho nechcete dotknut, ale pre to, aby ste mu poradili a posunuli jeho fotenie vpred, by bolo potrebne vyslovit i konstruktivnu kritiku, vo forme Nepaci, aby zvazil fotografie ktore prida, alebo aby si dal viac zalezat pri foteni a aby sa o to trosku viac zaujimal. Tym nechcem aby sa z vas vsetkych stali profesionalni fotografi, dufam ze ste ma zle nepochopili. Len som chcel vyzvat vsetkych vas, aby ste hodnotili za vsetky fotky a podla vasho nazoru - Paci, a kludne i Nepaci. Kazdy musi pochopit, ze nechcete mu dat zle hodnotenie, pretoze mu zavidite, alebo ze ho chcete zhodit, ze ma zle fotky. Chcete ho iba posunut vpred.
Ak mate niekto iny nazor ako ja, alebo so mnou suhlasite, prosim vyjadrite sa! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 26.6.2008 o 8:25

dracul - Pri vzniku tejto stránky sme tu mali tiež hodnotenie na známky od 1 do 5, ale vzhľadom k vývoju ako sa k tomu stavali niektorí návštevníci sme sa rozhodli zmeniť to na Páči a Nepáči. Je ťažké udeliť známku od 1 do 5. Ale to, či sa ti fotka páči alebo nie vie povedať každý. Áno, môže sa stať že, pri niektorých fotkách sa nebudeš vedieť rozhodnúť. Lenže pri hodnotení známkou od 1 do 5 by si sa už rozhodnúť vedel? Dal by si 3? Zdielam názor s Edu, že viac poteší slovný komentár k vyjadreniu, či sa fotka páči alebo nie. A hodnotenie Páči Nepáči je podľa mňa lepšie i pre nás laikov ;-)

lukas23 - ty chceš v jeden deň pridať 15 fotiek a potom celý týždeň nič? Je to presne kvôli tomu ako tu už bolo spomenuté, že väčšina z tých 15 fotiek by bola podobná. Teraz, keď je to už obmedzené i len na 2 fotky denne, tak ak si všimneš i teraz pridávajú tie dve fotky podobné, alebo je to fotka toho istého len v ružovom :( Myslím si, že dve fotky denne úplne stačí. Aspoň si každý dobre zváži čo pridá, a každý sa bude tešiť na to, čo pridá nabudúce. To sme mohli rovno na začiatku roka sem dať 15 000 fotiek a celý rok sa na ne pozerať :( Ja som toho názoru, že krok za maximálne dve fotografie denne bol správny. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 26.6.2008 o 8:03

Dracul na fotoportáloch je to riešené bodmi 1 b slaba fotka 7 b výborná fotka . Je trocha paradox že sa na fotoportáloch najdu ludia ktorý opačne chcu body zrušit a nahradit pači nepači :))) V podstate je to jedno .Osobne si cení slovný koment čo sa dotyčnemu na fotke nepači alebo páči. Ja som dostal vela nepáči od 10 ročných deti že som fotku stiahol z netoveho webu :) Neviem čo je to netovýweb ale je fakt že fotky pridávam svoje :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off dracul, 25.6.2008 o 23:34

Chcel by som zmeniť hodnotenie! Rozhodnúť sa medzi páči nepáči je mi dosť proti srsti. Určite sa Vám milí kolegovia už stalo, že fotka, ktorú ste hodnotili nespadá ani do jednej kategórie ZA či PROTI. Som za zmenu hodnotenia na číselné bodovanie kvality fotografií (1,2,..5). Podľa mňa to rapídne zmení účel hodnotenia fotiek a hlavne rozšíri rozostupy medzi kvalitou fotografie. Admin nedá sa s tým niečo urobiť? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lukas23, 25.6.2008 o 20:42

ked uz vravite o tych 60 fotkach za mesiec preco nie je obmedzeny pocet fotiek ne tyzden , za tyzden by si napr. pridal 15 fotiek . ale cez den bi si mohol pridat tolko aby pocet neprekrocil 15 a aby sucet fotiek za tyzden tiez neprekrocil 15 ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off lapka, 25.6.2008 o 20:27

ja súhlasím s Edu. 2 fotky úplne stačia. kto nafotí denne 5-10 zaujímavých foto? veď si treba trocha rozmyslieť čo sa na web pridáva. a keď máte viacej fotiek čo chcete pridať, je to až taký problém pridať ich postupne??? aspoň je každý deň na čo pozerať. pre koho je zaujímavé prezerať za sebou 5 takmer rovnakých fotiek? keď na stránku pribudne denne 200 fotiek (čo v poslednom čase nebola žiadna výnimka) je šanca si tie fotky všetky pozrieť? obmedzovanie počtu pridávaných fotiek je úplne normálna a bežná vec. kto navštevuje aj iné portály, tak to pozná... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off petko, 25.6.2008 o 20:11

Tiez by som povedal ze 2 fotky na den su malo, aj ked ja ziadne nepridavam. Ale ked si chcem pozriet dajake pekne fotky tak za 5 - 10 min som skoncil a potom co??? Radsej by som zvysil pocet foto na den a sprisnil to automaticke mazanie najhorsich foto po urcitom case (ked uz vraj neni miesto na serveri). Nech sa dobri fotografi cinia a netrocharia:) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 25.6.2008 o 20:07

Ale chlapi šak hadam 60 fotiek za mesiac je až až !!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off rrusko, 25.6.2008 o 18:25

mohol by si zvýšiť ten limit z 2 obrázkov aspoň na 5-10 napríklad pred dvoma mesiacmi si mohol pridať toľko obrázkov koľko si chcel prečo si to teraz zmenil. alebo si to mohol spraviť tak že by si do každej kategórie mohol pridať cez deň aspoň 3-4 obrázky je to dost blbé môžeš pridať na stránku len dve fotky. mohol bi si s tým niečo spraviť, ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

on Cilan, 25.6.2008 o 14:57

mne je to jedno, ale myslim ze komentare hovoria za vsetko, tam kde niesu asi nie je daco v poriadku a tam kde su si clovek moze pozret ci je to dobre alebo nie ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off brcko, 25.6.2008 o 13:45

tak kto je za a kto proti ale nie po technickej stránke ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 23.6.2008 o 18:52

Jj poznam to z iných servrov že je to náročné . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 23.6.2008 o 18:21

... A máš pravdu. Každá nová zmena a naprogramovanie niečoho nového nesie v sebe riziko, že niečo pokazím a urobím chybu. No našťastie mám vás, a včas ma vždy upozorníte ak niečo nejde, a ja to opravím. Takže sa vám chcem týmto i poďakovať za pomoc pri dolaďovaní nových funkcionalít stránky. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 23.6.2008 o 18:18

Edu - nie až tak docela ... tie problémy ktoré spomínaš nastali pri presune tejto stránky na nový server. Neboli to chyby spôsobené mnou t.j. zlým naprogramovaním. Majitelia servera mi "zabudli" dať o tom vedieť a "zabudli" niektoré nastavenia vrátiť do pôvodného stavu ako sme ich mali.
Ja si myslím, že pokaziť sa stránka dá, ale neprehľadnosťou a nejednoduchosťou. A naprogramovaním hodnotenia videí sa mi nezdá až taká zlá myšlienka, ide len o to, či to naozaj chcete, či bude o to záujem. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 23.6.2008 o 18:10

Čím viacej sa budú menit a robiť zmeny tým viacej bude stránka pokazena bude sa menit diakritika vracať sa spravy ,nebude sa dať prihlasiť .Každa uprava je naročna a môže znamenať rôzdne chyby .Neni to ako pridat fotku . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off brcko, 23.6.2008 o 12:12

ano ale ci ste zato aby to tak bolo ? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Doduin, 23.6.2008 o 11:21

brcko - tak ako aj foto na Paci a Nepaci? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off brcko, 22.6.2008 o 22:23

co vy natokebysa dali hodnotit videa ? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

správca admin, 17.6.2008 o 23:13

Goral - diskusia o fotení tu už je. Pozri si lepšie témy diskusie. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 17.6.2008 o 19:41

Samo asi som to inak pochopil teraz to dava logiku .
Goral tu sa nehodnotí fotografia preto lebo toto neni fotoportál . Tu sa hodnoti moment alebo aky je velky paroh aký je to diviak ,kolkotorak jelen atd . Tak by to malo aj byť toto neni fotoportal ale portál o poľovníctve s tohoto dôvodu som tu aj ja že som poľovník hlavne fotky davam iba mimochodom . Na druhej strane aj fotografia má svoje zakladne uplne zááááklané pravidla . Tie služia na to aby fotografia vypadala lepšie . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Goral, 17.6.2008 o 16:58

A este jedna poznamka, nemozes Edu hodnotit vysoko kvalinu fotku chrobaka, na ktoru ti pozri 20 ludi s fotkami parohov, lesnej zveri, ulovkami atd fotenymi s kompaktom na ktore ked su zaujimave pozrie aj 500 ludi a su fotene s mobilom, pozri napr na mojho kamosa, ktory ma nick XJohnnyX, ktory sem dava fotky fotene s K610 a ludi mu to hodnotia slusne.... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Goral, 17.6.2008 o 16:52

Ja teraz fotim s cim pride a snazim sa, ale kompakt je kompakt, neda sa s tym robit take zazraky ako zo zrkadloukou:D Asi vazne by trebalo urobit novu miestnost na diskusiu o foteni:D ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off samo, 17.6.2008 o 16:28

Goral> aj mne pribal jednu D200 :-)
Edu> "Realne si myslim ze maju vsetky fotky do 1 MB a vacsinou len okolo 100-200 kB." Tym som myslel ze podla mna, vsetky fotky nahrate na lovuzdar maju DO 1MB a menej, ze jednoducho naozaj pri rozliseni 760 px je umenie alebo zamer spravit vacsiu fotku. 100-200KB je menej ako 1MB cize sa to nevylucuje ... cize nie "alebo" ale "a sucasne" ;-)
Ale to uz je len hranie sa so slovickami. Hlavne som chcel povedat ze 2MB nie je limit pre fotku ako taku, ale pre subor, ktory mozes nahrat na lovuzdar. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 17.6.2008 o 16:21

Nj Goral inak mimochodom Nikon 200 je naozaj výborna mašinka !!! ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 17.6.2008 o 16:07

Goral mam obyčajne fotky .Nič zvlaštne .
Kto vsádza iba na to že stači k fotke draha technika bude sklamaný . K dobrej fotke treba dobre svetlo hlavne .
Malička ale velmi trefna miniškola fotenia je tu :

odkaz />
Tu sa každý dozvie čo potrebuje

Nemalá vec je mať napozerane fotografie tu môžem poradit polistujte v tejto výberovke priroda:

odkaz

a naberiete motivácie až až . Čosi málo sa tam dostalo aj s mojej tvorby .:)

určite nik neolutuje čo videl . Komu sa to nebude páčiť má u mňa pivo :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Edu, 17.6.2008 o 15:49

Samo: Neviem ako si môžeš myslieť že fotka ktorá ma 1000 kilo ma väčšinou 100 - 200 kilo tak bud ma fotka 100 kilo alebo 1000 kilo .
Admin : Fotoporadnu ani netreba na to mame špecialne fotoserveri zaoberajúce sa fotografiou . Zmenšit fotku hmmm to zvladnu tie najtrapnejšie programy ktore ma každy v compe čiže napríklad Office Manager picturs to zvladne všeličo . Doporučil som nainštalovať si český bezplatný programčok fotofiltre je maličký a zvladne neskutočne operácie včetne doostrenia ,zmenšenia alebo pracu s perspektívou a ine výborne vecičky . Často býva v časaku počítač pro každeho na priloženom cd samozrejme plna free verzia .
Samozrejme kto ma nejaký problem a viem poradit alebo posunuť soft potrebuje napríklad odšumovaci programčok alebo ine rad poradim i pomôžem . Osobne mám s toho velku radosť ked pomôžem iným . ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

off Goral, 17.6.2008 o 15:47

Robiš naozaj fenomenalne fotky, ja teraz uz 2 tyzdne cakam na fotak ktory mi ma prist z ameriky: Nikon D200 a potom zacnem cvicit na foteni, ale na teba mam este daleko:D ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

zobrazené 4801-4840 z 5196 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie

reklama

Poľovníctvo TEREM